Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Engine overheating

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,850
  • Înscris: 17.09.2003
Buna dimineata,

Ieri, in timp ce asteptam in vama, fiind la relanti cu motorul pornit, deodata mi-a aparut pe bord mesajul "Engine overheating". Am oprit imediat motorul, am asteptat vreo 10 minute, m-am uitat la nivelul de antigel care era normal, dupa care l-am pornit din nou. Temperatura lichidului de racire a inceput usor sa scada pana a ajuns la valoarea normala. Pana acasa, timp de o ora si jumatate, am condus prudent, cu ochii pe temperatura lichidului de racire, dar era constanta. Cand am ajuns acasa, si am deschis capota, desi temperatura lichidului de racire era optima, nu invartea ventilatorul de la radiator. Dimineata, nu au fost probleme. Ce ar fi putut fi si cum pot remedia problema sa nu mai apara pe viitor ? Credeti ca motorul a fost afectat ? Masina este un Renault Clio 3, motor 1.2 75 CP benzina din 2008. Nu am mai avut niciodata probleme la ea.

Va multumesc.

#2
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 07.06.2014
daca l-ai oprit pana asa ajunga la fierbere, nu ai nici o problema, nu e afectat nimic, insa verifica acel ventilator, daca mai functioneaza, verifica releul de cuplare, etc.

#3
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,850
  • Înscris: 17.09.2003

 Dany_Darke, on 26 august 2016 - 08:29, said:

daca l-ai oprit pana asa ajunga la fierbere, nu ai nici o problema, nu e afectat nimic, insa verifica acel ventilator, daca mai functioneaza, verifica releul de cuplare, etc.
Multumesc de raspuns. Azi dimineata am vazut ca temperatura era OK. Dar ce s-ar fi putut intampla ieri ?

#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Verifica si senzorul de temperatura responsabil de mesaj (nu ma pricep, dar ceva in genul a patit un amic). Pune-o pe tester.

#5
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,850
  • Înscris: 17.09.2003
Auzisem de la altcineva ca ar putea fi garnitura de chiuloasa sau radiatorul / termostatul crapat. Este adevarat ?

#6
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,413
  • Înscris: 15.12.2009
Pune-o pe un tester, e posibil sa ai un senzor care face figuri, sau electroventilatorul nu mai este functional, posibil sa ai un obiect strain intre pale, desi sunt mici sansele.

 OClaudiu, on 26 august 2016 - 08:52, said:

Auzisem de la altcineva ca ar putea fi garnitura de chiuloasa sau radiatorul / termostatul crapat. Este adevarat ?

Daca nivelul de antigel este ok, nu prea are cum sa fie radiatorul crapat. Sa nu faci prostia de a cumpara solutii de "astupat" gauri in radiator.

Edited by Ann0nyym0us, 26 August 2016 - 08:55.


#7
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 07.06.2014
ai spus doar de temperatura, nu si alte probleme pt a fi garnitura ori chiar termostatul, care de obicei se blocheaza, nu se crapa, si crapat sa fie, si tot nu ai aecle probleme.

pai de ce a fost ieri asa, pt ca ventilatorul suplimentar nu functiona, stand pe loc, nu mai ai racire corespunzatoare, de asta e pus acel ventilator, pt astfel de momente, forteaza racirea, acum ca este decedat, ti-a crescut temp la apa.

daca nu ai un multimetru ceva cu care sa masori, mergi la un electrician auto si vezi unde e problema, senzor, releu sau ventilator.

#8
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Daca nu ti-a functionat electroventilatorul de pe radiator pt racire fortata defectul este termocupla . Schimb-o , costa putin .

#9
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Eu as fi de parere ca termostatul a ramas blocat pe inchis. Totusi mergi la mecanic sa-ti spuna mai exact si eventual sa-l schimbe. Altfel nu te poti baza pe masina la un drum lung doar pe acolo prin oras 10-20 km pana se incalzeste iar

#10
sanyi_2005

sanyi_2005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 25.12.2007
Eu is de parere ca termocupla nu functioneaza corect  ca el mergand intra aer si raceste radiatorul  acolo stand la rand nu a mai avut aer si termocupla nu sa cuplat

#11
Darkman48

Darkman48

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,099
  • Înscris: 24.05.2009
Asa e, cel mai probabil e termocupla, eu am patit la fel, doar ca era Opel. am schimbat-o si totul a fost ok apoi

#12
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Si eu sunt de parere ca termocupla si termostatul sunt exact acelasi lucru dar noah poate gresesc eu

#13
Darkman48

Darkman48

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,099
  • Înscris: 24.05.2009
Nu, nu sunt acelasi lucru

#14
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,850
  • Înscris: 17.09.2003
Va multumesc tare mult de raspunsuri. Deci daca pornesc AC, ar trebui sa porneasca si ventilatorul ?

#15
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Da, dupa cateva secunde.

#16
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Urmareste daca porneste electoventilatorul cind se incalzeste , ai spus ca erai pe loc cind a aparut .

O cauza posibila ar fi depunerea de praf/insecte pe faguri de la radiator , incearca sa speli radiatorul cu un jet de apa , dar nu cu presiune mare .

#17
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,850
  • Înscris: 17.09.2003
Dar cand sunt la relanti, nu e cel mai putin solicitat motorul ? Ciudat ca doar la relanti mi-a aparut problema.

#18
OClaudiu

OClaudiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,850
  • Înscris: 17.09.2003
Am pornit motorul, dupa vreo 2 minute am pornit si clima. Am stat asa cam 10 minute la relanti, dar nu a pornit electroventilatorul. S-a stricat cred :(.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate