Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Engine overheating
Last Updated: Aug 31 2016 03:59, Started by
OClaudiu
, Aug 26 2016 08:22
·
0
#1
Posted 26 August 2016 - 08:22
Buna dimineata,
Ieri, in timp ce asteptam in vama, fiind la relanti cu motorul pornit, deodata mi-a aparut pe bord mesajul "Engine overheating". Am oprit imediat motorul, am asteptat vreo 10 minute, m-am uitat la nivelul de antigel care era normal, dupa care l-am pornit din nou. Temperatura lichidului de racire a inceput usor sa scada pana a ajuns la valoarea normala. Pana acasa, timp de o ora si jumatate, am condus prudent, cu ochii pe temperatura lichidului de racire, dar era constanta. Cand am ajuns acasa, si am deschis capota, desi temperatura lichidului de racire era optima, nu invartea ventilatorul de la radiator. Dimineata, nu au fost probleme. Ce ar fi putut fi si cum pot remedia problema sa nu mai apara pe viitor ? Credeti ca motorul a fost afectat ? Masina este un Renault Clio 3, motor 1.2 75 CP benzina din 2008. Nu am mai avut niciodata probleme la ea. Va multumesc. |
#2
Posted 26 August 2016 - 08:29
daca l-ai oprit pana asa ajunga la fierbere, nu ai nici o problema, nu e afectat nimic, insa verifica acel ventilator, daca mai functioneaza, verifica releul de cuplare, etc.
|
#3
Posted 26 August 2016 - 08:38
Dany_Darke, on 26 august 2016 - 08:29, said:
daca l-ai oprit pana asa ajunga la fierbere, nu ai nici o problema, nu e afectat nimic, insa verifica acel ventilator, daca mai functioneaza, verifica releul de cuplare, etc. |
#4
Posted 26 August 2016 - 08:46
Verifica si senzorul de temperatura responsabil de mesaj (nu ma pricep, dar ceva in genul a patit un amic). Pune-o pe tester.
|
#5
Posted 26 August 2016 - 08:52
Auzisem de la altcineva ca ar putea fi garnitura de chiuloasa sau radiatorul / termostatul crapat. Este adevarat ?
|
#6
Posted 26 August 2016 - 08:55
Pune-o pe un tester, e posibil sa ai un senzor care face figuri, sau electroventilatorul nu mai este functional, posibil sa ai un obiect strain intre pale, desi sunt mici sansele.
OClaudiu, on 26 august 2016 - 08:52, said:
Auzisem de la altcineva ca ar putea fi garnitura de chiuloasa sau radiatorul / termostatul crapat. Este adevarat ? Daca nivelul de antigel este ok, nu prea are cum sa fie radiatorul crapat. Sa nu faci prostia de a cumpara solutii de "astupat" gauri in radiator. Edited by Ann0nyym0us, 26 August 2016 - 08:55. |
#7
Posted 26 August 2016 - 08:56
ai spus doar de temperatura, nu si alte probleme pt a fi garnitura ori chiar termostatul, care de obicei se blocheaza, nu se crapa, si crapat sa fie, si tot nu ai aecle probleme.
pai de ce a fost ieri asa, pt ca ventilatorul suplimentar nu functiona, stand pe loc, nu mai ai racire corespunzatoare, de asta e pus acel ventilator, pt astfel de momente, forteaza racirea, acum ca este decedat, ti-a crescut temp la apa. daca nu ai un multimetru ceva cu care sa masori, mergi la un electrician auto si vezi unde e problema, senzor, releu sau ventilator. |
#8
Posted 26 August 2016 - 09:21
Daca nu ti-a functionat electroventilatorul de pe radiator pt racire fortata defectul este termocupla . Schimb-o , costa putin .
|
#9
Posted 26 August 2016 - 09:24
Eu as fi de parere ca termostatul a ramas blocat pe inchis. Totusi mergi la mecanic sa-ti spuna mai exact si eventual sa-l schimbe. Altfel nu te poti baza pe masina la un drum lung doar pe acolo prin oras 10-20 km pana se incalzeste iar
|
#10
Posted 26 August 2016 - 09:40
Eu is de parere ca termocupla nu functioneaza corect ca el mergand intra aer si raceste radiatorul acolo stand la rand nu a mai avut aer si termocupla nu sa cuplat
|
|
#12
Posted 26 August 2016 - 09:47
Si eu sunt de parere ca termocupla si termostatul sunt exact acelasi lucru dar noah poate gresesc eu
|
#14
Posted 26 August 2016 - 10:13
Va multumesc tare mult de raspunsuri. Deci daca pornesc AC, ar trebui sa porneasca si ventilatorul ?
|
#16
Posted 26 August 2016 - 11:18
Urmareste daca porneste electoventilatorul cind se incalzeste , ai spus ca erai pe loc cind a aparut .
O cauza posibila ar fi depunerea de praf/insecte pe faguri de la radiator , incearca sa speli radiatorul cu un jet de apa , dar nu cu presiune mare . |
#17
Posted 26 August 2016 - 11:34
Dar cand sunt la relanti, nu e cel mai putin solicitat motorul ? Ciudat ca doar la relanti mi-a aparut problema.
|
#18
Posted 26 August 2016 - 11:52
Am pornit motorul, dupa vreo 2 minute am pornit si clima. Am stat asa cam 10 minute la relanti, dar nu a pornit electroventilatorul. S-a stricat cred .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users