Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Cum mă încadrez pentru virajul la stânga în această intersecție?

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
lrt_

lrt_

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 25.08.2016
Sunt șofer începător și prima mea cursă singur la volan trece prin această intersecție, cu indicatoare, dar fără marcaje:
[ https://s16.postimg.io/m3kxt28lh/stanga.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ne imaginăm că eu sunt în poziția din care e făcută poza. Vreau să fac stânga pe direcția indicată.
Pe mine mă încurcă lipsa marcajelor.
Întrebarea mea e: pe unde mă încadrez?

Cum aș proceda eu ar fi în felul următor: dau prioritate celor care vin de pe contrasens, mă încadrez pe direcția săgeții, după care dau din nou prioritate celor care vin din dreapta, apoi trec și eu.
Unele detalii despre intersecție:
1) drumul cu prioritate e cel care merge la dreapta, din unghiul în care e făcută poza. E același drum de pe care iese Dacia.
2) cel care vine din stânga mea are cedează trecerea. Cel care vine din față (mașina gri) are STOP.
3) dunga roșie pe care am pus-o în fața săgeții nu ține locul nici unui marcaj (că nu e), e pusă doar ca să arăt că acolo aș da prioritate.
Întrebarea mea e: am procedat corect? e bună încadrarea asta?

Mulțumesc!

#2
yonut_a

yonut_a

    Trala la la la

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,944
  • Înscris: 03.08.2008