Audi A4 - VW Passat - Octavia 2
Last Updated: Aug 28 2016 22:00, Started by
reico
, Aug 25 2016 09:35
·
0
#1
Posted 25 August 2016 - 09:35
Salut,
Care este cea mai rentabila dintre aceste variante diesel (toate din anii 2004, 2005) si pretul similar. Ma refer la costuri de intretinere, fiabilitate si experienta la volan. Mersi. |
#3
Posted 25 August 2016 - 09:45
passat, mai ieftin de intretinut decat audi, calitate mai buna decat skoda
|
#6
Posted 25 August 2016 - 10:00
Nytro84, on 25 august 2016 - 09:48, said:
Aia e exact aceeasi masina. In rest ai dreptate. reico, on 25 august 2016 - 09:35, said:
Care este cea mai rentabila dintre aceste variante diesel (toate din anii 2004, 2005) si pretul similar. Daca e acelasi an si acelasi pret, Audi, logic. |
#7
Posted 25 August 2016 - 10:01
Nytro84, on 25 august 2016 - 09:48, said:
Aia e exact aceeasi masina. Pretul pieselor mai mari la Audi si mai ieftin la skoda. PS pt orice posesor de auto piese se cumpara nu dupa marca auto ci dupa numele pieselor Lemforder, TRW, etc |
#8
Posted 25 August 2016 - 10:06
Recomand Passat B6 (2005-2010) pt. costuri mai mici si pt. ca e model mai nou sau A4 B7 (2005-2008) pt. tinuta de drum mai buna insa e putin mai mic in interior.
Nu recomand Passat B5.5 (2001-2005) pt. ca e prea vechi tehnic fiind un facelift la B5 din 1996, platforma lansata pe A4 din 1994 deci foarte vechi dpvd tehnic. Nu recomand A4 B6 (2000-2006) pt. ca arata prea invechit, A4 B7 arata mult mai bine desi e doar un facelift la B6. Daca nu te incadrezi in buget pt. Passat B6 sau A4 B7 abia atunci poti sa te uiti la Octavia dar decat Octavia mai bine originalul adica Golf (scurt sau break) pt. ca construit mai bine dpvd calitativ. Nytro84, on 25 august 2016 - 09:48, said:
Aia e exact aceeasi masina. Pretul pieselor mai mari la Audi si mai ieftin la skoda. Audi este pe platforma cu motor longitudinal si suspensie multilink. Passat B5.5 era pe platforma de A4 din 1994, antic. Passat B6 este cu motor transversal si McPherson ceea ce il face asemanator cu Octavia ca platforma insa e mai mare, din clasa medie. Octavia este in clasa compacta pe platforma de Golf. mzamfirm, on 25 august 2016 - 09:37, said:
Aia in care nu bagi bani in reparatii ! Edited by Kroghy, 25 August 2016 - 10:19. |
#10
Posted 25 August 2016 - 10:09
|
#11
Posted 25 August 2016 - 10:18
Niciuna, toate au motoare VW cu fiabilitate indoielnica . Si nu numai. In special B6 are un talent deosebit sa se strice. Daca ai bani de aruncat poti sa dai cu banul.
Am un coleg cu Octavia2. E foarte bucuros ca in mers se opreste motorul... Alege alta firma. Edited by bumpocbum, 25 August 2016 - 10:26. |
#12
Posted 25 August 2016 - 11:07
#14
Posted 25 August 2016 - 11:25
#15
Posted 25 August 2016 - 11:35
Mai bune in ce sens? Ambele stiu ca au probleme cunoscute si mult discutate pe forumuri
|
|
#16
Posted 25 August 2016 - 11:41
Mai bune ca dinamica, confort, performante, ergonomie, dotari, practit tot.
Problemele sunt multe pt. ca sunt si multe masini. Cu greu vei auzi de probleme la masini care sunt rare. 10% din 1000 de masini inseamna 100 de probleme deci putin probabil sa auzi de probleme la masini rare de ex. Lancia. VW sunt milioane de masini in tara si 10% inseamna enorm de multe probleme de care aigur afli. Partea buna e ca la Vw toata lumea ii stie problemele si rezolvarile, spre deosebire de marci mai rare case se strica la fel de dea dar sunt mult mai greu de reparat. Edited by Kroghy, 25 August 2016 - 11:45. |
#18
Posted 25 August 2016 - 13:07
Parerea mea ca merita am condus ambele masini si nici nu incape discutie
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users