Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Honda Accord 2.0 vs 2.4 vs Opel Insignia 1.6T vs 1.8
Last Updated: Sep 06 2016 12:02, Started by
alexandrumihalache
, Aug 24 2016 16:58
·
0
#1
Posted 24 August 2016 - 16:58
Salutare tuturor,am nevoie de un sfat:
Am permis de 1 an, tot de atunci si un Astra H GTC 2006 - 1.6(105CP), conduc maxim 15.000km/an cu preponderenta in oras(65%). Vreau sa imi schimb masina, dispun de 8-9.000EURO. Accord si Insignia sunt modele care ma atrag, dar sunt dispus sa ma reorientez. Ma intereseaza costuri de intretinere, fiabilitate, motor aspirat vs turbo, pro si contra. Multumesc |
#2
Posted 24 August 2016 - 17:06
La banii astia probabil te orientezi la un SH. In locul tau as alege ceva care are mai putine piese stricacioase (turbo, etc), prin urmare m-as orienta la un motor aspirat. Parca Buhnici avea un review pe YouTube pt Accord, cauta-l.
deci +1 pt Accord. |
#3
Posted 24 August 2016 - 17:13
2.4-ul de pe Accord, dar deja impozitele se tripleaza fata de 2.0 ... nu e deloc ok
Insignia 1.6t neaparat, ca 1.8 e prea mic, e o masina foarte grea. La 8-9000 ti-ai putea lua si un a4, Passat, passat cc 1.8t-2.0t ca sunt mai ieftine ca alea diesel, insa unele consuma cam mult ulei si au anumite probleme. La BMW seria 3 E90 320i nu te-ai uitat ? Mercedes C W204 compresor ? |
#5
Posted 24 August 2016 - 18:03
SH categoric la banii astia
turbo la benzina am inteles ca se comporta mult mai bine fata de disel accord dupa 2008 320i imi place mult, dar nustiu ce o sa fac cu tractiune spate la iarna rog posesri de accord, Insignia, pasat, A4 si 320i sa imi spuna cat de fiabile sunt si cum sunt costurile de intretinere |
#7
Posted 24 August 2016 - 19:23
#9
Posted 24 August 2016 - 19:48
Taman Honda accord a fost si subiectul meu principal zilele astea. Din ce am citit pe net si multe review-uri pe yotube am inteles ca e o masina foarte fiabila, din punctul meu de vedere e si foarte frumoasa. Motorizarea 2.4 e de dorit. Oricum eu sunt fan Mercedes dar in perioada de criza ma mai uit si pe la altele. Insignia e frumosa si doar atat, nici foarte fiabila si nici performanta, la multi nu le place directia, nici o senzatie de drive cu ea. Acum depinde si ce iti doresti de la o masina.
maxtron_69, on 24 august 2016 - 19:23, said:
Honda Acord e considerata ca f fiabila, Opel ca printre cele mai proaste la fiabilitate. Dar piesele de Honda sint mult mai scumpe. Cum o dai, tot "ei" ies in castig (producatorii auto). Mult mai scumpe adica cat? Din cate am inteles eu nu-s totusi chiar atat de scumpe. Ca sa intretii o honda nu e nevoie sa castigi milioane. Eu sa fi fost un pic mai mic de statura imi luam un C 200 k sau chiar 230 k coupe. Am vazut unul in parcare cu roti amg 225/45 r18 fata si 245/40 r 18 spate, fenomenala masina! Uite niste jucarii, sa am bani le-as lua pe toate. Edited by vinciun, 24 August 2016 - 20:01. |
#10
Posted 24 August 2016 - 19:51
#11
Posted 24 August 2016 - 20:03
Si mai important decat piesele e ca iti strica ziua, te doare ca s-a stricat, umbla prin service etc..
|
#12
Posted 24 August 2016 - 20:06
Daca ai 18 + putini ani si 9k EUR cash, ia de plimba-te, daca masina pe care o ai acum e in toate mintile.
Baga un work and travel pe cont propriu si bate lumea cat poti. Vei avea mult mai multe satisfactii comparativ cu o masina noua. |
#13
Posted 24 August 2016 - 20:41
aici http://www.anusedcar...el/honda-accord poti gasi un versus TUV fiabilitate intre accord si Insignia. si in Dekra insignia sta excellent ,din clasa ei doar Mazda 6 e in fata.
cunosc si eu cateva probleme grave la insignia la motorizarile diesel (motoare schimbate, cuzineti topiti) dar si Honda la diesel, vezi chiar aici pe forum la "coltul turnatorului". la benzina nu am auzit de nici o problema, Opel a avut mereu motoare bunicele. jurnal de insignia diesel vezi ca am eu aici pe forum. LE: in postul de mai jos cineva a amintit de greutate, insignia mea diesel are 1630 kg iar 1.6 T din cate stiu undeva +/- 1500 kg. Edited by csi1, 24 August 2016 - 20:56. |
#14
Posted 24 August 2016 - 20:47
Dupa ce 1 an am urmarit piata asta cu cele 2 modele enumerate, bine eu cautam break, cu 2.0 la accord si 1.6-2.0t la Insignia, iti pot spune ca o insignia in bugetul tau cu km ok si cu ceva dotarii is pasari rare. Au fost la un moment dat 2 insgnii cu 2.0t 2009, 4x4 120.000km ok dotate cu preturi in jurul a 10500-11000 dar break. 1.6t nici nu am vazut sincer. Acuma tine cont ca o insignia e grea peste 1.6tone chiar 1.8-1.9t la 2.0turbo. Asta inseamna consum peste 13-14 in oras si 8-9 in exterior la mers normal.
Alegerea mea ar fi accord 2.0 care sunt suficiente la vanzare in romania,chiar prim proprietar si bine dotate in bugetul enuntat. Ai avantajul la accord la un motor fiabil, mai economic ca 1.6-2.0t, are un cunoscut cu automata si scoate 11 in oras. Motorul are vana si trage bine, iar cand intra vtec-ul e si mai ok. Daca pt tine consumul nu te deranjeaza mergi pe 2.0t diferenta e mica fata de 1.6t la partea asta dar ai 4x4 si un motor care a fost laudat si e corect dimensionat pentru masa masinii. Macar sa stii pe ce platesti surplusul de combustibil. Acordul 2.4 e alegerea ideala daca diferenta de taxe nu te sperie. +700 pe an la impozit si vreo 200 la rca. In rest consumul nu e chiar asa mare si nici costisitor de intretinut. Si insignia si accord sunt fiabile in variantele pe benzina. Ce e la coltul turnatorului e vb de un motor scos anul trecut, ce nu e pe accord si problema e de dpf. Cel de 2.2 diesel e din 2004 si upgradat cu trecerea timpului e chiar un motor fiabil. Oricare din cele 3 motorizari la Honda sunt bune. La insignia motorizarile diesel is mai problematice, cele pe benzina sunt mai fiabile, dar si mai rare. Edited by t-balt, 24 August 2016 - 20:56. |
#15
Posted 24 August 2016 - 21:32
#16
Posted 25 August 2016 - 00:19
Nu pun citroenul pe langa Honda. Am mers cu unul ( nustiu poate era distrus) si nu mi-a placut deloc, nici un feeling, senzatii de condus nimic. Nu intelegeam nici ce-i cu drumul, parca mergeam prin aer si se legana in toate partile. Si nu vin de pe BMW sa am asteptari sportive, eram obisnuit cu mercedesul meu w210 care desi confortabil iti da mult mai multe informatii referitor la drum, directia mult mai precisa etc.
Chiar as vrea sa-si mai expuna parerea cineva care a condus un Citroen. Honda nu am incercat din pacate. Dar am citit ca e foarte placuta la condus. Mai confortabila decat o Mazda dar totusi destul de sportiva. Edited by vinciun, 25 August 2016 - 00:22. |
#17
Posted 26 August 2016 - 20:54
Strict dintre cele 2 Accord (Insignia net inferioara ca masina).
Problema este ca in buget gasesti doar Accorduri prea vechi. Oricum sa nici nu te gandesti decat la generatia a 8-a (>2008). Ca motoare sunt OK ambele. |
#18
Posted 26 August 2016 - 21:29
De ce spui ca accord strict generatia 8? nu au fost bune 7? sau e vorba ca greu gasesti una pastrata. Mie mai tare imi place 7 la exterior, in special type-s.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users