Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Recomandare audi a4
Last Updated: Aug 26 2016 20:39, Started by
Radu-Audi
, Aug 24 2016 15:40
·
0
#1
Posted 24 August 2016 - 15:40
Salut, am de ales intre Audi a4:
-1.9 tdi, 110 cp, AFN -1.9 tdi, 116 cp, AJM Ambele sunt an 2000, break. Din ce am inteles, cel de 110 este non-PD si cel de 116 este PD. Un prieten care a avut ambele motorizari mi-a recomandat AFN-ul deoarece nu a avut probleme cu el si este mai fiabil, cu cel PD a avut ceva probleme si este mai pretentios. Este vreo diferenta de performanta intre ele? Ce imi recomandati ? Multumesc! |
#3
Posted 24 August 2016 - 16:10
Sistemul de injecție cu pompă injector
Edited by Radu-Audi, 24 August 2016 - 16:17. |
#4
Posted 24 August 2016 - 16:36
Toate 1.9tdi sunt bune, acuma depinde cum au fost intretinute si cati km au.
Recomand PD-ul. Am condus cateva masini non-pd cu 110cp si nu m-au impresionat deloc, in schimb pd-ul e mult mai brutal, pe la 2200rpm are loc o explozie de putere, ii mai faci o resoftare si o sa fie foarte placuta la condus. Dar de ce A4 si nu golf 4 sau octavia, leon ? Ca sunt mai ieftine la intretinere (suspensie, caseta de directie). |
#5
Posted 24 August 2016 - 16:42
AFN-ul, in opinia mea, este unul dintre cele mai fiabile motoare VW.
Pe un Passat berlina, se misca excelent si consuma foarte putin. Nu stiu cum e pe A4 break, dar nu cred ca e vreo mare diferenta. Problema lui, este ca e Euro 2 si s-ar putea sa nu prea renteze cu taxa, plus riscul de a exclude/taxa la sange masinile poluante. AJM-ul si prima generatie de pompe-duse, nu cred ca merita. |
#6
Posted 24 August 2016 - 17:10
flylex99, on 24 august 2016 - 16:42, said:
AFN-ul, in opinia mea, este unul dintre cele mai fiabile motoare VW. Pe un Passat berlina, se misca excelent si consuma foarte putin. Nu stiu cum e pe A4 break, dar nu cred ca e vreo mare diferenta. Problema lui, este ca e Euro 2 si s-ar putea sa nu prea renteze cu taxa, plus riscul de a exclude/taxa la sange masinile poluante. AJM-ul si prima generatie de pompe-duse, nu cred ca merita. Ai condus asa ceva ? Am condus Octavia, A4 si Passat B5 cu motorizarea de 110cp non-pd si nu mi se pare tare misto. + ca e mai zgomotos motorul. PD-ul e mult mai brutal, consumul e la fel... doar cat poate sa consume un 1.9TDI ??? Abia ARL-ul de 150cp scoate un consum de 6-6.5% daca tragi un pic de el. Am mers cu cel de 116cp pe a4 b5 si pe passat b5 si e mult mai placut la condus. Uleiul e cu cativa lei mai scump la PD insa insesizabil, iar la distributie am inteles ca e mai scumpa la NON-PD ... sau invers... dar diferentele la costurile de intretinere sunt foarte mici incat merita sa iei ajm-ul. Dar te-as sfatui sa o alegi pe cea care se prezinta cel mai bine. |
#7
Posted 24 August 2016 - 17:14
Passat-ul cu AFN l-am condus destul cat sa-mi dau seama ca tine de sofer sa te descurci oriunde cu el.
Pe Octavia motoarele sunt transversale si am avut O1 cu AHF, dar era mult sub Passat, care avea motorul longitudinal. PD de 116 a avut o cunostinta si tare mult l-a blestemat din cauza problemelor. Intr-adevar, putin mai silentios, dar nu e mare branza fata de non-pd. Era doar o parere, am si scris: " in opinia mea". |
#9
Posted 24 August 2016 - 19:16
flylex99, on 24 august 2016 - 17:14, said:
Passat-ul cu AFN l-am condus destul cat sa-mi dau seama ca tine de sofer sa te descurci oriunde cu el. Pe Octavia motoarele sunt transversale si am avut O1 cu AHF, dar era mult sub Passat, care avea motorul longitudinal. PD de 116 a avut o cunostinta si tare mult l-a blestemat din cauza problemelor. Intr-adevar, putin mai silentios, dar nu e mare branza fata de non-pd. Era doar o parere, am si scris: " in opinia mea". Ma descurc si cu motor de 1 litru pe benzina, ideea era ca eu comparam 110 vs cel de 116cp. Sunt doar 6cp, dar e diferenta si la cuplu, parca e motor mai mare. In general masinile sub 130cp nu prea ma dau pe spate Poate a luat el unul ce nu a fost ingrijit, deoarece la motorizarile 1.9tdi nu prea am vazut probleme de fabricatie, cum aveau 2.0tdi. Ca i se mai duce turbo, un injector, egr, sau altele... la o masina din 2000 e normal, la fel se duce si la o japoneza. |
#10
Posted 24 August 2016 - 22:36
Mie imi place foarte mult Audi A4 insa din 2000 e cam vechiul si as prefera Polo sau Corsa mai nou la banii astia.
Daca vrei neaparat A4 atunci mergi pe motorul PD, e una din cele mai bune tehnologii diesel si e mare pacat ca s-a renuntat din cauza hipsterilor. Motorul PD are o explozie de putere pe care daca stii sa o folosesti (adica sa stii sa schimbi vitezele) atunci ai un avantaj foarte mare, practic ai putere foarte mare pe o plaja ingusta de turatie si daca mentii in acea zona de turatie ai senzatia ca ai un motor mult mai puternic. |
|
#11
Posted 24 August 2016 - 22:53
TruculMagic, on 24 august 2016 - 19:16, said:
la motorizarile 1.9tdi nu prea am vazut probleme de fabricatie Cauta pe internet "gripare motor bxe" sa vezi ce au patit altii, eu am fix acel motor pe Golf si sunt foarte multumit. Ideea e dpvd statistic problemele sunt rare. Edited by Kroghy, 24 August 2016 - 22:54. |
#12
Posted 25 August 2016 - 00:32
La o coaja dinasta daca ii crapa motorul iei altul intreg din dezmembrari cu 200 de oiro. Mai ales de cand RAR a renuntat la autentificarea masinilor deja inmatriculate in RO si nu mai trebuie sa-ti bati capul cu toti prostii pentru a modifica serile in acte.
|
#13
Posted 25 August 2016 - 02:16
Multumesc tuturor, mai astept pareri, mai ales de la posesorii celor doua motoare.
|
#14
Posted 25 August 2016 - 07:10
Kroghy, on 24 august 2016 - 22:53, said:
Au fost probleme si la 1.9, de ex. bloc motor spart, distractie maxima. Cauta pe internet "gripare motor bxe" sa vezi ce au patit altii, eu am fix acel motor pe Golf si sunt foarte multumit. Ideea e dpvd statistic problemele sunt rare. Sunt rare aceste cazuri. Am 3 prieteni cu BXE, masini luate de noi, trecute de 200k si nu au nici o problema. Mai era si axul cu, came care se uzeaza dupa vreo 300k, insa e normal, la orice masina mai schimbi una alta si nu e nici asa scump. |
#15
Posted 25 August 2016 - 08:33
eu am avf. 420.000 de km și motorul este ca nou. I-am zchimbat turbina la 340.000 din propria inițiativă (practic am primit una cadou) deși turbina veche nu avea niciun semn de oboseală. În rest ulei (ravenol - nu pierde niciun gram) și motorină. Nu știu prețul mașinii, dar te sfătuiesc să cauți un AVF cu o caroserie în regulă.
|
|
#17
Posted 26 August 2016 - 20:39
Dar am inteles ca AFN-ul are injectoare clasice si nu este chiar asa pretentios ca cel de 116 ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users