Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Greseala alimentare (benzina in loc de motorina)
Last Updated: Sep 02 2016 16:01, Started by
MatusaTamara
, Aug 24 2016 14:39
·
0
#1
Posted 24 August 2016 - 14:39
Va salut.
Am si eu nevoie de niste sfaturi. Aveam in rezervor aproximativ 5L de motorina, apoi am vrut sa alimetez la un peco, si din greseala si fiind obisnuit cu fosta masina pe benzina, am bagat 18L de benzina. Mi-am dat seama dupa ce am platit la casa. Apoi am facut rost de un furtun de la cineva si am scos benzina dar cred ca a mai ramas ceva pe fundul rezervorului, aprox 1L. Apoi am alimentat cu 10L de motorina, am parcurs 60km pana acasa, masina a mers bine dar as vrea sa va intreb daca o sa am probleme?! |
#3
Posted 24 August 2016 - 14:46
Era de preferat sa bagi macar juma de rezervor, nu doar 10 litri. Ca sa fie cat mai diluata acea benzina. Daca pana acum nu a facut figuri e bine. Vezi mai tarziu daca da semne de dus in service.
|
#4
Posted 24 August 2016 - 14:46
Ideal era sa faci plinul cu motorina dupa ce ai scos amestecatura. Chiar si asa nu e problema. Am bagat odata 11 litri de benzina la un rezervor de vreo 50. Am bagat motorina peste, pana la pliiiin. Dupa o zi de mers am mai facut plinul in asa fel incat sa fie din ce in ce mia putina benzina in rezervor (ca pondere). Nu a avut nimic.
|
#5
Posted 24 August 2016 - 14:53
Trebuia sa faci plinul
Puteai sa faci plinul si peste aia 18 litri de benzina |
#6
Posted 24 August 2016 - 14:54
Nu vei avea nici o problema , puteai sa faci plinul cu motorina ...
|
#7
Posted 24 August 2016 - 14:56
Nu aveam suficienti bani la mine ca sa fac plinul.
Oricum nu am apucat sa merg cu ea in timp ce avea ce-i 18 litri de benzina in rezervor. Abia dupa ce am scos benzina, am bacat 10 litri de motorina. Auzeam la cineva ca trebuie sa schimb fitru de motorina si uleiul din motor, asa este? |
#9
Posted 24 August 2016 - 14:58
#10
Posted 24 August 2016 - 15:05
Nici daca faceai plinul cu motorina peste cei 18 litri de benzina, nu aveai probleme.
|
|
#11
Posted 24 August 2016 - 15:07
Cum asa? Totusi sunt 18 litri. Destul de mult. Nu o afecteaza deloc?
|
#12
Posted 24 August 2016 - 15:07
Cred ca depinde si de tipul masinii .... la astea mai noi cred ca poti sa strici ceva ... nu ma pricep dar parca zicea ceva de injectoare si de pompa de motorina cel de la service
Spun asta deoarece am patit si eu: Fiind mai atent la copil decit la ce pun in rezervor uite asa am pus benzina de aprox 150 lei (pe vremea aia ma costa un plin vro 300 si ceva ... deci am pus totusi ceva benzina in rezervor).... noroc ca-i cerusem nevestii bani sa fac plinul dar nu avea la ea mai multi. Dupa citeva sute de metri parcursi, a inceput masina (octavia tour 1.9) sa faca precum o barca si s-a oprit. A trebuit sa chem o platforma care m-a dus la un service unde mi-a scos benzina pe undeva pe la bancheta din spate. Mi-a dat nenea de acolo si un baiat sa ma duc sa cumpar motorina .... am pus vreo 5L de motorina si am plecat spre primul peco unde am facut plinul. (In caz ca nu va iese la socoteala, il sunasem pe nasa-miu si facusem rost de bani intre timp sa platim platforma si service-ul) Nenea de la service a zis ca la tipul meu de masina nu am ce pati si ca ar trebui sa schimb doar filtrul de motorina. Edited by obionekenobi, 24 August 2016 - 15:09. |
#13
Posted 24 August 2016 - 15:22
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GL9-i9tcESU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#14
Posted 24 August 2016 - 16:17
#15
Posted 24 August 2016 - 16:45
In urma cu 25 de anisori,conduceam un aro....si obisnuiam sa alimentez de la peco cu...combustibil tip M.In ziua in care am plecat in concediu,am alimentat 90 l combustibil si am plecat binemersi...Dupa ~300km,la un popas,cand am dorit sa pornesc...pauza.In final am pornit-o folosindu-ma de un spray de pornire gasit printre scule...si am adaugat 1l ulei de amestec...Dupa vreo 700km,ajuns acasa,am demontat pompa de injectie iar pompa de transfer avea o uzura de 1mm la placute...
Indivizii de la acel peco,bagase la acea pompa petrol lampant sau gaz,cum i se mai spunea,iar acesta nu prea avea deloc [grasime]. In cazul masinilor mai noi cativa litri de benzina in motorina chiar nu conteaza. |
|
#16
Posted 24 August 2016 - 16:52
Meh am comis-o eu acum fo'4 ani, ma tot plimbam intre diesel si benzina, si-am facut un plin de benzina peste vreo 5 litri de motorina, la un 1.5 DCI. Am realizat cat de destept sunt, am sunat mecanicul: bah hai c-am facut-o lata, rezolvam? Solutia: golit rezervor in totalitate, golit circuit alimentare, schimbat filtru combustibil, realimentat si amorsat. Cu precizarea ca 1.5 DCI 2007 avea si asa probleme cu spanul generat de pompa de inalte, exact benzina ii mai lipsea sa se inflameze iar.
|
#17
Posted 24 August 2016 - 19:16
MatusaTamara, on 24 august 2016 - 14:56, said:
Auzeam la cineva ca trebuie sa schimb fitru de motorina si uleiul din motor, asa este? Daca pui benzina si mergi pana consumi amestecul uleiul motor are de suferit, practic este diluat din cauza benzinei din carburant si de aici iti dai seama singur. Daca ai un motor common rail pompa si injectoarele sufera foarte tare din cauza lubrifierii deficitare, aceste piese isi fac lubrifierea prin motorina. |
#18
Posted 24 August 2016 - 21:27
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users