Recomandare compresor aer
Last Updated: Oct 26 2016 11:45, Started by
Karogs
, Aug 24 2016 00:37
·
0
#1
Posted 24 August 2016 - 00:37
As vrea sa cumpar un compresor de aer si am vazut cu preturi incepand de la 40 ron pana la 400ron, cu legare la priza 12v sau direct la baterie si diferite puteri. Grea decizie ca nu ma pricep la mecanica. Nu sunt cine stie ce firme, asa ca poate aveti vreo recomandare. Multumesc
Edit. Umflat de la 0 prima data,apoi completare, pentru turisme, cauciucuri 15" Edited by Karogs, 24 August 2016 - 01:00. |
#2
Posted 24 August 2016 - 00:48
Este foarte important sa ne spui exact la ce il vei folosi : umflare roti de la "0" , complectare aer in roti , umflare roti de turism sau camioane ....
pentru umflat de la "0" http://www.emag.ro/p...7/pd/DRLWN3BBM/ pentru complectare http://www.emag.ro/c...0/pd/DLXPBMBBM/ pentru roti de diametre mari http://www.emag.ro/c...0/pd/DCXPBMBBM/ Edited by xilo, 24 August 2016 - 00:55. |
#3
Posted 24 August 2016 - 00:58
Karogs, on 24 august 2016 - 00:37, said:
As vrea sa cumpar un compresor de aer si am vazut cu preturi incepand de la 40 ron pana la 400ron, cu legare la priza 12v sau direct la baterie si diferite puteri. Grea decizie ca nu ma pricep la mecanica. Nu sunt cine stie ce firme, asa ca poate aveti vreo recomandare. Multumesc |
#4
Posted 24 August 2016 - 01:08
Ca si compresoare auto am doua. Unul este o chinezarie ieftina pe care am dat undeva la 30 de ron. Functioneaza chiar de la zero (am o Dacia Logan) insa cam trebuie sa stau o groaza de timp pana imi umfla roata (minim 10 min). Dar o umfla. Avantajele acestuia sunt faptul ca este mic si poate fi cuplat direct la priza de la bricheta. Pe acesta il folosesc la motocicleta, unde se descurca cu brio.
Al doilea este tot o chinezarie, cumparat acum cativa ani dintr-un supermarket. Am dat pe el 100 de ron atunci. E ceva gen cel pus de colegul de mai sus (cel de pe Emag cu umflare de la zero). Are avantajul ca umfla roata de Logan de la zero in maximum 2 minute. Dar are un mare dezavantaj. Imi arde siguranta de la bricheta masinii. Pe el scrie ca consuma 16 A. Iar siguranta de la masina e de 15 A. Ca sa il folosesc trebuie sa ii scot siguranta de 15 A de la bricheta si sa ii pun una de 20 A. Apoi merge. |
#5
Posted 24 August 2016 - 01:17
Multumesc. Cred ca o sa il comand pe cel cu umflare de la 0, la 120 ron, e ok pretul.
|
#6
Posted 24 August 2016 - 01:20
Sa nu patesti ca mine. Suna-i pe cei de la Emag si intreaba-i ce curent ia. Sa nu iti arda siguranta. Solutia adoptata de mine (schimbarea sigurantei de 15A cu una de 20A) nu e tocmai buna, deoarece risti sa prajesti cablajul masinii, sau mai bine zis cablajul de la priza bricheta. Eu dupa ce umflu roata, pun inapoi siguranta de 15 A.
LE se pare ca compresorul ales de tine consuma 12,5 A (http://www.dedeman.r...-din-metal.html), deci rezista la priza de la bricheta. Edited by roland_s, 24 August 2016 - 01:23. |
#7
Posted 24 August 2016 - 01:32
Ma uitam la specificatii...stiu ca e indeajuns pt o roata 2.5 bar, asta ajungand pana la 10 bari. Dar de ce e mai scump asta de 10 bari fata de cele de 18 bari? Doar din cauza calitatii constructiei metal vs plastic?
Edited by Karogs, 24 August 2016 - 01:33. |
#8
Posted 24 August 2016 - 01:39
Poate si datorita debitului de aer. Cu asta umfli roata mai repede. Cu unul de 18 bari ieftin (gen asta: http://www.dedeman.r...12v-unitec.html ) s-ar putea sa o umflii mult mai incet. Oricum la o masina nu ai nevoie de mai mult de 2,5 bari.
Edited by roland_s, 24 August 2016 - 01:44. |
#10
Posted 24 August 2016 - 07:39
In masina e bine sa ai tot timpul un compresor cu actionare de la bricheta.
Acasa e bineveniit si unul la 220v, fara butelie. ex: http://www.emag.ro/c...o/pd/DVFX4MBBM/ |
|
#11
Posted 24 August 2016 - 08:02
o sa vezi ca face multa galagie si umfla un rahat......
pistonul ala este prea mic din punctul meu de vedere. iti recomand cu caldura sa ochesti un lukoil dealungul drumurilor si sa iti faci presiunea la ei. au pompe unde ii setezi tu presiunea si apoi pui ala pe roata, in prima faza masoara apoi iti baga sau scoate aer in funtie de cat ai setat pe panoul de control. ceea ce recomanda Adm este ceva bun insa nu este carat in autoturism, are 6KG !! IMHO .... mult prea greu. Edited by Mihai_3, 24 August 2016 - 08:04. |
#13
Posted 24 August 2016 - 08:17
#14
Posted 24 August 2016 - 08:34
o avea la tine, insa aici in Bucuresti....
la Petrom, trebuie sa ceri mustiucul ala care masora ca un cur... la OMV, prostiile alea de sand langa pompa nu va ajuta sa corectati presiunea la 4 gume..... nu au capacitatea de a tine atata aer in ele. Singurele unde am gasit si merg OK au fost la lukoil... gratis fara sa te intrebe nimeni de nimic chiar daca nu alimentezi. Edited by Mihai_3, 24 August 2016 - 08:34. |
#15
Posted 24 August 2016 - 09:13
Vreau sa cumpar unul ca m.am cam saturat sa tot dau cate 5 lei la vulcanizare. Masina mai mult sta si inevitabil pierde aer. Unul la 220v ar fi ok dar parca scumpicel. Cel comandat vad ca are cateva recenzii, sper sa fie pe bune, nu doar scrise pt pescuit clienti. Dar o sa scriu despre el cand ajunge.
Din cate stiu, toate facilitatile unei benzinarii ar trebui sa fie gratuite - aer, galeata cu apa sa cureti geamurils, toalete, trusa de prim ajutor, dar asta esti obligat sa o ai in masina oricum |
|
#16
Posted 24 August 2016 - 10:16
roland_s, on 24 august 2016 - 01:20, said:
Sa nu iti arda siguranta. Pe langa cele recomandate mai sus exista pe olx compresoare noi din dotarea masinilor de top (mercedes de exemplu) - asta daca nu ai ceva ca sunt luate fara garantie . Alca este o firma buna , cu o stea in plus fata de chinezariile ordinare de la taraba . Mai exista si acest model, mai de top , cu manometru digital incorporat , lanterna, destul de silentios http://www.compari.r...i200-p44365874/ "Dar de ce e mai scump asta de 10 bari fata de cele de 18 bari? Doar din cauza calitatii constructiei metal vs plastic?" Depinde de materiale, motor electric, piston , sistem racire . Cele in cutie de plastic deobicei au un motoras ca de casetofon legat la un piston amarat (asa este si al meu) cu multe subansamble de tabla ambutisata . Cel metalic are sistem biela/manivela de tipul motoretelor, cu lagar ce se poate unge, are locas dedicat de gresare iar motorul electric este aproximativ ca cel de stergator de parbriz , vorba aia tai lemne cu el. Edited by xilo, 24 August 2016 - 10:36. |
#17
Posted 26 October 2016 - 11:45
Salutare tuturor!
As vrea sa cumpar si eu un compresor pt vopsit un gard, lucruri marunte etc. M-am oprit asupra acestui compresor: Compresor de aer Stanley DV2/400/10/50 cu 2 cilindri, 10bar, 50l, debit 356 L/min, 3 CP. Ca pret mi se pare OK (este undeva la 1450 RON). Am si eu niste intrebari nemaiavand compresor pina acum. Care este diferenta dintre compresor cu curea si compresor cu antrenare directa, care este mai fiabil ? (acesta este cu antrenare directa ) Care este diferenta intre debitul de aer refulat si aspirat ?(la acesta scrie 356 l aer aspirat) Aerul aspirat este echivalent cu aerul refulat? Il pot folosi in pentru sablare (un prag de masina etc) si pt aplicare tencuiala-mortar/perete? (am vazut pe cineva cu un compresor identic care il folosea pt tencuit )[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WFDOH7MvVsg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Multumesc pt raspunsuri! Edited by mariusik_84, 26 October 2016 - 11:45. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users