Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Passat B8 sau B7 ?
#2
Posted 23 August 2016 - 21:43
Nu este facelift. Facelift a fost b7 la b6. B8 este cu totul alta masina. Nu am condus noul model, insa difera cam tot, de la faruri, elemente de design pana la plansa de bord, spatiu etc.
Edited by corcodel10, 23 August 2016 - 21:43. |
#3
Posted 23 August 2016 - 21:44
Nu m-am documentat inca, insa din punct de vedere estetic b8 imi place foarte mult spre deosebire de b6 si b7 care nu-mi creeaza nici un fel de emotii. B5 la vremea lui tot mi-a placut.
|
#4
Posted 23 August 2016 - 21:47
corcodel10, on 23 august 2016 - 21:43, said:
Nu este facelift. Facelift a fost b7 la b6. B8 este cu totul alta masina. Nu am condus noul model, insa difera cam tot, de la faruri, elemente de design pana la plansa de bord, spatiu etc. |
#5
Posted 23 August 2016 - 21:59
Au redus costurile de productie cu MQB pentru ca aceasta platforma este folosita si la golf 7 si am impresia ca si la Audi (a3 sau alte modele - sper sa nu gresesc). Insa, calitatea este la locul ei. Am stat intr-un Passat 2.0 tdi, 4*4, full (in showroom) si mi-a placut enorm, dar si pretul pe masura - 45 000 euro.
Edited by corcodel10, 23 August 2016 - 22:01. |
#7
Posted 23 August 2016 - 22:10
Passat B7 este facelift la B6 construit pe platforma PQ46.
B8 este model nou construit pe platforma MQB. |
#9
Posted 24 August 2016 - 12:09
Astute, on 23 august 2016 - 21:47, said:
Platforma MQB a fost creata in primul rand pentru a reduce csturile de productie, mai ieftin e posibil sa insemne mai prost calitativ, de asta si intreb Back on topic. Eu as lua B8, nici nu incape discutie. Dar banii ce zice? Edited by valitudor, 24 August 2016 - 12:11. |
#10
Posted 24 August 2016 - 12:36
valitudor, on 24 august 2016 - 12:09, said:
Asa cum auzeam ca Passat e nasol ca foloseste o platforma de Golf alungita. O mare prostie spusa de unii care nu stiu ce e aia platforma Back on topic. Eu as lua B8, nici nu incape discutie. Dar banii ce zice? Daca te referi la B6 in comparatie cu B5.5, asa si este. https://en.wikipedia...agen_Passat_(B6) The Volkswagen B6 Passat debuted at the Geneva Motor Show in March 2005, and launched in Europe in the summer of 2005. The B6 Passat no longer shared its platform with Audi's equivalent model (the Audi A4), and is instead based on a long-wheelbase version of the platform used by the fifth-generation Golf (called Rabbit in the United States & Canada), and its sedan equivalent, the fifth-generation Volkswagen Jetta, and therefore seeing a return to a transverse engine compared to the longitundinal layout of its predecessor |
|
#11
Posted 24 August 2016 - 20:23
valitudor, on 24 august 2016 - 12:09, said:
Nu te supara pe mine, dar astea sunt prostii. Discutiile legate de platforma (oricare ar fi ea) nu ar trebui sa fie luate in considerare de clienti. Platforma respectiva reprezinta niste standarde de conectarea a motorului, sasiului, cutiei de viteza intre ele, standarde create in ideea economisirii banilor VW cheltuiti cu programarea robotilor de asamblare. Din acest motiv sunt costuri reduse, pentru ca pot folosi liniile alea de asamblare pentru mai multe masini, nu ca o platforma ar fi mai buna decat cealalta. Asa cum auzeam ca Passat e nasol ca foloseste o platforma de Golf alungita. O mare prostie spusa de unii care nu stiu ce e aia platforma De ce esti tu impotriva nu stiu exact... si de ce asa aprins... zici ca o fabrici tu sau ai hotarat personal trecerea la alta platforma... Tot pt mai multe masini era folosita si inainte, sper ca realizezi ca ce ai spus nu are sens... doar ca in loc sa fie folosita cea scumpa, de audi, au ales sa o foloseasca pe ce amai ieftina si mai proasta.... Skoda superb 2 folosea platforma de audi... acum... golf... deci da, calitatea si confortul au scazut un pic. Apropo de ceea ce inseamna platforma, tre sa mentionezi probabil si multe elemente de suspensie. Edited by maxtron_69, 24 August 2016 - 20:26. |
#12
Posted 24 August 2016 - 21:12
Comparatiile intre platforme de genul cum le faceti voi sunt ridicole. Voi va imaginati ca e ceva de slaba calitate care se monteaza pe una si altceva de mai buna calitate care se pune pe alta. Lame
"Platforma" inseamna un set de norme (STAS-uri) folosite la asamblarea masinii. Evident ca MLB este destinata masinilor mai mari, de aici si pretul premium al masinilor respective, dar nu are legatura cu "platforma" maxtron_69, on 24 august 2016 - 20:23, said:
Skoda superb 2 folosea platforma de audi... acum... golf... deci da, calitatea si confortul au scazut un pic. Pai ia spune tu de ce au scazut confortul si calitatea un pic. Ce are bun una si prost cealalta |
#13
Posted 24 August 2016 - 22:25
valitudor, on 24 august 2016 - 21:12, said:
Comparatiile intre platforme de genul cum le faceti voi sunt ridicole. Pai ia spune tu de ce au scazut confortul si calitatea un pic. Ce are bun una si prost cealalta Desi Audi A4 si VW Passat sunt din aceeasi clasa si din acelasi concern, A4 foloseste platforma MLB iar Passat si Superb folosesc platforma MQB. Diferenta este foarte mare, asa de mare incat putem spune ca A4 foloseste platforma de A8 iar Passat si Superb folosesc platforma de Golf. Platforma MQB (fosta PQ45/46) au jumatate de suspensie de A4 adica suspensie McPherson cu un singur brat fata de A4 care are doua brate. Platforma MQB are motorul transversal care duce motorul si cutia de viteze mult mai in fata si astfel distributia maselor este mai slab distribuita fata-spate fata de MLB cu motor longitudinal si cutie de viteze aproape sub schimbator. INSA daca comparam Passat B7 cu Passat B8 nu avem diferente notabile, ambele sunt construite pe aceeasi filosofie de motor transversal si suspensie McPherson la fel ca toate modelele concurente din segmentul de volum, adica Mondeo, Talisman, etc. Platforma mai buna ca la Passat in segmentul de volum nu exista, abia in segmentul premium se gasesc platforme de top de la clasa medie in sus adica C, 3, A4. Edited by Kroghy, 24 August 2016 - 22:30. |
#14
Posted 24 August 2016 - 22:55
Kroghy, on 24 august 2016 - 22:25, said:
Platforma MQB (fosta PQ45/46) au jumatate de suspensie de A4 adica suspensie McPherson cu un singur brat fata de A4 care are doua brate. Platforma MQB are motorul transversal care duce motorul si cutia de viteze mult mai in fata si astfel distributia maselor este mai slab distribuita fata-spate fata de MLB cu motor longitudinal si cutie de viteze aproape sub schimbator. Voi faceti niste confuzii enorme cu platformele astea. Voi va inchpuiti ca aia de la VW cand pun platforma, aia are conectata de ea suspensia, ceea ce este gresit. Nimeni nu contesta ca 4-link-ul este mai complex decat McPherson, dar asta nu tine de alegerea platformei, ci de alegerea suspensiei. Ai idee de ce nu se pune suspensia fata a lui A4 pe masinile platformei MQB? Te rog sa-mi raspunzi! Uite mai jos ce inseamna MQB dpdv al lui VW: MQB.jpg 143.43K 60 downloads O reducere cu 88% a variantelor de instalare. Au regandit modul de conectare a tuturor componentelor masinii pentru motoarele transversale, astfel incat sa aiba o reducere a costurilor pe banda de asamblare pentru robotii KUKA. Nu are treaba cu platforma ieftina sau platforma scumpa. E clar ca una se foloseste la masini mai scumpe, alta la masini mai ieftine. Dar e vorba de doua standarde de montare, STAS-uri Kroghy, on 24 august 2016 - 22:25, said:
Platforma mai buna ca la Passat in segmentul de volum nu exista, abia in segmentul premium se gasesc platforme de top de la clasa medie in sus adica C, 3, A4. Cum adica mai buna nu exista? Am mai intrebat, de ce e mai buna una fata de alta? Nu suspensia X fara de Y. Ci platforma MLB fata de MQB Ai idee ca exista la VW vreo 3 modele de masini pe platforma "ieftina de Golf", nu putin mai scumpe, ci de vreo 2 ori mai scumpe decat A4 cu tot cu platforma sa de A8? Cum naiba or fi construit o masina scumpa, pe o platforma ieftina de Golf? |
#15
Posted 24 August 2016 - 23:03
Eu am ambele platforme si am condus zeci de mii de km cu fiecare. Platforma MLB folosita de Audi este MULT peste platforma MQB.
Ma refer in acelasi timp si la stabilitate dar si la confort. A4 este in acelasi timp si mai stabil dar si mai conforabil decat Passat si asta din cauza platformei. Dar de ce vorbim noi aici despre platforme premium cand VW are numai platforme low-cost MQB? Atat Passat B7 cat si B8 au platforme low-cost MQB (la B6 se chema PQ45 sau 46, aceeali lucru cu MQB, difera doar denumirea). Edited by Kroghy, 24 August 2016 - 23:04. |
|
#17
Posted 24 August 2016 - 23:11
Platforma MQB (PQ) este folosita la Golf, Passat, Octavia, Superb, modele de 20-30 mii euro (dotari medii) sau 15 mii euro pretul minim al unei masini cu aceasta platforma.
Platofmra MLB este folosita la A4-A8, modele de 40-100 mii euro (doari medii) sau 35 mii euro pretul minim al unei masini cu aceasta platforma. Edited by Kroghy, 24 August 2016 - 23:13. |
#18
Posted 24 August 2016 - 23:34
Eu am condus un b8 de drive test 2.0 150 cp automata.daca ca motor as zice ca e ok, sincer nu mi-au placut deloc plasticele din consola centrala. Nu as da30-40000 euro pe o masina cu asemenea plastice.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users