Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat motor pentru incepatori
Last Updated: Apr 22 2018 22:31, Started by
business11
, Aug 23 2016 16:29
·
0
#1
Posted 23 August 2016 - 16:29
Salutare,
dupa ani buni in care am stat pe o Vepsa 125cmc, am facut pasul cel mare si mi-am luat ieri carnetul de clasa A. Vepsa fiind automata, nu am o experienta foarte mare pe manuala, decat ce am invatat la scoala de soferi pana acum. Deci as mai avea nevoie de o buna parte de timp pana sa invat sa schimb vitezele cum trebuie. Acum doresc sa dau Vespa la schimb si sa imi cumpar ceva mai puternic pentru clasa A, deoarece doresc sa plec si la drum mai lung cu motocicleta. Ca recomandari am primit, urmatoarele modele: -Yamaha MT-07 -Honda CB 650 (F). Bugetul este cam valoarea Vespei (~5000eur-6000eur). Ce motociclete mi-ati recomanda? |
#3
Posted 23 August 2016 - 23:12
Aici pe forum nu o sa primesti prea multe sfaturi legate de motor. Vad ca cele mentionate de tine sunt relativ noi si naked. Avand in vedere ca esti la inceput pe motor (ok, experienta pe Vespa te poate ajuta partial, dar motorul e altceva), ai putea pt 1 an sa exersezi pe ceva mai putin scump si eventual mai mic. Sa te urci pe 700 direct poate fi riscant, dar pana la urma e viata ta.
Eu ti-as fi recomandat un Suzuki Bandit ca motor de inceput, e foarte docila pana la 7000, dar apoi daca tii neaparat sa ajungi la 9-10.000, se dezlantuie bestia. Vorba unui prieten: fac cruce si bag mana-n gaz E de 600 intr-adevar, dar nu e salbatica. Plus ca e ieftina si n-o sa-ti para rau cand o scapi pe o parte (ti se va intampla, chill, tuturor li se intampla). Cu timpul, pe masura ce vei capata incredere si vei merge mai tare, vei simti nevoia carenelor si a parbrizului, pt ca la peste 100kmh (si mai puternic de la 130-150 in sus) vei lua vantul direct in piept si vei consuma f multa energie pt a sta cum trebuie in sa. Vorbim peste 1-2 ani legat de aspectul asta cu naked-ul la drum lung... LE: daca ar fi sa ignor cele 2 modele mentionate de tine, ti-as spune sa stai 1 sezon pe ceva mai mic (300-500cmc), sa deprinzi reactii si automatisme pe care pe un motor mai mare mai greu ai sansa sa le deprinzi fara riscul unui accident si apoi sa urci direct la 700. E alegerea ta. Edited by Lowrider, 23 August 2016 - 23:33. |
#4
Posted 23 August 2016 - 23:41
Daca-ti iei A-ul si vrei sa faci ture lungi ia direct gs1200 ca sa nu stai sa schimbi motorete pana inebunesti si pierzi bani aiurea . Daca esti prudent si cumpatat nu patesti nimic indiferent pe ce motor esti calare = la polul opus poti sa faci accident si cu Vespa .
Un sfat util gratuit : completeaza-ti echipamentul serios , aici nu faci rabat -> parerea mea . Edited by cobi1, 23 August 2016 - 23:42. |
#5
Posted 24 August 2016 - 11:23
Bugetul tau este destul de generos. Totusi, eu as merge pe un motor ieftin, de 600-650 cmc intre 50-80 cp, in 4 cilindri si pe carburatie.
Intai incearca, daca poti sa vezi ce tip de moto ti s-ar potrivi mai bine - aici e foarte mult de discutat, iti dau doar cateva linii: - naked - faina, manevrabila, buna pentru oras - insa la drumuri mai lungi si viteze de peste 100km/h te va bate vantul in piept si e cam neplacut. Plus consumuri mai mari generate de franarea aerodinamica. - speed - ceva mai putin manevrabila in spatii stramte, nervoasa, frane serioase; carenele si parbrizul creaza un con aerodinamic la viteze mari, deci n-o sa te bata vantul. Problema e ca la drumuri lungi, pozitia pe motor este inconfortabila si se lasa cu dureri de incheieturi ale mainilor si de spate. - chopper - nu stiu daca e cazul; e mai mult pentru calatorii cu viteze mai mici - enduro touring - un compromis care iti da ceva confort, iti permite sa mergi si pe drumuri usor accidentate, suspensii mai lungi. Merge si pe asfalt si pe criblura si pe un drum forestier - speed touring - un compromis intre speed si touring - pozitie mai confortabila decat la un speed clasic, frane bune, carene(mai putin agresive) pentru aerodinamica. Ia in calcul ca in prima perioada vei mai scapa motorul pe jos, de obicei la viteze mici sau chiar in parcare. De aia ziceam sa nu te arunci la bugetul maxim din prima. La un motor de 5000 eur , plangi daca l-ai scapat pe jos. Investeste serios in echipament complet - casca, geaca moto cu protectii bune, pantaloni cu protectii la solduri, genunchiere/tibiere hard, bocanci moto si manusi. Intr-o situatie asemanatoare cu tine eram si eu cu cativa ani in urma, doar cu un buget mai mic. Am luat motor de 1000 eur (suzuki gsx 600F), am investit inca vreo 500 ca sa fie in stare tehnica perfecta si l-am lasat sa arate mai putin perfect optic. De ce? Pentru ca motoarele ochioase atrag hotii ca un magnet. Dupa aproape 5 ani sunt atat de multumit, incat nu l-as schimba cu altceva, mai ales ca toate lucrarile le-am facut singur si cu simt de raspundere. Tocmai ce m-am intors dintr-o tura de vreo 1300km cu pasager si inca vreo 60 kile de bagaje si nu mi-a facut nici un moft... |
#6
Posted 24 August 2016 - 13:23
tinand cont de faptul ca voi face si drumuri de 3 ore (intr-o bucata), as exclude din start naked-ul pentru ca nu dupa cum imi recomandati nu sunt indicate drumurilor mai lungi. Speedurile ma tenteaza cel mai mult, dar la fel sunt sigur ca nu va fi foarte comfortabil. Chopper nu ma atrage momentan poate in cativa ani.
Dar Enduro Touring si/sau Speed Touring mi se pare cel mai atragatoare. Tatal meu conduce o Honda Crosstourer, automata, care imi place foarte mult. Trece cu mult peste bugetul meu dar ca stil si optiuni mi se pare ceva foarte tare. |
#7
Posted 25 August 2016 - 16:38
Daca iti plac Crosstourer, ai putea incerca Crossrunner-ul, fratiorul de 800 al lui Crosstourer.
Alte idei ar fi Honda NC750X (sau 700X). Sau Honda CBF600 (nu CB600F ). Asta daca iti place design-ul. Ar mai fi Suzuki V-Strom (care cred ca intra si nou in buget). Personal prefer F650GS si F800GS de la BMW. Extrem de manevrabile, se descurca onorabil si pe suprafata de scandal si, daca lasi cutiile acasa, merge super prin oras. |
#9
Posted 25 August 2016 - 16:47
#10
Posted 30 August 2016 - 20:30
cobi1, on 25 august 2016 - 16:43, said:
O Aprilia Mana , automata , crezi ca ti s-ar potrivi ? Ia-ti gandul, sunt proaste rau de tot la mecanica iar piesele se gasesc greu si numai pe original si cu termene de livare lungi si incerte (vb din experienta). Ca agrement e super mobra (confort, frane, stabilitate) dar daca ai probleme cu ea mai mult te uiti la ea decat sa mergi. Edited by petre81, 30 August 2016 - 20:31. |
|
#11
Posted 21 April 2018 - 14:05
Salutare
Am si eu o mare nelamurire in legatura cu BMW f800 GS si anume carei categorii de motociclisti se incadreaza , celor inalti sau celor mai putin inalti ( in cazul meu 1.71 m ) . Din cate am inteles este o motocicleta destul de inalta pentru inaltimea mea dar din spusele altora " merge " ca asa-i romanul ) sun pe cale sa achizitionez una DAAAR ...I need litle pls |
#12
Posted 22 April 2018 - 22:31
As zice ca o sa te chinui cu/pe ea, pt ca fara kit de modificare a inaltimii nu o sa ajungi cum trebuie jos si desi in mers nu conteaza daca ai 1.71 sau 1.91, cand o sa trebuiasca s-o manevrezi la viteza mica sau pe teren denivelat o sa fie destul de incomod, mai ales daca mai esti si incepator.
Sunt cam in zona ta de inaltime si pe F650GS stau cu ambele picioare jos, in timp ce pe F800GS-ul unui amic nu pot sta decat daca ma sprijin pe varful unui singur picior, ambele motoare avand inaltimea standard (790mm si 890mm). In general tine f mult si de cat de lata e motocicleta, pt ca de ex pe Yamaha stau cu ambele talpi jos si picioarele f usor flexate desi saua are tot 780mm inaltime. De fapt orice Yamaha am incercat a fost o placere pt fund si picioare Daca tot ai sansa sa cumperi un F800GS, urca-te pe el si vezi cum te simti, dar banuiesc ca o sa ti se para prea inalt si incomod. Mai bine te-ai indrepta spre un G650GS, e mult mai comod, mai jos si extrem de manevrabil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users