Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Emag+ALCAR ROMANI=amatori

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Salut,

Doresc sa aduc la cunostinta prin acest post, problemele ce le poti intampina ,mai mult ca sigur,chiar si atunci cand cumperi de
pe site-uri mari,de profil,tocmai pentru a beneficia de niste servicii de garantie si service in conditii de "omenie".

La inceputul acestei veri am cumparat o pereche de anvelope de vara si o pereche de jante de tabla,pentru a monta pe masina, seturi noi,de la Emag, defapt de la al sau partener ALCAR ROMANIA.

Mi-au fost livrate acasa toate itemele de mai sus, nu am gasit in schimb decat garantia anvelopelor si factura pe jante, normal trebuia garantie + factura anvelope, garantie+ factura jante,eu le-am primit in X.

In fine , niciodata nu am avut nevoie de garantie la roti asa ca am lasat , ma duc la vulcanizare ,montez gumele dar ambele aveau "bataie" pe aparat, una dintre gume chiar se misca pe aparat de parca avea ceva borduri la activ.

Tipul de la vulcanizare mi-a spus ca asa fac toate gumele noi ,se aseaza ele dupa ceva zeci de km.

De cand le-am montat pe masina la viteze de peste 90 km/h incepea volanul sa vibreze pe drum drept.

Dupa o luna,vibratia incepuse sa se amplifice si deja nu mai puteam depasi 110 km/h , ma duc iar la vulcanizare,una dintre roti mergea perfect,intradevar isi facuse rodajul dar cealalta avea in continuare bataie in lateralul ei.

Dau jos roata noua, de doar 1 luna, pun rezerva,masina merga vis,fara vibratii fara probleme.3

Sun la Emag, obisnuit ca totul se rezolva fara probleme la ei.

Ziua 1. sun la emag, ei imi spun ca e de la un partener si mai pe scurt nu le pasa de problema mea,dar imi dau un numar de telefon la care sa sun sa ma ajute aia.

ziua 2. Sun la firma partenera emag, pentru ca in ziua 1 era trecuta de ora 18 si nu mai lucrau , imi spun astia ca au nevoie de ambele garantii si apoi pe banii mei sa trimit roata la Bucuresti, ma cert ca totusi e problema de garantie,problema pe care trebuie sa o rezolve ei pe banii lor ,dar nimic, in fine, imi trimit ei pe mail un formular ce trebuie completat si sa le trimit roata la bucuresti.

-sun la emag sa cer garnatia pe janta,ca evident nu o aveam , imi spun ca nici eu nu detin garantiile,sa sun iar la ALCAR "poate " ma ajuta ei,deja imi vedeam sansele de a rezolva  problema cu acel :poate: spre 0.

ziua 3. ALCAR au fost baieti de treaba si mi-au trimis o garantie universala ,deoarece ma aveau in baza de date ca eu cumparasem ceva de la ei, nu stiau ce,dar stiau ca am cumparat,garantia trimis da ei era pt cateva zeci de anvelope,ceva ce ar fi incaput intr-un tir.

ziua 4. Vine cargusul la mine ia roata,a 2-a zi ajunge roata la bucuresti la ALCAR.

Roata si in acest moment este la bucuresti ,de pe 3 august,cu problema nerezolvata.

In prima saptamana imi spui cei de la ALCAR ca asteapta un "expert vulcanizator" , in saptamana 2 venise expertul care a trimis roata la producator ,de atunci nimeni nu mai stie nimic

Cand ii sun si le spun ca ,au conform contractului de garantie 10 zile in care ei trebuie sa imi rezolve problema, imi spun ca nu au primit mail de la producatorul anvelopei si nu au ce sa faca.

Ma doare in c*r de producator eu vreau roata, dreapta, pe masina, ei nimic, nu inteleg si pace.

1. Nu inteleg cum emag-ul poate sa lucreze cu niste bazaristi de astia care nici macar nu au un aparat de verificat anvelope la ei la service .

2. Nici celor de la emag nu le pasa pentru ca ,le este partener si ei nu raspund de ce face acesta.

Sa inteleg ca orice trompeta de firma poate fi partener emag si poate f*te clientii fara ca acestuia din urma sa ii pese.

Nici nu stiu ce sa fac in continuare pentru ca nu am nimic de primire in service la ALCAR ,am trimis roata cu ,curierul, la emag nu am facturi si garantii in pereche, sunt doar de cate un fel pe fiecare item,daca ma duc la opc, ma duc .si le povestesc ,ca de aratat ceva palpabil nu am , doar foaia de la cargus cu AWB si data primirii de catre ALCAR a rotii.

masina merge cu 3 roti de vara si una de iarna, ma opreste careva de pe la rar, mai sug mielul si pe acolo ca anvelopele vechi le-am aruncat.

Macar sa stiti si voi ce inseamna sa fii partener emag, in speta ALCAR ROMANIA.

#2
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Da, orice buticar poate deveni vanzator pe emag daca plateste taxa. Alt criteriu nu exista.

#3
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
si de ce te-ar ajuta emag? emag a oferit spatiu pe siteul lor unora care vand in conditiile proprii si care se supun legilor din romania. Si da, orice tarabist poate vinde pe emag, de aia e bine sa beliti ochii de la cine cumparati chiar daca sunteti pe siteul emag. Citeste termenii si conditiile.
Eu personal evit emag din principiu. Iar intre noi fie vorba, n-ai cu cine discuta la emag.

Edited by usrnm, 23 August 2016 - 16:45.


#4
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,769
  • Înscris: 06.09.2004

 Al3csutzul, on 23 august 2016 - 16:29, said:

1. Nu inteleg cum emag-ul poate sa lucreze cu niste bazaristi de astia care nici macar nu au un aparat de verificat anvelope la ei la service .
partenerul ala plateste un comision emag-ului, de-asta lucreaza emag-ul cu ei.

 Al3csutzul, on 23 august 2016 - 16:29, said:

2. Nici celor de la emag nu le pasa pentru ca ,le este partener si ei nu raspund de ce face acesta.
vezi punctul anterior.

 Al3csutzul, on 23 august 2016 - 16:29, said:

Sa inteleg ca orice trompeta de firma poate fi partener emag si poate f*te clientii fara ca acestuia din urma sa ii pese.
cat timp partenerul isi plateste comisionul... in fine, ai prins ideea.

singura speranta acum este sa tragi tare sa obtii copii dupa facturi / garantii, ca sa poti merge la anpc. cred ca vanzatorul este obligat sa-ti emita copie dupa factura la cerere, dar nu sunt sigur.

Edited by born2lose, 23 August 2016 - 17:05.


#5
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Am cerut copie de la emag ,nu am primit nici acum !

Emag m-ar ajuta daca si-ar verifica asa zisii parteneri ,eu sa fiu o firma cu renume, as tine la el !

#6
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007

 Al3csutzul, on 23 august 2016 - 16:29, said:




masina merge cu 3 roti de vara si una de iarna, ma opreste careva de pe la rar, mai sug mielul si pe acolo ca anvelopele vechi le-am aruncat.

Poti sa ai  cauciucuri de marci diferite, cu profile diferite, unu de vara, unu de iarna si doua all season.N-are treaba RAR-ul cu asta atat timp cat toate sunt de aceiasi dimensiune si respecta adancimea minima a profilului.

#7
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 08.10.2007
Eu mă feresc să cumpăr produse de la parteneri ai emag-ului. Cumpăr numai produse vândute de ei.
Anvelopele prefer să le cumpăr din magazin fizic și să le montez tot acolo, astfel încât dacă văd vreo problemă să le schimb pe loc și cu ei de față.
Fă o plângere la ANPC.

Edited by ammazon, 23 August 2016 - 18:40.


#8
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
Toti romanii sunt incantati peste masura de comertul on-line si il folosesc pentru orice tip de produse.
Unele dintre aceste produse nu ar trebui vandute prin internet.
Comertul on-line este o poarta excelenta pentru rebuturi si produse false.

Il felicit pe initiator pentru ca a avut curajul sa isi impartaseasca experienta neplacuta si il sfatuiesc sa apeleze in viitor la magazine fizice, nu la virtuale.
Mirajul preturilor mici din on-line duce la scaderea calitatii, la falsuri si costuri finale mai mari pentru cumparatori.


Cresterea volumelor de vanzari prin internet a afectat serios si profitul unitatilor service. Un efect indirect il reprezinta migrarea mecanicilor buni din Romania.

#9
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Eu sincer nu prea stiu pe nimeni care a rezolvat ceva cu garantia la anvelope dupa ce le-a rulat.(producatorii/service-urile le incadreaza foarte rapid la utilizare necorespunzatoare)

Garantia la anvelope cred ca e doar asa sa se `incadreze` in normele legale.

P.S. Acum vreo 5 ani am luat niste anvelope sh de la un centru de anvelope din Dusseldorf si a doua zi am constatat ca unul era taiat. M-am dus inapoi si-au cerut scuze , mi-au dat altul identic si mi-au returnat banii pentru ca veneam din Wuppertal. Mi-au specificat ca daca ar fi fost nou si l-as fi montat pe masina mai mult ca sigur  garantia era ca si `anulata`

Edited by polizei, 23 August 2016 - 19:05.


#10
TheRipper0607

TheRipper0607

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 649
  • Înscris: 14.11.2015
zi-le de anpc, de obicei toti se feresc de asta....

#11
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
treaba asta cu partenerii de la emag e o mizerie, pe multi ii doare la basca de clienti si, parca, si pe emag il cam doare la fel

#12
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
In lipsa unei legislatii ferme nu avem garantie reala la anvelope, telefoane si alte cateva chestii.
   De vina ...statul...pe care noi il votam...sau nu ...ca e cool sa nu te duci la vot.

Edited by alexa32, 23 August 2016 - 19:29.


#13
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008

 terratec, on 23 august 2016 - 18:41, said:

Toti romanii sunt incantati peste masura de comertul on-line si il folosesc pentru orice tip de produse.
Unele dintre aceste produse nu ar trebui vandute prin internet.
Comertul on-line este o poarta excelenta pentru rebuturi si produse false.

Ca celalalt, nu...

 terratec, on 23 august 2016 - 18:41, said:

Cresterea volumelor de vanzari prin internet a afectat serios si profitul unitatilor service. Un efect indirect il reprezinta migrarea mecanicilor buni din Romania.

Hmmm,,,,
1. Pai daca-s proaste piesele, si cad repede, inseamna ca aia au de munca, nu vad de ce ar pleca mecanicii
2. Totusi, revenind cu picioarele pe pamant, nu vad ce-i rau in faptul ca poti lua o piesa la pretul corect, nu cu adaosurile de multe ori nesimtite puse de service-uri, fie ele de reprezentanta sau nu.
Ca idee, si cei ce vand on-line se aprovizioneaza cam de la aceeasi distribuitori cu service-urile :)

Sorry de off-topic.

#14
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,253
  • Înscris: 24.01.2008
Pt "calitatea" multor piese eu as invinui, mai degraba, presiunile iecologistilor decat online-ul.

Quote

Pai daca-s proaste piesele, si cad repede, inseamna ca aia au de munca, nu vad de ce ar pleca mecanicii
Asta voiam sa zic si eu.  Or pleca la odihna...

Edited by Barboso, 23 August 2016 - 20:55.


#15
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

 Al3csutzul, on 23 august 2016 - 17:16, said:

Am cerut copie de la emag ,nu am primit nici acum !

Emag m-ar ajuta daca si-ar verifica asa zisii parteneri ,eu sa fiu o firma cu renume, as tine la el !

Ai facut o mare greaseala.Trebuia sa insisti.Conform legii,orice produs cumparat legal este insotit de factura si/sau chitanta si certificat de garantie.Chiar si un ac de cusut.


 alexx1402, on 23 august 2016 - 17:18, said:

Poti sa ai  cauciucuri de marci diferite, cu profile diferite, unu de vara, unu de iarna si doua all season.N-are treaba RAR-ul cu asta atat timp cat toate sunt de aceiasi dimensiune si respecta adancimea minima a profilului.

Nu stiu cat de mult are treaba RAR-ul,dar legea sigur are treaba,pentru ca prevede acelasi tip si marca de anvelopa pe punte.Nu unu de vara si una de iarna,etc.


 terratec, on 23 august 2016 - 18:41, said:


Cresterea volumelor de vanzari prin internet a afectat serios si profitul unitatilor service. Un efect indirect il reprezinta migrarea mecanicilor buni din Romania.

Si unde mama saraciei migreaza mecanicii aia buni,pentru ca comertul on-line nu-i o gaselnita romaneasca?


 polizei, on 23 august 2016 - 18:55, said:

Eu sincer nu prea stiu pe nimeni care a rezolvat ceva cu garantia la anvelope dupa ce le-a rulat.(producatorii/service-urile le incadreaza foarte rapid la utilizare necorespunzatoare)


Un procent foarte mic,minuscul,de anvelope in garantie se rezolva datorita problemelor de fabricatie.
99,99% din reclamatii sunt nefondate,fiind vina exclusiva a utilizatorului.
Acest lucru se reflecta foarte clar si mai jos,conform celor spuse de tine:


 polizei, on 23 august 2016 - 18:55, said:


... Mi-au specificat ca daca ar fi fost nou si l-as fi montat pe masina mai mult ca sigur  garantia era ca si `anulata`

Un cauciuc taiat nu are legatura cu garantia.
Aia de la SH ti l-au schimbat pentru ca valoarea acelui cauciuc era aproape zero,asa ca n-au avut nici o pierdere.Au recuperat ei de 100 de ori din celelalte trei anvelope pe care ti le-au vandut.

#16
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Cum imi motiveaza ei mie utilizarea necorespunzătoare, janta noua imprcabila fara o zgârietură, cauciucul nu a suferit nici măcar o frana brusca ,merg cu masina doar la birou si acasa ,iar pe european drumul e fara gropi !

#17
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,036
  • Înscris: 02.03.2003
In Romania sunt vandute rebuturi prin intermediul magazinelor on-line.
Promotiile au in spate loturile nefericite cumparate de firme din Europa de est si revandute la noi.
Intodeauna prefer sa cumpar de la vanzatorii mari, care au si ateliere de montare. Stau cu ei la montaj, vad daca apar probleme la echilibrare si apoi platesc.
Daca nu imi convine ceva am unde sa vin si sa rezolv problema.
Economia de 2-300 de lei se transforma rapid intr-o paguba mai mare si in timp pierdut degeaba.

#18
nico123

nico123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,380
  • Înscris: 03.02.2009
Eu nu cred ca este vorba de anvelopa defecta ci de janta defecta.
Eu am avut un eveniment si am strambat o janta intr-o margine de bordura si am comandat o janta noua la una din firme cu profil piese auto.
Am montat aceeasi anvelopa pe janta noua si am avut surpriza sa bata rau daca saream de 80Km/h si sigur anvelopa pe janta veche a mers ireprosabil dar pe cea noua am avut impresia ca roata este patrata. Am reusit sa mi se schimba janta stramba cu alta noua cf. garantiei  si iar surpriza si aceasta batea. Am achizitionat o janta SH de la un parc de dezmembrari si este foarte buna , merg si azi cu ea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate