Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Peugeot partner 2.0 hdi- Baterie Slaba

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
florinxiy

florinxiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 08.10.2013
Am un Peugeot partner 2.0 hdi 2004, la prima cheie dimineata invarte motorul odata si moare bateria, incerc din nou si o ia la sfert, problema asta este doar dimineata, in restul zilei nu mai face deloc. Exclud bateria, daca ar fi bateria ar face toata ziua nu doar la prima cheie.

#2
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
N-o exclude.

#3
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Ia un aparat de masura , cineva sa masoare cit arata cind dai prima cheie dimineata . Daca scade sub 11 , e clar bateria .

Verifica bornele sa nu fie oxidate sau slabe .

#4
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Semne ca e pe moarte bateria.

#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Dupa ce moare bateria, cum invie? Isi revine singura, sau o pui pe redresor?
Daca reinvie singura, posibil sa ai undeva un contact slabit, oxidat, care dupa ce se incalzeste putin, isi revine. Posibil sa fie buba in lansatorul care atrage bendixul, trebuie un aparat de masura si cineva care are habar sa-l si foloseasca, sa masoare tensiunile, caderile ce tensiune de la baterie la demaror, sa depisfeze unde dispare curentul din sarme, daca pe bornele bateriei tensiunea ramane ok.
In prima faza, ai putea sa observi daca becurile din bord se sting cand dai la cheie si nu invarte, sau lumineaza la fel ca inainte, sa claxonezi, apoi, aprinzi faza lunga si iar claxonezi, sa vezi daca e difenta intre sunete.

#6
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

 florinxiy, on 30 iulie 2016 - 16:32, said:

Am un Peugeot partner 2.0 hdi 2004, la prima cheie dimineata invarte motorul odata si moare bateria, incerc din nou si o ia la sfert, problema asta este doar dimineata, in restul zilei nu mai face deloc. Exclud bateria, daca ar fi bateria ar face toata ziua nu doar la prima cheie.
pai ti-ai raspuns singur la intrebare : Dimineata invarte si moare pentru ca s-a descarcat peste noapte !!! Dupa ce ai plecat cu masina alternatorul o incaraca si iti merge in timpul zilei !

#7
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

 florinxiy, on 30 iulie 2016 - 16:32, said:

Am un Peugeot partner 2.0 hdi 2004, la prima cheie dimineata invarte motorul odata si moare bateria, incerc din nou si o ia la sfert, problema asta este doar dimineata, in restul zilei nu mai face deloc. Exclud bateria, daca ar fi bateria ar face toata ziua nu doar la prima cheie.

Este exact bateria.Sa vezi cum nu mai porneste cand da un pic de frig.

#8
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Eu nu pricep cum puteti da verdicte clare, cand initiatorul nu spune nimic clar? Din pacate, e inca unul ce deschide un topic, apoi se duce sa se joace, nu mai sta sa dea detalii. Pe caldura asta, si completarea cu apa distilata face minuni, daca nu e capsata. Dar cum pe initiator il doare-n basca, ii recomand sa mearga la service.

#9
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Eu as da un 75% bateria.Si mie mi-a murit vara si cam dintr-o data.Daca lasam masina cu motorul oprit 3-4 ore deja se chinuia( am simtit imediat, de la prima figura, in cateva zile am schimbat-o pt ca aveam sansa sa ma lase in drum la oprire de motor).La motorina dintr-o data cade si lata ramane :)).

Daca e bateria trebuie obligatoriu sa o cumperi de la magazin specializat.Eu cu 2 m-am pacalit , nu au fost ca originala.Bateria cu nr 3 am luat-o testata, cu garantie etc.

Una dintre cele 2( ultima) a fost masurata cand am luat-o pe cea de la magazin specializat( incinsa pana acolo avea doar 50% din puterea de pe eticheta dupa un an de folosire, m-au disperat bateriile pe mine la motor de 2l)

Nici aia testata nu e ca originala, dar e mult mai buna desi e tot Varta si fix ca una din cele avute anterior care nu avea putere la -10 grade.

Mi-a spus cineva ca astea de prin magazine de la noi nu-s originale, m-am lipit la el pe viitor de baterie de reprezentanta care sunt cam ce trebuie.

Eu acum am pe motorina baterie de amperaj si putere de pornire mai mare, tot nu e ca originala, abia a avut loc in locasul respectiv.Spre deosebire de cele 2 , tot asa speciale pt motorina si luate de prin Metro/Selgros cu asta porneste la -10 grade fara pbl.Sa vedem daca va tine 7 ani ca originala, desi nu cred ca apuca nici 4.

Edited by ionutz_joe2009, 30 July 2016 - 21:03.


#10
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
99% bateria.

Ia originala din rep, ca PSA are furnizori buni si nu costa semnificativ mai mult decat una AM. Ar trebui sa ai si o reducere de 25% daca masina are mai mult de 4 ani.

Edited by underb, 30 July 2016 - 21:31.


#11
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Stiu ca e mai scumpa, cazul meu e mai fericit"cica m-as descurca" la pret de magazin :D , o sa vad oferta :).

Mie mi-a facut si testare pt consumatori.Masina nu avea consumatori.Stiu ca la motorina poate intra in scurt un element si poate fi mai periculos daca nu se verifica.Ramane in 10V.Eu am facut si test pe masina, iarna la cea mai mica temperatura am pornit-o direct(fara sa aiba timp sa incalzeasca bujiile incandescente) si a pornit fara pbl.

Am postat detalii din experienta mea pt ca am tras mult cu bateriile , am dat curent de la altele de m-am saturat.Deci trebuie beliti bine ochii la cumparare.

Edited by ionutz_joe2009, 30 July 2016 - 21:39.


#12
florinxiy

florinxiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 08.10.2013

 mihaiduban, on 30 iulie 2016 - 19:12, said:

pai ti-ai raspuns singur la intrebare : Dimineata invarte si moare pentru ca s-a descarcat peste noapte !!! Dupa ce ai plecat cu masina alternatorul o incaraca si iti merge in timpul zilei !

Nu ai inteles ce am vrut sa spun: Astept sa se stinga beculetele din bord dau la cheie si moare bateria, incerc din nou si o ia la sfert, daca ar fi bateria cred ca nu ar porni deloc. Vad ca de cand am postat nu a mai facut figura asta.

#13
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
N-o schimba acum, e prea simplu ;)
Asteapta sa te lase la iarna cine stie pe unde, iei o baterie mai scumpa si mai proasta...mai dai niste bani la cineva...faci o treaba ca lumea :)

#14
florinxiy

florinxiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 08.10.2013
Sunt in londra, iarna nu cred ca o sa fie.... :)))

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate