Peugeot partner 2.0 hdi- Baterie Slaba
Last Updated: Aug 17 2016 21:38, Started by
florinxiy
, Jul 30 2016 16:32
·
0
#1
Posted 30 July 2016 - 16:32
Am un Peugeot partner 2.0 hdi 2004, la prima cheie dimineata invarte motorul odata si moare bateria, incerc din nou si o ia la sfert, problema asta este doar dimineata, in restul zilei nu mai face deloc. Exclud bateria, daca ar fi bateria ar face toata ziua nu doar la prima cheie.
|
#3
Posted 30 July 2016 - 16:50
Ia un aparat de masura , cineva sa masoare cit arata cind dai prima cheie dimineata . Daca scade sub 11 , e clar bateria .
Verifica bornele sa nu fie oxidate sau slabe . |
#5
Posted 30 July 2016 - 18:36
Dupa ce moare bateria, cum invie? Isi revine singura, sau o pui pe redresor?
Daca reinvie singura, posibil sa ai undeva un contact slabit, oxidat, care dupa ce se incalzeste putin, isi revine. Posibil sa fie buba in lansatorul care atrage bendixul, trebuie un aparat de masura si cineva care are habar sa-l si foloseasca, sa masoare tensiunile, caderile ce tensiune de la baterie la demaror, sa depisfeze unde dispare curentul din sarme, daca pe bornele bateriei tensiunea ramane ok. In prima faza, ai putea sa observi daca becurile din bord se sting cand dai la cheie si nu invarte, sau lumineaza la fel ca inainte, sa claxonezi, apoi, aprinzi faza lunga si iar claxonezi, sa vezi daca e difenta intre sunete. |
#6
Posted 30 July 2016 - 19:12
florinxiy, on 30 iulie 2016 - 16:32, said:
Am un Peugeot partner 2.0 hdi 2004, la prima cheie dimineata invarte motorul odata si moare bateria, incerc din nou si o ia la sfert, problema asta este doar dimineata, in restul zilei nu mai face deloc. Exclud bateria, daca ar fi bateria ar face toata ziua nu doar la prima cheie. |
#7
Posted 30 July 2016 - 20:00
florinxiy, on 30 iulie 2016 - 16:32, said:
Am un Peugeot partner 2.0 hdi 2004, la prima cheie dimineata invarte motorul odata si moare bateria, incerc din nou si o ia la sfert, problema asta este doar dimineata, in restul zilei nu mai face deloc. Exclud bateria, daca ar fi bateria ar face toata ziua nu doar la prima cheie. Este exact bateria.Sa vezi cum nu mai porneste cand da un pic de frig. |
#8
Posted 30 July 2016 - 20:25
Eu nu pricep cum puteti da verdicte clare, cand initiatorul nu spune nimic clar? Din pacate, e inca unul ce deschide un topic, apoi se duce sa se joace, nu mai sta sa dea detalii. Pe caldura asta, si completarea cu apa distilata face minuni, daca nu e capsata. Dar cum pe initiator il doare-n basca, ii recomand sa mearga la service.
|
#9
Posted 30 July 2016 - 20:42
Eu as da un 75% bateria.Si mie mi-a murit vara si cam dintr-o data.Daca lasam masina cu motorul oprit 3-4 ore deja se chinuia( am simtit imediat, de la prima figura, in cateva zile am schimbat-o pt ca aveam sansa sa ma lase in drum la oprire de motor).La motorina dintr-o data cade si lata ramane ).
Daca e bateria trebuie obligatoriu sa o cumperi de la magazin specializat.Eu cu 2 m-am pacalit , nu au fost ca originala.Bateria cu nr 3 am luat-o testata, cu garantie etc. Una dintre cele 2( ultima) a fost masurata cand am luat-o pe cea de la magazin specializat( incinsa pana acolo avea doar 50% din puterea de pe eticheta dupa un an de folosire, m-au disperat bateriile pe mine la motor de 2l) Nici aia testata nu e ca originala, dar e mult mai buna desi e tot Varta si fix ca una din cele avute anterior care nu avea putere la -10 grade. Mi-a spus cineva ca astea de prin magazine de la noi nu-s originale, m-am lipit la el pe viitor de baterie de reprezentanta care sunt cam ce trebuie. Eu acum am pe motorina baterie de amperaj si putere de pornire mai mare, tot nu e ca originala, abia a avut loc in locasul respectiv.Spre deosebire de cele 2 , tot asa speciale pt motorina si luate de prin Metro/Selgros cu asta porneste la -10 grade fara pbl.Sa vedem daca va tine 7 ani ca originala, desi nu cred ca apuca nici 4. Edited by ionutz_joe2009, 30 July 2016 - 21:03. |
#10
Posted 30 July 2016 - 21:30
99% bateria.
Ia originala din rep, ca PSA are furnizori buni si nu costa semnificativ mai mult decat una AM. Ar trebui sa ai si o reducere de 25% daca masina are mai mult de 4 ani. Edited by underb, 30 July 2016 - 21:31. |
|
#11
Posted 30 July 2016 - 21:34
Stiu ca e mai scumpa, cazul meu e mai fericit"cica m-as descurca" la pret de magazin , o sa vad oferta .
Mie mi-a facut si testare pt consumatori.Masina nu avea consumatori.Stiu ca la motorina poate intra in scurt un element si poate fi mai periculos daca nu se verifica.Ramane in 10V.Eu am facut si test pe masina, iarna la cea mai mica temperatura am pornit-o direct(fara sa aiba timp sa incalzeasca bujiile incandescente) si a pornit fara pbl. Am postat detalii din experienta mea pt ca am tras mult cu bateriile , am dat curent de la altele de m-am saturat.Deci trebuie beliti bine ochii la cumparare. Edited by ionutz_joe2009, 30 July 2016 - 21:39. |
#12
Posted 16 August 2016 - 22:59
mihaiduban, on 30 iulie 2016 - 19:12, said:
pai ti-ai raspuns singur la intrebare : Dimineata invarte si moare pentru ca s-a descarcat peste noapte !!! Dupa ce ai plecat cu masina alternatorul o incaraca si iti merge in timpul zilei ! Nu ai inteles ce am vrut sa spun: Astept sa se stinga beculetele din bord dau la cheie si moare bateria, incerc din nou si o ia la sfert, daca ar fi bateria cred ca nu ar porni deloc. Vad ca de cand am postat nu a mai facut figura asta. |
#13
Posted 17 August 2016 - 15:59
N-o schimba acum, e prea simplu
Asteapta sa te lase la iarna cine stie pe unde, iei o baterie mai scumpa si mai proasta...mai dai niste bani la cineva...faci o treaba ca lumea |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users