Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Retur telefon comandat online
Last Updated: Aug 06 2016 10:13, Started by
kaytar
, Jul 30 2016 16:06
·
0
#1
Posted 30 July 2016 - 16:06
In data de 7 iulie am comandat un HTC 10. Nefiind multumit de el, am sunat a doua zi la Orange pentru a-l returna. Neintelegandu-ma cu domnisoara consultant, i-am spus ca revin cu un apel. Am sunat din nou, dar timp de 30 de minute nu i-am prins la telefon, asa ca am revenit sambata. Baiatul cu care am vorbit mi-a spus ca dureaza intre una si cinci zile pana ajunge curierul sa ridice telefonul de la mine. Am specificat clar ca vreau storno si voi cumpara un alt telefon. In data de 14 a venit curierul, dar mi-a mai adus un telefon! Acelasi model (dupa forma cutiei din punga cargus). Nu l-am desfacut, l-am refuzat, iar impreuna cu primul HTC 10 le-am returnat. Curierul mi-a lasat un fel de "chitanta" , fara numar AWB. Aceasta era completata direct de catre cei de la Orange.
Vazand ca a trecut mai bine de o saptamana fara a primi vreo veste, am revenit cu un apel la Orange. Primul consultant era complet paralel cu ce ii spuneam eu. Parea un copil de pana in 20 de ani. I-am cerut sa asculte sau sa verifice discutia dintre mine si consultantul de sambata. Mi-a spus ca nu se poate asa ceva... Am sunat in alta zi, repetat povestea, etc... Coletul meu era de negasit, tipa cu care vorbisem spunandu-mi ca prin 29 este programata plecarea din depozitul Orange. WTF?!? O intreb ca ce pleaca din depozitul Orange? Sper ca nu acelasi HTC! Sambata fiind, ma pune sa revin telefonic duminica. O intreb daca nu e mai bine sa revin luni? Nu, imi spune! Ok! Sunat duminica, repetat povestea, nimeni nu stie nimic. Sun luni, repetat povestea. Nimic! Mi se pune ca daca pana pe 29 nu primesc nicio veste, sa revin. Si revin... Din nou povestea, ii dau consultantului toate seriile si numerele de pe chitanta aceea. "Ma" gaseste in sistem cu nume de femeie. WTF? Eu trimit coletul din Ocna Mures, el imi zice ca este expediat din Alba Iulia... In fine. Azi revin cu un alt apel. Gagica, dupa ce am repetat povestea a nu stiu cata ora, imi inchide. Sau poate ca s-a inchis de unu' singur... Buuunn... Revin, iar repet povestea. Alta gagica. In final imi gaseste coletul! O intreb daca sunt ambele telefoane. Confirma ca da! Bucuros, ii multumesc pentru vestea buna! Imi promite ca in cursul zilei de azi ma contacteaza personal sa-mi dea detalii de ce si cum, storno factura, puncte, corectie perioada contractuala, etc... Dupa o jumate de ora ma contacteaza! Era sa lesin! Imi spune ca nu mi-a gasit coletul in depozitul Orange, dar acesta, "este pe drum". Azi am sunat si la Cargus, dar era dupa terminarea programului de lucru... Mai sunt patiti pe forumul SP? Problema o fi la Cargus sau la Orange? De ce mi s-a spus de programarea din 29 cand eu am trimis telefonul in 14? |
#2
Posted 30 July 2016 - 16:13
#3
Posted 30 July 2016 - 16:17
Cel mai apropiat Orange Shop este la vreo 60 km. Daca de la Orange pana la mine comanda a facut o zi, returul de ce nu ajunge tot intr-o zi?
|
#4
Posted 30 July 2016 - 16:22
Pentru ca nimeni (de la Cargus si Orange) nu isi face treaba cu responsabilitate.
Acum roaga-te sa binevoiasca angajatii ambelor firme sa iti rezolve problema, ca din cate am inteles eu -cei de la Orange au inteles ca tu ai cerut schimbarea telefonului HTC 10 cu alt HTC 10. Probabil de asta a si durat asa mult, ca trebuia sa vina celalalt HTC 10 "functional" ce trebuie livrat tie. pe cand tu voiai doar banii inapoi, nu ? |
#5
Posted 30 July 2016 - 16:25
Am vrut ca
Edited by kaytar, 30 July 2016 - 16:25. |
#6
Posted 30 July 2016 - 16:27
#7
Posted 30 July 2016 - 16:34
Nu stiu cum ai vorbit la telefon la serviciul clienti, dar iti spun clar ! curierul a venit la tine cu un alt telefon (probabil tot HTC 10) si sa ia de la tine telefonul HTC 10 de care nu erai multumit.
Nu se subintelege ca cei de la serviciul clienti nu au inteles ce ai vrut si ti-au trimis un alt telefon prin curier ? Tu trebuia sa dai telefonul HTC 10 curierului sa il duca inapoi la Orange, insa curierul a dus la sediul Cargus ambele telefoane si ceva s-a intamplat daca cei de la serviciul clienti Orange au spus ca nu te gasesc in baza de date, apoi te-au gasit sub numele unei femei iar apoi ti-au spus sa astepti pana pe 29. |
#8
Posted 30 July 2016 - 16:47
Bun! Sigur s-a inteles ca nu-s multumit de acel HTC 10 si au trimis un alt HTC 10.
Eu ma asteptam sa vina curierul, sa-l ia, sa-l duca inapoi la Orange, apoi, dupa ce-l verifica si vad ca totul este OK, sa pot plasa o noua comanda. Nu este nicio problema ca a mai venit un HTC 10. Problema este ca pe undeva s-au pierdut, un consultant zice una, alt consultant zice alta. Eu am acea foaie pe care sunt imprimate datele mele, dar unul din consultanti spune ca (dupa codul de bare al documentului), o femeie din Alba Iulia a trimis coletul. I-am spus ca voi face o poza si o sa i-o trimit pe mail. Mi-a spus ca nu este nevoie si se descurca el cu cei de la Cargus... Am vazut cum s-a descurcat. Edited by kaytar, 30 July 2016 - 16:48. |
#9
Posted 30 July 2016 - 16:56
kaytar, on 30 iulie 2016 - 16:47, said: Problema este ca pe undeva s-au pierdut, un consultant zice una, alt consultant zice alta. Eu am acea foaie pe care sunt imprimate datele mele, dar unul din consultanti spune ca (dupa codul de bare al documentului), o femeie din Alba Iulia a trimis coletul. Dar sa speram ca e doar o neintelegere intre consultantii de la Orange si se va rezolva problema. |
#11
Posted 30 July 2016 - 17:01
Vezi, d'aia e bine sa ai instalat pe telefon un program pt inrregistrarea tuturor apelurilor. Sa nu mai existe discutia:
- "Dar domne, acum 10 min cand am discutat la telefon mi-ati spus ca acel colet se afla la voi." - "Nu am spus asa ceva. Ati inteles dvs gresit" - "Ba nu, mi-ati spus clar, coletul este la orange" - "Saptamana trecuta am cerut storn ca sa imi pot lua S7 Edge" - "Ba nu, ati cerut inlocuire" - "Am cerut storno" Oricum, daca Orange se preteaza la asa kkt-uri, este foarte nasol. Sper ca google sa indexeze aceasta intamplare si sa fie cunoscuta de cat mai multi oameni. Edited by alexandrualexe, 30 July 2016 - 17:03. |
#12
Posted 30 July 2016 - 17:03
El a avut o predare-primire dar in loc sa faca schimbul el a predat ambele telefoane.
|
#13
Posted 30 July 2016 - 17:09
Buna treaba ! Pana la urma vei ajunge sa mai platesti un htc ! Doua htc = un samsug .. dupa care o iei de la capat ca nici ala nu-ti va placea .
|
#14
Posted 30 July 2016 - 17:13
Poate e doar o neintelegere ,dar daca nu apare in acte ca ai predat ambele telefoane doar ai semnat pt predare-inlocuire ai pus-o ,depinde ce ai semnat.Pe "chitanta" ce o ai ce zice?
Edited by ady4x4, 30 July 2016 - 17:16. |
#15
Posted 30 July 2016 - 17:27
|
#16
Posted 30 July 2016 - 17:51
@ Op nu mai fa asa ceva cu curierii din zona asta. Si eu am avut probleme cu returul unui radeon R280X tot la Cargus (Aiud),in sensul ca aici curierii sunt foarte comozi si prefera sa mergi pana in centru decat sa vina el pana la tine.
|
#17
Posted 30 July 2016 - 17:55
kaytar, on 30 iulie 2016 - 16:06, said:
In data de 14 a venit curierul, dar mi-a mai adus un telefon! Acelasi model (dupa forma cutiei din punga cargus). Nu l-am desfacut, l-am refuzat, iar impreuna cu primul HTC 10 le-am returnat. Curierul mi-a lasat un fel de "chitanta" , fara numar AWB. Aceasta era completata direct de catre cei de la Orange. Aveai doua variante: inlocuire sau refuz retur. Probabil i-ai facut cadou curierului un telefon. Era mai simplu sa faci retur direct la orange. |
#18
Posted 30 July 2016 - 18:01
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users