Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Citroen C4 (2007, 1.6 HDi, 110CP) - moare motorul in mers
Last Updated: Jul 31 2016 19:57, Started by
bpetrescu
, Jul 26 2016 23:29
·
0
#1
Posted 26 July 2016 - 23:29
Salut,
Va rog sa ma ajutati, indrumati catre un service serios din Bucuresti (unde mecanicii sa stie sa citeasca valorile de la senzori) sau sa imi dati cateva sfaturi utile, ce as putea sa fac. Problema a inceput anul trecut in vara, practic masina se hacaia, mai ales la viteze mari si din cand in cand aparea STOP in bord, se aprindea martorul ESP si nu mai se accelera fiind nevoit sa trag pe dreapta. Opream motorul si dupa 2-3 minute il puteam porni din nou, mai mergeam 20 km si se repetau cele de mai sus. Am fost la service cu ea, i-am facut revizia, am schimbat toate filtrele, am zis ca poate e filtrul de motorina/aer care e gatuit si nu mai face treaba. Dupa revizie a mers totul ca uns, am zis ca am scapat. Dupa doua luni problema a revenit, am fost la Radacini cu masina, au pus-o pe tester, au gasit coduri de eroare legate de turbina, au zis ca trebuie schimbata turbina, am refuzat, costul fiind peste 1000E si mai ales ca nu mi s-a garantat ca problemele vor disparea. Problema s-a rezolvat de la sine (cred cu venirea frigului). Masina a mers impecabil 8-9 luni, 80km / zi naveta + drumuri la mare si munte anul asta. Totul bine, pana pe 5 iulie cand am fost la Cartec Trading in Pitesti (service Citroen) pentru revizie. Dupa ce au schimbat filtre, ulei + rezistenta GMV masina a inceput sa aiba din nou aceleasi simptome cu cele descrise mai sus, doar ca acum si mai acerb in sensul ca pur si simplu se opreste in mers. Eu am reusit sa asociez problemele doar cu canicula, precizez ca iarna masina nu face nici "pâs". Motorina bag doar de la OMV, Premium. Multumesc, Bogdan |
#3
Posted 26 July 2016 - 23:45
#4
Posted 26 July 2016 - 23:52
Pai...cauta documentatie pe net. Daca nu te descurci, orice mecanic caruia nu-i curge din gura poate face asta.
Te intreb pentru ca aceleasi simptome le-am avut pe un dci de la rino, la fel mi-au zis baietii de la reprezentanta: bai speram ca e EGR infundat, ca daca nu ne distram cu turbina. Spre norocul celor care detineau flasneta, a fost EGR. |
#5
Posted 26 July 2016 - 23:57
Daca ai doar o mana de stanga poti sa faci si operatia singur.
Vezi ca sunt mii de filmulete si explicatii pe net. Foloseste solutia de curatat indicata. Nu te zgarci la 20 lei. PS. Va pute benzina de va infingeti in motorina ca flamanzii? |
#6
Posted 27 July 2016 - 00:00
Se curata ok cu spray de curatat frane, un lighean, pensula si manusi sa nu-ti faci mainile varza. Vezi daca trebuie recalibrare dupa (tot pe net gasesti procedura).
|
#7
Posted 27 July 2016 - 00:09
Super Chief, on 26 iulie 2016 - 23:57, said: Daca ai doar o mana de stanga poti sa faci si operatia singur. Vezi ca sunt mii de filmulete si explicatii pe net. Foloseste solutia de curatat indicata. Nu te zgarci la 20 lei. PS. Va pute benzina de va infingeti in motorina ca flamanzii? curatarea galeriei de admisie, egr, nu-i chiar un capat de tara. Dar nu ar strica sa gasesti un atelier specializat , care sa aibe mecanici cu experienta la chestiile astea. Intreaba niste preturi la diferite reprezentante. Ar trebui sa coste sub 500 de lei. |
#8
Posted 27 July 2016 - 06:33
#9
Posted 27 July 2016 - 08:35
SOCRATE_MMXII, on 27 iulie 2016 - 06:33, said: Benzina merită când ai sub capotă de la 500 CP în sus, IMHO. Sub, nu merită. Corect.Conform acestui forum,io' credeam ca limita minima admisa este de 180 CP. Cred ca in scurt timp,pe aria auto,vor exista discutii doar intre detinatorii de Bugatti.Chiar si la intrebarea ce masina pana in 1250 de euro? se va raspunde invariabil :Bugatti. initiator Cauta pe cineva (mecanic) autodidact,de moda veche, care sa stie sa-ti raspunda la intrebari.In orice oras exista cel un asemenea mecanic cu experienta in spate si care stie sa rezolve aceste "ciudatenii". Ghinionul masinilor moderne consta in faptul ca nici nu mai este nevoie de meserias,calculatorul aratand problemele.Iar clientul schimba o piesa,nu-i aia de bai,mai schimba o alta piesa,nici aia nu-i de bai,pai noi ce sa facem daca asa arata "PC-ul" masinii,si nervi si draci si timp si eventual bani cheltuiti aiurea. |
#10
Posted 27 July 2016 - 10:34
|
#11
Posted 27 July 2016 - 12:45
insa la un tester ai fost?
egr-ul da eroare in bord nu opreste masina in mers... egr blocat pe deschis la pornire moare motorul.blocat pe inchis iar eroare in bord si limitare de putere. presiunea de motorica ce zice? egr e in spatele motorului la a ta, sub filtrul de motorina...e relativ usor de curatat...iti trebuie solutie de curatat carburatorul...nu trebuie recalibrat nimic ca doar nu pui altul...ai grija cand il pui la loc sa fie pe inchis altfel vei munci de 2 ori. oricum parerea mea e ca nu e de acolo... oricum mergi la tester la un meserias, nu la cititori de erori in stele cu citire de parametri in mers... |
#12
Posted 27 July 2016 - 23:21
Salut din nou,
UPDATE: Astazi am fost pe autostrada A1 pana la km 30 si inapoi si i-am dat forja: 4k rpm, 150 km/h, franat brusc, iar accelerat si tot asa. Nu a zis nici pas, nu s-a oprit, totul a fost OK. Nu stiu ce sa mai cred. hexis, on 27 iulie 2016 - 12:45, said:
insa la un tester ai fost? egr-ul da eroare in bord nu opreste masina in mers... egr blocat pe deschis la pornire moare motorul.blocat pe inchis iar eroare in bord si limitare de putere. presiunea de motorica ce zice? egr e in spatele motorului la a ta, sub filtrul de motorina...e relativ usor de curatat...iti trebuie solutie de curatat carburatorul...nu trebuie recalibrat nimic ca doar nu pui altul...ai grija cand il pui la loc sa fie pe inchis altfel vei munci de 2 ori. oricum parerea mea e ca nu e de acolo... oricum mergi la tester la un meserias, nu la cititori de erori in stele cu citire de parametri in mers... Am fost si la tester, am scris in primul post. De fapt au pus testerul pe ea la 3 dealeri Citroen: la unu au zis sa schimb turbina, la altul au zis ca e rezistenta GMW de vina (pe care au si schimbat-o), iar la altul nu au gasit nimic (aici suspectez ca am dat banii degeaba). Multumesc, Bogdan Edited by bpetrescu, 27 July 2016 - 23:21. |
#13
Posted 31 July 2016 - 19:57
Pai la Radacini cand e vorba de diagnoza pe Citroen cam dai banii degeaba.
Cum a zis si colegul mai sus, EGR-ul si turbo nu opresc motorul in mers. Trebuie sa-mi zici codurile de eroare ca sa-mi fac o idee. Este vorba de motorul euro 4 sau euro5? Daca nu stii da-mi pm cu seria de sasiu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users