Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bon fiscal telefon - pierdut!
Last Updated: Jul 26 2016 20:12, Started by
alexutzu3
, Jul 25 2016 23:11
·
0
#1
Posted 25 July 2016 - 23:11
Bună seara! (sau ziua, mă rog)
Vin și eu cu un caz destul de dubios... Acum câteva luni, am avut o problemă cu un Evolio M4 Magic cumpărat de la Flanco din magazin (nu online). Nu se mai încărca cu niciun încărcător, și la nicio priză. Deci l-am dus la garanție. Mi-a venit înapoi cu 30% baterie (avea 0 când l-am dus), dar ciudat, problema persista. Deci l-am dus acolo iar. Cel care l-a preluat părea angajat nou (a cerut asistență de vreo 3 ori), iar eu lăsasem pe măsuță actele pe care le aveam (copia de la buletin, bonul fiscal în original + o copie, și fișele precedente de la garanție). Acest angajat, ia tot teancul de hârtii și îl pune în cutia ce urma să fie trimisă câtre service din nou. Apoi, peste 17 zile, sunt sunat că telefonul a fost înlocuit și a sosit în magazin. Deci mă duc să îl iau. Abia în seara aceasta, când problema a revenit și m-am hotărât să îl trimit iar în service (sper că pentru ultima dată), realizez următorul lucru: Produsul a fost înlocuit, deci cutia a venit sigilată, iar eu nu am primit bonul fiscal înapoi. Nici nu desfăcusem cutia acolo, era sfârșit de program, și Plus, certificatul de garanție pe care l-am primit în cutie e de asemenea nou, deci nu a fost scris nicăieri că telefonul meu a stat în garanție aproape o lună, și nu mi s-a extins garanția cu atât, așa cum era normal. Deci, dacă mă duc mâine la flanco și spun ce s-a întâmplat, pot ei să îmi dea un act care dovedește achiziția, să pot trimite telefonul în service? Nu au bonul fiscal salvat undeva, ca să poată să fie printat? (Poate vouă vi se par întrebări stupide, dar chiar nu mă pricep). Orice răspuns ce m-ar putea ajuta e binevenit! Mulțumesc anticipat! |
#2
Posted 26 July 2016 - 00:18
alta data sa faci urmatoarele:
- o copie la bonul fiscal/factura - sa nu mai cumperi produse de rahat de la firme de rahat. |
#3
Posted 26 July 2016 - 00:31
#4
Posted 26 July 2016 - 00:43
Da domnilor, înțeleg, dar acum, faptul e deja consumat Aș spera la un răspuns cae să mă ajute la problema de acum , pe viitor știu ce să fac, mă axez pe Samsung, HTC, etc. Dar ce fac cu acel bon fiscal? Speram ca răspunsurile să fie la întrebările din ultimul paragraf...
|
#5
Posted 26 July 2016 - 01:19
alexutzu3, on 26 iulie 2016 - 00:43, said:
Da domnilor, înțeleg, dar acum, faptul e deja consumat Aș spera la un răspuns cae să mă ajute la problema de acum , pe viitor știu ce să fac, mă axez pe Samsung, HTC, etc. Dar ce fac cu acel bon fiscal? Speram ca răspunsurile să fie la întrebările din ultimul paragraf... Defapt acel telefon este unul No Name fabricat prin cine stie ce beci..CARE NU COSTA MAI MULT DE ~40$ ( 160 lei ) in China! Edited by diegodanny, 26 July 2016 - 01:19. |
#6
Posted 26 July 2016 - 01:47
Puteți să vă opriți din a îmi spune lucruri pe care le știu toți deja? Eu v-am cerut ajutorul, nu criticile. Știam că voi primi, dar nici chiar așa. E cineva pe forumul ăsta care chiar are de gând să ajute, să încerce să răspundă așa cum poate, la acele întrebări?
Eu cer ajutor în legătură cu flanco, nu Evolio, deci nu mai comentați aiurea! Edited by alexutzu3, 26 July 2016 - 01:48. |
#7
Posted 26 July 2016 - 02:17
N-am experienta directa cu problema de fata, insa te poti prezenta maine la magazin si sa le explici situatia . Eu stiu ca astia sunt obligati sa aiba toate tranzactiile (altfel intra la evaziune), deci cu putina bunavointa ar trebui sa obtii ceea ce doresti. Sper ca asta sa fie invatatura de minte si sa fii atent la acte data viitoare.
diegodanny, on 26 iulie 2016 - 01:19, said:
Asa iti trebuie daca cumperi toate POCNITORILE "Romanesti". Defapt acel telefon este unul No Name fabricat prin cine stie ce beci..CARE NU COSTA MAI MULT DE ~40$ ( 160 lei ) in China! Edited by n-amname, 26 July 2016 - 02:18. |
#8
Posted 26 July 2016 - 02:29
n-amname, on 26 iulie 2016 - 02:17, said:
N-am experienta directa cu problema de fata, insa te poti prezenta maine la magazin si sa le explici situatia . Eu stiu ca astia sunt obligati sa aiba toate tranzactiile (altfel intra la evaziune), deci cu putina bunavointa ar trebui sa obtii ceea ce doresti. Sper ca asta sa fie invatatura de minte si sa fii atent la acte data viitoare. Si daca era s7 care avea o problema similara ce ne faceam? Stii ca si note 4 sau s6 au avut probleme mari cu unele loturi? Acum s-a dat drumul concursului numit "laba in cerc" prin care toti utilizatorii ii spun initiatorului acelasi lucru. Mulțumesc! Eram cât pe ce să îmi pierd încrederea în forum! Mă bucur că există persoane dispuse să ajute, fără să critice. mai ales că mi-am și recunoscut greșeala. Mă voi duce mâine la flanco, discut cu ei, și văd ce iese, Mai aștept sugestii, normal, și revin mâine cu un update. 10x |
#9
Posted 26 July 2016 - 06:32
Ei sunt obligați sa pastreze o copie a bonurilor fiscale și a fisei de service. Oricum în sistem le va apărea ca telefonul ți s-a inlocuit.
|
#10
Posted 26 July 2016 - 07:08
Normal ca certificatul din cutie era necompletat, daca cutia era sigilata. Daca ar fi desfacut cutia sa-l completeze, te-ai fi plans ca ai primit un produs desigilat, folosit. De regula, el se completeaza dupa ce cumperi si desfaci produsul, la un raion dedicat, dar daca il cumparai online tot necompletat era. Alt bon fiscal n-aveai cum primi, ca doar n-ai platit nimic.
|
|
#11
Posted 26 July 2016 - 08:23
Toate achizitiile facute la flanco sunt inregistrate. Nu-ti trbuie decat buletinul si-ti vor da o copie a bonului sau facturii. Te gasesc in baza lor de date.
|
#12
Posted 26 July 2016 - 08:53
Bonul fiscala se tipareste intotdeauna in doua exemplare asdar sigur acel bon exista si pe rola martor de la Flanco ... doar sa vrea sa-l caute .
|
#13
Posted 26 July 2016 - 12:06
Thanks god! M-ați salvat! Nu îmi mai fac griji! După ce mi-l repară, mai stau cu el până pe la Black Friday, când voi căuta altul. Cred că mă voi trece pe WM10, au apărut destule aplicații, iar telefoanele nu-s așa scumpe și au constucție bună (că doar sunt de la Microsoft).
|
#14
Posted 26 July 2016 - 20:12
Am fost la flanco! Cei mai înțelegători și prietenoși sunt la flanco și eMag! Au stat o grămadă, dar în final, dând nr de telefon, numele, și data achiziției, au găsit și telefonul meu va fi trimis către service! Mulțumesc mult tuturor!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users