Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Indicator motor temperatura ridicata BMW 520D, E60
Last Updated: Dec 07 2016 12:31, Started by
BMWAkis2016
, Jul 24 2016 15:25
·
0
#1
Posted 24 July 2016 - 15:25
Buna ziua !
Am un BMW 520D, E60 din 2007. In ultima perioada am avut o serie de probleme la masina pe care am incercat sa le rezolv: 1.) In urma cu ceva timp masina scotea fum alb pe toba si in vasul de expansiune antigelul scadea vizibil. Am fost la mai multi mecanici, aici in Timisoara, si fiecare si-a dat cu pararea: uniii au spus ca ar fi vorba de radiatorul de racire antigel - altii spuneau ca este vorba de garnitura de chiuloasa ! Asa ca am luat-o pe rand: am schimbat radiatorul de racire antigel, masina a mers bine cateva zile, apoi din nou a inceput sa aiba fum alb si antigelul din vasul de expansiune sa scada foarte mul ! Apoi am cerut parerea altor mecanici, parerea unanima a fost: garnitura de chiuloasa ! 2.) Am procedat la a duce la planat chiuloasa si apoi am cuparat garnitura noua, s-a facut montajul. Apoi testul ! Masina acum nu mai scoate fum alb, dar se aprinde indicator temperatura ridicata motor ! Ok, mecanicul spune ca e clar: termostatul este problema !! Ok ! Am inlocuit termostatul cu unul nou si rezultatul este la fel: motorul se supraincalzeste ! .... Aly mecanis spunea ca motorul are doua termostate + termostatul de EGR !! Primul mecanic a spus ca este pe motor doar un termostat ! Va rog, daca coneva stie care ar fi rezolvarea sau s-a confruntat cu o astfel de probleme, sa-mi transmiteti ce este de facut ! Multumesc ! |
#2
Posted 24 July 2016 - 15:33
Pompa de apa este in stare buna ? Face recircularea antigelului ?
|
#3
Posted 24 July 2016 - 15:48
pasilla, on 24 iulie 2016 - 15:33, said:
Pompa de apa este in stare buna ? Face recircularea antigelului ? Nu stiu ! Este adevarat ca rola de la pompa de apa se invarte, nu am vazut pompa sparta.... dar am constatat un zgomot mai ciudat, in genul unui zornait in zona pompei de apa !! Se pare ca fulia de la pompa are ceva trepidatii , nu se roteste liniar ! Cum se poate verifica daca este probleme cu pompa de apa ? |
#4
Posted 24 July 2016 - 15:51
Cel mai sigur este prin demontare, dar un mecanic bun isi poate da seama in functie de temperatura antigel in diferite zone ale circuitului.
De ex. daca motorul fierbe si radiatorul este caldut, nu e in regula. Edited by pasilla, 24 July 2016 - 15:52. |
#5
Posted 24 July 2016 - 15:54
pasilla, on 24 iulie 2016 - 15:51, said:
Cel mai sigur este prin demontare, dar un mecanic bun isi poate da seama in functie de temperatura antigel in diferite zone ale circuitului. De ex. daca motorul fierbe si radiatorul este caldut, nu e in regula. Da asa este, un mecanic bun ! Dar acesta este cel mai greu de gasit ! Multumesc pentru sfat ! |
#6
Posted 24 July 2016 - 16:45
Jocul / uzura reala a pompei o poti verifica numai fara curea . Interesant e si cat a rectificat din chiuloasa , ca daca a luat prea mult ...
|
#8
Posted 24 July 2016 - 17:16
unucelalalt, on 24 iulie 2016 - 16:45, said:
Jocul / uzura reala a pompei o poti verifica numai fara curea . Interesant e si cat a rectificat din chiuloasa , ca daca a luat prea mult ... Planarea chiuloasei s-a facut putin (....) echivalent cu garnitura pentru a doua reparatie ! Ma gandesc ca daca era vorba de plameitatea chiuloasei, situatia era ceva clara: pierderea apei din vasul de expansiune, ar fierbe apa in vasul de expansiune, probabil apa ar fi evacuata pe toba de esapament ! rumegus, on 24 iulie 2016 - 16:57, said:
La BMW, fulia pompei de apa nu e direct pe ax, ca la majoritatea masinilor, are un cuplaj care porneste pompa doar la cald, deci e posibil ca pompa sa stea, desi fulia se invarte. rumegus, on 24 iulie 2016 - 16:57, said:
La BMW, fulia pompei de apa nu e direct pe ax, ca la majoritatea masinilor, are un cuplaj care porneste pompa doar la cald, deci e posibil ca pompa sa stea, desi fulia se invarte. Este posibil sa fie pompa de apa vnovata de disconfortul creat ! Am spus ca se aude un sunet ciudat din zona pompei de apa !! |
#9
Posted 24 July 2016 - 18:41
Decat sa arunci bani la 15 mecanici si sa nu rezolvi problema, de ce nu mergi in reprezentanta? Tot cam atat platesti, dar macar se rezolva problema.
|
#10
Posted 24 July 2016 - 19:09
Daca apa ajunge in evacuare (fum alb) atunci eu suspectez radiatorul de EGR (se poate deconecta alimentarea cu apa ca nu se strica nimic) sau garnitura de chiuloasa pe care tocmai ai spus ca ai schimbat-o.
Ann0nyym0us, on 24 iulie 2016 - 18:41, said:
Decat sa arunci bani la 15 mecanici si sa nu rezolvi problema, de ce nu mergi in reprezentanta? Tot cam atat platesti, dar macar se rezolva problema. |
|
#12
Posted 24 July 2016 - 19:17
Kroghy, on 24 iulie 2016 - 19:09, said:
Daca apa ajunge in evacuare (fum alb) atunci eu suspectez radiatorul de EGR (se poate deconecta alimentarea cu apa ca nu se strica nimic) sau garnitura de chiuloasa pe care tocmai ai spus ca ai schimbat-o. In reprezentanta la simptomele de mai sus vor spune ca e garnitura de chiuloasa. Ar costa de 5 ori mai mult si nu-ti garanteaza cu nimic ca se rezolva problema. Pe toba de esapament nu se evacueaza gaze / fum alb ! ... deloc ! baubig, on 24 iulie 2016 - 19:16, said:
Hmmm sa nu ai blocul motor fisurat.... Asta chiar a fost ultima optiune la care sa ma gandesc ! |
#13
Posted 24 July 2016 - 19:25
Sper sa nu am dreptate din pacate pt tine....la tipul tau de motor sau semnalat multe probl cu blocul...
Edited by baubig, 24 July 2016 - 19:26. |
#14
Posted 24 July 2016 - 19:30
Eu ramin la parerea ca este pompa de apa....Daca apare antigel pe sub masina ,atunci ar putea fi fisurat blocul motor.
Sau fisura sa comunice cu spatiul prin care circula uleiul, ducind la contaminarea acestuia. |
#15
Posted 24 July 2016 - 19:36
|
#16
Posted 24 July 2016 - 19:38
Daca apa (lichidul de racire) ajunge in ulei atunci pe capacul pe unde se pune uleiul ar trebui sa ai o spuma alba. Verifica acolo, daca nu ai spuma atunci nu intra lichid de racire in ulei.
|
#17
Posted 24 July 2016 - 19:39
alionte, on 24 iulie 2016 - 19:30, said:
Eu ramin la parerea ca este pompa de apa....Daca apare antigel pe sub masina ,atunci ar putea fi fisurat blocul motor. Sau fisura sa comunice cu spatiul prin care circula uleiul, ducind la contaminarea acestuia. Nu am observat pierderi de antigel pe sub masina ! Nu se evacueaza gaze / fum alb ! E adevarat ca se incalzeste motorul dupa ce am parcurs circa 5 / 7 km, viteza de 80 km in turatie de 2500 de ture !! Kroghy, on 24 iulie 2016 - 19:38, said:
Daca apa (lichidul de racire) ajunge in ulei atunci pe capacul pe unde se pune uleiul ar trebui sa ai o spuma alba. Verifica acolo, daca nu ai spuma atunci nu intra lichid de racire in ulei. Am verificat ! Nu este spuma pe capcul culbutori ! |
#18
Posted 24 July 2016 - 19:40
Cam cat de mult lichid de racire se pierde? 1 litru la 1 mie de km? Mai mult? Mai putin?
Sau daca citest mai bine acum nu mai pierde antigel insa se incalzeste? Edited by Kroghy, 24 July 2016 - 19:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users