Regenerare DPF la cati km?
Last Updated: Aug 09 2016 08:59, Started by
tfmercedez
, Jul 23 2016 22:09
·
0
#1
Posted 23 July 2016 - 22:09
Numa ce am luat masina noua de 4 zile si cred ca deja am incasat prima regenerare la odo ~110km. Am pus motorina standard tempo de la MOL.
V medie pe ultimii 85km de la slimentare 17km/h in 5ore-trafic de oras, multe opriri si porniri. Asta seara cand am ajuns acasa, chiar cand ma pregateam sa dau cu spatele sa o pun in fata portii am simtit miros de ars, ciudat , un miros pecific, nu de ambreiaj nu de izolatori electrici. La ralanti turometrul urcase peste 1000, si consumul era de cca 1.1L/h, cu toti consumatorii opriti, clima oprita, (in mod normal turatia ar fi de cca 750RPM, si consumul de cca 0.5L/h. Nici sistemul start stop nu a oprit motorul. Am mai dat o tura cu ea, si la intoarcere a fost relativ ok, dar a pornit si suflanta , ca nebuna, 5 minute nu s-a oprit , dupa ce am scos cheia din contact. Am condus absolut normal, daca nu chiar batraneste, ca nu ma grabeam nici unde. S-a incins din cauza ca este inca "strans" motorul, nerodat? Cand am ridicat capota , emana o caldura de parca as fi urcat transfagaraseanul. |
#2
Posted 23 July 2016 - 22:17
no,domnu ,să o stăpanesti sănătos ,la cat mai mulți km fără probeme
da, după ce ai relatat 100% a fost regenerare |
#3
Posted 23 July 2016 - 22:23
Cam repede s-a pornit regenerarea... la 110km nici capătul n-ar trebui să se înnegrească, darmite înfundare.
|
#4
Posted 23 July 2016 - 22:26
E clar ca indicatorul ala de treapta de viteza e vrajeala penala. Dar e lunga cutia de viteze, si regenerarea in mers se face "in a-4-a sau a 5-a si peste 2500rpm- imposibil in oras.
|
#5
Posted 23 July 2016 - 22:55
#6
Posted 23 July 2016 - 22:57
Dacă i-au montat DPF cât o cutie de bere probabil că are nevoie de regenerări mai dese, sau au schimbat softurile şi acuma una două se porneşte, de când cu scandalul Dieselgate.
|
#7
Posted 23 July 2016 - 23:17
Ca idee, regenerarea nu se face dupa un numar prestabilit de km ci doar atunci cand se detecteaza infundarea filtrului. Sistemul estimeaza cantitatea de funingine din filtru
(in grame), in functie de informatiile primite de la senzori (presiune, masa de aer, temperatura inainte si dupa filtru). Atentie ca peste un anumit prag, regenerarea nu se mai face (filtrul e prea infundat si operatiunea ar putea duce la incendiu) si se impune inlocuirea acestuia. |
#8
Posted 23 July 2016 - 23:32
Peter Blood, on 23 iulie 2016 - 22:55, said:
Dacă ți-a trebuit skoda,.. La reprezentanta la Opel, macar m-au avertizat, ca Insignia diesel nu-i masina de frecat in oras. Nici la taxi nu am vazut. |
#10
Posted 23 July 2016 - 23:43
mihaicozac, on 23 iulie 2016 - 22:57, said: Dacă i-au montat DPF cât o cutie de bere probabil că are nevoie de regenerări mai dese, sau au schimbat softurile și acuma una două se pornește, de când cu scandalul Dieselgate. Nu ma asteptam sa faca chestia asa de repede. O sa trec pe motorina superioara, evo 5 , gen. Cu aia nici opelul nu fumega. Asta fiind euro 6, probabil ca a tinut toata funinginea "in piept" si s-a umplut rapid. Eu stiam ca MOL are carburanti ok. Razvan_N, on 23 iulie 2016 - 23:17, said: Ca idee, regenerarea nu se face dupa un numar prestabilit de km ci doar atunci cand se detecteaza infundarea filtrului. Sistemul estimeaza cantitatea de funingine din filtru (in grame), in functie de informatiile primite de la senzori (presiune, masa de aer, temperatura inainte si dupa filtru). Atentie ca peste un anumit prag, regenerarea nu se mai face (filtrul e prea infundat si operatiunea ar putea duce la incendiu) si se impune inlocuirea acestuia. uploadfromtaptalk1469310128618.jpg 41.5K 138 downloads |
|
#11
Posted 24 July 2016 - 07:20
regenerare a fost ,puteati urmari becul din bord,dar pesemne nu a-ti observat.oricum straniu de tot sa faca regenerare la 100km.
|
#13
Posted 24 July 2016 - 08:39
dancostea2002, on 24 iulie 2016 - 07:20, said: regenerare a fost ,puteati urmari becul din bord,dar pesemne nu a-ti observat.oricum straniu de tot sa faca regenerare la 100km. Azi am mers cu ea mai zvelt.. pai la 3000 in a 3-a deja depaseste 80.. asta inseamna ca prin oras se merge numa cu 1-a si a 2-a? marius87ism, on 24 iulie 2016 - 07:25, said: E dsg? Am vazut jurnalul insa mi-a scapat acest aspect. |
#15
Posted 03 August 2016 - 18:09
O singura recomandare. Plange de drum lung. Alea sunt semne de tristete. Scoate-o la plimbare si bucura-te de ea. Rodajul se face in regim mixt, nicidecum doar in oras. Dupa ce treci de 3000 km mai rupe-i fashul din cand in cand cu 4000 rpm. Da-i 120 in a 3-a. Reprize scurte, nu nebunie. Nu am avut niciodata probleme cu DPF si nici regenerari in regim static. Fa-o sa mai gafaie dar.. dupa 3000km. Pana atunci, drumuri mixte cu accelerari usoare pana la 3000 rpm.
|
|
#16
Posted 07 August 2016 - 11:21
tfmercedez, on 23 iulie 2016 - 22:09, said:
Numa ce am luat masina noua de 4 zile Ti-ai luat masina noua si ai inceput cat se poate de prost, adica de romaneste. Orice om asezat, cand isi cumpara ceva, de la fier de calcat la OZN, se pune pe citit manualul celui care a produs minunea, in felul asta e scutit de parerile habarnistilor de pe forumuri, sau de propriile cugetari, care de multe ori pot fi mai trasnite decat ale primilor. Pune mana si citeste manualul pe indelete si o sa vezi ca regenerarile se pot produce oriunde, oricand, nu trebuie sa mergi ca nebunul "cu a 2-a sa n-o subturezi" si alte aiureli. Indicatorul ala e foarte bun daca vrei sa-ti consume mult masina, in niciun caz nu-ti violeaza masina, stai linistit Regenerarea filtrului nu trebuie sa-ti schimbe viata, poti iesi cu nevasta la o prajitura, poti sa-ti pastrezi prietenii, poti chiar sa opresti motorul in timpul ei, desi ar fi recomandat s-o lasi sa-si faca damblaua, dar nu-i obligatoriu. Poti pune chiar orice motorina de la orice statie decenta. Asteptam cu interes un alt topic despre a doua regenerare a scrupuloasei... |
#17
Posted 07 August 2016 - 20:27
valitudor, on 07 august 2016 - 11:21, said: Ti-ai luat masina noua si ai inceput cat se poate de prost, adica de romaneste. Orice om asezat, cand isi cumpara ceva, de la fier de calcat la OZN, se pune pe citit manualul celui care a produs minunea, in felul asta e scutit de parerile habarnistilor de pe forumuri, sau de propriile cugetari, care de multe ori pot fi mai trasnite decat ale primilor. Pune mana si citeste manualul pe indelete si o sa vezi ca regenerarile se pot produce oriunde, oricand, nu trebuie sa mergi ca nebunul "cu a 2-a sa n-o subturezi" si alte aiureli. Indicatorul ala e foarte bun daca vrei sa-ti consume mult masina, in niciun caz nu-ti violeaza masina, stai linistit Regenerarea filtrului nu trebuie sa-ti schimbe viata, poti iesi cu nevasta la o prajitura, poti sa-ti pastrezi prietenii, poti chiar sa opresti motorul in timpul ei, desi ar fi recomandat s-o lasi sa-si faca damblaua, dar nu-i obligatoriu. Poti pune chiar orice motorina de la orice statie decenta. Asteptam cu interes un alt topic despre a doua regenerare a scrupuloasei... Un singur paragraf apare acolo. Iar pe display, la vehicle status, nu afiseaza nimic despre regenerare. Doar daca este activ start stop, apare " engine can't stop now" .. atat. Nimic mai mult. Pana si masina de spalat arata in cat timp termina programul. Daca au pus avertizare de lipsa parbrizol, puteau sa faca un mesaj, care sa zica, ca este necesar sa mai mearga motorul inca 5 minute. valitudor, on 07 august 2016 - 11:21, said: Ti-ai luat masina noua si ai inceput cat se poate de prost, adica de romaneste. Orice om asezat, cand isi cumpara ceva, de la fier de calcat la OZN, se pune pe citit manualul celui care a produs minunea, in felul asta e scutit de parerile habarnistilor de pe forumuri, sau de propriile cugetari, care de multe ori pot fi mai trasnite decat ale primilor. Pune mana si citeste manualul pe indelete si o sa vezi ca regenerarile se pot produce oriunde, oricand, nu trebuie sa mergi ca nebunul "cu a 2-a sa n-o subturezi" si alte aiureli. Indicatorul ala e foarte bun daca vrei sa-ti consume mult masina, in niciun caz nu-ti violeaza masina, stai linistit Regenerarea filtrului nu trebuie sa-ti schimbe viata, poti iesi cu nevasta la o prajitura, poti sa-ti pastrezi prietenii, poti chiar sa opresti motorul in timpul ei, desi ar fi recomandat s-o lasi sa-si faca damblaua, dar nu-i obligatoriu. Poti pune chiar orice motorina de la orice statie decenta. Asteptam cu interes un alt topic despre a doua regenerare a scrupuloasei... Un singur paragraf apare acolo. Iar pe display, la vehicle status, nu afiseaza nimic despre regenerare. Doar daca este activ start stop, apare " engine can't stop now" .. atat. Nimic mai mult. Pana si masina de spalat arata in cat timp termina programul. Daca au pus avertizare de lipsa parbrizol, puteau sa faca un mesaj, care sa zica, ca este necesar sa mai mearga motorul inca 5 minute. |
#18
Posted 09 August 2016 - 08:59
Pai si de ce crezi tu ca n-au pus un bec care sa-ti spuna sa mai mergi cu masina 5 minute? Nu ti-a trecut prin cap ca nu-i necesar, ca nu-i nevoie sa tii motorul porint 5 minute? Reciteste manualul cap-coada daca nu vrei sa-ti bati joc de masina urmand parerile unora mai habarnisit decat tine.
Nu vei intalni in manual ca nu poti opri motorul cand se face regenerarea, sau ca trebuie sa iesi pe autostrada, sau ca trebuie sa-l turezi "sa-l ajuti" la regenerare, sau cate si mai cate prostii am intalnit pe aici. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users