Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Regenerare DPF la cati km?

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,504
  • Înscris: 15.06.2007
Numa ce am luat masina noua de 4 zile si cred ca deja am incasat prima regenerare la odo ~110km.  Am pus motorina standard tempo de la MOL.
V medie pe ultimii 85km de la slimentare 17km/h in 5ore-trafic de oras, multe opriri si porniri.  
Asta seara cand am ajuns acasa, chiar cand ma pregateam sa dau cu spatele sa o pun in fata portii am simtit miros de ars, ciudat , un miros pecific, nu de ambreiaj nu de izolatori electrici.
La ralanti turometrul urcase peste 1000, si consumul era de cca 1.1L/h, cu toti consumatorii opriti, clima oprita, (in mod normal turatia ar fi de cca 750RPM, si consumul de cca 0.5L/h.
Nici sistemul start stop nu a oprit motorul.  Am mai dat o tura cu ea, si la intoarcere a fost relativ ok, dar a pornit si suflanta , ca nebuna, 5 minute nu s-a oprit , dupa ce am scos cheia din contact. Am condus absolut normal, daca nu chiar batraneste, ca nu ma grabeam nici unde.
S-a incins din cauza ca este inca "strans" motorul, nerodat?  
Cand am ridicat capota , emana o caldura de  parca as fi urcat transfagaraseanul.

#2
viks

viks

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 26.02.2015
no,domnu ,să o stăpanesti sănătos ,la cat mai mulți km fără probeme
da, după ce ai relatat 100% a fost regenerare

#3
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Cam repede s-a pornit regenerarea...  la 110km nici capătul n-ar trebui să se înnegrească, darmite înfundare.

#4
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,504
  • Înscris: 15.06.2007
E clar ca indicatorul ala de treapta de viteza e vrajeala penala. Dar e lunga cutia de viteze, si regenerarea in mers se face "in a-4-a sau a 5-a si peste 2500rpm- imposibil in oras.

#5
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

 tfmercedez, on 23 iulie 2016 - 22:09, said:

... parca as fi urcat transfagaraseanul.
Dacă ţi-a trebuit skoda,..

#6
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Dacă i-au montat DPF cât o cutie de bere probabil că are nevoie de regenerări mai dese, sau au schimbat softurile şi acuma una două se porneşte, de când cu scandalul Dieselgate.

#7
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Ca idee, regenerarea nu se face dupa un numar prestabilit de km ci doar atunci cand se detecteaza infundarea filtrului. Sistemul estimeaza cantitatea de funingine din filtru
(in grame), in functie de informatiile primite de la senzori (presiune, masa de aer, temperatura inainte si dupa filtru).

Atentie ca peste un anumit prag, regenerarea nu se mai face (filtrul e prea infundat si operatiunea ar putea duce la incendiu) si se impune inlocuirea acestuia.

#8
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,504
  • Înscris: 15.06.2007

 Peter Blood, on 23 iulie 2016 - 22:55, said:

Dacă ți-a trebuit skoda,..
De MB  n-am bani, si daca as avea, cred ca m-as stabili intr-o tara civilizata.  Romania e tara de masini de genu asta, Logan, skoda, Renault, Ford, Opel.
La reprezentanta la Opel, macar m-au avertizat, ca Insignia diesel nu-i  masina de frecat in oras. Nici la taxi nu am vazut.

#9
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
E foarte buna, s-o stapanesti sanatos!

#10
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,504
  • Înscris: 15.06.2007

 mihaicozac, on 23 iulie 2016 - 22:57, said:

Dacă i-au montat DPF cât o cutie de bere probabil că are nevoie de regenerări mai dese, sau au schimbat softurile și acuma una două se pornește, de când cu scandalul Dieselgate.
Coincidenta face ca  am prins o regenerare chiar si la drive test,  cu o masina identica, inainte de achizitie.  Atunci mi-a zis tipu' ca nu trebe oprit motorul. Si inainte sa inceapa regenerarea, in primul sat la 10km dupa Timisoara,  chiar am mers in afara , cu peste 100km/h. Practic toate drive test-urile se fac in afara orasului, reprezentanta fiind la iesirea din oras.  
Nu ma asteptam sa faca chestia asa de repede.  O sa trec pe motorina superioara, evo 5 , gen.  Cu aia nici opelul nu fumega.
Asta fiind euro 6, probabil ca a tinut toata funinginea "in piept"  si s-a umplut rapid.  Eu stiam ca MOL are carburanti ok.

 Razvan_N, on 23 iulie 2016 - 23:17, said:

Ca idee, regenerarea nu se face dupa un numar prestabilit de km ci doar atunci cand se detecteaza infundarea filtrului. Sistemul estimeaza cantitatea de funingine din filtru
(in grame), in functie de informatiile primite de la senzori (presiune, masa de aer, temperatura inainte si dupa filtru).

Atentie ca peste un anumit prag, regenerarea nu se mai face (filtrul e prea infundat si operatiunea ar putea duce la incendiu) si se impune inlocuirea acestuia.
Dar nici chiar asa, dupa  primii 100km, de nou.

Attached File  uploadfromtaptalk1469310128618.jpg   41.5K   138 downloads

#11
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
regenerare a fost ,puteati urmari becul din bord,dar pesemne nu a-ti observat.oricum straniu de tot sa faca regenerare la 100km.

#12
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
E dsg? Am vazut jurnalul insa mi-a scapat acest aspect.

#13
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,504
  • Înscris: 15.06.2007

 dancostea2002, on 24 iulie 2016 - 07:20, said:

regenerare a fost ,puteati urmari becul din bord,dar pesemne nu a-ti observat.oricum straniu de tot sa faca regenerare la 100km.
Nu apare nici o avertizare, nimic.   Doar ca simbolul A, cu un semicerc in jur de la autostop, este barat, adica cu semnificatia ca nu se aplica, din terte motive.  
Azi am mers cu ea mai zvelt.. pai la 3000 in a 3-a deja depaseste 80..   asta inseamna ca prin oras se merge numa cu 1-a si a 2-a?

 marius87ism, on 24 iulie 2016 - 07:25, said:

E dsg? Am vazut jurnalul insa mi-a scapat acest aspect.
De unde dsg? E manuala cu 5.

#14
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Ce motorizare are?sigur e cu filtru uscat,nu?

#15
Hazard

Hazard

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 11.01.2004
O singura recomandare. Plange de drum lung. Alea sunt semne de tristete. Scoate-o la plimbare si bucura-te de ea. Rodajul se face in regim mixt, nicidecum doar in oras. Dupa ce treci de 3000 km mai rupe-i fashul din cand in cand cu 4000 rpm. Da-i 120 in a 3-a. Reprize scurte, nu nebunie. Nu am avut niciodata probleme cu DPF si nici regenerari in regim static. Fa-o sa mai gafaie :) dar.. dupa 3000km. Pana atunci, drumuri mixte cu accelerari usoare pana la 3000 rpm.

#16
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 tfmercedez, on 23 iulie 2016 - 22:09, said:

Numa ce am luat masina noua de 4 zile

Ti-ai luat masina noua si ai inceput cat se poate de prost, adica de romaneste. Orice om asezat, cand isi cumpara ceva, de la fier de calcat la OZN, se pune pe citit manualul celui care a produs minunea, in felul asta e scutit de parerile habarnistilor de pe forumuri, sau de propriile cugetari, care de multe ori pot fi mai trasnite decat ale primilor.

Pune mana si citeste manualul pe indelete si o sa vezi ca regenerarile se pot produce oriunde, oricand, nu trebuie sa mergi ca nebunul "cu a 2-a sa n-o subturezi" si alte aiureli. Indicatorul ala e foarte bun daca vrei sa-ti consume mult masina, in niciun caz nu-ti violeaza masina, stai linistit :)
Regenerarea filtrului nu trebuie sa-ti schimbe viata, poti iesi cu nevasta la o prajitura, poti sa-ti pastrezi prietenii, poti chiar sa opresti motorul in timpul ei, desi ar fi recomandat s-o lasi sa-si faca damblaua, dar nu-i obligatoriu.
Poti pune chiar orice motorina de la orice statie decenta.
Asteptam cu interes un alt topic despre a doua regenerare a scrupuloasei...

#17
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,504
  • Înscris: 15.06.2007

 valitudor, on 07 august 2016 - 11:21, said:


Ti-ai luat masina noua si ai inceput cat se poate de prost, adica de romaneste. Orice om asezat, cand isi cumpara ceva, de la fier de calcat la OZN, se pune pe citit manualul celui care a produs minunea, in felul asta e scutit de parerile habarnistilor de pe forumuri, sau de propriile cugetari, care de multe ori pot fi mai trasnite decat ale primilor.

Pune mana si citeste manualul pe indelete si o sa vezi ca regenerarile se pot produce oriunde, oricand, nu trebuie sa mergi ca nebunul "cu a 2-a sa n-o subturezi" si alte aiureli. Indicatorul ala e foarte bun daca vrei sa-ti consume mult masina, in niciun caz nu-ti violeaza masina, stai linistit :)
Regenerarea filtrului nu trebuie sa-ti schimbe viata, poti iesi cu nevasta la o prajitura, poti sa-ti pastrezi prietenii, poti chiar sa opresti motorul in timpul ei, desi ar fi recomandat s-o lasi sa-si faca damblaua, dar nu-i obligatoriu.
Poti pune chiar orice motorina de la orice statie decenta.
Asteptam cu interes un alt topic despre a doua regenerare a scrupuloasei...
Oricum, cat am asteptat cateva saptamani dupa masina,  am citit manualul pdf al masinii, exact acelasi lucru cu cartea din hartie.
Un singur paragraf apare acolo.
Iar pe display, la vehicle status, nu afiseaza nimic despre  regenerare. Doar daca este activ start stop, apare " engine can't stop now" .. atat. Nimic mai mult. Pana si masina de spalat arata in cat timp termina programul.
Daca au pus avertizare de lipsa parbrizol,  puteau sa faca un mesaj, care sa zica, ca este necesar sa mai mearga motorul inca 5 minute.

 valitudor, on 07 august 2016 - 11:21, said:


Ti-ai luat masina noua si ai inceput cat se poate de prost, adica de romaneste. Orice om asezat, cand isi cumpara ceva, de la fier de calcat la OZN, se pune pe citit manualul celui care a produs minunea, in felul asta e scutit de parerile habarnistilor de pe forumuri, sau de propriile cugetari, care de multe ori pot fi mai trasnite decat ale primilor.

Pune mana si citeste manualul pe indelete si o sa vezi ca regenerarile se pot produce oriunde, oricand, nu trebuie sa mergi ca nebunul "cu a 2-a sa n-o subturezi" si alte aiureli. Indicatorul ala e foarte bun daca vrei sa-ti consume mult masina, in niciun caz nu-ti violeaza masina, stai linistit :)
Regenerarea filtrului nu trebuie sa-ti schimbe viata, poti iesi cu nevasta la o prajitura, poti sa-ti pastrezi prietenii, poti chiar sa opresti motorul in timpul ei, desi ar fi recomandat s-o lasi sa-si faca damblaua, dar nu-i obligatoriu.
Poti pune chiar orice motorina de la orice statie decenta.
Asteptam cu interes un alt topic despre a doua regenerare a scrupuloasei...
Oricum, cat am asteptat cateva saptamani dupa masina,  am citit manualul pdf al masinii, exact acelasi lucru cu cartea din hartie.
Un singur paragraf apare acolo.
Iar pe display, la vehicle status, nu afiseaza nimic despre  regenerare. Doar daca este activ start stop, apare " engine can't stop now" .. atat. Nimic mai mult. Pana si masina de spalat arata in cat timp termina programul.
Daca au pus avertizare de lipsa parbrizol,  puteau sa faca un mesaj, care sa zica, ca este necesar sa mai mearga motorul inca 5 minute.

#18
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Pai si de ce crezi tu ca n-au pus un bec care sa-ti spuna sa mai mergi cu masina 5 minute? Nu ti-a trecut prin cap ca nu-i necesar, ca nu-i nevoie sa tii motorul porint 5 minute? Reciteste manualul cap-coada daca nu vrei sa-ti bati joc de masina urmand parerile unora mai habarnisit decat tine.
Nu vei intalni in manual ca nu poti opri motorul cand se face regenerarea, sau ca trebuie sa iesi pe autostrada, sau ca trebuie sa-l turezi "sa-l ajuti" la regenerare, sau cate si mai cate prostii am intalnit pe aici.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate