Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

Achizitie VW Jetta 1.2 Tsi

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
Stie cineva daca s au remediat vechile probleme ale celor de la ce Jetta si in special asupra motoarelor de 1.2 tsi.as vrea sa mi cumpăr unul.dar la ce am citit pe diverse comentarii.in diverse locuri.....sincer m au speriat

Edited by calinkgb, 23 July 2016 - 13:44.


#2
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Bine ai venit.
In primul rand atentie la structura forumului - ai postat intr-o arie care nu are nici o treaba cu problema ta.
In al doilea rand - incercam sa punem un titlu topicului din care sa se inteleaga ce dorim. O sa-ti modific eu titlul, dar mai multa atentie pe viitor!

#3
Dan_

Dan_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 19.05.2003
Si eu sunt interesat de una la 12000 cu rabla, tot 1.2 tsi 105 cai. O fi bun motorul?

#4
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
Eu am citit ca in trecut avea mari probleme cu lantul de distributie si turbo.acum....Nu mai stiu nimic nou

#5
OTOFOMON

OTOFOMON

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 784
  • Înscris: 08.02.2011
Motoarele 1.2tsi  fabricate cel putin pana in 2012 inclusiv aveau distributia pe lant si  problemele respective;la un moment dat (nu stiu in care an) au trecut la distributia clasica pe curea si se pare ca motorul este unul ok;partea cu turbo o rezolvasera ceva mai devreme;au fost multi nemultumiti de aceasta gafa WV si chiar unii au ajuns la disperare schimband lanturi de distributie in garantie si mai ales afara din garantie;eu chiar am vrut sa iau octavia noua cu acest motor in 2012 dupa un test drive ce m-a impresionat pentru un motor pe benzina, dar in ultimul moment am renuntat si am luat cu tdi 1.6;deci vezi de cand este motorul si daca are distributia pe lant sau curea.

#6
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
Se povesteste ca aceasta serie este fabricată in mexic si urmează ca luna viitoare sa ajunga in showroom.despre turbo stiu ca o rezolvarea cu    un distaniter de 2mm.cat despre distributie....habar nu am.va trebui sa întreb reprezentantul VW .oricum.va multumesc pentru informatiile la obiect

#7
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Eu unul m-aș feri de mașina asta. De preferat ceva care a fost bine conceput de la bun început. Ce fac cei de la VW, dreg busuiocul, pentru ca este mult mai costisitor să conceapă un motor nou de la capăt, îl tot remediază pe acesta doar, doar l-o nimeri într-un final.

#8
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
Ma gandesc totusi ca au trecut patru ani de atunci.Si ca opțiuni la 13600de euro pot sa iau focus.vîndă civic.dar cu motor aspirat de 1.8 si 142 de hp....ma tot gandesc

#9
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Ia un Civic, nu o să îți para rău. Mai strângi cureaua dar ai... mașină!

#10
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
Este frumos si civic ul.dar are motor aspirat.e drept142 de cp.dar inca nu ma pot decide

#11
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
si daca e asipirat e..... naspa?

#12
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
S au remediat problemele tsi urilor.au trecut din nou la curea

#13
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Motorul aspirat de 1.8 de pe Honda e un monument de fiabilitate față de porcăriile celor de la VW. La fel cum și orice alt interior de mașină din lumea asta te face să te simți că trăiești, în timp ce interioarele celor de la VW te fac să te simți că aștepți pensia.

Ps: EcoBoost de la Ford a fost declarat ani la rând motorul anului. În timp ce 1.2 tsi de la VAG a avut doar probleme.

#14
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
Da.Aveti dreptate.ne ramane sa credem ca s au eliminat problemele.si ca alta idee.motorul ecoboost este tot un motor nemțesc fabricat la koln;)

#15
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 dumitruemil, on 15 august 2016 - 10:10, said:

si ca alta idee.motorul ecoboost este tot un motor nemțesc fabricat la koln;)
Asa si?

#16
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
Nu este nicio problema.doar va spuneam

Nu este nicio problema.doar va spuneam

#17
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
Pune un cal mic să tragă o căruță mare și întreabă-te de ce moare mai repede decât un cal mare care trage o căruță mare.

#18
dumitruemil

dumitruemil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 23.07.2016
Nu este potrivita comparatia.chiar nu si are rostul.ca asa as putea sustine o alta teorie.motorul ecoboost este in trei pistoale .1000cmc.si 100cp.iar cel de la VW are patru pistoane.105 cai la 1200cmc.asadar...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate