Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Audi A6 vs Skoda Superb / Multitronic vs DSG

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,955
  • Înscris: 26.03.2012
După cum bine spune și titlul concurentele sunt A6 și Superb. Este vorba de motorul de 170 de cai,  berlina sau break, asta nu mai contează. Ca ani de fabricație Audi este intre 2009-2011 și Skoda 2010-2013.
Intenționez să o iau din Germania, ca pret mare diferențe intre ele nu sunt.
Întrebarea mea este ca fiabilitate Multitronic sau DSG? Ca spațiu interior, Superb câștiga detașat. Ca ergonomie Audi primează.
Ce părere aveți despre aceste 2 modele, sfaturi și critici. Mulțumesc anticipat!

Edited by FeDani, 22 July 2016 - 08:30.


#2
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,021
  • Înscris: 09.01.2007
DSG intretinere cca 250 euro/ schimb ulei cutie la fiecare 60k
cam la 200k schimb volanta + ambreiaj cca 1000 euro
DSG super cutie, super performanta

#3
pink_flamingo

pink_flamingo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,712
  • Înscris: 27.05.2016
Am DSG pe Golf si Multitronic pe Audi. Nu prea se compara DSG-ul cu Multitronicul. Multitronicul e mult, mult peste.
Asta despre  cutie.
In rest, ma cam indoiesc ca preturile sunt asemanatoare la Skoda Superb / Audi A6 la nivel aproximativ egal de dotari.

Edited by pink_flamingo, 22 July 2016 - 08:47.


#4
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,955
  • Înscris: 26.03.2012
Definește cum este mult peste DSG? Ca dotări versiunea Elegance la Superb include multe opționale care la A6 sunt extracost. Scaune electrice cu memorie, scaune încălzite, xenon.

Edited by FeDani, 22 July 2016 - 08:51.


#5
pink_flamingo

pink_flamingo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,712
  • Înscris: 27.05.2016

 FeDani, on 22 iulie 2016 - 08:49, said:

Definește cum este mult peste DSG? Ca dotări versiunea Elegance la Superb include multe opționale care la A6 sunt extracost. Scaune electrice cu memorie, scaune încălzite, xenon.
La DSG, la schimbare exista o pierdere de putere majora. O simti. La Multitronic nu stii cand schimba decat daca stai cu ochii in turometru.
Apoi, asta am zis si eu eu mai sus. La dotari asemanatoare, pretul nu e comparabil deloc.

@initiator: Asadar, sfatul meu, daca ai bani de Audi dotat cum iti doresti, ia Audi.

Edited by pink_flamingo, 22 July 2016 - 08:54.


#6
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,955
  • Înscris: 26.03.2012
Mobile.ro spune ca preturile sunt cam aceleași, mici diferențe 1000-2000 maxim. Din ce văd Superb găsești la om ceva mai puțini și ceva mai îngrijite, la prima vedere pielea de pe scaune arata mai bine.

#7
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006

 pink_flamingo, on 22 iulie 2016 - 08:47, said:

Am DSG pe Golf si Multitronic pe Audi. Nu prea se compara DSG-ul cu Multitronicul. Multitronicul e mult, mult peste.[...]
Hehe, same here. Și mie mi se pare la fel, că multitronicul e mult mai comodă și mai plăcută în exploatare decât DSG-ul. Dacă ești o fire mai calmă, nici nu știi că ai cutie de viteze. Îmi pare foarte rău că au scos-o din fabricație :(
Din păcate, e posibil ca Skoda să fie totuși o alegere mai potrivită dpdv al bugetului, per total.

#8
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,955
  • Înscris: 26.03.2012
Mie greu sa mă decid, sunt o persoana mai robustă, vin de pe o Fabia, în care sufăr de spațiu. Am mers cu amândouă mașini, în Superb spațiul este enorm, cea ce contează foarte mult pt mine. Nu mai suport sa am genunchi în spate.la fiecare drum lung cu persoane în spate în Fabia sunt nevoit sa trag scaunul mai în față, un chin.În A6 spațiul este dar parcă lipsesc  câțiva cm

Edited by FeDani, 22 July 2016 - 09:07.


#9
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Orice ai alege , uita de legendele conform carora o masina a grupului VAG mai este rentabila dupa 200.000 km. Ieri am trecut pe la un dealer Weltauto in Brasov si chiar vazui 5 sau 6 Skoda Superb la rulaje sub 100.000 km ...si la pret de Audi cu rulaj peste 200.000 km .  Una , in mod special, m-a atras atentia pentru ca era combi si 4x4 si avea undeva pe la 60-80.000 km ( nu mai retin exact ) , la 16.000 euro ( TVA deductbl ) . In Germania nu gasesti asa ceva . Eu as lua strict masina mai putin rulata , fara discutie .

#10
pink_flamingo

pink_flamingo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,712
  • Înscris: 27.05.2016
Din punct de vedere a ce ofera ambele masini, e clar la pret/calitate Skoda bate Audi-ul.
Loc mai mult, pret mai mic.
Dar depinde de ce vreo tu.
Eu cand am luat Audi-ul l-am luat pentru ca imi placea. Si imi place in continuare. :) E o masina superba.

#11
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Multitronicul e singurul CVT decent, in principiu ofera un comportament foarte lin. E transmisia clasica americana din ani 80 cred incoace doar ca Audi sunt singurii care au reusit sa o faca decenta. DSG e o cutie mult mai sportiva implicit mai putin lina. La multitronic ai oarecum o infinitate de viteze, la DSG ai viteze normale schimbate foarte repede. DSG-ul de pe masinile obisnuite practic e varianta ceva mai lenta de pe masini gen Audi R8, Lamborghini Huracan.
Alegerea e practic DSG -> sportivitate, multitronic(CVT) -> confort.

Edited by SpeedDemon, 22 July 2016 - 09:23.


#12
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
dsg sportivitate. multitronic confort și consum scăzut. A nu se cere sportivitate de la multitronic pentru că o să coste...
eu prefer multitronic. Diferențe între superb și a6? enorme la nivel de orice.

#13
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,955
  • Înscris: 26.03.2012

 bobalex18, on 22 iulie 2016 - 09:47, said:

dsg sportivitate. multitronic confort și consum scăzut. A nu se cere sportivitate de la multitronic pentru că o să coste...
eu prefer multitronic. Diferențe ĂŽntre superb și a6? enorme la nivel de orice.
Câtă sportivitate poți scoate din 170 cai, nu mă bazez pe ăsta.  Pentru mine confortul primează, fiabilitate și raport calitate/preț, costuri de întreținere.

#14
pink_flamingo

pink_flamingo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,712
  • Înscris: 27.05.2016

 FeDani, on 22 iulie 2016 - 10:11, said:

Câtă sportivitate poți scoate din 170 cai, nu mă bazez pe ăsta.  Pentru mine confortul primează, fiabilitate și raport calitate/preț, costuri de întreținere.
In cazul asta, e clar. Pentru tine e Skoda.

#15
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,955
  • Înscris: 26.03.2012
Încă nu e bătut în cuie. Un alt + pt Skoda sunt și km mai putini, având un avantaj la revânzare

#16
scotty0

scotty0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 10.02.2007
nu stiu ce mai intrebi pe forum cand ti-ai raspuns singur la intrebare ("în Superb spațiul este enorm, cea ce contează foarte mult pt mine. ")

#17
catalinbuh

catalinbuh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 24.06.2014
Pretul de revanzare va fi mult mai mare la Audi, decat la Skoda, chiar daca numarul de km este sensibil mai mic la Skoda. Daca vrei confort, o suspensie setata pentru drumurile din RO, mergi pe Skoda, nu te va dezamagi, nici dpdv al costurilor de intretinere,
Referitor la cutie, eu am pe A3 transmisia S-tronic, e foarte "smucita", dar se potriveste pentru tipul masiniii as zice eu, desi suspenia S-line si jantele pe 18 ma fac sa injur de multe ori si la cele mai mici denivelari.

#18
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,133
  • Înscris: 05.08.2005
Nu lua Audi cu suspensie sport in RO. Multitronic e foarte comfortabil, conduc de 5 ani unul, dar grija mare sa aiba reviziile la timp, (tot 60.000 km) si nu are voie sa smunceasca cutia deloc in mers. Daca smunceste are probleme la cutie, poate fi volanta, cazul ieftin -aprox 1000e, sau ecu, sau orice alta piesa care va costa linistit piesa plus manopera de la 1500e in sus.
Apoi, comfort, stabilitate, cum se conduce etc, nu se aproprie skoda de audi oricat ar vrea. Scaunele mai comfortabile, mai ales cele sport, pozitia, volanul, antifonarea, felul zgomotelor, modulul de AC mult mai performant (la A6, selectezi din meniu ce fante vrei sa mearga,centrala, la picioare, pe sus, cum sa recircule, mai multe trepte de viteza, etc etc.). Diferentele sunt sesizabile, dar si intretinerea e pe masura (suspensie si alte piese, nu motor care e acelasi)

Tine cont ca la multitronic daca vrei sa faci plecari de pe loc din forta faci praf cutia. Poti pleca repede dar trebuie sa o lasi sa cupleze intai.

Edited by t-balt, 22 July 2016 - 12:15.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate