Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Emisia de CO2 /litru combustibil
Last Updated: Aug 26 2016 13:24, Started by
ARPA
, Jul 21 2016 22:08
·
0
#2
Posted 21 July 2016 - 22:15
nu!
nimic din ce ai scris nu e corect! nimic! Edited by Nero-d, 21 July 2016 - 22:17. |
#3
Posted 21 July 2016 - 22:29
#4
Posted 21 July 2016 - 22:29
Sa presupunem ca benzina este octan pur si ca reactia/arderea cu oxigenul este totala.
Avem C8H16+ 12 O2 = 8 CO2 + 8 H2O deci 112 grame de octan (8 x 12 +16) dau 352 grame CO2 ( 12+16X2)x8. avem 1 gallon benzina , adica 3.785 l x 0.75 = 2.83 kg si facem calcul daca la 112 grame octan -------------------------352 grame CO2 la 2.83 kg octan -------------------------------------x x = 2830 x 352 / 112 =8894 grame CO2 rezulta..... ca au drepate. Nu este nici o problema cu CO2. Asta poate fi asimilat de plante de ex. CO2 ---fotosinteza> == C (plante) + O2 problema este cu alte emisii din " benzinele si motorinele" aditivate.. Edited by pasilla, 21 July 2016 - 22:47. |
#6
Posted 21 July 2016 - 22:39
fără codoi plantele piere
fără piere... papapap...era glaciară... a mai fost, va mai fi... nimic new...doar fenta cu plata pentru piere. |
#7
Posted 21 July 2016 - 22:46
Ideea era alta, per litru(kg) de benzina se emite mai mult de dublu in echivalent kg CO2 .
|
#8
Posted 21 July 2016 - 22:48
#9
Posted 21 July 2016 - 22:50
cum domle sa fie mai greu gazu emis dupa arderea benzinei decat benzina inainte de ardere??
|
#10
Posted 21 July 2016 - 22:52
|
#11
Posted 21 July 2016 - 22:54
andutza15, on 21 iulie 2016 - 22:50, said:
cum domle sa fie mai greu gazu emis dupa arderea benzinei decat benzina inainte de ardere?? Ai auzit de Antoine Laurent Lavoisier ? ARPA, on 21 iulie 2016 - 22:52, said:
daca la un galon de benzina se emit 19 pounds of CO2 ,foloseste un convertor sa vezi cat inseamna 19,64 pounds in kg . Edited by pasilla, 21 July 2016 - 22:57. |
#12
Posted 21 July 2016 - 23:18
#13
Posted 22 July 2016 - 01:26
1. Un litru de apa are (aprox.) 1 kg. Un litru de benzina are, in functie de provenienta (tipul de petrol si modul de prelucrare), intre 700 si 800 grame, sa zicem 750 g (tot ce calculez eu aici sunt aproximatii, treaba de inginer, spre oroarea chimistilor).
2. Nu te mai gandi la litri de benzina si kilograme de gaz. Gandeste-te la atomi: ignoram ceilalti atomi din benzina si ne concentram pe carbon, pentru ca ceilalti atomi din benzina nu participa la formarea CO2. Fiecare atom de carbon captureaza, prin ardere, cate doi atomi de oxigen din atmosfera. Masa atomica a oxigenului (16) este chiar mai mare decat a carbonului (12). Deci fiecare atom de carbon din benzina, care se regaseste el insusi in CO2, mai captureaza inca doi atomi (oxigen), inca mai grei decat el. Nu toti atomii de carbon ajung in CO2, compensam asta cu greutatea sporita a oxigenului si aproximam ca masa gazului produs (CO2) e cam de trei ori mai mare decat masa lichidului de la inceput (benzina). 1 galon benzina = 3.8 litri ca volum = 2.85 kg ca masa de plecare, inmultim cu 3 (factorul rezultat din gimnastica de mai sus) si ne iese 8.55 kg. 19.64 pounds (livre, adicatelea) = 8.9 kg. Attached Files |
#14
Posted 22 July 2016 - 01:48
pasilla, on 21 iulie 2016 - 22:29, said: problema este cu alte emisii din " benzinele si motorinele" aditivate.. si asta, mai ales motorinele. si faptul ca noi nu impadurim ci defrisam, si faptul ca prea mult CO2 in atmsofera incepe sa dauneze chiar si plantelor, ca sa nu mai zic de celelalte vietuitoare care vietuiesc... printre plante, si sa nu uitam, faptul ca la cum masoara producatorii auto emisiile... citeam de curind ca de fapt in regim normal de exploatare se degaja de nustiu cate ori mai multe noxe, chiar de vreo 10 ori daca urci dealul. |
#15
Posted 22 July 2016 - 02:12
Problema principala nu-i ca avem prea mult CO2 in atmosfera per se, mai e mult pana sa ne incurce la respiratie, ci faptul ca acesta contribuie la efectul de sera... de-asta autoritatile tin seama de el.
|
|
#16
Posted 22 July 2016 - 07:33
ARPA, on 21 iulie 2016 - 22:08, said:
EIA zice ca la 1 galon de benzina(4 litri) se emit 19,64 pounds de CO2 . 19,64 pounds ar fi aproximativ 9 kg 4 litri de benzina ar cantari 4 kg ... deci rezulta ca la 4 litri de benzina se emit 9 kg de CO2 , e corect calculul ? De asta nu poti dormi tu noaptea ? Ca nu stii cat CO2 rezulta la litrul de benzina? Chiar crezi ca, in afara de astia care pun taxe, intereseaza pe cineva? Pot rezulta si 1000 kg de CO2 la litrul de benzina ca tot nu are nici un efect global asupra pamantului..... |
#17
Posted 22 July 2016 - 08:15
Plantele absorb CO2 pentru energie .CO2+LUMINA/SARURI MINERALE-Fotosinteza-O2
Respectele mele pentru @pasilla pentru demonstratia chimica. Edited by gogosaru100, 22 July 2016 - 08:16. |
#18
Posted 22 July 2016 - 08:54
Lucruri interesante...
Scuze pt off... Daca tot s-a amintit de efectul de sera,de ce nu se impune taxa de poluare pt cei care polueaza cu metan?...adica...vacarii?!...1vaca ~1mc metan/zi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users