Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Piste de biciclete in Bucuresti
Last Updated: Jul 05 2016 10:44, Started by
jet li
, Jul 01 2016 12:02
·
0
#1
Posted 01 July 2016 - 12:02
Salut.
Nu sunt "ciclist pasionat" dar fac diverse drumuri prin Bucuresti. Nu merg pe strada decat pe stradute necirculate, in rest cred ca nu merita riscul. Folosesc pistele de biciclete, problema cea mai mare cu aceste piste - marginea trotuarelor nu e coborata la nivel cu strada, cand trotuarul se intersecteaza cu o strada laterala. Sa zicem ca tolerez 1-3 cm, dar mai mult, trebuie sa ma dau jos, imping bicicleta pana pe celalalt trotuar, apoi ma sui iar. Si sunt sute de astfel de intersectii cu trotuare coborate aiurea pe toate pistele de biciclete, si nu numai pe piste, si unde nu sunt piste cateodata marginea e coborata - dar nu suficient. Celelalte probleme cu pistele - masini parcate, pietoni, etc, sunt minore in comparatie cu asta. Ma gandeam la o petitie aici: http://www.pmb.ro/co....php?sbm_id=187 , vad ca se pot pune si poze, poate le colectez cand mai ies cu bicicleta. Poate cu primar nou care vrea sa dea bine cel putin pana la alegeri, cine stie. Edited by jet li, 01 July 2016 - 12:10. |
#2
Posted 01 July 2016 - 12:04
#3
Posted 01 July 2016 - 12:05
#4
Posted 01 July 2016 - 12:05
#5
Posted 01 July 2016 - 12:11
Incercati aici:
http://www.pmb.ro/co...tie/petitie.php Merge cu adresa catre care am lasat link mai sus, am testat eu acum: Attached Files |
#6
Posted 01 July 2016 - 12:36
Păi aia e și ideea, să te dai jos frate. De asta vă urăsc șoferii, că zburați în situațiile în care le-ai descris mai sus și ca șofer nu ai fizic timp să reacționezi.
|
#7
Posted 01 July 2016 - 12:40
Deci bordurile sunt inalte pentru ca au rol de delimitator de viteza.
Buna idee. Adevarule ca si eu mergeam ieri frumos prin oras, eram cu spatele la semafor, si cand sa ma intorc se loveste ciclistul de mine, cu o fata dintr-aia "cum iti permiti sa te intorci pe trotuar fara sa semnalizezi". WTF?! Jos de pe bicla, vita cu pedale! |
#8
Posted 01 July 2016 - 12:51
bine spus
eu am o problema cu biciclistii care circula pe pista de biciclete pe contrasens si, desi eu ma astept sa-l vad ca vine din fata, ma trezesc vuuuum unul care trece pe langa mine in viteza, venind din spate, invers pe pista nasol prin parcuri cand pista e facuta cu kkul pe mijlocul aleilor, nasol pe trotuare inguste unde exista si banci si e musai sa le ocolesti calcand pista, nasol prin alte parti unde trebuie mereu sa treci peste pista (parcari, magazine..) in ceea ce ma priveste, doar putini biciclisti merita respect, dar cei mai multi au nevoie de un sut in c... sa invete 2-3 reguli macar Edited by aeon, 01 July 2016 - 12:52. |
#9
Posted 01 July 2016 - 13:22
Pe pista de bicicleta de pe trotuar se merge mai incet pentru ca sunt oameni, si la intersectia cu stradutele - te uiti in dreapta. Asta e, dar e enervant sa ma dau jos la fiecare 20m cateodata. Sunt si motociclist, si nu iau viteza cu bicicleta pe trotuar, stiu ca pietonii n-au cum sa evite pista si nici nu ma aud cand vin eu din spate.
|
#10
Posted 01 July 2016 - 13:33
nici mie nu imi place sa merg pe trotuar insa uneori o fac.
am gasit in Decathlon o sonerie mica mecanica o folosesc cu incredere si marea majoritate se dau si ma lasa sa trec,,,,altii se prefac ca nu ma aud. ajung in dreptul lor si parca m-ar omora cu privirile (norocul meu ca port ochelari fumurii...si sunt cam fioros asa cand sunt pe cal) si tac din gura ce sa mai zica trebuie sa respecti pietonii nu ai ce sa faci, insa cred ca ar trebui sa iti faci curaj sa mergi pe drumul public. stiu ca este riscant, sant patit de cateva ori .... |
|
#11
Posted 01 July 2016 - 13:33
nu mai mergeti pe trotuare. pieste alea sunt desfiintate, ilegale. singura pista din bucuresti e aia de pe calea victoriei. restul sunt dungi trase pe trotuar desfiintate de politia rutiera.
|
#13
Posted 01 July 2016 - 14:18
aeon, on 01 iulie 2016 - 12:51, said:
bine spus eu am o problema cu biciclistii care circula pe pista de biciclete pe contrasens si, desi eu ma astept sa-l vad ca vine din fata, ma trezesc vuuuum unul care trece pe langa mine in viteza, venind din spate, invers pe pista nasol prin parcuri cand pista e facuta cu kkul pe mijlocul aleilor, nasol pe trotuare inguste unde exista si banci si e musai sa le ocolesti calcand pista, nasol prin alte parti unde trebuie mereu sa treci peste pista (parcari, magazine..) in ceea ce ma priveste, doar putini biciclisti merita respect, dar cei mai multi au nevoie de un sut in c... sa invete 2-3 reguli macar Corect. In Timisoara, pistele sint facute din trotuar, printr-o simpla dunga trasa cu vopsea. Si merg biciclistii pe ambele sensuri, nu mai pot ei de sens. Ajungi sa faci tic nervos tot intorcand capul din 5 in 5 secunde sa vezi daca nu vine unul sa te ia din spate, pentru ca ai avut tupeul sa te apropii de linia de demarcatie. Nu mai spun ca ei spun ca daca roata e dincolo de linie, e pista, desi cu tot cu pedale si cracii lor trec bine de linie. Celebra e str. Circumvalatiunii, unde initial era un trotuar de vreo 6 metri latime. Acum, 1 metru jumatate li s-a dat bicilistilor, pe restul stau parcate masini si bietii pietoni merg in sir indian, daca se intalnesc doi, ori intra pe pista de biciclete si risca sa fie zburat cu fulgi cu tot, ori se urca pe masini si risca sa ia o scaltoaca in cap si un proces pentru distrugere. |
#14
Posted 01 July 2016 - 14:21
Mergeam pe trotuar si daca nu era pista. Fara sonerie, sa claxonezi pe trotuar e culmea nesimtirii nu-mi pasa ce pista e desenata acolo, si mers mai incet dupa cum am zis. Mai intai sa scoata masinile parcate pe trotuar, dupa aia as fi de acord cu claxonatul pe pista de pe trotuar, atunci pietonii ar avea loc.
Daca tot e pista desenata, si bordurile sunt lasate mai jos la stradute (dar nu peste tot), ar putea sa le faca peste tot ca lumea, sau - nu le pasa, lucrare romaneasca. Edited by jet li, 01 July 2016 - 14:24. |
#15
Posted 01 July 2016 - 14:40
aeon, on 01 iulie 2016 - 12:51, said:
... eu am o problema cu biciclistii care circula pe pista de biciclete pe contrasens si, desi eu ma astept sa-l vad ca vine din fata, ma trezesc vuuuum unul care trece pe langa mine in viteza, venind din spate, invers pe pista ... Ai fumat ceva?? jet li, on 01 iulie 2016 - 14:21, said:
Mergeam pe trotuar si daca nu era pista. Fara sonerie, sa claxonezi pe trotuar e culmea nesimtirii nu-mi pasa ce pista e desenata acolo, si mers mai incet dupa cum am zis. Mai intai sa scoata masinile parcate pe trotuar, dupa aia as fi de acord cu claxonatul pe pista de pe trotuar, atunci pietonii ar avea loc. Daca tot e pista desenata, si bordurile sunt lasate mai jos la stradute (dar nu peste tot), ar putea sa le faca peste tot ca lumea, sau - nu le pasa, lucrare romaneasca. Daca nu poti face asa ceva, esti un pericol inclusiv pentru pietonii de pe trotuare. |
|
#16
Posted 01 July 2016 - 15:39
desi merg mult pe bicicleta si incerc sa conving mai multi s-o faca, asa i-as bate pe unii urangutani pe persoana fizica de biciclist si sofer..
|
#17
Posted 01 July 2016 - 20:42
Cu vreo 5 ani in urma in Amstedam, deh, ca romanul, mergeam pe trotuar fara sa fiu atent ca pista pt biciclisti era pavata cu dale de alta culoare (nu aveau dungi trase cu vopsea ca la noi). Era sa fiu lovit de un scuter care circula cu viteza pe pista respectiva. Pista facea parte din trotuar, nu era pe carosabil, de aceea nici nu eram atent. Pe pistele respective circuau si scutere si biciclete si aveau viteza, nu gluma.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users