Altex isi bate joc de clienti in ultimul hal, nu ofera serviciul platit si refuza sa dea banii inapoi
Last Updated: Nov 19 2019 20:34, Started by
XL700VA
, Jun 29 2016 15:32
·
0
#1
Posted 29 June 2016 - 15:32
Nu credeam ca o firma ca Altex sa isi bata joc de clienti in ultimul hal. Dar din pacate in Romania noastra capitalista nu mai exista firme care sa fie serioase. Majoritatea se bazeaza pe teapa, daca reusim sa tepuim clientul suntem tari. Din pacate la fel se intampla si la Altex.
Pe scurt, vineri 27-06-2016 am luat un aparat de aer conditionat din Bricodepot. Pe cutia lui era trect un numar de telefon 0374168303. La acel numar de telefon mi s-a spus sa sun pentru instalare. Sun la numarul respectiv si raspunde Altex serviciul de instalari. Un robotel imi spune ca pot sa astept, sa ma programez, sau daca nu sa fac on line pe site-ul Altex. Am asteptat, si vazand ca dureaza am facut comanda on line pe site. Apoi am vorbit cu o d-na de la Altex (la telefon) care mi-a luat toate datele - tip aparat de unde l-am comandat, daca are kit, adresa mea etc. M-a asigurat ca in 5 zile lucratoare voi avea aparatul instalat. Pe mail primesc confirmarea comenzii (copy/paste-am sters numele si adresa mea): Buna ziua .......................... Comanda ta cu numarul 110568320 din data 24 iunie 2016 a fost confirmata. Produsele comandate: SRVINST5ZCUKIT Instalare aer conditionat in 5 zile - pentru aparatele cu kit de montaj inclus 1 buc. . Daca ai intrebari despre comanda, contacteaza-ne prin intermediul formularului de contact sau la telefon: 021 9196. Program: Luni - Vineri: 07.00 - 22.00 Sambata: 08.00 - 16.00 In cazul in care comenzile nu pot fi onorate din cauza lipsei stocului pentru produsele/serviciile achizitionate, vei fi informat despre acest aspect in cel mai scurt timp. De asemenea, pentru comenzile care au fost deja achitate, sumele de bani vor fi rambursate fara costuri suplimentare. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri si te asiguram ca facem tot ce este posibil pentru a ne imbunatati permanent serviciile. Iti multumim! Echipa Altex. Primesc si confirmarea de la serviciul de instalari: Confirmare inregistrare Serviciu de instalare - CONFIRMARE 1596/24-06-2016 Cererea de instalare a fost inregistrata cu succes. Veti fi contactat in urmatoarele 48 de ore lucratoare de catre echipa de instalare. NOTA: in functie de numarul de servicii achizitionate este necesar sa faceti mai multe programari Datele de instalare Numele: .......... Telefon: ....................... Localitatea: ................................ Adresa de instalare: .............................. S.C. ALTEX SERVICE CENTER S.R.L. Voluntari - Șos. București Nord, 10 Global City Business Park, Corp 01, parter Telefon relatii clienți: 021.9197 e-mail: [email protected] Luni 27-06-2016 primesc de la curier telefon cum ca trebuie sa achit 240 de ron!!! Sun la Altex, imi spune ca asa e procedura. In fine vine curierul. platesc, si imi da factura cu seria ATX-727937 numarul FWEB727937 din 25-06-2016. Pe factura scrie instalare 5 zile cu kit inclus. Marti se implinisera cele 48 de ore cum scrie in aceea confirmare de la serviciul de instalari. Nu m-a sunat nimeni ca sa ma intrebe de sanatate. Sun iarasi la serviciul clienti. Dupa ce sun de vreo 4-5 ori imi raspunde cineva. Le spun ca nu m-a cautat nimeni. Imi dau un numar de telefon 0722543036 -Digitalcomtc spunand ca acesta este partenerul lor din Arges si sa ii sun pe ei. Sun si surpriza: domnul de acolo imi spune ca el nu poate sa imi instaleze aerul conditionat nici dupa 15 zile. Sa nu ma supar pe el, dar el are mult de lucru, si nu poate mai devreme. Sa discut cu cei de la Altex poate gasesc ei alta firma. Sun iar la serviciul clienti Altex si iau legatura cu d-na Irina Schroder. Ii spun situatia si ii comunic ca eu nu vreau sa astept 15 zile ca trece vara. Le spun fie sa urgenteze in cele 5 zile cat scrie in mail, fie sa imi dea banii inapoi. Imi spune ca ma va suna, citez cuvintele ei, in urmatoarele momente. Trec vreo cateva ore bune nu momente. Nu m-a sunat nimeni. Sun eu din nou. Raspunde acum o alta operatoare - Loredana Tugui. O rog sa mi-o dea la telefon pe d-na Irina pentru ca ea cunostea situatia. Nu se poate. Ii explic si ei de la zero problema. Ma pune pe asteptare, apoi revine si imi spune ca a vorbit cu d-na Irina si ca ar fi urmatoarea solutie: daca eu stiu vreo firma care sa imi monteze mai repede aerul conditionat sa le comunic datele lor si ei vor vorbi cu aceea firma sa imi monteze aerul. Cum eu gasisem o firma in Pitesti care putea sa imi monteze aerul mai repede le dau datele acestei firme. Dupa aceea imi spune ca ma va suna astazi sa imi comunice ce si cum. Astazi 29-06 normal ca nu ma suna nimeni. Sun eu la ora 14-50. Dupa 2 apeluri imi raspunde in final o d-na Claudia Iliuta. O rog sa imi dea pe una din colegele cu care discutasem ieri. Nu se poate. Ii explic si ei situatia. Imi spune ca va comunica superiorilor si ca ma va contacta ea mai tarziu. Ii spun ca m-am saturat si ca vreau banii inapoi, (renunt la garantia aparatului si il instalez eu cu o alta firma) si nu mai vreau sa aud de Altex. A, pai nu se poate. Pai de ce? Ca dvs. ati achizitionat un serviciu si nu un produs. Trebuie sa trimiteti produsul inapoi si va dam banii... dar daca e serviciu, nu se poate. Cum sa nu se poata? Le spun ca Altex e o firma de mincinosi si de hoti. In final aceeasi placa: voebeste cu superiorii si sa vada ce si cum. Incerc on line pe site-ul Altex sa cer banii inapoi. Imi cere numarul comenzii. Bag numarul comenzii si imi spune ca nu sunt produse. Deci in final Altex sunt o firma de hoti si mincinosi. Am platit un serviciu. Nu vor sa mi-l ofere dar nici banii nu vor sa ii dea inapoi. Ma indoiesc ca ma va contacta cineva. Inca ceva, mai sus am scris ca am sunat de trei-patru ori pana sa intru in legatura cu cineva. De ce? Altex au un sistem de inselaciune la serviciul clienti. Pe scurt, suni la serviciul clienti si vine robotelul sa te puna in asteptare. Daca in 3 minute si 40 de secunde nu ai sansa sa te preia o operatoare apelul se inchide. Dar apelul e platit. Pe scurt tu pierzi 3 minute si 40 de secunde si nu vorbesti cu nimeni. Suni din nou ... si daca nu ai bafta ca sa iti raspunda cineva in cele 3 minute si 40 de secunde la fel se intampla. Sigur au facut acest sistem miselesc pentru ca oamenii sa nu mai sune la serviciul clienti. La nici o companie care ofera serviciu clienti nu am mai intalnit sistemul acesta hotesc. Pe viitor aveti grija unde comandati ... Edited by roland_s, 29 June 2016 - 15:39. |
#2
Posted 29 June 2016 - 15:37
Esti roland ala cu pisica?
Situatia ta e incorecta si regretabila, sper sa se rezolve. |
#3
Posted 29 June 2016 - 15:39
E ceva normal in perioada asta , nu stiu de ce te agiti atata ?! Vina e si a ta ca ai platit un serviciu inainte sa-ti fie facut . Banu se plateste dupa ce s-a afectuat lucrarea nu inainte .
|
#4
Posted 29 June 2016 - 15:39
Nu ti se pare ca titlul este putin exagerat? Daca au intarziat o (1) zi, brusc..altex devine cea mai proasta firma si etc. Normal ca pe site-ul altex iti spune ca nu sunt produse, din moment ce si la telefon ti s-a spus ca nu ai comandat un produs, ci un serviciu.
Stiu ca e neplacut sa achiti ceva si sa nu ti se rezolve problema la timp, dar fii si tu mai intelegator putin . De asemenea, poti citi termenii si conditiile returnarii banilor achitati in avans pentru servicii..daca ai dreptul sa-ti iei banii inapoi, atunci sesizeaza institutiile abilitati si recupereaza-ti banii, dar o zi intarziere la instalarea aerului conditionat in mijlocul verii e ceva normal, la cate comenzi or avea. Edited by n-amname, 29 June 2016 - 15:41. |
#5
Posted 29 June 2016 - 15:41
EI da, isi bae joc de clienti de parca i-ar scuipa cineva la intrarea in magazin sau ceva asemanator.
Pur si simplu e o perioada foarte aglomerata. Pe romani ii paleste nevoia fix cand da sa moara, in cazul asta mor de cald si musai atunci trebuie sa le instaleze ac-ul. In restul anului nu au timp sau nevoie dar cand ii apuca pe ei toata lumea trebuie sa se opreasca si sa vina de urgenta sa monteze minunatul aparat. Ai rabdare si data viitoare fa-ti vara sanie si iarna caruta. |
#6
Posted 29 June 2016 - 15:41
In momentul asta poti sa iei de la oricare magazin mare, termenele sunt imense.
Nu ai vazut ca e canicula??? Se vinde extrem de mult, si o instalare nu e ca si cum ai pune un tablou pe perete, 3 minute si gata. Instealeaza cu firma ta, te vei racori mai repede. |
#7
Posted 29 June 2016 - 15:41
Chiar daca iti inteleg frustrarea, e deja cunoscuta problema cu instalarile de AC vara in mijlocul caldurii.
In acest caz, Altex pica prost din cauza firmei care se ocupa cu instalarea. Sigur, vei spune ca sa schimbe firma... dar cu care alta? Daca toate sint la fel? |
#8
Posted 29 June 2016 - 15:41
Nu au intarziat cu o zi, partenerul lor mi-a spus ca nu poate sa imi instaleze decat peste 15 zile. Deci sunt 15 zile si eu nu vreau sa astept atata. Daca vedeam de la inceput ca ofera instalare in 15 zile nu mai comandam. Dar ei in mail au scris 5 zile nu 15. Si nu am exagerat deloc, din moment ce refuza sa imi dea banii.
|
#9
Posted 29 June 2016 - 15:41
Este marlania firmelor mari care posteaza pe site super-servicii integrate, de fapt subcontractate unor amarasteni.
In consecinta nu respecta nici termenul, nici calitatea, daca ai o problema te plimba de la unul la altul ca la ghiseele comuniste. Capitalisti de balta. La fel si gazul, electricitatea - au prestatori de servicii subcontractati, un fel de umanoizi vorbitori, Gigei care se tin de coada ciocanului. |
#10
Posted 29 June 2016 - 15:42
Deci nu mi se pare normal sa iti ia banii inainte si apoi sa te puna sa astepti o groaza de timp. Si elegant mi se parea sa spuna, da nu putem sa va oferim serviciul in 5 zile, va dam banii inapoi daca doriti. Insa ei nu dau nici banii si nici serviciul nu il ofera.
Edited by roland_s, 29 June 2016 - 15:44. |
|
#11
Posted 29 June 2016 - 15:46
#12
Posted 29 June 2016 - 15:46
overseas, on 29 iunie 2016 - 15:41, said:
Este marlania firmelor mari care posteaza pe site super-servicii integrate, de fapt subcontractate unor amarasteni. In consecinta nu respecta nici termenul, nici calitatea, daca ai o problema te plimba de la unul la altul ca la ghiseele comuniste. Capitalisti de balta. La fel si gazul, electricitatea - au prestatori de servicii subcontractati, un fel de umanoizi vorbitori, Gigei care se tin de coada ciocanului. daca 11 luni pe an ai activitate incat ai nevoie de, sa zicem, 5 echipe si vine canicula, se vand de 10-20 de ori mai multe aere... cum procedezi? |
#13
Posted 29 June 2016 - 15:50
Slai pot proceda in felul urmator: sa scrie pe site ca ofera instalare in 15 zile si nu in 5. Si atunci toata lumea ar fi multumita, nu a mintit nimeni nimic.
slai, on 29 iunie 2016 - 15:41, said:
In momentul asta poti sa iei de la oricare magazin mare, termenele sunt imense. Nu ai vazut ca e canicula??? Se vinde extrem de mult, si o instalare nu e ca si cum ai pune un tablou pe perete, 3 minute si gata. Instealeaza cu firma ta, te vei racori mai repede. |
#14
Posted 29 June 2016 - 15:51
acelasi lucru e valabil si la emag, am un prieten care se cearta cu ei de cateva zile.... ce sa va fac fratilor daca va puneti aer conditionat in mijlocul verii?
|
#15
Posted 29 June 2016 - 15:52
n-amname, on 29 iunie 2016 - 15:39, said:
Stiu ca e neplacut sa achiti ceva si sa nu ti se rezolve problema la timp, dar fii si tu mai intelegator putin . , dar o zi intarziere la instalarea aerului conditionat in mijlocul verii e ceva normal, la cate comenzi or avea. maxtron_69, on 29 iunie 2016 - 15:41, said:
Chiar daca iti inteleg frustrarea, e deja cunoscuta problema cu instalarile de AC vara in mijlocul caldurii. In acest caz, Altex pica prost din cauza firmei care se ocupa cu instalarea. Sigur, vei spune ca sa schimbe firma... dar cu care alta? Daca toate sint la fel? Civilizată în acest caz era ca Altex să nu mai ofere serviciul de instalare rapidă. Știu și ei la fel de bine că acum intervalele de instalare sînt mai mari de alea 5 zile. |
|
#16
Posted 29 June 2016 - 15:57
Si tot civilizat ar fi ca sa nu mai "taie" telefonul clientilor care suna la serviciul clieti dupa 3 minute si 40 de secunde. Asta deja suna dubios ...
|
#17
Posted 29 June 2016 - 15:57
Ai dreptate @slai.
Problema este: 1. te pun sa platesti inainte 2. iti zic ca dureaza 5 zile lucratoare - sa iti zica din start ca dureaza 15 zile / 30 de zile, cate or fi, dar sa iti zica de la inceput, astfel incat tu sa ai optiunea sa iei din alta parte sau sa renunti daca nu vrei sa astepti atat de mult. |
#18
Posted 29 June 2016 - 15:57
au modificat cumva pe site? acum vad instalare intre 15-30 zile
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users