Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Logan Chel 1700E
Last Updated: Jun 30 2016 12:26, Started by
GolanSauNu
, Jun 28 2016 23:41
·
0
#1
Posted 28 June 2016 - 23:41
Salut.
Vanez de vreo luna o masina SH cu un buget de 1500E. Target: - naveta 20km dus - 20km intors de luni pana vineri in regim de 70% autostrada - 30% oras. - aceiasi naveta pentru iesit in oras in weekend - diverse plecari pe aici pe colo 200-300km raza fata de Bucuresti. Naveta asta va dura inca maxim 6 luni, dupa care se va scurta cu drumuri prin oras/masina va merge numai 2/3 zile pe saptamana urmand sa revin in Bucuresti, deci pentru servici, luam metroul. Am vanat si masini la 2500 si am dat tot peste samsareli ieftine cu freoion lipsa de 50 de lei... Cu roti spate strambe ( nu credeam ca exista ), cu suduri pe jumatate din masina si samsarul zicand ca nu a avut niciun accident. Ba chiar, am facut cunostinta si cu baietii cu MoneyGram care sunt asa destepti ca cer intreaga suma deodata. Revenind la subiect, am gasit un Logan 1.4MPI 2008, 90.000km. Complet cheala. Nici Abs, Nici esp, airbag doar sofer, nici servo, nici AC. Pret:1700E fara negocieri. Taxa este platita. Are o aripa si un prag atinse peste care a inflorit foarte putin rugina. Care sunt avantajele masinii: are un singur propietar, o cunostinta a unei cunostinte care a reparat'o pe ici pe colo, are un istoric relativ clar si toate actele in regula, fara emotii, fara traduceri, fiscal si alte vrajeli. Masina e in stadiul ca n'are nici radio, nici antena de radio, 100% cheala. In bugetul asta pe piata poti lua matiz full si cam atat cred. Poate un ka indoielnic... Sau un smart. Toate astea sunt clasa mini, loganul este clasa compacta si banuiesc ca are cel mai mic cost de intretinere. Am circulat cu masina pe autostrada chiar azi... Pana la 100km/h te simti intr'o relativa siguranta, peste... Nu tocmai. Eu sunt un sofer incepator. Am de aproape 3 ani carnet, timp in care cel mai des am condus un Renault Clio 1.6 de prin 2007 16v pe distante mici. Am urcat si intr'o supernova cheala, matiz chel si doua loganuri diesel chele pe vremea scolii de sofer. Intrebarile sunt:1. cu un buget de fix 2000e cu totul, acte + mici investitii pe langa costul de achizitie ( de exemplu pt acest logan trebuie un sistem ieftin audio + antena, stergatoare, huse scaune, covorase interior, vopsit jante pe care le papa rugina, toate astea la prima mana ) exista sanse reala de a gasi ceva fiabil si cu istoric transparent pe piata ? Ceva care sa nu fie un sac fara fund in primul an ? 2. Merita 1700e loganul descris ? Multumesc in avans pentru raspunsuri. |
#2
Posted 28 June 2016 - 23:56
Eu cred ca merita cu prisosinta. Nu e neaparat ciudat, dar 90.000 Km , in 8 ani, pare chiar ...."noua". Nu te gandi la " chelie", nu inseamna nimic.
|
#3
Posted 29 June 2016 - 00:01
Merita la ce ai tu nevoie si la banii astia . Un radio cu usb n ieftin dar nou gasesti sub 100 lei , o antena radio de la 20 lei in sus , spray vopsea pt jante 15 lei etc revizia schimb ulei +filtre nu trece de 250 lei .
|
#4
Posted 29 June 2016 - 01:05
Daca masina nu are/nu a avut radio, ai nevoie in felul urmator.
2 boxe ( minim, nu pui si pe spate acum ), 180 ron. Radio - ceva ieftin de inceput, ca sa nu te plictisesti pe drum - 100 ron. O antena - 20 ron. => 400 ron pentru audio. Sa zicem ca ai firele trase deja, deci scapi doar cu tot. Ulei, filtre - 250 ron => 650 ron pana acum. Pentru siguranta, recomandat la orice masina SH, ii faci si distributia => 500 ron ( piese + montaj ) => total pana acum : 1150 ron. Vopsea pentru jante, sa zicem ca scapi cu 50 ron => 1200 ron. 1200 ron - ~272 euro. 1700 masina + 272 euro investitiile minime = 1972 de euro. Iti adaug costul cu inmatricularea ( merge amanat, dar e riscant ): RCA - aici depinde foarte mult de proprietar, dar pun 400 ron/6 luni. Identificare RAR - 120,4 ron ( evidentiez acei 0,4 ron, pentru ca eu cand am platit la identificare, aveam 120 ron fix si inca o bancnota de 500 ron, si aveam 50 de bani la masina, dar nu am fost lasat sa merg la masina, a preferat sa schimbe 500 ron pentru 0.4 ron, desi i-am zis ca ii las actele si telefonul la ea ca sa ii aduc cei 40 de bani ). La fisc o sa platesti ~60 ron ( daca imi aduc bine aminte ). Numerele sa zicem ca sunt personalizate, 80 ron, inca 60 ron taxa de inmatriculare, si taxa de talon 37 ron ( pun rotund 40 ron ). Cost cu inmatriculare = 760 ron, la care mai adaug ~100 ron benzina pentru alergatura => 860 ron => ~191 euro. Deci, ca sa ai acel Logan in curtea ta si sa fie totul ok, te costa 2163, in cazul in care nu te lovesti deloc de probleme cu masina ( mici sanse la acei kilometrii, dar totul este posibil ). Dupa, daca o sa ai bani, ti-as recomanda sa ii pui si servodirectie - 300 de euro. Bun, acum ca ti-am calculele cu banii pe masina ca sa stii in ce hora intrii, sa las si ceva sfaturi. Bugetul tau de 2000 de euro este unul foarte dificil. Ori dai de o masina care este in mintile ei, ori dai de un cazan care te va manca de bani. Loganul ala, este foarte nou ca an pentru acel buget, lucru foarte bun, dar trebuie sa privesti minusurile ca nu ai servodirectie si AC si nici ABS. Ce recomandari iti pot lasa eu, dar care trebuie verificate bine : http://olx.ro/oferta...9cb135;promoted http://olx.ro/oferta...9cb135;promoted La asta piesele sunt mai scumpe ca la Logan ( nu cu mult ) si taxa este posibil sa fie scumpa, dar este echipata ok. http://olx.ro/oferta...html#9f04f3c1a2 Ai sanse sa o scoti la 1750 http://olx.ro/oferta...html#9f04f3c1a2 E samsar garantat, dar sunt sanse sa fie masina buna. Pe asta pot sa o vad personal, este foarte aproape de mine. http://olx.ro/oferta...html#9f04f3c1a2 Sanse mari sa o scoti sub 1800 de euro. http://olx.ro/oferta...html#e9d1c0a293 Singurul pacat ca este pe motorina... http://olx.ro/oferta...html#e9d1c0a293 http://olx.ro/oferta...html#e33302595f http://olx.ro/oferta...html#5d01acd067 Dar as cere facturi la absolut tot ce a schimbat. http://olx.ro/oferta...html#5d01acd067 |
#5
Posted 29 June 2016 - 02:21
depinde ce iti doresti de la o masina.
daca iti este de ajuns ce iti ofera acel Logan chel mi se pare normal sa il cumperi! daca vrei mai mult, adica confort, stabilitate, siguranta, dotari (servo, ac, geamuri electrice) atunci iei o masina mai competenta dar care va fi mai veche si mult mai rulata de aici existand o sansa mai mica sau mai mare sa se strice. asadar tu stii cat pretuiesti lucrurile pe care alta masina la 1700-2000euro ti le va oferi in plus fata de un logan. sau in minus. sa iti spun adevarul eu nu as lua acel Logan ptr ca nu are servo. dar e irelevant ce iti spun eu sau altcineva, e important sa stii toate datele problemei si sa faci alegerea potrivita pentru nevoile si asteptarile tale. Edited by bossake, 29 June 2016 - 02:22. |
#6
Posted 29 June 2016 - 02:45
singura problema reala pe care ai s-o intampini la masina aia e lipsa servo
la manevre te rupe daca mergi zilnic cu ea... te obisnuiesti, febra musculara trece in 2-3 zile dupa care esti aproximativ ok!... dar daca mergi ocazional, vei avea probleme indicat e sa-i pui GPL Edited by Nero-d, 29 June 2016 - 02:45. |
#8
Posted 29 June 2016 - 07:20
Lipsa servo nu se simte la o masina usoara pe fata cum este acel Logan fara ac , directia mecanica are alte rapoarte de demultiplicare fata de cea servo, una peste alta o directie mecanica buna functioneaza ca una cu servo proasta , am condus si nu m-am simtit ca in ARO 243 d - sa vezi acolo muschi la schimbarea directiei in stationare.
Pentru naveta este excelent si un lucru important - ieftin de itretinut . Dupa achizitie cu ceva banuti ii pui un radio pe ea si obligatoriu o verificare din bara in bara . Edited by xilo, 29 June 2016 - 07:21. |
#9
Posted 29 June 2016 - 07:24
Cica a schimbat distributia la 75.000km. Rca-ul, itp-ul, numarul sunt transferabile pe noua inmatriculare? Nu vreau numar preferential si vreau sa fie cat mai ieftina inmatricularea.
|
#10
Posted 29 June 2016 - 07:32
ITP-ul este transferabil, il faci cand expira. Daca nu vrei numere preferentiale si ai domiciliul in acelasi judet cu proprietarul actual, merge sa pastrezi si numerele (Eu asa am facut acum 4 ani).
Edited by Mickydutza, 29 June 2016 - 07:36. |
|
#11
Posted 29 June 2016 - 07:34
"Cica" nu exista cind vine vorba de distributie la Logan ! - praf se face motorul in caz ca se rupe, din el motor nu mai scoti .Daca are o factura/chitanta ca a schimbat sa ti-o dea sa fi linistit . Mecanicul nu poate vedea daca s-a schimbat sau nu , e foarte dificil.
Toate sunt transferabile , poti pastra si numerele daca proprietarul vechi le da si sunteti din acelasi judet. Edited by xilo, 29 June 2016 - 07:34. |
#12
Posted 29 June 2016 - 08:14
cobi1, on 29 iunie 2016 - 00:01, said:
Merita la ce ai tu nevoie si la banii astia . Un radio cu usb n ieftin dar nou gasesti sub 100 lei , o antena radio de la 20 lei in sus , spray vopsea pt jante 15 lei etc revizia schimb ulei +filtre nu trece de 250 lei . Ba trece, e undeva la 280lei Tront, on 29 iunie 2016 - 01:05, said:
Daca masina nu are/nu a avut radio, ai nevoie in felul urmator. 2 boxe ( minim, nu pui si pe spate acum ), 180 ron. DIN CATE STIU NU ARE CASETOFON, IN REST E PREVAZUTA CU INSTALATIE SI BOXE PARCA. Dupa, daca o sa ai bani, ti-as recomanda sa ii pui si servodirectie - 300 de euro. SI CU SI FARA SERVODIRECTIE, TOT GREOI SE MISCA )))) Bugetul tau de 2000 de euro este unul foarte dificil. Ori dai de o masina care este in mintile ei, ori dai de un cazan care te va manca de bani. Orice masina, in orice stare este are nevoie de cheltuieli. Loganul ala, este foarte nou ca an pentru acel buget, lucru foarte bun, dar trebuie sa privesti minusurile ca nu ai servodirectie si AC si nici ABS. Iar corsa c din cate am vazut e destul de problematica, mult mai fiabil e loganul Nero-d, on 29 iunie 2016 - 02:45, said:
singura problema reala pe care ai s-o intampini la masina aia e lipsa servo la manevre te rupe daca mergi zilnic cu ea... te obisnuiesti, febra musculara trece in 2-3 zile dupa care esti aproximativ ok!... dar daca mergi ocazional, vei avea probleme indicat e sa-i pui GPL Hai sa nu exageram, ca am codus si Dacia 1300 si tractor si tatra si raba si n-am avut probleme cu febra musculara... imediat o sa ziceti ca ai nevoie de sala ca sa poti conduce. Edited by TruculMagic, 29 June 2016 - 08:02. |
#13
Posted 29 June 2016 - 08:37
GolanSauNu, on 29 iunie 2016 - 07:24, said:
Cica a schimbat distributia la 75.000km. Rca-ul, itp-ul, numarul sunt transferabile pe noua inmatriculare? Nu vreau numar preferential si vreau sa fie cat mai ieftina inmatricularea. |
#14
Posted 29 June 2016 - 10:01
Eu nu as lua masina fara ABS (tine de siguranta) si fara servodirectie si fara AC.
La 2000 euro gasesti masini bune, de ex. eu am gasit urmatoarele masini cand cautam masina pt. sotie Kalos 40 mii km, unic proprietar - o invatatoare - 1300 euro + taxa 600 euro - nu mi-a placut culoarea si modelul insa masina era buna, cu abs, cu ac, km putini, clar mai buna decat un Logan chel Clio Symbol unic proprietar - director la o fabrica - 1600 euro (nu stiu cum statea cu taxa) - nu mi-a placut modelul insa masina era buna Si astea numai ce am gasit intamplator, fara sa caut acele modele care nu-mi plac deloc. La 2 mii euro se gasesc masini mult mai bune decat Logan chel. |
#16
Posted 29 June 2016 - 10:18
Clio si Kalos ...doua trude de masini , una scumpa la intretinere si mica alta si mai mica , zombi-uri dinastea mici gasesti clar mai ieftin .
Gasesti si S de la Mercedes sub 2000 eu , full piele, tractiune la capota, 6000cmc . Trebuie avut in vedere ce putere financiara ai dupa achizitie ! umbli zilnic prin gropi si borduri - trebuie masina inalta , ac pentru 20 km nu este o crima daca nu-l ai , lipsa abs-ului se poate corecta cu niste cauciucuri de calitate superioara de la firme consacrate , nu kormoran sau alte opinci. "se poate monta AC pe un logan?" Nu va merge niciodata ca cel din fabrica , mereu probleme , costuri imense de montaj , peste 50% din anexele motorului trebuie schimbate , ramai cu o roaba de piese dupa operatiune . Precizez acest lucru pentru a sensibiliza cumparatorul de la bun inceput, lipsa AC-ului apare dupe aproxiimativ 3 luni de la cumparare , pana atunci spui "las' ca merge si asa" . Au fost proprietari de Logan care si-au vindut in pierdere masina tocmai din acest motiv . Alegi ! Edited by xilo, 29 June 2016 - 10:24. |
#17
Posted 29 June 2016 - 10:22
_R_A_D_U, on 29 iunie 2016 - 10:14, said:
Nici eu n-as lua Logan. Sa n-aiba macar AC?!?! durere mare, uita de el. Sau te asteptam cu urmatorul topic: "se poate monta AC pe un logan?" Pai da, e o problema lipsa AC, dar, avand in vedere pretul de 1700 de euro, ce vrei... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users