Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme la reactivare extraoptiuni si la reincarcare Orange
#1
Posted 27 June 2016 - 07:18
Am ajuns deja la disperare cu Orange. Exista mari probleme in ce priveste reactivarea extraoptiunilor si reincarcarea online la Orange. De 3 ani reincarc lunar 3 cartele prepay de pe abonamentul meu si de fiecare data am probleme. De multe ori ma intreb daca nu o fac dinadins, ca sa ciupeasca credit.
1. O extraoptiune expira la ora 24.00 a unei zile. Ar fi normal ca ea sa se reactiveze (presupunand ca sunt bani in cont) imediat la trecerea in ziua urmatoare, asa cum se intampla la Vodafone. Ei, nu e asa. Extraoptiunea se activeaza dimineata, undeva ora orele 05.00 - 08.00. Pana se activeaza extraoptiunea contul e descoperit. Adica suni in retea la 20 centi/min. Am patit de multe ori ca posesorii simurilor sa sune sau sa intre pe net in perioada aia descoperita si sa ciunteasca creditul, astfel incat extraoptiunea sa nu se mai reactiveze. 2. Daca pierzi reactivarea, ceea ce mi se intampla destul de des din motivul amintit, extraoptiunea nu se reactiveaza automat cand intra banii in cont, asa cum se intampla la Vodafone. Trebuie reactivata manual. 3. Sistemul lor de reincarcare online nu functioneaza noaptea. Pana la ora 22.00 poti reincarca relativ bine. Daca incarci intre 22.00-24.00, nu e cert ce se intampla. Uneori intra banii imediat, uneori numai a doua zi. Daca incarci dupa ora 24.00, banii intra numai dimineata, nu se stie cand. Acum, de exemplu, am reincarcat la ora 07.20 iar pana acum, la ora 08.17, contul prepay nu a fost reincarcat. Vreau sa subliniez ca toate astea nu se intampla ocazional, ci sistematic. Am pierdut zeci de euro in ultimii 3 ani din cauza reincarcarii si reactivarii cu intarziere a extraoptiunilor. Sunt convins ca asta e si motivul pentru care probllemele astea nu se remediaza de atata timp. Abia astept luna septembrie, cand imi expira prelungirea la Orange sa trec cu toata famila la un operator la care lucrurile astea functioneaza. |
#2
Posted 27 June 2016 - 07:40
pandele, te inteleg.
si la mine optiunea de 10 eur + tva pentru net 1 luna - 6 GB (bonus x 10 = 60 GB) a ajuns sa ma coste 14 eur + tva. |
#3
Posted 27 June 2016 - 07:53
1. Din moment ce te anunta de faptul ca optiunea se va reactiva in ziua X ora 5 si nu esti capabil sa ai grija ca pana la acea ora sa nu faci trafic e vina ta. Din moment ce exista SMS-uri de instiintare nu poti sa spui ca nu stii faptul ca optiunea nu se activeaza la 00:00 ci la 05:12.
2. Asta cu reactivarea manuala e absolut normala, astfel se evita cereri de rambursare a creditului pentru ca a incarca nu inseamna ca vrei in continuare aceeasi optiune (daca doreai asta incarcai inainte de data reactivarii dupa ce primeai SMS-urile de instiintare), si e chiar bine ca nu se reactiveaza cum prinde credit si iti da sansa sa dezactivezi optiunea inainte sa ramai fara credit (prin faptul ca te si instiinteaza inainte de reactivare). Daca vrei in continuare optiunea intri si o activezi manual cum e normal. Deci e un feature nu un bug, si un feature foarte bun. 3. Personal nu am intalnit problema reincarcarilor pe timp de noapte (si am reincarcat de destule ori noaptea sau dimineata in intervalul 00-06) precum spui ca o intalnesti tu, insa solutia e simpla, reincarci in timpul zilei daca intampini o problema pe timp de noapte. Nu e vina Orange ca utilizatorii aceor 3 cartele nu sunt capabili sa inteleaga cum functioneaza sistemul si stau si vorbesc desi au fost instiintati ca optiunea nu e activa decat dupa ora 5:12 Edited by vubiv, 27 June 2016 - 07:54. |
#4
Posted 27 June 2016 - 08:18
vubiv, on 27 iunie 2016 - 07:53, said:
1. Din moment ce te anunta de faptul ca optiunea se va reactiva in ziua X ora 5 si nu esti capabil sa ai grija ca pana la acea ora sa nu faci trafic e vina ta. Din moment ce exista SMS-uri de instiintare nu poti sa spui ca nu stii faptul ca optiunea nu se activeaza la 00:00 ci la 05:12. 2. Asta cu reactivarea manuala e absolut normala, astfel se evita cereri de rambursare a creditului pentru ca a incarca nu inseamna ca vrei in continuare aceeasi optiune (daca doreai asta incarcai inainte de data reactivarii dupa ce primeai SMS-urile de instiintare), si e chiar bine ca nu se reactiveaza cum prinde credit si iti da sansa sa dezactivezi optiunea inainte sa ramai fara credit (prin faptul ca te si instiinteaza inainte de reactivare). Daca vrei in continuare optiunea intri si o activezi manual cum e normal. Deci e un feature nu un bug, si un feature foarte bun. 3. Personal nu am intalnit problema reincarcarilor pe timp de noapte (si am reincarcat de destule ori noaptea sau dimineata in intervalul 00-06) precum spui ca o intalnesti tu, insa solutia e simpla, reincarci in timpul zilei daca intampini o problema pe timp de noapte. Nu e vina Orange ca utilizatorii aceor 3 cartele nu sunt capabili sa inteleaga cum functioneaza sistemul si stau si vorbesc desi au fost instiintati ca optiunea nu e activa decat dupa ora 5:12 1. Da, ma anunta ca se reincarca la 5.12. Cum ramane cu intervalul 00.00 - 05.12? In acest interval nu e activa nici o extraoptiune. Ce se intampla daca eu la ora 00.30 am nevoie sa sun? Ma abtin ca sa nu ciuntesc creditul? Nu toata lumea sta cu ochii pe credit. Te astepti ca din moment ce ai platesti regulat pentru o extraoptiune, sa o poti folosi nonstop. 2. La Vodafone treaba e rezolvata simplu. Reactivarea se face imediat ce sunt bani in cont. Daca nu vrei extraoptiunea, trimiti un SMS inainte sa utilizezi beneficiile si primesti banii inapoi. 3. Esti fie ignorant, fie rauvoitor. Sau n-ai facut nici o reincarcare noaptea si-ti dai cu parerea. Fa o reincarcare online din contul de abonat in intervalul 00.00 - 08.00 si vezi cand intra banii in contul prepay. Orange nu spune ca sistemul lor de reincarcare nu functioneaza noaptea. De aici deduc ca pe banii mei pot reincarca cand vreau. Daca au probleme, sa spuna. In fine, de ce toate problemele astea nu exista la Vodafone? |
#5
Posted 27 June 2016 - 08:24
pande-le, on 27 iunie 2016 - 07:18, said:
Vreau sa subliniez ca toate astea nu se intampla ocazional, ci sistematic. Am pierdut zeci de euro in ultimii 3 ani din cauza reincarcarii si reactivarii cu intarziere a extraoptiunilor. Sunt convins ca asta e si motivul pentru care probllemele astea nu se remediaza de atata timp. Abia astept luna septembrie, cand imi expira prelungirea la Orange sa trec cu toata famila la un operator la care lucrurile astea functioneaza. Edited by danutz1, 27 June 2016 - 08:24. |
#6
Posted 27 June 2016 - 08:27
Pentru ca nu sunt probleme... sunt doar implementari diferite. Personal nu imi place implementarea aia Vodafone (apropo de asta o sa constati ca recuperarea creditului nu functioneaza intotdeauna si o sa fii nevoit sa apelezi la RC sa faci sesizare si sa astepti pana rezolva ei si iti primesti banii inapoi, astfel ca mai bine ai un system in care intotdeauna controlul e la utilizator cum are Orange, si utilizatorul alege ce doreste inainte de a se lua o masura).
De reincarcat noaptea am reincarcat lunar chiar si anul acesta, de cele mai multe ori exact in intervalul 00-06 tocmai pentru a primi banii pentru a se reactiva automat optiunile care se reactiveaza pe la ora 4:30 si ora 5:30. Banii se primesc rapid, vezi nu cumva sa faci tu o confuzie cu primirea SMS-urilor care te anunta ca a fost reincarcat contul tau de la ora 9 dupa ce reincarci, acelea le trimit automat desi banii au intrat in contul tau chiar si in ziua anterioara. Edited by vubiv, 27 June 2016 - 08:31. |
#7
Posted 27 June 2016 - 08:56
pande-le, on 27 iunie 2016 - 07:18, said:
Am ajuns deja la disperare cu Orange. Exista mari probleme in ce priveste reactivarea extraoptiunilor si reincarcarea online la Orange. De 3 ani reincarc lunar 3 cartele prepay de pe abonamentul meu si de fiecare data am probleme. De multe ori ma intreb daca nu o fac dinadins, ca sa ciupeasca credit. 1. O extraoptiune expira la ora 24.00 a unei zile. Ar fi normal ca ea sa se reactiveze (presupunand ca sunt bani in cont) imediat la trecerea in ziua urmatoare, asa cum se intampla la Vodafone. Ei, nu e asa. Extraoptiunea se activeaza dimineata, undeva ora orele 05.00 - 08.00. Pana se activeaza extraoptiunea contul e descoperit. Adica suni in retea la 20 centi/min. Am patit de multe ori ca posesorii simurilor sa sune sau sa intre pe net in perioada aia descoperita si sa ciunteasca creditul, astfel incat extraoptiunea sa nu se mai reactiveze. 2. Daca pierzi reactivarea, ceea ce mi se intampla destul de des din motivul amintit, extraoptiunea nu se reactiveaza automat cand intra banii in cont, asa cum se intampla la Vodafone. Trebuie reactivata manual. 3. Sistemul lor de reincarcare online nu functioneaza noaptea. Pana la ora 22.00 poti reincarca relativ bine. Daca incarci intre 22.00-24.00, nu e cert ce se intampla. Uneori intra banii imediat, uneori numai a doua zi. Daca incarci dupa ora 24.00, banii intra numai dimineata, nu se stie cand. Acum, de exemplu, am reincarcat la ora 07.20 iar pana acum, la ora 08.17, contul prepay nu a fost reincarcat. Vreau sa subliniez ca toate astea nu se intampla ocazional, ci sistematic. Am pierdut zeci de euro in ultimii 3 ani din cauza reincarcarii si reactivarii cu intarziere a extraoptiunilor. Sunt convins ca asta e si motivul pentru care probllemele astea nu se remediaza de atata timp. Abia astept luna septembrie, cand imi expira prelungirea la Orange sa trec cu toata famila la un operator la care lucrurile astea functioneaza. Ne poti oferi, te rog, numerele de telefon in cauza, pentru a verifica si noi situatia? O zi buna, Orange Helper |
#8
Posted 27 June 2016 - 17:51
danutz1, on 27 iunie 2016 - 08:24, said:
Cu abonamentul inteleg ca esti sub contract pana in septembrie, dar cu cartelele ce mai astepti? Cartelele sunt ale familiei. Trebuie sa trecem toti impreuna, altfel nu are rost. vubiv, on 27 iunie 2016 - 08:27, said:
Pentru ca nu sunt probleme... sunt doar implementari diferite. Personal nu imi place implementarea aia Vodafone (apropo de asta o sa constati ca recuperarea creditului nu functioneaza intotdeauna si o sa fii nevoit sa apelezi la RC sa faci sesizare si sa astepti pana rezolva ei si iti primesti banii inapoi, astfel ca mai bine ai un system in care intotdeauna controlul e la utilizator cum are Orange, si utilizatorul alege ce doreste inainte de a se lua o masura). De reincarcat noaptea am reincarcat lunar chiar si anul acesta, de cele mai multe ori exact in intervalul 00-06 tocmai pentru a primi banii pentru a se reactiva automat optiunile care se reactiveaza pe la ora 4:30 si ora 5:30. Banii se primesc rapid, vezi nu cumva sa faci tu o confuzie cu primirea SMS-urilor care te anunta ca a fost reincarcat contul tau de la ora 9 dupa ce reincarci, acelea le trimit automat desi banii au intrat in contul tau chiar si in ziua anterioara. Nu cred ca ai incarcat din cont de abonat dupa ora 00.00 si sa intre banii instantaneu, sau intr-un interval rezonabil de timp. Inca o data, e vorba de reincarcare online din cont de abonat, nu cu card, nu cu cod. Eu daca fac asta, in contul de abonat imi arata ca incarcarea e in procesare si tot ramane in procesare pana dimineata. Iar banii se vad in contul prepay tot dimineata, de regula dupa ora de activare a extraoptiunii. Edited by pande-le, 27 June 2016 - 18:02. |
#9
Posted 27 June 2016 - 18:25
Orange_helper, on 27 iunie 2016 - 08:56, said:
Salut, Ne poti oferi, te rog, numerele de telefon in cauza, pentru a verifica si noi situatia? O zi buna, Orange Helper 1. De ce exista acel interval de cateva ore bune, neacoperit de extraoptiune? 2. Procesarea cu intarziere a incarcarilor online din contul de abonat e o functionare defectuoasa, doar in cazul meu, sau e un fenomen extins - adica regula in reteaua Orange Romania? |
#10
Posted 27 June 2016 - 18:55
Intelege ca daca sunt intarzieri sunt numai la tine, caz special, la altii merg.
O sa caut in arhiva sa vad pe la ce ora |
|
#11
Posted 27 June 2016 - 19:26
Uite aici, de pe mai multe telefoane/abonamente adunate din 2016 din backup. La ora 1, la ora 4 si la ora 6... probabil mai gaseam daca mai cautam.
Toate s-au efectuat aproape instant, fara nici o problema. reincarcare1.jpg 63.65K 29 downloads reincarcare2.jpg 75.03K 28 downloads |
#12
Posted 29 June 2016 - 07:55
vubiv, on 27 iunie 2016 - 19:26, said:
Uite aici, de pe mai multe telefoane/abonamente adunate din 2016 din backup. La ora 1, la ora 4 si la ora 6... probabil mai gaseam daca mai cautam. Toate s-au efectuat aproape instant, fara nici o problema. reincarcare1.jpg reincarcare2.jpg Ce ai trimis tu e SMSul cu codul de siguranta pe care ti-l cere cand faci reincarcarea. Cu ala n-am nici o problema. SMSul vine, bag codul si reincarcarea se porneste. Doar ca ramane in procesare si tot sta in procesare pana dimineata. De altfel, se vede si la tine. SMSul cu codul e la ora 1.39, iar cele cu punctele thank you sunt la 4.33 si 6.41. Nu mi-e clar de ce sunt doua, dar oricum, primul e la 3 ore diferenta fata de momentul reincarcarii. Ar trebui sa arati si SMSul care confirma reincarcarea. Ala e concludent in ce priveste ora la care s-a finalizat procesul de reincarcare. In alta ordine de idei, acum site-ul orange e cazut. Iar eu am nevoie sa fac o reincarcare. Trebuie sa astept, sau sa plec de la lucru ca sa ajung la un dealer orange. Pe zi ce trece, sunt tot mai coonvins ca trebuie sa trec la alt operator. |
#13
Posted 29 June 2016 - 08:48
asta patesc si eu daca fac incarcare de pe ab. omul primeste dimineata in jurul orei 9
daca ai pierdut zeci de euro in decurs de 3 ani,chiar o meriti si orange se bucura ca sunt de astia cu turma nu inteleg de ce mergeti pe ocolite cu activarea automata cand vine clintul in magazin si cere credit, ca lui orange ii da automat daca are credit nu am sa inteleg niciodata acesti oameni de ce fac asta e simplu,atata timp cat exista si incarcare direct cu optiunea dorita de ce va scarpinati indarat cazul tau particular,daca alegeai in fiecare luna sa incarci cu ooptiune,nu mai aveai pierderile astea singura belea era ca daca incarcai seara mai tarziu se primea a 2-a zi dimineata spune-mi te rog de ce incarci credit,vreau sa ma faca o persoana sa inteleg mecanismul asta pe ocolite Edited by ceanu1980, 29 June 2016 - 08:49. |
#14
Posted 29 June 2016 - 08:49
pande-le, on 29 iunie 2016 - 07:55, said:
Ce ai trimis tu e SMSul cu codul de siguranta pe care ti-l cere cand faci reincarcarea. Cu ala n-am nici o problema. SMSul vine, bag codul si reincarcarea se porneste. Doar ca ramane in procesare si tot sta in procesare pana dimineata. De altfel, se vede si la tine. SMSul cu codul e la ora 1.39, iar cele cu punctele thank you sunt la 4.33 si 6.41. Nu mi-e clar de ce sunt doua, dar oricum, primul e la 3 ore diferenta fata de momentul reincarcarii. Ar trebui sa arati si SMSul care confirma reincarcarea. Ala e concludent in ce priveste ora la care s-a finalizat procesul de reincarcare. In alta ordine de idei, acum site-ul orange e cazut. Iar eu am nevoie sa fac o reincarcare. Trebuie sa astept, sau sa plec de la lucru ca sa ajung la un dealer orange. Pe zi ce trece, sunt tot mai coonvins ca trebuie sa trec la alt operator. nici la dealerii orange nu functioneaza reincarcarea si platile , nici macar folosind cod de reincarcare nu ai cum sa-l utilizezi , a cazut baza de date orange. |
#15
Posted 29 June 2016 - 09:19
cei care pot initia apeluri pot incarca prin cod,incarcarea directa pe numar nu merge
|
|
#16
Posted 29 June 2016 - 09:28
ceanu1980, on 29 iunie 2016 - 08:48, said:
daca ai pierdut zeci de euro in decurs de 3 ani,chiar o meriti... spune-mi te rog de ce incarci credit,vreau sa ma faca o persoana sa inteleg mecanismul asta pe ocolite Incarc credit pentru ca de obicei activez optiuni personalizate din Orange Young. Asta pana de curand cand optiunile standard s-au schimbat si au devenit mai avantajoase. In al doilea rand e mai avantajos sa incarci credit. De exemplu, daca incarc direct optiunea de 5 euro, simul reincarcat primeste 500 MB trafic de net. Daca incarc 5 euro si activez optiunea din contul prepay, primeste trafic dublu. Mai sunt si alte motive. Uneori incarc mai mult decat optiunea, sa ramana si ceva credit pe langa. Mai un roaming, mai platesti o parcare sau o calatorie cu autobuzu, mai faci un transfer de credit. Cand gestionezi mai multe simuri, le combini sa iesi cat mai bine. Edited by pande-le, 29 June 2016 - 09:37. |
#18
Posted 29 June 2016 - 11:18
s-a sters subiectul in care se vorbea despre cel mai mare picaj al retelei orange de cand au venit in tara !!!!!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users