Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mercedes W123 - 300 TD (1984): încuietori uși defecte
#1
Posted 26 June 2016 - 18:58
Ușa pasagerului față și ușa de la portbagaj nu se pot nici încuia, nici descuia pe dinafară. Are cineva idee unde pot găsi instrucțiuni pentru reparații (poate are cineva un manual de service?).
De asemenea, dacă cineva are modelul ăsta de mașină, poate să posteze o poză ori să descrie care este mecanismul care ține ușa portbagajului deschisă? (Eu am primit-o gata defectă, stă deschisă cu ajutorul unui... băț proptit de ușă, așa încât nici măcar nu știu cum ar trebui să fie și ce să caut pentru a o repara). Mulțumesc. |
#2
Posted 26 June 2016 - 19:15
Doar daca esti pasionat mai merita resuscitat acest model, altfel nu mai e bun de nimic (motor mare, taxe foarte mari... nu valoreaza masina cat dai taxele pe un an, consum mare, se misca incet, o mananca rugina, are 32 ani), sfatul meu e sa treci pe ceva cu motor mai mic si mai nou
Iar daca vrei sa il repari, cauta pe forumurile dedicate, in special pe cele nemtesti (te descurci cu google translate). |
#3
Posted 26 June 2016 - 19:19
Eu as da un anunt pe un forum dedicat, gen http://www.clubmerce...e-mb-f54p3.html , sau de cautat pe la dezmembrari.
Eventual intra pe http://www.clubmerce...123-t36953.html si intreaba, poate sistemul de inchidere usi fata si sustinere hayon/portbagaj or fi la fel. Edited by claudiu1, 26 June 2016 - 19:25. |
#4
Posted 26 June 2016 - 19:20
Am avut eu modelul tau . Am avut de reparat o broasca odata si mi-am prins urechile . Sunt asa complicate de cred ca toti hitleristii au pus cate o parghie si un arculet la broastele alea la portiere zi si noapte . Slabe sanse sa repari asa ceva , nici nu-ti dai seama cum functioneaza si pentru ce sunt toate alea si sunt de meserie si cotat bine . La portbagaj nu stiu , eu am avut o masina speciala salvare cu haion .
|
#5
Posted 26 June 2016 - 19:50
TruculMagic, on 26 iunie 2016 - 19:15, said:
Doar daca esti pasionat mai merita resuscitat acest model, altfel nu mai e bun de nimic (motor mare, taxe foarte mari... nu valoreaza masina cat dai taxele pe un an, consum mare, se misca incet, o mananca rugina, are 32 ani), sfatul meu e sa treci pe ceva cu motor mai mic si mai nou unucelalalt, on 26 iunie 2016 - 19:20, said:
Am avut eu modelul tau . Am avut de reparat o broasca odata si mi-am prins urechile . Sunt asa complicate de cred ca toti hitleristii au pus cate o parghie si un arculet la broastele alea la portiere zi si noapte . Slabe sanse sa repari asa ceva , nici nu-ti dai seama cum functioneaza si pentru ce sunt toate alea si sunt de meserie si cotat bine . La portbagaj nu stiu , eu am avut o masina speciala salvare cu haion . Tot găsesc tutoriale care referire la sistemul de vacuum al ușii, dar mie mi se pare că problema este la felul în care se „îmbucă” piesa metalică în forma literei „C” (exact așa e numită de pasionați). claudiu1, on 26 iunie 2016 - 19:19, said:
Eu as da un anunt pe un forum dedicat, gen http://www.clubmerce...e-mb-f54p3.html , sau de cautat pe la dezmembrari. Eventual intra pe http://www.clubmerce...123-t36953.html si intreaba, poate sistemul de inchidere usi fata si sustinere hayon/portbagaj or fi la fel. |
#6
Posted 26 June 2016 - 20:05
Cazimi, on 26 iunie 2016 - 19:50, said:
Îți mulțumesc pentru răspuns. Însă întrebarea mea nu se referă la profitabilitate și nici la fiscalitate, ci la broaște defecte. Sugestia ta este pertinentă, dar eu am bănuiala că o șurubelniță, o pensetă, un degresant + un lubrifiant costă ceva mai puțin decât o mașină nouă. N-am zis noua, am zis ceva mai nou. Iar raspuns la partea mecanica ti-am dat mai jos, dar ai dat citat la ce ai vrut tu sa intelegi. Clubul Mercedes din romania e inactiv, nu mai sunt membru acolo, nici macar nu mai stiu ce cont am avut. Nu e nimic interesant. De asta iti recomandam sa cauti pe forumurile nemtesti sau cele in engleza. |
#7
Posted 26 June 2016 - 20:08
TruculMagic, on 26 iunie 2016 - 20:05, said: N-am zis noua, am zis ceva mai nou. Iar raspuns la partea mecanica ti-am dat mai jos, dar ai dat citat la ce ai vrut tu sa intelegi. Clubul Mercedes din romania e inactiv, nu mai sunt membru acolo, nici macar nu mai stiu ce cont am avut. Nu e nimic interesant. De asta iti recomandam sa cauti pe forumurile nemtesti sau cele in engleza. |
#8
Posted 26 June 2016 - 23:12
Depinde de care Club Mercedes vorbim... Te sfatuiesc sa intri pe Facebook, si sa scrii doktor4carz. E un nene, Stefan Alexandru, repara cu ochii inchisi w123,124 si alte masinute din perioada aia. Daca esti din Bucuresti, poate va si puteti intalni. Personal l-am urmarit mereu cand posta pe ambele platforme si am avut ce sa invat, pacat ca e inactiv clubul lui inregistrat de la noi. Maine o sa caut manualul de reparatie pentru w123, stiam ca-l am pe undeva. Cand il gasesc, te anunt si imi lasi mail-ul sa ti-l trimit.
Intre timp o sa-ti las aici niste resurse cu care sa te distrezi putin si din care sa inveti. https://www.ifixit.c...e/Mercedes_W123 http://auto.needmanu...ers-manual.html In ultimul link ai un manual de service online ce cuprinde mai multe motorizari. Il am si descarcat, daca ai nevoie, ti-l dau si arhivat. Eu l-am gasit super folositor. http://www.startekin...stedDocId=12265 Mi-ar face placere sa imi arati masina. E unul din cele mai frumoase modele pentru mine. |
#9
Posted 27 June 2016 - 04:54
tibi_filip, on 26 iunie 2016 - 23:12, said:
Depinde de care Club Mercedes vorbim... Te sfatuiesc sa intri pe Facebook, si sa scrii doktor4carz. E un nene, Stefan Alexandru, repara cu ochii inchisi w123,124 si alte masinute din perioada aia. Daca esti din Bucuresti, poate va si puteti intalni. Personal l-am urmarit mereu cand posta pe ambele platforme si am avut ce sa invat, pacat ca e inactiv clubul lui inregistrat de la noi. Maine o sa caut manualul de reparatie pentru w123, stiam ca-l am pe undeva. Cand il gasesc, te anunt si imi lasi mail-ul sa ti-l trimit. Din păcate, nu mai sunt în București, așa că nu am cum să mă întâlnesc cu meseriașul de care zici. tibi_filip, on 26 iunie 2016 - 23:12, said:
Intre timp o sa-ti las aici niste resurse cu care sa te distrezi putin si din care sa inveti. https://www.ifixit.c...e/Mercedes_W123 http://auto.needmanu...ers-manual.html In ultimul link ai un manual de service online ce cuprinde mai multe motorizari. Il am si descarcat, daca ai nevoie, ti-l dau si arhivat. Eu l-am gasit super folositor. http://www.startekin...stedDocId=12265 Mi-ar face placere sa imi arati masina. E unul din cele mai frumoase modele pentru mine. tibi_filip, on 26 iunie 2016 - 23:12, said:
Intre timp o sa-ti las aici niste resurse cu care sa te distrezi putin si din care sa inveti. tibi_filip, on 26 iunie 2016 - 23:12, said:
In ultimul link ai un manual de service online ce cuprinde mai multe motorizari. Il am si descarcat, daca ai nevoie, ti-l dau si arhivat. Eu l-am gasit super folositor. tibi_filip, on 26 iunie 2016 - 23:12, said:
Mi-ar face placere sa imi arati masina. E unul din cele mai frumoase modele pentru mine. Dar spune-mi ce vrei să pozez și execut mintenaș. Și mulțumesc încă o dată pentru sfaturi și linkuri. You made my day!! |
#10
Posted 27 June 2016 - 07:09
Oricand, cu placere!
La mentenanta e cel mai simplu. Ai manualul utilizatorului, acolo iti zice ce ulei si alte lichide sa bagi. Gresezi frumos toate partile mecanice, eu folosesc o vaselina albastra(ceva nemtesc, i-am uitat iar numele). In rest, inspectii vizuale, masina sa fie curata si motorul la fel. La W123 dupa ce o sa-l repari, nu prea o sa ai de lucru, doar sa-l intretii. Masina aia reparata corespunzator te mai duce vreo 30 de ani, sunt absolut geniale. Pentru mine o masina sau o motocicleta nu trebuie sa arate impecabil, trebuie sa fie ultima cazatura din lume, abia sa-si miste cadavrul, abia sa porneasca. Pentru mine esentialul e sa o fac asa cum vreau, incet si sigur, cu sau fara bani multi, sa o fac sa mearga si sa arate impecabil. Deci, stai linistit, eu am ce vedea la orice fieratanie, pozeaza tot la ea. Eventual, fa-i un jurnal de bord aici pe forum si tine-ne la curent. Poate mai sunt si alti curiosi sa vada cum decurge lucrarea. Un Mercedes scump, e unul cumparat ieftin. Dar nu-i bai, gasesti piese bune si la dezmembrari/olx sau pe site-uri din afara. Lasa-mi o adresa de mail si iti voi trimite tot ce am despre W123, in decursul zilei. |
|
#11
Posted 27 June 2016 - 19:34
Panoul înainte, in timpul curățarii și parțial după. Era mult mult praf peste to și cumva o mâzgă. Ferestrele electrice nu funcționau, oglinzile nu puteau fi reglate. Schimbătorul de viteze avea monede la bază. Spooky!
Curățarea contactelor a dus la remedierea problemelor, plus reglajul de volum fading. Totuși, trebuie să mai demontez o dată, ca să înlocuiesc modulul pentru luminile de avarie. uploadfromtaptalk1467048418511.jpg 59.03K 23 downloads uploadfromtaptalk1467048441260.jpg 60.22K 23 downloads uploadfromtaptalk1467048458969.jpg 69.36K 23 downloads uploadfromtaptalk1467048475630.jpg 69.17K 22 downloads |
#12
Posted 28 June 2016 - 18:05
tibi_filip, on 27 iunie 2016 - 07:09, said:
In rest, inspectii vizuale, masina sa fie curata si motorul la fel. La W123 dupa ce o sa-l repari, nu prea o sa ai de lucru, doar sa-l intretii. Masina aia reparata corespunzator te mai duce vreo 30 de ani, sunt absolut geniale. Din fericire, nu am nimic de reparat la componentele esențiale, iar motorul este impecabil. Fostul proprietar și-a stabilit niște priorități în privința cheltuielilor, iar prioritățile alea țin de funcționare și siguranță. Părțile neesențiale le-a neglijat. tibi_filip, on 27 iunie 2016 - 07:09, said:
Deci, stai linistit, eu am ce vedea la orice fieratanie, pozeaza tot la ea. Eventual, fa-i un jurnal de bord aici pe forum si tine-ne la curent. Poate mai sunt si alti curiosi sa vada cum decurge lucrarea. Ideea e bună, dar având mai mult îmbunănățiri „cosmetice” și eu neavând mașina din pasiune, ci dintr-o întâmplare, fac lucrurile în ordinea importanței. Deși, recunosc, tapițeria spartă și bordul crăpat, precum și mirosul de vechi, de praf stătut, nu sunt esențiale, dar mă calcă pe nervi. O surpriză plăcută a fost să constat că avea covoarele originale (foarte greu de scos) și, după ce am aruncat covorașele (pe care le-am considerat irecuperabile), după trei spălări cu spumă și aspirări succesive arată și miros peste onorabil. Cosmetice și nu prea, fiindcă erau îndoite și lângă pedale, și sub scaun, ceea ce făcea dificilă și manevrarea pedalelor, și mutarea scaunelor. Între timp, constat că am o problemă cu faza scurtă a farului din stânga. S-ar putea să fie o siguranță, dar în eventualitatea că ar putea fi un bec, am întrebat la un magazin auto de care îmi trebuie. Spre surprinderea mea, vânzătorul mi-a spus că trebuie să schimb farul cu totul (ok până aici) și mi-a oferit un far nou Phillips cu 10 dolari. Ca să schimb luminile din spate, deși doar plasticul este spart, ar trebui să cumpăr tot modulul, iar prețul e în jur de 400 de dolari (fără a fi nou, bineînțeles). La fel, plasticul pentru lumina de marșarier se găsește greu singur și nu-l vinde nimeni sub 40 de dolari. tibi_filip, on 27 iunie 2016 - 07:09, said:
Un Mercedes scump, e unul cumparat ieftin. Dar nu-i bai, gasesti piese bune si la dezmembrari/olx sau pe site-uri din afara. Adresa de email pe privat. Și îți mulțumesc încă o dată pentru încurajări și resurse! |
#13
Posted 28 June 2016 - 20:09
Bucata de plastic spartă din cauza căreia ar trebui să înlocuiesc tot farul, cu vreo 400$. Parcă o să mă abțin.
uploadfromtaptalk1467137254711.jpg 79.37K 14 downloads |
#14
Posted 28 June 2016 - 20:32
1 dolar , pret d-ala simbolic, ca atunci cand duci iepurele la monta in sat...
Destul de dubioase preturile pe unde esti tu. Spania? Nu imi dau seama dupa locatie, nu cunosc/auzit. Pana la urma, daca vezi ca nu faci fata sa o repari sau sa o intretii corespunzator, fa-i vant si aia e. Cu oricat ai da-o, tot iesi in castig. La noi cu 400 de euro iei masina completa, si chiar arata decent, foarte decent unele. Adevarul e daca nu esti pasionat, n-are rost sa o tii. E o masina veche, vremea ei acum e intr-un garaj, scos sambata la plimbare, duminica tinuta in fata casei si spalata la soare. Daca vrei doar o masina de tarait de colo-colo, la fel nu prea merita, tot iesi scump...consum, chestii minore estetice(far,sticla stop etc). Eu sincer, as pastra-o si pana nu as desface si ultimul surub sa-l curat, nici nu as mai porni-o. Astept si poze cu toata masina. Resursele maine cum ajung de la lucru. :beer: |
#15
Posted 28 June 2016 - 21:40
Cazimi, on 28 iunie 2016 - 20:09, said:
Bucata de plastic spartă din cauza căreia ar trebui să înlocuiesc tot farul, cu vreo 400$. Parcă o să mă abțin. IMAG0409_1.jpg http://www.ebay.de/i...6oAAOSwjXRXX9Zd |
|
#16
Posted 28 June 2016 - 21:53
http://olx.ro/oferta...html#20ab5d8324
http://olx.ro/oferta...html#20ab5d8324 Preturi romanesti, in Germania sunt tot pe acolo. La reprezentanta poate unul nou e atat, sau chiar mai putin, ma indoiesc. |
#17
Posted 30 June 2016 - 16:52
Am primit linkurile, nu am cuvinte destule de mulțumire!!!
tibi_filip, on 28 iunie 2016 - 20:32, said:
1 dolar , pret d-ala simbolic, ca atunci cand duci iepurele la monta in sat... tibi_filip, on 28 iunie 2016 - 20:32, said:
Destul de dubioase preturile pe unde esti tu. Spania? Nu imi dau seama dupa locatie, nu cunosc/auzit. Pana la urma, daca vezi ca nu faci fata sa o repari sau sa o intretii corespunzator, fa-i vant si aia e. Cu oricat ai da-o, tot iesi in castig. La noi cu 400 de euro iei masina completa, si chiar arata decent, foarte decent unele. Adevarul e daca nu esti pasionat, n-are rost sa o tii. E o masina veche, vremea ei acum e intr-un garaj, scos sambata la plimbare, duminica tinuta in fata casei si spalata la soare. Nu, în California. Motiv pentru care foarte multe dintre chestiile din România și, în general din Europa, nu se aplică ori se aplică diferit. Ceea ce face ca pentru situația mea prezentă să merite o investiție minimă, cât să o țin în limite legale și de siguranță. tibi_filip, on 28 iunie 2016 - 20:32, said: Daca vrei doar o masina de tarait de colo-colo, la fel nu prea merita, tot iesi scump...consum, chestii minore estetice(far,sticla stop etc). Tu ai mare dreptate că trebuie făcut un calcul legat de raportul investiții-profit, dar rezultatul este diferit în funcție de teritoriu și situația fiecăruia. SIR, on 28 iunie 2016 - 21:40, said: Mulțumesc foarte mult pentru link, Sir și Tibi. Farul nu este pentru modelul meu de mașină, dar mi-ai dat o idee. Poate pe ebay-urile din Europa găsesc doar bucata aia de sticlă separată.Dacă nu, o s-o fac cu rășină polimerică sau cu argilă polimerică. Investiția ar fi minimă și tot ar arăta mai bine decât cu bandă adezivă. Aștia la farul portocaliu îi zic „chihlimbariu”. Am dat într-un magazin de o bandă adezivă, cică chihlimbar, specială pentru far. Aiurea! Este mai mult galben fluorescent spre verde. Și nici măcar nu se lipește. Parcă aș juca într-un film cu proști. |
#18
Posted 30 June 2016 - 18:23
O sa-ti mai trimit pe masura ce mai dezgrop din vechiul laptop/hard-urile externe. Daca te ajuta, ma bucur. Spor la surubarit.
In principiu tu iti stii socotelile, ce faci cu masina si cat esti dispus sa investesti. 400 de dolari e penibil, sigur gasesti aftermarket, ceva chinezesc pe acolo la niste preturi omenesti. Cerceteaza internetul. Am uitat sa-ti zic daca vrei sa-l urmaresti pe nenea Kent Bergsma, are canal de youtube(mercedes source) cu tot felul de scamatorii si tip-uri despre toate modelele vechi. Culmea, omu` asta nu face nimic toata ziua decat videoclipuri si raspunde la mail-uri(prompt, dar ambiguu uneori, pentru a te face sa cumperi vreun serviciu sau produs de la el). Lasa-i un mesaj, sigur are piese pentru tine, tot felul de resurse care sunt si ieftine. E destul de aproape de tine, undeva langa Washington, deci transportul nu e o avere. https://mercedessource.com/ Edited by tibi_filip, 30 June 2016 - 18:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users