Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

bravo pentru ANPC

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Pentru ca am ajuns sa inteleg sistemul pot sa va dau citeva sfaturi in ceea ce priveste reclamatia la ANPC... in special se aplica pentru Bucuresti.

Pentru operativitate este bine sa va duceti personal, calmi, sa depuneti reclamatia scoasa la imprimanta si facturile/dovezile aferente la sediul Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Bucuresti-Ilfov din Str. Transilvaniei nr. 2.

Atentie mare la cele reclamate: cei de la Protectia Consumatorilor isi fac treaba dar strict pe ce scrieti acolo.

E important sa existe doua paragrafe in reclamatie:
1. descrierea problemei - care sa indice clar unde sa se concentreze verificarea celor de la ANPC
2. Pretentii - ce doriti exact : de ex. sa primiti banii inapoi, sa vi se repare produsul sau sa i se dea amenda operatorului - pentru ca exact pentru Pretentiile trecute veti primi raspunsul

O sa dau doua exemple personale:
a. am reclamat ca nu a verificat nimeni munca mecanicului in service Opel Erebus si, asa cum va asteptati, nu a verificat nimeni daca serviceul auto avea inginer auto calificat angajat sa desfasoare aceasta activitate
b. am reclamat ca nu am primit piesele inlocuite - serviceul Opel Erebus a raspuns in reclamatia oficiala ca eu as fi semnat pe fisa de iesire din service ca le-am primit. Ei bine... am reclamat acum la ANPC ca formularul lor de iesire din service este abuziv
pentru ca, evident, atunci cind semnezi ca primesti ceva, procedural, serviceul are obligatia ca acel ceva sa fie prezent linga fisa pe care o semnezi. Eu stiu ce semnez, titlul formularului este Fisa Control Calitate - evident ca e abuziv ca pe acest formular
sa strecori si o propozitie cum ca ai primit piesele inlocuite. Service-ul avea obligatia sa intinda mina si sa-mi dea acele piese.


Asteptati maxim 45 de zile si daca nu ati primit raspunsul sau nu sinteti multumiti de el puteti sa va reintoarceti la Protectia Consumatorului si ... in sfirsit puteti sa vorbiti cu cineva care sa va asculte problema.

Pot sa confirm ca eu am fost la ei si oamenii care lucreaza acolo chiar insipira incredere. Am avut cu cine sa discut si am fost inteles.

Am obtinut confirmarea verbala ca mi se vor reanaliza reclamatiile depuse si ca voi primi raspuns la ele.

#2
FAP

FAP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 07.09.2009
Cred ca si ei au liste cu....pe cine sa nu deranjeze ! Am facut reclamatie la makita , cu toate dovezile necesare si am primit un raspuns aiuritor despre....NIMIC !

#3
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,706
  • Înscris: 10.12.2006
Adica tu ai semnat ca ai primit piesele cand de fapt nu le-ai primit, si asta e cumva tot problema lor? Cand cumperi o masina tot asa faci, dai banii si semnezi fara sa vezi masina?

Faptul ca ti-ai pus semnatura pe hartia aia e dovada ca ai primit piesele, cum ai putea dovedi ca n-a fost asa si ce te astepti sa faca ANPC?

Edited by Mizu, 31 May 2016 - 12:56.


#4
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Tu poti sa intelegi ce inseamna formular abuziv?... da, am semnat ca am primit masina si dupa ce am plecat am vazut ca nu avea o roata....

#5
rzv74

rzv74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 533
  • Înscris: 30.09.2014
Pentru produsele achiziționate pe firmă, ce se poate face? Doar în instantă?

#6
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004

 FAP, on 31 mai 2016 - 12:52, said:

Cred ca si ei au liste cu....pe cine sa nu deranjeze ! Am facut reclamatie la makita , cu toate dovezile necesare si am primit un raspuns aiuritor despre....NIMIC !

Daca ai inteles ce am spus eu... daca te duci personal ai cu cine sa discuti!

#7
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Mie mi-au rezolvat cererea doar făcând o reclamație online și atașând documente doveditoare.

#8
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,576
  • Înscris: 12.03.2006

 cebinee, on 31 mai 2016 - 12:58, said:

Tu poti sa intelegi ce inseamna formular abuziv?... da, am semnat ca am primit masina si dupa ce am plecat am vazut ca nu avea o roata....
Sa intelegem ca se fura piese in service-urile de marca? Eu auzisem mai demult asta, dar parca nu imi venea sa cred. Cica sa ai garantie la masina!

Stiam ca termenul de raspuns e de 30 de zile, exceptional ducandu-se la 45. Conteaza si speta desigur. Lor le place aia cu salamul expirat si gata!

Edited by arab, 31 May 2016 - 13:10.


#9
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015

 cebinee, on 31 mai 2016 - 12:46, said:



Am obtinut confirmarea verbala ca mi se vor reanaliza reclamatiile depuse si ca voi primi raspuns la ele.

deci ramane cum am stabilit

#10
danyel61

danyel61

    Fumător

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,233
  • Înscris: 19.08.2005
Ne arati si noua confirmarea ?

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Cei de la ANPC te fac din pix dacă nu ai probe concrete atât împotriva comerciantului reclamat cât şi împotriva lor. Eu am reuşit să-i conving să muncească împotriva orange doar când i-am ameninţat că ataşez la plângerea penală înregistrarea convorbirilor ăn care citricii îmi spun, ulterior răspunsului de la ei, că nu beneficiez de facilităţile pe care comisarul le-a descoperit ca existente. Şi asta se întâmpla după ce am reclamat un alt comisar ce m-a ţinut 45 minute la telefon să-şi aranjeze ceva probleme personale şi să se hlizească cu colegii la pagina de facebook.

Edited by MembruAnonim, 31 May 2016 - 13:51.


#12
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,822
  • Înscris: 15.06.2007

 Mizu, on 31 mai 2016 - 12:56, said:

Adica tu ai semnat ca ai primit piesele cand de fapt nu le-ai primit, si asta e cumva tot problema lor? Cand cumperi o masina tot asa faci, dai banii si semnezi fara sa vezi masina?

Faptul ca ti-ai pus semnatura pe hartia aia e dovada ca ai primit piesele, cum ai putea dovedi ca n-a fost asa si ce te astepti sa faca ANPC?
Omu a semnat de luare in primire propria masina. Pe aceeasi hartie e bagat si  chestia cu piesele schimbate.  Tertipuri.

#13
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,706
  • Înscris: 10.12.2006
Trebuie sa citesti orice hartie pe care iti pui semnatura. Eu i-am zis doar ca n-are cum dovedi ca n-a primit acele piese, mai ales ca a semnat.
El zice ca e un formular abuziv dar nu-mi dau seama in ce sens, ce lege incalca?

#14
cristi_71

cristi_71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 07.07.2008

 Mizu, on 31 mai 2016 - 14:23, said:

El zice ca e un formular abuziv dar nu-mi dau seama in ce sens, ce lege incalca?
Cand esti mai sarac cu duhu' totul ti se pare ca e abuziv... Unii ar vrea sa li se puna gratis la dispozitie avocati care sa le spuna ce sa semneze si ce nu.

#15
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
As vrea sa stiu daca e cineva aici pe forum care crede ca eu am primit piesele inlocuite.

Va dati seama ce comportament las din partea unui service sa dea vina pe client ca a semnat fara sa le primeasca.
Pot sa le pastreze, nu le mai vreau.... reclamatia pentru piese am facut-o doar ca sa am dovada.

Nimeni nu isi da seama ca minciuna in acte oficiale se pedepseste?

#16
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

 cebinee, on 01 iunie 2016 - 14:11, said:

Nimeni nu isi da seama ca minciuna in acte oficiale se pedepseste?
Micul bromblem ar fi ca tu esti mincinosul. Ai semnat ca ai primit fara sa fi primit.

#17
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Formularul e cu "check-box"... pentru ca daca piesa e in garantie nu o primesti... pentru ca trebuie sa fie trimisa sa fie analizata de catre "specialisti"
Cred ca au bifat ei dupa...

#18
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Daca vrea cineva dovezi, uitati, pentru piesa schimbata la masina mea exista un TSB: 2808

http://workshop-manu...rt_superseeded/

in care scrie destul de clar:

Note:
Please be aware that part no.: 95508836 has a core value of 80.- EUR
Part must be returned to the ECRC / ALC (European Core Return Centre)

Eu nu am primit piesa aia, Erebus nu a afirmat in documentul Oficial ca ar fi trimis-o la ECRC. Niste ignoranti.
Se fura intre ei sau... poate nici nu au comandat piesa aia noua. Au curatat piesa veche si au facut-o ca noua si au pus-o la loc la motor, au emis o factura aiurea si apoi au anulat-o...

Edited by cebinee, 22 June 2016 - 21:23.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate