Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
bravo pentru ANPC
Last Updated: May 16 2018 08:33, Started by
cebinee
, May 31 2016 12:46
·
0
#1
Posted 31 May 2016 - 12:46
Pentru ca am ajuns sa inteleg sistemul pot sa va dau citeva sfaturi in ceea ce priveste reclamatia la ANPC... in special se aplica pentru Bucuresti.
Pentru operativitate este bine sa va duceti personal, calmi, sa depuneti reclamatia scoasa la imprimanta si facturile/dovezile aferente la sediul Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Bucuresti-Ilfov din Str. Transilvaniei nr. 2. Atentie mare la cele reclamate: cei de la Protectia Consumatorilor isi fac treaba dar strict pe ce scrieti acolo. E important sa existe doua paragrafe in reclamatie: 1. descrierea problemei - care sa indice clar unde sa se concentreze verificarea celor de la ANPC 2. Pretentii - ce doriti exact : de ex. sa primiti banii inapoi, sa vi se repare produsul sau sa i se dea amenda operatorului - pentru ca exact pentru Pretentiile trecute veti primi raspunsul O sa dau doua exemple personale: a. am reclamat ca nu a verificat nimeni munca mecanicului in service Opel Erebus si, asa cum va asteptati, nu a verificat nimeni daca serviceul auto avea inginer auto calificat angajat sa desfasoare aceasta activitate b. am reclamat ca nu am primit piesele inlocuite - serviceul Opel Erebus a raspuns in reclamatia oficiala ca eu as fi semnat pe fisa de iesire din service ca le-am primit. Ei bine... am reclamat acum la ANPC ca formularul lor de iesire din service este abuziv pentru ca, evident, atunci cind semnezi ca primesti ceva, procedural, serviceul are obligatia ca acel ceva sa fie prezent linga fisa pe care o semnezi. Eu stiu ce semnez, titlul formularului este Fisa Control Calitate - evident ca e abuziv ca pe acest formular sa strecori si o propozitie cum ca ai primit piesele inlocuite. Service-ul avea obligatia sa intinda mina si sa-mi dea acele piese. Asteptati maxim 45 de zile si daca nu ati primit raspunsul sau nu sinteti multumiti de el puteti sa va reintoarceti la Protectia Consumatorului si ... in sfirsit puteti sa vorbiti cu cineva care sa va asculte problema. Pot sa confirm ca eu am fost la ei si oamenii care lucreaza acolo chiar insipira incredere. Am avut cu cine sa discut si am fost inteles. Am obtinut confirmarea verbala ca mi se vor reanaliza reclamatiile depuse si ca voi primi raspuns la ele. |
#2
Posted 31 May 2016 - 12:52
Cred ca si ei au liste cu....pe cine sa nu deranjeze ! Am facut reclamatie la makita , cu toate dovezile necesare si am primit un raspuns aiuritor despre....NIMIC !
|
#3
Posted 31 May 2016 - 12:56
Adica tu ai semnat ca ai primit piesele cand de fapt nu le-ai primit, si asta e cumva tot problema lor? Cand cumperi o masina tot asa faci, dai banii si semnezi fara sa vezi masina?
Faptul ca ti-ai pus semnatura pe hartia aia e dovada ca ai primit piesele, cum ai putea dovedi ca n-a fost asa si ce te astepti sa faca ANPC? Edited by Mizu, 31 May 2016 - 12:56. |
#4
Posted 31 May 2016 - 12:58
Tu poti sa intelegi ce inseamna formular abuziv?... da, am semnat ca am primit masina si dupa ce am plecat am vazut ca nu avea o roata....
|
#5
Posted 31 May 2016 - 12:58
Pentru produsele achiziționate pe firmă, ce se poate face? Doar în instantă?
|
#6
Posted 31 May 2016 - 12:59
#7
Posted 31 May 2016 - 13:04
Mie mi-au rezolvat cererea doar făcând o reclamație online și atașând documente doveditoare.
|
#8
Posted 31 May 2016 - 13:07
cebinee, on 31 mai 2016 - 12:58, said:
Tu poti sa intelegi ce inseamna formular abuziv?... da, am semnat ca am primit masina si dupa ce am plecat am vazut ca nu avea o roata.... Stiam ca termenul de raspuns e de 30 de zile, exceptional ducandu-se la 45. Conteaza si speta desigur. Lor le place aia cu salamul expirat si gata! Edited by arab, 31 May 2016 - 13:10. |
#9
Posted 31 May 2016 - 13:31
#11
Posted 31 May 2016 - 13:48
Cei de la ANPC te fac din pix dacă nu ai probe concrete atât împotriva comerciantului reclamat cât şi împotriva lor. Eu am reuşit să-i conving să muncească împotriva orange doar când i-am ameninţat că ataşez la plângerea penală înregistrarea convorbirilor ăn care citricii îmi spun, ulterior răspunsului de la ei, că nu beneficiez de facilităţile pe care comisarul le-a descoperit ca existente. Şi asta se întâmpla după ce am reclamat un alt comisar ce m-a ţinut 45 minute la telefon să-şi aranjeze ceva probleme personale şi să se hlizească cu colegii la pagina de facebook.
Edited by MembruAnonim, 31 May 2016 - 13:51. |
#12
Posted 31 May 2016 - 14:19
Mizu, on 31 mai 2016 - 12:56, said: Adica tu ai semnat ca ai primit piesele cand de fapt nu le-ai primit, si asta e cumva tot problema lor? Cand cumperi o masina tot asa faci, dai banii si semnezi fara sa vezi masina? Faptul ca ti-ai pus semnatura pe hartia aia e dovada ca ai primit piesele, cum ai putea dovedi ca n-a fost asa si ce te astepti sa faca ANPC? |
#13
Posted 31 May 2016 - 14:23
Trebuie sa citesti orice hartie pe care iti pui semnatura. Eu i-am zis doar ca n-are cum dovedi ca n-a primit acele piese, mai ales ca a semnat.
El zice ca e un formular abuziv dar nu-mi dau seama in ce sens, ce lege incalca? |
#14
Posted 31 May 2016 - 15:39
#15
Posted 01 June 2016 - 14:11
As vrea sa stiu daca e cineva aici pe forum care crede ca eu am primit piesele inlocuite.
Va dati seama ce comportament las din partea unui service sa dea vina pe client ca a semnat fara sa le primeasca. Pot sa le pastreze, nu le mai vreau.... reclamatia pentru piese am facut-o doar ca sa am dovada. Nimeni nu isi da seama ca minciuna in acte oficiale se pedepseste? |
|
#16
Posted 02 June 2016 - 14:49
#17
Posted 02 June 2016 - 20:02
Formularul e cu "check-box"... pentru ca daca piesa e in garantie nu o primesti... pentru ca trebuie sa fie trimisa sa fie analizata de catre "specialisti"
Cred ca au bifat ei dupa... |
#18
Posted 22 June 2016 - 21:20
Daca vrea cineva dovezi, uitati, pentru piesa schimbata la masina mea exista un TSB: 2808
http://workshop-manu...rt_superseeded/ in care scrie destul de clar: Note: Please be aware that part no.: 95508836 has a core value of 80.- EUR Part must be returned to the ECRC / ALC (European Core Return Centre) Eu nu am primit piesa aia, Erebus nu a afirmat in documentul Oficial ca ar fi trimis-o la ECRC. Niste ignoranti. Se fura intre ei sau... poate nici nu au comandat piesa aia noua. Au curatat piesa veche si au facut-o ca noua si au pus-o la loc la motor, au emis o factura aiurea si apoi au anulat-o... Edited by cebinee, 22 June 2016 - 21:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users