Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Facultatea de economie

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
Alexandra07

Alexandra07

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.05.2016
Buna seara! Posted Image
Sunt studenta la liceu dar in Italia. Aici se fac 5 ani de liceu...La anul termin si nu stiu daca ar fi bine  sa continui studiile aici sau nu. M-am gandit ca odata cu terminarea liceului sa dau la FEAA in Iasi dar nu stiu exact ce oportunitati as putea avea pentru ca odata ce termin studiile nu am de gand sa ma stabilesc nici in tara dar nici aici in Italia.

Pentru cei cu experienta in domeniu, ce ati recomanda: o facultate in domeniul mentionat in titlu  in tara sau in Italia?

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
Studiaza acolo unde vei practica.

#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Oriunde, dar nu in Romania. Depinde si de buget si de ce esti in stare.

#4
Alexandra07

Alexandra07

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.05.2016

View Postpasilla, on 29 mai 2016 - 19:30, said:

Oriunde, dar nu in Romania. Depinde si de buget si de ce esti in stare.
In ceea ce priveste bugetul nu ar fi o problema...problema e ca nu stiu ce oportunitati imi pot oferi faculatile de aici si cele din tara

#5
Orange09