Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motorul devine instabil la scoaterea busonului de ulei in mers
Last Updated: May 27 2016 10:05, Started by
PlasticBoy18
, May 25 2016 18:53
·
0
#1
Posted 25 May 2016 - 18:53
Salut! Detin un a4 2.0tfsi b7 si ieri un coleg mi-a desfacut busonul de la ulei in timp ce motorul functiona, acesta a inceput sa devina instabil si dadea sa se inece, m-am speriat si voiam sa stiu daca este motorul dus. Masina are 110.000km.
|
#2
Posted 25 May 2016 - 19:12
Este cam noua masina (110.000 Km) ca sa aibe probleme cu motorul.
Consuma ulei ? |
#3
Posted 25 May 2016 - 19:16
Am crezut ca statea unul pe motor sa scoata busonul in timp ce tu conduceai cu capota ridicata.
|
#5
Posted 25 May 2016 - 19:18
Nu se scoate busonul de ulei cu motorul in mers, poate sa ia si erori si nu scapi fara tester.
E valabil la motoarele pe benzina mai noi. Edited by alexa32, 25 May 2016 - 19:19. |
#6
Posted 25 May 2016 - 19:25
L-a scos colegul ala cand nu eram atent. Voia sa vada daca sufla sau ceva de genul. El a zis ca e perfect, dar pe mine ma preocupa cum facea. Sa fie compresia dusa? Desi el trage bine si nu scoate fum, decat tevile sunt negre dar fumul nu este vizibil. Motorul suna bine
|
#7
Posted 25 May 2016 - 19:27
Posibil nu lucreaza corect EGR-ul . Este un sistem de recirculare a gazelor nearse complet , iti baga acele gaze inapoi in motor sa le mai arda odata . Trebuie curatit din cand in cand ca se cocleste cu calamina si nu da informatia corecta in ECU .
http://www.e-automob...-egr-motor.html http://www.mergebric...ter-motor-auto/ |
#8
Posted 25 May 2016 - 19:28
Sunt sensibile motoarele astea la cantitatea de aer care circulă p-acolo, plus că senzorii de pe traseu devin confuzi. Intră mai mult aer decât măsoară ei, dar parcă nu intră, etc.
Eu nu am pus bine bușonul la loc și tot mi s-a aprins becul galben de probleme la catalizator. Mașina avea 350km la momentul respectiv Edited by buntzi, 25 May 2016 - 19:32. |
#9
Posted 25 May 2016 - 20:12
E normal ce se întâmplă, se deranjează "decât" EGR-ul când scoţi buşonul.
|
#11
Posted 26 May 2016 - 08:42
PlasticBoy18, on 25 mai 2016 - 19:25, said:
L-a scos colegul ala cand nu eram atent. Voia sa vada daca sufla sau ceva de genul. El a zis ca e perfect, dar pe mine ma preocupa cum facea. Sa fie compresia dusa? Desi el trage bine si nu scoate fum, decat tevile sunt negre dar fumul nu este vizibil. Motorul suna bine SE FOLOSESTE "doar", nu "decât"!!! |
#12
Posted 26 May 2016 - 14:44
Chestia asta cu "decat" si "dupa" cred ca a devenit deja regionalism, nu doar o simpla greseala gramaticala.
|
#13
Posted 26 May 2016 - 23:02
Pentru ce sa scoti busonul cu motorul mergand? Zi-i lu' ala sa se duca sa se impuste. Si mai lasati masinile astea in pace, nu le mai cautati in coarne atat, cat timp masina merge ok, mi se pare chiar aiurea sa-ti faci probleme pe astfel de motive.
|
#14
Posted 26 May 2016 - 23:39
Aia ma gandeam si eu, un tfsi cu doar 115.000km ar trebui sa fie la jumatate de viata. Totusi preventiv o sa-i schimb valva PCV si termostatul deoarece nu imi sta apa la 90grade
|
#15
Posted 26 May 2016 - 23:57
Nu vreau sa fiu 'carcotas' , dar de unde stii ca motorul are 110000/115000 KM ?
|
|
#16
Posted 27 May 2016 - 10:05
Singur proprietar, fara semne de uzura pe volan, maneta. Amortizoare tari, directie precisa, carte de revizie, nu este importata. Si este benzina. Voi pune niste poze cand am timp.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users