De ce sa nu cumperi niciodata o masina mai scumpa de 3000 euro
Last Updated: May 28 2016 23:08, Started by
Baddar
, May 25 2016 18:38
·
0
#1
Posted 25 May 2016 - 18:38
http://cricul.ro/201...e-3000-de-euro/
Quote
Deși cu toții ne dorim mașini cât mai noi sau cât mai scumpe, de cele mai multe ori investiția într-o mașină mai scumpă de 3000 de euro nu este o idee deloc bună. Există cel puțin 5 motive pentru care nu ar trebui niciodată să cumpărați mașini mai scumpe de 3000 de euro, motive pe care le vom enumera în cele ce urmează și bineînțeles, dăm la o parte motivul cum că indiferent de marcă, an de fabricație ori valoare, toate mașinile fac același lucru și anume te duc din A în B. În România contemporană nu se poate vorbi despre rațiune în domeniul achiziției autovehiculelor, așa că nu putem să aducem în discuție inutilitatea confortului și a luxului, a sutelor de cai putere în țara fără autostrăzi, a mașinilor de 4 tone în orașe sufocate de aglomerație, etc… Deci, doar motive practice vom avea în vedere, motive de care ne-am lovit cu toții în anii frumoși de șoferie pe care îi avem la activ. 5 motive să nu cumperi niciodată o mașină mai scumpă de 3000 de euro 1 - O vei găsi lovită în parcare. Pe lângă faptul că te va costa o avere reparația dacă cel care o lovește pleacă pur și simplu, cum se întâmplă de altfel în 90% din cazuri, o să te simți destul de dezamăgit. Cei care au mașini scumpe țin destul de mult la ele și să o găsești făcută praf în parcare nu e cel mai plăcut sentiment. Aceste evenimente parcă rup o bucățică din tine și sunt în stare să te bage în depresie. 2 - O vei găsi vandalizată de țigani, golani sau animale. În România, din cauza nivelului foarte slab de educație, există tineri care se distrează distrugând munca altora. De asemenea, există animale precum câinii fără stăpân ce pot pur și simplu să rupă bucăți din mașină și asta se întâmplă destul de des. Atunci, ce rost are să mai ai mașină frumoasă dacă mereu trebuie să o repari din diverse cauze colaterale? Mașina ta o să ajungă în câțiva ani precum izmenele săracului: cârpite pe toate părțile. 3 - O vei găsi furată la bucată. Te vei trezi cu bara, oglinzile sau chiar roțile furate de hoți. Mie mi-au furat oglinzile de la un Fiat, unui prieten i-au furat bara din față de la un Opel, unui director de instituție din Severin i-au furat hoții roțile, omul și-a găsit dimineața mașina cocoțată pe bolțari și lemne. Apoi, din nou te vei simți ca ultimul om, dezamăgit de faptul că cineva și-a bătut joc de mașina la care ții destul de mult. Cheltuieli destul de mari, din nou… Hoții nu vor fi niciodată prinși. Pagubă. 4 - Nu ai unde să o repari. Mecanicii din service-urile din România sunt foști spălători auto ridicați la rangul de mecanici în momentul în care patronul spălătoriei cu pricina a deschis alături și un service de mecanică rapidă, un schimb ulei, etc. Nu există mecanici adevărați în România care să se priceapă la mașini moderne, ce au multă tehnologie înglobată. Mașinile noi, scumpe, nu se repară cu ciocanul și levierul… 5 - Nu există centre de dezmembrări care să aibă de furnizat piese pentru autovehicule mai noi de 2005 – 2006. Dacă ai o mașină din 2012 va fi un adevărat calvar să găsești piese pentru ea în caz de accident. Vei fi nevoit să le cumperi noi, iar piesele noi știm cu toții că vor costa o grămadă de bani. Mizez pe dezmembrări în cazul mașinilor noi atunci când vine vorba de elemente de caroserie pentru că nu există diferență de calitate. Evident, să ai mașină în România este un adevărat calvar. Eu unul pur și simplu nu doresc să cumpăr o mașină mai scumpă de 3000 de euro în situația în care poate să vină o proastă în parcare și să bage în marșarier în loc să bage într-a-ntâia, nu vreau să am mașină scumpă deși îmi permit una atâta timp cât haitele de câinii vagabonzi mușcă din aripă din cauza pisicilor ascunse pe la roți, nu vreau să am mașină scumpă și să mă trezesc că-mi fură țiganii oglinzile noaptea. De ce să am atâtea griji? De ce să investesc emoții și bani într-o mașină frumoasă atâta timp cât inevitabil un cetățean nemernic al acestei țări își va bate joc de munca mea la un moment dat. România nu este o țară civilizată, e o sălbăticie iar în sălbăticie nu merită investit. Mai bine o mașină ieftină, veche, pe care să o poată repara orice „Nea’” făcut mecanic la apelul bocancilor, pentru care găsești piese rapid și ieftin la dezmembrări. Perfect de acord cu tot ce zice Alex Ciocan aici insa parca as mai mari putin suma. Eu nu prea mi-as cumpara masina scumpa noua si sa o vad cum mi-a fost zgariata a 2-a zi de vecinii rautaciosi sau atunci cand o duc la service sa imi puna asa zisi mecanici tot piesele mele la loc sau alte piese vechi pe care le au iei si sa zica ca sunt alea noi. Ma mir cat de multa nepasare este la cei cu bani care au masini scumpe si nici macar nu le pasa de ce le fac aia la serivice cand o duc. |
#2
Posted 25 May 2016 - 18:44
Ce prostie sinistră de articol....nici nu ştiu de unde să încep. Individul care a scris chestia asta cred că este foarte frustrat că nu îşi permite o maşină mai scumpă de 3000 Euro, stau şi mă gândesc cum a ajuns la suma asta, de ce nu 2000, 1000, hai un Tico la 500 Euro ca să nu plângi după el prea tare.
Edited by driftking91, 25 May 2016 - 18:51. |
#3
Posted 25 May 2016 - 18:46
Un frustrat care nu are bani de bilet de tramvai dar isi da cu parerea despre masini.
Toate argumentele pica astfel: 1. se intampla rar, eu conduc de la 18 ani, din 1998 si pana acum am avut 4 masini si din toate, una singura a fost lovita o singura data cu autor necunoscut iar zgarietura era minora asa ca nu a fost nevoie de reparatie am mai avut un incident cu alta masina insa autorul m-a cautat si am rezolvat problema pe RCA vinovatului, totul a decursc civilizat si a fost bine in final 2. niciodata nu am patit asa ceva 3. o sigura data mi-au furat oglinzile, asta prin 1995 cand erau la mare cautare oglinzile de Opel Vectra si totul s-a rezolvat pe Casco, de la un caz izolat la o generalizare e cale lunga 4. exista service de toate felurile iar la masinile uzuale gasesti mecanici priceputi chiar si in orase mici 5. eu prefer sa pun piese noi pe masina dar sunt multe centre de dezmembrari chiar si pt. masini noi, vezi dezma-auto.ro de exemplu care are foarte multe piese pt. masinile VW-Audi chiar si recente Edited by Kroghy, 25 May 2016 - 18:46. |
#4
Posted 25 May 2016 - 18:48
Da, pentru ca vandalii aleg intentionat masini vechi.
De alea noi le e rusine. La fel si cu aia care lovesc masini in parcare. Cat despre piese ar trebui sa gasesti garla la cate cazane de 3000 de euro impanzesc drumurile patriei. Si daca nici la dezmembrari nu gasesti piese atunci chiar ai o problema. |
#5
Posted 25 May 2016 - 18:49
Pai totul se rezuma la ce inseamna acea suma pentru tine. Cat de mult muncesti tu sa strangi acei bani. Dar hai sa facem acum un exercitiu de imaginatie. Sa consideram ca X castiga 3000 de euro pe luna. Crezi ca si-ar permite sa cumpere o masina noua in jurul sumei de 20 de mii sa spunem la care sa plateasca o rata lunara de 5-700 de euro? Sau oare ar spune ce zici tu mai sus?
|
#6
Posted 25 May 2016 - 18:50
Kroghy, daca nu ti s-a intamplat tie asta nu inseamna ca nu-i asa. Stii cati baietashi fac bani din furatul de la masini? Sunt o gramada pe OLX sau alte siteuri de genul care pun anunt cum ca vand piese BMW, Audi, etc desi ei nu au acele piese. Tu il suni si ii zici sa-ti trimita 2 oglinzi si el se duce si le fura si dupa ti le pune la posta.
|
#7
Posted 25 May 2016 - 18:51
Eu ma incadrez cu ka-ul meu
Si as mai adauga ca daca e masina exclusiv de oras , cu cat mai urata cu atat mai buna |
#8
Posted 25 May 2016 - 18:52
Titlul , poate corect, argumentatia o mare prostie.
Autorul, probabil, este inca la scoala generala. |
#9
Posted 25 May 2016 - 19:00
#10
Posted 25 May 2016 - 19:01
|
#11
Posted 25 May 2016 - 19:08
Mie mi-au furat asa
Rotile din spate Oglinzile de cateva ori Jegurile alea de capace de doi lei de la roti de cateva ori Ba chiar si capacelele de ventil ca aveau semnul de marca pe ele Si toate la un mb clasa e Asa ca tot jegul de Ford ka ramane regina soselelor pt mine florinbad, on 25 mai 2016 - 19:00, said: Si cum treci cu ea de ITP? Niciodata nu fac itp la orice masina decat pe bune si chiar insist sa fie verificata in amanunt Oi fi eu pe arogante dar cretin nu sunt |
#12
Posted 25 May 2016 - 19:16
O poveste? (adevarata, desigur)
Am un prieten care si-a cumparat acum 12 ani o Octavia si pe care a dat, din spusele lui 14.000 ieuroi. Are in total 4 masini(toate cumparate noi), dintre care cei mai multi km i-a facut cu un papuc Dacia pentru aprovizionare(are doua magazine mici). Respectiva masina a fost tinuta in garaj(ca si celelalte doua 'bune'), intretinuta bine, ulei, antigel, alea-alea. Faza e ca masinuta are 35.000 km la bord, nu e gluma ca nu vrea s-o vanda. Dar, imi povestea el, a fost 'jignit' de un nepot care i-a propus sa i-o vanda cu 3.000 si, repet, nu vrea s-o vanda. Acu, de dragul povestii, spuneti si voi: Merita sa arunci pe fereastra 10-11 mii? Sau, altfel spus, cati romani isi permit asta? |
#13
Posted 25 May 2016 - 19:46
de 3 mii coco iei o masina ce o faci in 4000 cel putin. Acu depinde si de pretentii, ptr un roman de rand e mare si suma asta, dar cam pe aici vad ca se orienteaza lumea 2500-3500, cel putin topicurile pe SP sunt in focuri cu intrebari legate de ce masina sa ia in sumele astea. Cine are banu isi ia ce doreste, mai frumos, mai nou mai nu stiu cum
|
#14
Posted 25 May 2016 - 19:52
o masina scumpa este dintotdeauna ideea cea mai buna: control, siguranta, confort, reputatie, moft, distinctie, apartenenta etc.
o viata are omu' |
#15
Posted 25 May 2016 - 19:58
pai o viata o avea omul dar daca nu si-o permite? si eu vreau un bemeve x6 cu de toate: control, siguranta, confort, reputatie, moft, distinctie, apartenenta etc.
dar de unde? Edited by xkos, 25 May 2016 - 19:59. |
|
#16
Posted 25 May 2016 - 19:59
s-o luam metodic:
1 O vei găsi lovită în parcare. Pe lângă faptul că te va costa o avere reparația dacă cel care o lovește pleacă pur și simplu, cum se întâmplă de altfel în 90% din cazuri, o să te simți destul de dezamăgit. Cei care au mașini scumpe țin destul de mult la ele și să o găsești făcută praf în parcare nu e cel mai plăcut sentiment. o avere nu costa reparatia totusi este o parcare si nu ti-o face zob, o zgarietura, o bara sau o table indoita. reparatia nu este scumpa, de regula de indreptat si vopsit. conform legislatiei rutiere trebuie sa anunti incidental si sa-ti repari masina in 30 zile, fie ca este noua de mii de euro sau de 3.000 euro, tot aceeasi bani ii dai. (la rusi e posibil dauna totala, ca aia fura tancuri si le parcheaza la domiciliu ...nu mai este treaba lui ca a parcat pe 2 masini.) 2.O vei găsi vandalizată de țigani, golani sau animale. În România, din cauza nivelului foarte slab de educație, există tineri care se distrează distrugând munca altora. De asemenea, există animale precum câinii fără stăpân ce pot pur și simplu să rupă bucăți din mașină și asta se întâmplă destul de des. Atunci, ce rost are să mai ai mașină frumoasă dacă mereu trebuie să o repari din diverse cauze colaterale? acelasi lucru este valabil si pentru o masina veche tot trebuie sa cumperi piesele furate, vandalizate, rupte/sparte. si la noi si la vechi in anumite conditii se pot folosi piese SH sau noi, idem referitor la bani. asta cu cainii si mancat din masina.... da-o dracu de masina ca nu e trabant (carton presat). 3. O vei găsi furată la bucată. Te vei trezi cu bara, oglinzile sau chiar roțile furate de hoți. Mie mi-au furat oglinzile de la un Fiat, unui prieten i-au furat bara din față de la un Opel, unui director de instituție din Severin i-au furat hoții roțile, omul și-a găsit dimineața mașina cocoțată pe bolțari și lemne. Apoi, din nou te vei simți ca ultimul om, dezamăgit de faptul că cineva și-a bătut joc de mașina la care ții destul de mult. Cheltuieli destul de mari, din nou… Hoții nu vor fi niciodată prinși. Pagubă. daca nu ai casco, intradevar e deranj, aici da, este un sambure de adevar, mai scumpa una noua (in caz de furt de masina). ca se fura oglinzi, roti, etc. fie noua, fie veche tot trebuie echipata. sh sau noua, cam acceasi bani. 4. Nu ai unde să o repari. Mecanicii din service-urile din România sunt foști spălători auto ridicați la rangul de mecanici în momentul în care patronul spălătoriei cu pricina a deschis alături și un service de mecanică rapidă, un schimb ulei, etc. Nu există mecanici adevărați în România care să se priceapă la mașini moderne, ce au multă tehnologie înglobată. Mașinile noi, scumpe, nu se repară cu ciocanul și levierul… ai unde sa o repari, doar ca trebuie sa te pricepi putin la mecanica sa nu te fure, asta este cu totul altceva. pentru un schimb de ulei nu trebuie supermacanicosi, ala o poate face oricine care poate tine in mana o cheie fixa sau imbus si este dispus sa se manjeasca pe mana, nu trebuie facultate pentru asta. uneori sunt necesare uneltele ciocan si levier ca orice ai face nu ai cum sa scoti un surub, un pivot, etc. 5. Nu există centre de dezmembrări care să aibă de furnizat piese pentru autovehicule mai noi de 2005 – 2006. Dacă ai o mașină din 2012 va fi un adevărat calvar să găsești piese pentru ea în caz de accident. Vei fi nevoit să le cumperi noi, iar piesele noi știm cu toții că vor costa o grămadă de bani. Mizez pe dezmembrări în cazul mașinilor noi atunci când vine vorba de elemente de caroserie pentru că nu există diferență de calitate. zi zau, nu ai la tine in comuna centru de dezmembrare... in caz de accident pe langa tablarie mai pot aparea si alte piese, care in cazul masinilor de 3000 euro posibil sa nu le gasesti, si sh sunt cam riscante...nu stiu ce e mai important, viata sau o piesa noua. per ansamblu cati ani ii trebuie unei masini noi sa ajunga in service pentru probleme majore (nu ma refer la o revizie anuala sau la limita de km) si cat pentru o masina de 3.000 euro. cumperi o masina sa o folosesti, nu sa stai cu ea prin service-uri ca azi trebuie sa-I schimbi pivotul si maine cade bucasaraia, poimaine cad bieletele, si in final motorul.... per ansamblu de rahat acest info. Edited by AlinE, 25 May 2016 - 20:08. |
#17
Posted 25 May 2016 - 20:01
xkos, am scris un principiu, nu o axioma
totul e sa-ti doresti cu adevarat |
#18
Posted 25 May 2016 - 20:07
1. CASCO
2. CASCO 3. CASCO 4. Reprezentanța mărcii (surpriză, au mecanici atestați, certificați, cu experiență) 5. Reprezentanța mărcii (culmea, au piese de schimb originale. Noi, nu uzate) De fapt, autorul își dorește o mașină mai bengoasă, problema lui este că nu și-o permite. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users