ssd nerecunoscut
Last Updated: May 25 2016 17:58, Started by
iusty2417
, May 25 2016 13:13
·
0
#1
Posted 25 May 2016 - 13:13
Salut. În februarie am cumpărat de la emag (online) un Solid State Drive (SSD) Samsung 850 EVO, 2.5", 250GB, SATA III. Am pus windows pe el și totul a mers super bine pana in aprilie când a început să nu mai fie recunoscut. Se poate intra in windows după 10-15 restarturi. L-am trimis în garanție de două ori și de fiecare dată am primit răspunsul "defect nemanifestat". Laptopul recunoaște hdd-ul de fiecare dată. Vreo sugestie, ceva?
|
#4
Posted 25 May 2016 - 13:21
Dacă ar fi de la cablu sata ar trebui să facă figuri și la hdd, nu?
|
#5
Posted 25 May 2016 - 13:35
#7
Posted 25 May 2016 - 13:59
Are laptop, nu stiu daca are ce sa-i faca interfetei. Poate sa schimbe placa de baza.
In bios iti vede ssd-ul? |
#9
Posted 25 May 2016 - 14:17
o gluma : cheama pe sotia lui Condrea, poate il recunoastea ea
Ontopic : ca sa fi sigur, incearca sa il conectezi la alt PC sau laptop . Daca nici acolo nu il recunoaste, e posibil sa fie defect SSD-ul , sau mufa acestuia |
#10
Posted 25 May 2016 - 14:21
Daca este in garantie, conform legii poti solicita inlocuirea produsului cu un altul cu specificatii asemanatoare, ori poti solicita returnarea sumei platite. Legea precizeaza clar ca atat timp cat produsul nu poate fi reparat si nu este conform, atunci cumparatorul poate solicita cele aratate.
Povestea cu "defect nemanifestat" este clasica si nu face altceva decat sa aduca cumparatorul la exasperare in speranta ca va renunta. Prin urmare, nu renunta, foloseste-te de "pick-up and return" daca mai este inca valabil la vanzator si trimite e-mail cu pasajul din lege care arata clar cele aratate mai sus. Iata: Conform Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 347 din 6 mai 2008, se modifică şi se completează după cum urmează conform Ordonanţei de urgenţă nr. 174/2008: 1. La articolul 2, litera f) se modifică şi va avea următorul cuprins: "f) reparare - în caz de lipsă de conformitate, aducerea unui produs la conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare;". 2. La articolul 2, după litera f) se introduc două noi litere, literele g) şi h), cu următorul cuprins: "g) viciu ascuns - deficienţa calitativă a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscută şi nici nu putea fi cunoscută de către consumator prin mijloacele obişnuite de verificare; Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins: "Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14." 4. La articolul 11, alineatele (1), (3) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins: "Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Potrivit Legii nr. 449/2003, vanzatorul, adica dvs., raspundeti fata de consumator pentru orice lipsa de conformitate aparuta in termenul de garantie. Nu eu trebuie sa obtin aceasta "negatie" de la service, ci dvs. trebuie sa luati toate masurile pentru a asigura remedierea lipsei de conformitate." Edited by radudd, 25 May 2016 - 14:26. |
|
#11
Posted 25 May 2016 - 14:27
radudd: dar daca el are o problema cu laptop-ul ..... la asta te-ai gandit ?
iusty2417: nu ai alta solutie decat sa il scoti, si sa il montezi in alt sistem (PC) daca il vede iti copiezi datele de acolo. Daca nu este clar deja ..... Daca il vede PC-ul atunci faci un setup curat pe el si il bootezi de cateva zeci de ori sa te asiguri ca este stabil. Evident ca daca pe PC merge de duduie atunci laptotp-ul tau are nevoie de service (daca inca mai merita) |
#13
Posted 25 May 2016 - 14:32
Nu am spus ca nu ar putea exista o alta problema tehnica, alta decat cea a SSD-ului.
Am spus ce este de facut in cazul in care nu ajunge la o concluzie clara cum ca alte componente sunt cauza nefunctionarii conforme. Pentru a evita stres, timp pierdut, laptop nefunctional, etc., este de luat in considerare si acest aspect. Pentru ca am trecut prin "defectul nu se manifesta" si pana la urma am obtinut negatia pentru ca produsul era DEFECT, desi parea functional, am aratat cele de mai sus. |
#14
Posted 25 May 2016 - 15:37
radudd, on 25 mai 2016 - 14:32, said:
Pentru ca am trecut prin "defectul nu se manifesta" si pana la urma am obtinut negatia pentru ca produsul era DEFECT, desi parea functional, am aratat cele de mai sus. Sau era functional si cei de la service s-au plictisit de tine - produsul fiind bun il puteau primi inapoi fara probleme. Il dadeau ulterior in schimb altuia cu acelasi model defect. Se practica si asta. Personal inclin sa cred ca SSD-ul nu are nimic. |
#15
Posted 25 May 2016 - 17:58
Bine au facut ca s-au plictisit, sau ce au vrut ei, pentru ca nu scapau de mine.
Adica cum? Eu cu banii dati si cu produsul functional intr-adevar, insa fara ca acesta sa indeplineasca specificatiile pentru care l-am ales si cumparat? Tu ai lasa-o asa daca te-ai trezi cu un produs pe care il conectezi, se conecteaza, scanteieste, benzineste si clipoceste dragut din toate cele led-uri sau ce mai are prin el, il folosesti exact cu scrie la carte, in schimb constati ca rezultatul "muncii" produsului este zero? Inca nu s-a nascut producator sau vanzator care sa ma poata "calca" pe grumaz crezand ca ar putea sa faca asta. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users