Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54
 Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Inlocuire TV Samsung (Garantie)

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Este a 3-a oara de cand am trimis TV-ul (samsung 32h6400) in service,numai ca de data asta am primit o fisa unde scrie ca trebuie sa ma duc cu ea la magazinul de unde l-am cumparat (Altex) pentru inlocuirea produsului. Intrebarea mea este urmatoarea: Daca cei de la ALTEX nu mai au produsul pe stock ce este de facut?

#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Daca nu reusesc sa ti-l repare iti vor returna banii sau iti vor oferi alternativa sa cumperi altceva in schimb, dar numai daca esti si tu de acord.

Poti sa-l duci la reparat si de 100 ori, nu exista vreo lege care sa-i oblige ca dupa 3 intrari in service sa-ti returneze banii ori sa-ti schimbe produsul.

Edited by gumball3000, 04 May 2016 - 15:43.


#3
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

 gumball3000, on 04 mai 2016 - 15:31, said:

Daca nu reusesc sa ti-l repare iti vor returna banii.

Pai tocmai asta e...am fisa de la service Samsung unde scrie ca nu s-a putut repara si cere inlocuirea produsului.

Stiu ca nu exista,dar de data asta producatorul a autorizat inlocuirea produsului. Am act unde scrie alb pe negru.

 gumball3000, on 04 mai 2016 - 15:32, said:

Daca nu reusesc sa ti-l repare iti vor returna banii sau iti vor oferi alternativa sa cumeri altceva in schimb, dar numai daca esti si tu de acord.



Am inteles,asta voiam sa stiu..

Edited by megafanro, 04 May 2016 - 16:34.


#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,268
  • Înscris: 01.12.2001
Ce defect are ca nu poate fi reparat? Mie mi-au inlocuit intreg panelul. Mai are modulul de alimentare si placa propriuzisa. Si astea se pot inlocui.

#5
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

 dorin_2k, on 04 mai 2016 - 15:44, said:

Ce defect are ca nu poate fi reparat? Mie mi-au inlocuit intreg panelul. Mai are modulul de alimentare si placa propriuzisa. Si astea se pot inlocui.

Deci...mi s-a inlocuit panelul a 2-a oara,acum am o problema cu reglarea automata a contrastului si luminiozitatii in functie de nuanta de negru..din cauza asta a fost trimis in service,dar mi-au spus ca produsul trebuie inlocuit...Mi-au trimis pachetul si fisa de inlocuire cu care trebuie sa ma duc la ALTEX..

#6
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,172
  • Înscris: 27.06.2007

 gumball3000, on 04 mai 2016 - 15:32, said:

Daca nu reusesc sa ti-l repare iti vor returna banii sau iti vor oferi alternativa sa cumperi altceva in schimb, dar numai daca esti si tu de acord.

Poti sa-l duci la reparat si de 100 ori, nu exista vreo lege care sa-i oblige ca dupa 3 intrari in service sa-ti returneze banii ori sa-ti schimbe produsul.
nu, dar exista asta
(5) Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
http://lege5.ro/Grat...ociate-acestora

Edited by STARTREK1, 04 May 2016 - 16:00.


#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Jericho22, on 04 mai 2016 - 15:47, said:


Deci...mi s-a inlocuit panelul a 2-a oara,acum am o problema cu reglarea automata a contrastului si luminiozitatii in functie de nuanta de negru..din cauza asta a fost trimis in service,dar mi-au spus ca produsul trebuie inlocuit...Mi-au trimis pachetul si fisa de inlocuire cu care trebuie sa ma duc la ALTEX..

Nici nu stiam ca exista asa ceva Posted Image

#8
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

 Jericho22, on 04 mai 2016 - 15:27, said:

Este a 3-a oara de cand am trimis TV-ul (samsung 32h6400) in service,numai ca de data asta am primit o fisa unde scrie ca trebuie sa ma duc cu ea la magazinul de unde l-am cumparat (Altex) pentru inlocuirea produsului. Intrebarea mea este urmatoarea: Daca cei de la ALTEX nu mai au produsul pe stock ce este de facut?
http://www.altex.ro/...amsung-e40h6400

#9
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 03.04.2005
Într-adevăr în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 66 din 29 ianuarie 2016, s-a publicat printre altele şi Ordonanţa Guvernului nr. 9/2016 care modifică Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. Una din modificări este şi acel aliniat menţionat mai sus. Până acum nu îmi aduc aminte dacă exista o astfel de precizare şi nici nu stau acum să caut formele anterioare ale acestei legi dar chiar şi aşa de multe ori când am dus un produs defect la Altex în perioada de garanţie, după două reparaţii a treia intervenţie nu a mai avut loc niciodată şi am fost chemat să ridic un produs similar sau să plătesc diferenţa pentru altul superior. Am păţit aşa cu două cafetiere şi cu sandwich maker-ul. Acum o lună am păţit-o cu un monitor dar nu mi s-a mai dat voie să iau banii ci am fost obligat să aleg alt produs. Nu am stat nici eu să mă mai cert.

Edited by megafanro, 04 May 2016 - 17:16.


#10
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,378
  • Înscris: 08.02.2011
Se numeste micro dimming la Samsung si e facuta in software, se rezolva cu rescriere de soft, dar au preferat sa scape de tine, fiind client problema.

#11
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Corect, confirm si eu ca face asa daca il lasi la setarile de economie energie pe Auto.

#12
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

 modoran, on 04 mai 2016 - 16:35, said:

Se numeste micro dimming la Samsung si e facuta in software, se rezolva cu rescriere de soft, dar au preferat sa scape de tine, fiind client problema.

Mda,am citit si eu ceva pe net insa inainte nu aveam acesta problema si tind sa cred ca e mai mult o fisura in softul lor atat timp cat nu intru in aplicatia youtube mi se regleaza automat,dupa ce intru si ies problema dispare...ceea ce cred ca e cam ciudat. Client problema sau nu...sunt cetatean european si am drepturi Posted Image)) Nu-mi convine sa arunc cu banii aiurea..

 gumball3000, on 04 mai 2016 - 16:38, said:

Corect, confirm si eu ca face asa daca il lasi la setarile de economie energie pe Auto.

Nu aveam nimic setat la economie,ba chiar a intrat si un operator samsung cu ajutorul functiei de gestionare de la distanta.

Edited by Jericho22, 04 May 2016 - 16:50.


#13
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,268
  • Înscris: 01.12.2001

 Jericho22, on 04 mai 2016 - 15:47, said:

Deci...mi s-a inlocuit panelul a 2-a oara,acum am o problema cu reglarea automata a contrastului si luminiozitatii in functie de nuanta de negru..
LED-urile din backlight?;(
Si mie mi s-a ars un LED si a fost schimbat panelul. Dupa 2 ani alt LED, dar NU mai e in garantie. ;(
La al tau nu au avut placa de baza de schimb?

#14
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

 dorin_2k, on 04 mai 2016 - 17:46, said:

LED-urile din backlight?;(
Si mie mi s-a ars un LED si a fost schimbat panelul. Dupa 2 ani alt LED, dar NU mai e in garantie. ;(
La al tau nu au avut placa de baza de schimb?

Sincer nu stiu daca au mai avut..ca au mai schimbat-o odata pentru alt defect. Eu cred ca era ceva problema din soft..ca daca intram in youtube si ieseam problema nu mai aparea,dar daca stingeam si aprindeam iar tv imi facea la fel..si toate astea numai pe semnal analogic.

Edited by megafanro, 05 May 2016 - 00:36.


#15
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,393
  • Înscris: 06.11.2014
Nu mai conteaza ce avea, important e ca ti-au dat negatie. Cu ea te duci in Altex si iti cumperi alt tv, din suma care iti apare pe bonul de achizitie al 32H6400, ca tv-ul sigur nu mai e pe stoc.

#16
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006

 iZet, on 05 mai 2016 - 00:00, said:

Nu mai conteaza ce avea, important e ca ti-au dat negatie. Cu ea te duci in Altex si iti cumperi alt tv, din suma care iti apare pe bonul de achizitie al 32H6400, ca tv-ul sigur nu mai e pe stoc.
http://www.altex.ro/...   Cred că tot atât a dat și el pe 32 de inch.

http://www.altex.ro/...amsung-e40h6400

Edited by megafanro, 05 May 2016 - 00:40.


#17
MD

MD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,023
  • Înscris: 08.08.2002
Problema 1. este daca Altex iti da $ inapoi si daca da cati ?
Problema 2 ce tv sa-ti cumperi in loc ? Depinde de rezultatul de la 1. Încercă dacă poți sa mai pui ceva bănuți pentru un tv de 40" măcar.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate