Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Daimler a decis: Uzină de motoare în Polonia, nu în România
Last Updated: Sep 02 2016 06:56, Started by
bluebyte
, May 04 2016 15:03
·
0
#1
Posted 04 May 2016 - 15:03
România a pierdut din nou lupta cu vecinii săi pentru atragerea unei investiții străine majore în industria auto.
Grupul german Daimler a anunțat astăzi că noua sa uzină de motoare va fi construită în Polonia. Quote
Circa 500 de milioane de euro va investi Daimler, producătorul mărcilor Mercedes-Benz și Smart, în mica localitate Jawor aflată la 430 de kilometri de capitala Poloniei, Varșovia. Acesta este verdictul anunțat astăzi, printr-un comunicat de grupul german cu sediul în Stuttgart. Așa cum Capital anunța încă de ieri, atât Daimler cât și PSA Peugeot Citroen au în plan construirea unor noi uzine în Europa Centrală și de Est. Din nefericire, după ratarea uzinei de asamblare a modelelor Mercedes-Benz pentru care germanii au ales Ungaria în 2012, România a pierdut și lupta pentru uzina de motoare a aceluiași grup. La Jawor, Daimler va construi motoare cu patru cilindri alimentate cu benzină sau motorină și va avea nevoie de „câteva sute de angajați”. Conform oficialilor germani, impementarea proiectului este încă dependentă de condițiile asigurate de statul polonez, inclusiv de ajutoare de stat. Acesta va fi prima uzină europeană de motoare a Daimler din afara Germaniei, o altă astfel de facilitate amplasată în afara țării de origine fiind în China. În 2013, Daimler a inaugurat oficial, la Sebeș, în România, unitatea de producție pentru montaj cutii de viteză automate pentru autoturismele de lux Mercedes-Benz. De ce pierde Romania mereu asemenea mari investitii (500 Mil.€) dar mai ales de durata? De ce se pun bete in roate sau nu se poate ajunge la un consens pentru asemenea investitii de marci cu mare renume, ca Daimler? Si Coca-Cola a fost trimisa la plimbare de Funar in Cluj. |
#2
Posted 04 May 2016 - 15:06
Sunt si eu putin surprins, ca puteau sa puna fabrica de-a lungul Crisanei sau a Banatului, ca e aproape de granita cu Ungaria.
Dar na, Polonia se invecineaza cu Germania, are probabil taxe mai mici si tot asa. |
#3
Posted 04 May 2016 - 15:06
lipsa infrastructurii,coruptia, legile contradictorii.
daca era desteapta romania putea face o zona de la granita cu ungaria zona economica speciala ,cu infrastructura ,fara coruptie ,cu politisti la fiecare 50 metri,cu legi clare . e mai simplu pe o zona mica sa faci asta decat intr-o tara intreaga. Edited by pro-civilizatie, 04 May 2016 - 15:08. |
#5
Posted 04 May 2016 - 15:10
Probabil ca Renault (productie si proiectare) si Ford (productie) rasufla usurate ca nu a venit concurenta pe piata auto in privinta fortei de munca ..
Just sayin'. |
#6
Posted 04 May 2016 - 15:11
Romania a pierdut lupta??? Pai când si in ce fel a luptat?
|
#7
Posted 04 May 2016 - 15:13
#8
Posted 04 May 2016 - 15:14
#9
Posted 04 May 2016 - 15:14
n-amname, on 04 mai 2016 - 15:09, said:
Mama, daca mai era ponta premier iesea un scandal.. Dacă nu mai e Ponta, hai să ne luăm de...Patriarhul Daniel. Gata: el e de vină ! "Jos Patriarhul !", "Patriarhia omoară economia !"...şi alte sloganuri de acest fel. Fiecare investeşte unde găseşte că e mai avantajos. Şi avantajul se manifestă în multe feluri: de la taxe, până la tradiţii, obiceiuri ale locului, geopolitică, instalaţii, aprovizionare cu materii prime... Edited by lupini, 04 May 2016 - 15:17. |
#10
Posted 04 May 2016 - 15:15
Romania este departe, ce vreti acum? Nu are autostrazi, nu are alte variante de transport, cine sa vina ?
|
|
#11
Posted 04 May 2016 - 15:15
cica investitia este dependenta de ajutoare de stat.
nu vreau sa fiu carcotas sau gica contra, dar capitalismul asta de dreapta dependent de ajutoare de stat nu prea imi miroase a bine... |
#12
Posted 04 May 2016 - 15:15
Polonezii sunt un popor serios, cu politicieni seriosi.
Probabil ca Daimler s-a lamurit cum sta treaba cu infrastructura romaneasca, cu statul, cu legislatia, cu altele... Mi se pare o decizie inteleapta a lor. Nu vor sa se incurce cu statul roman. Polonia e mai aproape de ei si la propriu si la figurat. Edited by sylvius, 04 May 2016 - 15:16. |
#13
Posted 04 May 2016 - 15:18
#14
Posted 04 May 2016 - 15:22
sylvius, on 04 mai 2016 - 15:15, said:
Nu vor sa se incurce cu statul roman. Acum statul român are un frunte un...german. Guvernul e unul "Al Meu", adică...al lui, al germanului, de care a fost propus şi numit. Asta ar trebui să fie o garanţie că, România se îndreaptă spre "lucrul bine făcut". Sau o fi aflat cei de pe la Daimler, că Iohannis a fost pus în funcţie...cu sprijinul serviciilor secrete, deoarece nimic altceva nu-l recomanda ? Altfel nu explic de ce nu are încredere Daimler în statul român. Edited by lupini, 04 May 2016 - 15:23. |
#15
Posted 04 May 2016 - 15:25
poate ca articolul asta face parte din strategia de negociere a daimler cu statul roman.
|
|
#16
Posted 04 May 2016 - 15:26
Nu se pun se ouale in acelasi traista.
Are in Romania la Cugir fabrica de cutii de viteze, face motoarele in Polonia si le ansambleaza in Ungaria. Daca maine se strica treaba intr-o tara, relocheaza utilajele in alta rapid si are si personal gata calificat. edit: Mie oricum mi se pare nesimtire cu ajutoarele de la stat. Ford a avut parca peste 75 de milioane euro ajutor de la stat, dar obligatiilor si le-au respectat din parti: numarul de masini produse si investiile cam lipsa. De ce cu ford/mercedes etc statul sare cu banul, iar la cei mici nu doar ca nu le da nimic, dar le mai si ia. Edited by kiwy, 04 May 2016 - 15:31. |
#17
Posted 04 May 2016 - 15:27
lupini, on 04 mai 2016 - 15:22, said:
Acum statul român are un frunte un...german. Guvernul e unul "Al Meu", adică...al lui, al germanului, de care a fost propus şi numit. Asta ar trebui să fie o garanţie că, România se îndreaptă spre "lucrul bine făcut". Vai si amar de "neamtul" asta, cu guvernul lui cu tot ... |
#18
Posted 04 May 2016 - 15:28
Pollux, on 04 mai 2016 - 15:25, said:
poate ca articolul asta face parte din strategia de negociere a daimler cu statul roman. Chiar aşa de neserioşi să fie cei de la Daimler, încât să forţeze să facă ceva statul român...spunând că...merg în Polonia ? Dacă nu găsesc ce vor aici, nu vin, ci merg acolo unde găsesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users