Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

BMW E46 din 2004 cu EURO 3

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
dev13

dev13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.12.2015
Am cumparat recent un BMW E46 din 2004. Si in baza de date RAR e trecut ca EURO 3. Omologarea a fost facuta la prima cumparare in 2005.

VIN-ul este WBAEY71005KS59232.

Am incercat sa vorbesc cu ei ca nu are cum sa fie EURO 3 din anul ala, dar ei o tin ca "asa e in baza de date". Am fost si la reprezentata BMW si in sistemul lor apare EURO 4. Iar la RAR nu vrea nimeni sa-mi zica cum se calculeaza norma de poluare si nici nu vor sa verifice daca a fost calculata bine sau nu.

Toti dau din umeri si imi zic ca daca asa a fost trecut, asa e. Asta dupa ce mi-au gresit si noxele in cartea de identitate si m-a intors ANAF-ul inapoi ca nu se potriveste ce e in carte cu baza lor de date.

Ce sfaturi aveti?

#2
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
In mod normal ar trebui sa fie euro 4, este adusa din tarile arabe ?

#3
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,680
  • Înscris: 22.11.2007
dupa serie pare sa fie euro4, dar intr-adevar ciudat ca apare ceva de arabia. de unde este adusa?
dar daca de la BMW ti-au spus ca este euro4 cere-le o hartie cu care te duci la RAR sa remedieze situatia.
diferenta de taxa e de vreo 1000 euro intre eur3 si 4.

ce noxe ti-au trecut in carte? nu stiam ca si anaf-ul are vreo baza de date...

#4
Antirsipowermate

Antirsipowermate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 26.08.2012
N-ai specificat motorul. Vezi ca pe benzina sunt si motoare euro 3 in 2004.
http://www.autobook....capacitate=1995

LE: da am vazut VIN

Edited by Antirsipowermate, 04 May 2016 - 11:54.


#5
dev13

dev13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.12.2015
Are si manual in araba, dar mai multe nu stiu. Dealerul initial pare sa fie din Polonia (sticker in portbagaj pe trusa de scule si manual in poloneza).

Noxele mi-au trecut prima data 143 si apoi 180.

Un inginer de la RAR mi-a zis de certificat de conformitate. Problema ar fi ca dureaza 10 zile, plus scoaterea unei carti noi. Si nu scrie norma de poluare in el. Doar numarul de omologare si noxele pe care deja le au.

Problema pare sa fie la calcularea normei.

#6
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,680
  • Înscris: 22.11.2007
de unde (din ce tara) ai cumparat masina? ce acte are? de germania? intr-adevar co2-ul este 180 ptr masina ta, nu 143.

http://www.etk.cc/bm.../KS59232_EN.pdf

din cate stiu de la baieti care au mai avut problema asta (chiar pare sa fie o problema de la RAR) odata ce scoti hartia aia de la dealer BMW se rezolva. beleaua e ca hartia aia te costa ceva, parca 100 eur?!

Edited by bossake, 04 May 2016 - 12:10.


#7
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Daca masina a fost adusa din cine stie ce colt al lumii este posibil orice.

#8
dev13

dev13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.12.2015
Masina e inmatriculata din Iulie 2005 in Bucuresti. Din ce am inteles a fost cumparata de noua din reprezentanta.

#9
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,680
  • Înscris: 22.11.2007
aaa, deci are cartea deja scoasa.
nu stiu daca se mai poate face ceva, nu ai vazut ca este euro3 pe carte dinainte sa o cumperi? :(

ramane varianta aia de a scoate certificat de conformitate de la dealer BMW si apoi mers la RAR dar sa nu cumva sa fie obtuzi astia de la RAR, domne masina are cartea scoasa de 11 ani, la revedere, nu mai avem ce modifica, chiar daca este gresit :(.

#10
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
La sfarsitul numarului de omologare (existent pe carte) apare E3 sau E4?

#11
dev13

dev13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.12.2015
Numarul de omologare romanesc este cu E3. Asta ar fi problema. Ei zic ca e Euro 3, eu ii intreb cum au ajuns la concluzia asta si ei imi zic ca nu conteaza, asa a fost calculat in 2005.

Au deja toate datele, dar nu vrea nimeni sa verifice din nou sau macar sa-mi explice cum le-a dat lor Euro 3.

#12
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
nu cred ca conteaza prima inmatriculare, si anul fabricatiei, daca ai innimerit modelul e3 fabricat in 2004 e nasol. Totusi, incearca alt rar, alt judet, poti merge la orice rar din romania. Sper sa nu ma insel dar in primavara auzisem pe unii ca se duc in alte judete cu inmatriculatul

Edited by xkos, 04 May 2016 - 12:55.


#13
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Ce vrei tu sa faci este o reomologare. E chestia aia care costa aproape 1000 EUR.
Asa era pe vremea aia, fie din cauza ca masina era destinata pietei din est, fie ca RAR-ul de atunci era inapoiat. Nu ca n-ar fi si acum...

#14
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
daca nu, o baga pe bg si aia e, statu roman nu merita atatia bani

#15
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
Arabic / On-board Documentation a fost vanduta pentru tarile arabe, deci e cel mai probabil euro3.

#16
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,361
  • Înscris: 06.02.2008
Act oficial de la BMW si le dai cu el peste nas. Daca o tin pe a lor ii actionezi in instanta.Asta daca intr-adevar modelul tau e euro 4.Altfel nu ai vreo sansa. Ar mai fi varianta de omologare dupa testul dinamic dar e scumpa si nu rentează.

Edited by caiuscorneliu, 04 May 2016 - 13:30.


#17
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,680
  • Înscris: 22.11.2007
daca scoti hartia aia de la BMW eu cred ca este posibil sa mearga modificata cartea. dar inainte sa scoti mergi la RAR si cauta sa obtii o audientasau ceva cu vreun sef de acolo. stiu ca se poate.
Crede-ma ca si acum daca ar baga seria ta in sistem, 90% sunt sigur ca le-ar da ca masina e euro4. eu asa cred, si am oarecare experienta cu e46-urile. daca masina iesea euro3 aparea pe vin decoder EU3 emision norm. asa apare la valvetronicurile care chiar sunt euro3. plus ca al tau nu este n42 ci este n46 astea am impresia ca au fost euro4 indiferent de tara (la n42 alea de uk de ex ies euro3 intotdeauna).

ideea e ca la momentul ala, cand a fost facuta cartea,2005, la RAR era o bulibaseala cu normele euro. iar cum la vremea aia normele nu contau lumea nu se panica nu era interesata. Iti pot pune o poza cu o carte de e46 din 99, motor mai vechi decat al tau, dar care la cartea scoasa in 2004 la RAR a iesit euro4. motorul ala niciodata nu este euro4, nu a existat in varianta euro4.

Edited by bossake, 04 May 2016 - 14:48.


#18
dev13

dev13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.12.2015
Multumesc mult pentru sfaturi. M-am mai linistit putin.

Incerc cu un sef de la RAR. Daca nu merge, o sa incerc cu certificatul de conformitate. Va tin la curent. Posted Image

Edited by dev13, 04 May 2016 - 15:12.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate