Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
BMW E46 din 2004 cu EURO 3
Last Updated: May 16 2016 15:55, Started by
dev13
, May 04 2016 11:10
·
0
#1
Posted 04 May 2016 - 11:10
Am cumparat recent un BMW E46 din 2004. Si in baza de date RAR e trecut ca EURO 3. Omologarea a fost facuta la prima cumparare in 2005.
VIN-ul este WBAEY71005KS59232. Am incercat sa vorbesc cu ei ca nu are cum sa fie EURO 3 din anul ala, dar ei o tin ca "asa e in baza de date". Am fost si la reprezentata BMW si in sistemul lor apare EURO 4. Iar la RAR nu vrea nimeni sa-mi zica cum se calculeaza norma de poluare si nici nu vor sa verifice daca a fost calculata bine sau nu. Toti dau din umeri si imi zic ca daca asa a fost trecut, asa e. Asta dupa ce mi-au gresit si noxele in cartea de identitate si m-a intors ANAF-ul inapoi ca nu se potriveste ce e in carte cu baza lor de date. Ce sfaturi aveti? |
#2
Posted 04 May 2016 - 11:19
In mod normal ar trebui sa fie euro 4, este adusa din tarile arabe ?
|
#3
Posted 04 May 2016 - 11:48
dupa serie pare sa fie euro4, dar intr-adevar ciudat ca apare ceva de arabia. de unde este adusa?
dar daca de la BMW ti-au spus ca este euro4 cere-le o hartie cu care te duci la RAR sa remedieze situatia. diferenta de taxa e de vreo 1000 euro intre eur3 si 4. ce noxe ti-au trecut in carte? nu stiam ca si anaf-ul are vreo baza de date... |
#4
Posted 04 May 2016 - 11:51
N-ai specificat motorul. Vezi ca pe benzina sunt si motoare euro 3 in 2004.
http://www.autobook....capacitate=1995 LE: da am vazut VIN Edited by Antirsipowermate, 04 May 2016 - 11:54. |
#5
Posted 04 May 2016 - 11:58
Are si manual in araba, dar mai multe nu stiu. Dealerul initial pare sa fie din Polonia (sticker in portbagaj pe trusa de scule si manual in poloneza).
Noxele mi-au trecut prima data 143 si apoi 180. Un inginer de la RAR mi-a zis de certificat de conformitate. Problema ar fi ca dureaza 10 zile, plus scoaterea unei carti noi. Si nu scrie norma de poluare in el. Doar numarul de omologare si noxele pe care deja le au. Problema pare sa fie la calcularea normei. |
#6
Posted 04 May 2016 - 12:06
de unde (din ce tara) ai cumparat masina? ce acte are? de germania? intr-adevar co2-ul este 180 ptr masina ta, nu 143.
http://www.etk.cc/bm.../KS59232_EN.pdf din cate stiu de la baieti care au mai avut problema asta (chiar pare sa fie o problema de la RAR) odata ce scoti hartia aia de la dealer BMW se rezolva. beleaua e ca hartia aia te costa ceva, parca 100 eur?! Edited by bossake, 04 May 2016 - 12:10. |
#7
Posted 04 May 2016 - 12:07
Daca masina a fost adusa din cine stie ce colt al lumii este posibil orice.
|
#8
Posted 04 May 2016 - 12:13
Masina e inmatriculata din Iulie 2005 in Bucuresti. Din ce am inteles a fost cumparata de noua din reprezentanta.
|
#9
Posted 04 May 2016 - 12:18
aaa, deci are cartea deja scoasa.
nu stiu daca se mai poate face ceva, nu ai vazut ca este euro3 pe carte dinainte sa o cumperi? ramane varianta aia de a scoate certificat de conformitate de la dealer BMW si apoi mers la RAR dar sa nu cumva sa fie obtuzi astia de la RAR, domne masina are cartea scoasa de 11 ani, la revedere, nu mai avem ce modifica, chiar daca este gresit . |
#10
Posted 04 May 2016 - 12:25
La sfarsitul numarului de omologare (existent pe carte) apare E3 sau E4?
|
|
#11
Posted 04 May 2016 - 12:31
Numarul de omologare romanesc este cu E3. Asta ar fi problema. Ei zic ca e Euro 3, eu ii intreb cum au ajuns la concluzia asta si ei imi zic ca nu conteaza, asa a fost calculat in 2005.
Au deja toate datele, dar nu vrea nimeni sa verifice din nou sau macar sa-mi explice cum le-a dat lor Euro 3. |
#12
Posted 04 May 2016 - 12:54
nu cred ca conteaza prima inmatriculare, si anul fabricatiei, daca ai innimerit modelul e3 fabricat in 2004 e nasol. Totusi, incearca alt rar, alt judet, poti merge la orice rar din romania. Sper sa nu ma insel dar in primavara auzisem pe unii ca se duc in alte judete cu inmatriculatul
Edited by xkos, 04 May 2016 - 12:55. |
#13
Posted 04 May 2016 - 12:55
Ce vrei tu sa faci este o reomologare. E chestia aia care costa aproape 1000 EUR.
Asa era pe vremea aia, fie din cauza ca masina era destinata pietei din est, fie ca RAR-ul de atunci era inapoiat. Nu ca n-ar fi si acum... |
#14
Posted 04 May 2016 - 13:14
daca nu, o baga pe bg si aia e, statu roman nu merita atatia bani
|
#15
Posted 04 May 2016 - 13:17
Arabic / On-board Documentation a fost vanduta pentru tarile arabe, deci e cel mai probabil euro3.
|
|
#16
Posted 04 May 2016 - 13:28
Act oficial de la BMW si le dai cu el peste nas. Daca o tin pe a lor ii actionezi in instanta.Asta daca intr-adevar modelul tau e euro 4.Altfel nu ai vreo sansa. Ar mai fi varianta de omologare dupa testul dinamic dar e scumpa si nu rentează.
Edited by caiuscorneliu, 04 May 2016 - 13:30. |
#17
Posted 04 May 2016 - 14:47
daca scoti hartia aia de la BMW eu cred ca este posibil sa mearga modificata cartea. dar inainte sa scoti mergi la RAR si cauta sa obtii o audientasau ceva cu vreun sef de acolo. stiu ca se poate.
Crede-ma ca si acum daca ar baga seria ta in sistem, 90% sunt sigur ca le-ar da ca masina e euro4. eu asa cred, si am oarecare experienta cu e46-urile. daca masina iesea euro3 aparea pe vin decoder EU3 emision norm. asa apare la valvetronicurile care chiar sunt euro3. plus ca al tau nu este n42 ci este n46 astea am impresia ca au fost euro4 indiferent de tara (la n42 alea de uk de ex ies euro3 intotdeauna). ideea e ca la momentul ala, cand a fost facuta cartea,2005, la RAR era o bulibaseala cu normele euro. iar cum la vremea aia normele nu contau lumea nu se panica nu era interesata. Iti pot pune o poza cu o carte de e46 din 99, motor mai vechi decat al tau, dar care la cartea scoasa in 2004 la RAR a iesit euro4. motorul ala niciodata nu este euro4, nu a existat in varianta euro4. Edited by bossake, 04 May 2016 - 14:48. |
#18
Posted 04 May 2016 - 15:12
Multumesc mult pentru sfaturi. M-am mai linistit putin.
Incerc cu un sef de la RAR. Daca nu merge, o sa incerc cu certificatul de conformitate. Va tin la curent. Edited by dev13, 04 May 2016 - 15:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users