Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Symbol vs Logan
Last Updated: May 09 2016 21:15, Started by
g3ni3
, May 03 2016 07:49
·
0
#1
Posted 03 May 2016 - 07:49
Va salut. Am nevoie de o parere in plus legata de o alegere pe care am posibilitatea sa o fac. Detin un symbol 2007 de nou dci care nu m-a dezamagit pana acum. A ajuns la 120k, e alergat peste tot(munte/mare/afara) si se cunoaste asta, insa se tine ff bine si nu am probleme cu el. Acum insa cumnatul meu are posibilitatea sa isi schimbe loganul luat de nou un 2008 1.4 mpi si intentioneaza sa mi--l "doneze" mie in schimbul symbolului pe motivul ca loganul e mult mai ingrijit si nu prea alergat. Intradevar are dreptate(are 63k) si chiar a avut grija(prea mult chiar) de masina caci o stiu si a stat tot pe langa mine.
Intrebarea mea e daca se renteaza sa renunt la barcuta mea pe care o cunosc cu toate hibele ei si consum si acceleratie pentru ceva de 2 ori mai tanar(ca numar de km) si mult mai ingrijita/menajata insa si alta motorizare... De fapt dubiul meu e la motorizare, deoarece la un moment dat in Grecia, cu 5 persoane si bagaje, loganul chiar gafaia serios si un traseu pe care symbolul il face in 9-10 ore, loganul l-a terminat in aproape 12. Ceva sfaturi? "Dau gaina din mana pe fazanul vecinului sau stau cuminte?" Ps. Daca ii dau symbolul cumnatului urmeaza sa fie vandut. Ideea lui e sa vanda symbolul si sa pastrez eu loganul pt ca a avut mai mult grija de el. Daca pastrez simbolul, va vinde loganul=> nu se schimba nimic |
#2
Posted 03 May 2016 - 07:58
Motorul de 1,4 mpi este slabut, pentru masina de familie fara mari asteptari.
Avantaj ai avea la spatiu interior, motor mai simplu, masina mai noua . Dezavantaj la consum , bancheta rabatabila, tabla tratata mai bine pe symbol . Cu ceva cheltuiala poti si motorul de 1,4 sa-l faci mai "nervos" : alte bujii, alt soft si mai cistigi un 4-5 cp, se simte in reprize si forta la roata in trepte mici . Greu de spus avind in vedere ca este aceeasi masina , urca-te in ea si fa un drum mai lung, vezi cum te simti si decizi pe loc. |
#3
Posted 03 May 2016 - 08:03
Am condus-o si mi se pare lenesa. Ce m-ar incanta ar fi faptul ca e mai "noua" , e super ingrijta fata de a mea care m-a dus chiar peste tot si a carat destule cu brio, si doar un pic mai spatioasa. In rest la a mea ma super incanta consumul + autonomia, cuplul, si faptul ca e "a mea"(o cunosc mai bine)
|
#4
Posted 03 May 2016 - 08:05
N-as da symbol pe Logan, chiar dacă are mai putini km. Poți sa-i pui GPL la masina si ieși mai ok la consum, dar o sa iti înceapă sa rugineasca loganul. Tratamentul la tabla este sublim, înfloritor dar lipseste cu desavarsire.
Acei 63000 de km sunt făcuți în cea mai mare parte urban, dacă da, atunci uzura mașinii este mai mare. |
#6
Posted 03 May 2016 - 08:19
Vad ca nimeni nu spune nimic de siguranta dar deh e Romania, viata omului nu prea are asa mare pret (literalmente).
Mai nou din 2008 versus 2007 nu se pune; km la 120k si Diesel iarasi nu cred ca se pune in vreun fel problema. Diferenta majora mai e la spatiu, porkbagaj, etc. In rest cum se conduce e chestie de gust, nici una nu e racheta. Nu ai cum sa ajungi cu 3 ore mai repede in Grecia cu Clio doar asa ca zici ca-i masina mai rapida, e ceva subiectiv mult exagerat. Chiar daca la un moment dat mergi cu Loganul dupa Clio si ala face o depasire si nu-l mai vezi nu o sa fie o diferenta nici de minute, il ajungi la urmatoarea pauza de benzina sau WC nici n-a apucat sa parcheze bine. Mult mai mult conteaza cit de mult se baga soferul la depasiri si cu cit e dispus sa depaseasca limita, nu ca o masina e melc si cealalta racheta. |
#7
Posted 03 May 2016 - 08:30
Vezi pe dedesubt cum se prezintă. Poate ca Symbolul tău nu sta prea bine acolo deși pe afară arata bine.
Fiind dci s-ar putea sa fie nevoie sa bagi niște bani în injectoare, turbina, pompa de injecție etc. Numai un mecanic competent îți poate da răspunsul corect. |
#8
Posted 03 May 2016 - 08:44
g3ni3, on 03 mai 2016 - 07:49, said:
sa isi schimbe loganul luat de nou un 2008 1.4 mpi si intentioneaza sa mi--l "doneze" mie in schimbul symbolului pe motivul ca loganul e mult mai ingrijit si nu prea alergat. De fapt dubiul meu e la motorizare, deoarece la un moment dat in Grecia, cu 5 persoane si bagaje, loganul chiar gafaia serios si un traseu pe care symbolul il face in 9-10 ore, loganul l-a terminat in aproape 12. Dar nu, in opinia mea n-are sens sa faci asta. Ramai cu masina ta linistit, o cunosti, o ai de mult, etc. In plus, ambele masini sunt decente la mers normal, ambele merg cu 100-130km/h, limita maxima admisa in functie de tara/drum/etc, asadar nu vad de ce Loganul ar termina un traseu in modul asta. Clar e vorba de sofer. Sau s-a oprit sa admire peisajul pe undeva. Daca era alta masina mai dotata/etc, intelegeam, ca poate primeai ceva in plus. Daca era 2012 sau mai noua, intelegeam. Daca daca daca. N-are sens in cazul de fata. |
#9
Posted 03 May 2016 - 09:04
Din spusele unui coleg ce are Renault symbol dci 1.5 ii foarte multumit de masina. Are >180k si nu a avut vreo problema la motor. Ii un motor reusit, cu consum mic.
Cat despre 1.4mpi, un alt coleg spunea ca daca era nevoit sa faca o depasire pe drumurile noastre, o baga in a treia si oprea clima . In rest la fel, nu o avut probleme cu motorul si o ajuns cu ea pe la ~150k. Plus ca-i Renault vs Dacia, Logan fiind versiunea low-cost de Symbol. Eu i-as spune: Edited by Jokovic, 03 May 2016 - 09:12. |
#12
Posted 03 May 2016 - 09:36
#13
Posted 03 May 2016 - 09:48
La cat circuli merita mai degraba Loganul. La motorul turbodiesel al lui Clio e posibil sa inceapa sa mai cada cate ceva, injectoare, turbine etc, in schimb la Logan vei face doar revizia anuala (max. 200 lei). Cu rugina au fost probleme la primele serii 2005-2006, dupa care au luat masuri. Cu 2000 lei poti pune o instalatie omologata GPL, si sa ai costuri comparative/mai mici comparat cu Clio. Intr-adevar, daca mergi periodic 5 persoane+bagaje pe drumuri lungi, Loganul e un pic submotorizat, dar la 2, 3 iesiri pe an te descurci cu el.
|
#14
Posted 03 May 2016 - 09:58
Clio e baza, fiabilitate si costuri mici de intretinere pe langa dinamica comprtamentului la drum
Edited by andreic, 03 May 2016 - 09:59. |
#16
Posted 03 May 2016 - 10:16
As zice ca merita sa iei Loganul daca au echipare similara. Spatiul interior este mult mai mare, ai o masina mai ingrijita, cu mai putini km, mai noua, cu intretinere mai ieftina.
|
#18
Posted 03 May 2016 - 10:53
Inca un lucru de precizat: daca Loganul n-are AC, atunci nu merita luat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users