Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Achizitie auto buget 4000 E
Last Updated: May 10 2016 13:07, Started by
behind11
, May 02 2016 08:40
·
0
#1
Posted 02 May 2016 - 08:40
Prima pe lista este Golf V care va fi adus de cineva de incredere de peste hotare . De la masina vreau sa fie considerabil mai vioaie decat Solenza 1.4 , care nu e o masina puturoasa . Ce motorizare sa aleg 1.9 sau 1.6 102 hp ?
Multumesc anticipat ! |
#2
Posted 02 May 2016 - 08:49
Să alegi să fie un avans pentru o mașină nouă.
Riști enorm de mult cu mașini rulate, la 8 din 10 mașini rulate după cel mult 10000 de km ajungi cu ea în service. |
#3
Posted 02 May 2016 - 08:52
Golf 1.9 TDI, daca n-are defecte ascunse, merge bine, nu stiu nimic de 1.6...
Sa-i zici aluia "de incredere" sa-ti aduca masina cu tuv valabil (sa nu-ti aduca de export). |
#6
Posted 02 May 2016 - 09:24
/n-ai bani nici sa treci strada si vrei golf 5 1.9 tdi in 4000 euro.
Hai sa-ti tai din elan, ca-l ai prea mare: cu 3800-4200 euro pe contract de germania iei golf 5 1.9 tdi cu 260 -330 000km reali, nu mai putini niciodata. te mai costa ~ 350euro adusul si poate niste bani aluia care il aduce deci 500 euro sau mai bine, depinde cat de bun prieten iti este. taxa la euro 4 2004 este 400 euro minim si daca masina e mai noua gen 2007-2008 ajunge si la 800-900 euro. Ti-o aduce cu anvelope iarna poate, ai nevoie de vara, revizie, distributie, 2-3 piese defecte, 100 euro rar, 100 euro taxe +rca bani pe la politie/numere, etc. Insumam doar 4000+500+500+ 500= 5500 euro, minim, si nu o sa fie intr-o stare buna, aka la 300 000km daca nu au bagat bani in ea, ai de schimbat, discuri, amortizoare, bucsi, intinzatoare, rulmenti si multe altele, numai zic de piesele normale, turbina, ambreiaj, injectoare, pompa motorina, si alte mici defecte (macara geam, switch usa, broasca capota, etc). Deci ai 4000 euro si vrie golf 5 1.9 tdi? Cu 4000 euro de abia iti cumperi golf 4 la 3000 euro si cu restul il pui la punct, in schimb daca vrei sa impresionezi dobitocii pe strada ca tu ai masina, mai bine iti faci una din carton si mergi cu aia. Edited by Deenman, 02 May 2016 - 09:25. |
#7
Posted 02 May 2016 - 09:39
iDorin, on 02 mai 2016 - 08:49, said:
Să alegi să fie un avans pentru o mașină nouă. Riști enorm de mult cu mașini rulate, la 8 din 10 mașini rulate după cel mult 10000 de km ajungi cu ea în service. Edited by rich1974, 02 May 2016 - 09:39. |
#8
Posted 02 May 2016 - 09:47
Decat un Golf 5 mai bine iei un Megane 2. Motorina iei daca faci multi km in afara orasului si aici discutam de peste 30 000 km pe an. Mergi pe un motor de 1.6 benzina, poate gasesti una in tara si cu GPL omologat si taxa platiata. Arunca un ochi asupra asiaticelor, sunt mult mai fiabile decat europenele.
Edited by AlexRe, 02 May 2016 - 09:48. |
#9
Posted 02 May 2016 - 09:48
1.9tdi nu gasesti decat foarte rulat. Cauta 1.6mpi asta daca te multumesti cu un consum mediu de 7%.
|
#10
Posted 02 May 2016 - 09:52
|
#12
Posted 02 May 2016 - 09:58
Mai bine un focus la banii astia, nu stiu ce au golfurile in general ca parca sunt din aur asa de scumpe sunt.
|
#14
Posted 02 May 2016 - 10:26
Motorul de 1.6 benzina nu face Golful V rapid. Am eu pe Skoda, au cam aceeasi greutate. Nu vei avea o masina pentru condus sport.
Legat de ce spun colegii, 300000 km, daca despre asta va fi cazul, este mult, dar...nu ai cum sa iei ceva mai jos cu 4000E. Eu iti recomand sa cauti ceva pe plan autohton, sau sa mergi tu in germania, sa vorbesti cu proprietarul in acte si sa achizitionezi masina. Daca in lantul care te leaga de masina, mai apare un alt roman in afara de tine, pregateste-te pentru mult mai multi kilometri decat cei din bord. Romanii cumpara din germania cele mai uzate masini, cu un singur lucru in gand: sa arate bine. Am facut peste 20 drumuri in Germania, cu cate 2 mecanici, pentru diferite masini. Eu nu ma pricep, doar vorbeam cu ei si in timp, am invatat cum sta treaba cu documentele. Masinilie luate direct de la proprietar nu au probleme in acte si in bord. Dar la kilometri putini, pretul este pe masura. Eu iti recomand atentie la achizitia din afara (carte service!). Daca nu ajungi tu la proprietar, ia-o de aici. Si in final, c aidee, un Golf, IV ce-i drept, luat acum un an, 250000 Km pret bun, irelevant, a functionat perfect in Germania, dar in tara, la vreo cateva zile, motorul pur si simplu s-a distrus (nu ma pricep, dar stiu ca nu a trecut testul RAR si nici nu a putut fi reparat). Trebuia schimbat. La mana a doua, iti asumi niste riscuri. Eu, de exemplu, am masina SH, dar luata de aici. Am avut motivele mele. Sunt multumit. |
#15
Posted 02 May 2016 - 11:09
Lasă mai, tu cumpără că trebuie să mănânce și gura la mecanici ceva. Trebuie să trăiască și cei care vând piese auto noi sau din dezmembrări. Mai știu eu pe unu de curând care a luat un Golf 5 și îi bate lanțul. Acum se roagă sa îl tina măcar un an ca nu are bani sa o facă.
|
|
#17
Posted 02 May 2016 - 11:12
De ce va mai mirati?
Honda/Megane/Renault/Logan = astea sunt masini de parinti, bunici, familisti. Golf (EDIT aici intra si Scirocco - mare fitza , le curg balele la tinerele romance dupa el) /BMW/Audi = masini de tineri care vor sa se combine (sau proaspat combinati), masini care au sex appeal, excita fetele cand le vad cu geamuri fumurii si jante late. Pai du-te tu baiat fiind la una in club si zi-i ca hai pisi sa te duc acasa cu Megane 2 ) rade aia si cu **** de tine. Edited by Proiectil, 02 May 2016 - 11:14. |
#18
Posted 02 May 2016 - 11:31
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users