Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dimensiuni diferite anvelopa-talon
Last Updated: May 03 2016 05:46, Started by
Masina22222
, Apr 30 2016 17:28
·
0
#1
Posted 30 April 2016 - 17:28
Salut,revin cu o alta intrebare.Am un astra g cu jante pe 16 ,cauciucurile sunt 205/55/16 si in talon una din dimensiuni este 205/50/16,e in regula daca ma opreste politia?Daca difera doar un 5?
|
#3
Posted 30 April 2016 - 17:41
Poate imi explici si de ce,mi-am dat seama si eu ca nu prea e in regula ,de aia am si intrebat.Alte pareri?
|
#4
Posted 30 April 2016 - 17:42
Simplu. Nu ai in certificat, nu ai voie. Se ia talonul daca te opreste in trafic.
|
#5
Posted 30 April 2016 - 17:50
Masina22222, on 30 aprilie 2016 - 17:41, said:
Poate imi explici si de ce,mi-am dat seama si eu ca nu prea e in regula ,de aia am si intrebat.Alte pareri? Quote
ART. 148 Se interzice conducatorului de autovehicul sau de tramvai: 16. sa circule avand montate pe autovehicul anvelope cu alte dimensiuni ori caracteristici decat cele prevazute in certificatul de inmatriculare sau de inregistrare ori care prezinta taieturi sau rupturi ale cordului ori sunt uzate peste limita admisa; din HOTARARE nr. 1.391 din 4 octombrie 2006 (*actualizata*) pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice |
#6
Posted 30 April 2016 - 17:51
nu este in regula nici dpdv dinamic, roata are circumferinta mai mare.
|
#7
Posted 30 April 2016 - 18:30
Multumesc de raspunsuri,vreau sa ii iau sh acum ca sunt prea scumpe noi.
Celw reesapate,sunt bune de ceva?Si de unde imi dau seama care sunt reesapate si care sunt decat putin uzate? |
#8
Posted 30 April 2016 - 18:35
NU cumpara resapate. Foarte greu de echilibrat. Resapate: cauciucuri uzate carora li se schimba total banda de rulare.
Mai bine SH decat resapate. Cele resapate sunt "ca noi" cand ies din "fabrica". Scrie pe ele chiar. Pot fi insa si resapate SH. Adica si resapate si uzate. |
#10
Posted 30 April 2016 - 18:50
Sigur ca exista.
Decat resapate mai bine SH. Dar cel mai bine noi si clasa premium. Sistemul de rulare e foarte important la masina. |
|
#11
Posted 30 April 2016 - 18:51
Exista.
Am scris in acelasi timp. Un "sofer" n-ar pune asemenea intrebari. Ar sti singur raspunsurile. Edited by myshyk, 30 April 2016 - 18:52. |
#12
Posted 30 April 2016 - 18:52
Stiu dar sunt foarte scumpe.
Vad ca 205/55/16 gasesc si pe emag o gramafa, si la 205/50/16 nu gasesc niciuna,ce se intampla? |
#13
Posted 30 April 2016 - 18:56
Serafim are dreptate.
Uite aici: http://www.compara-p...ulator-anvelope Edited by Mircel, 30 April 2016 - 18:56. |
#15
Posted 30 April 2016 - 19:00
Raspunsul este relativ corect. Fecare masina are un numar de echivalente acceptate cand vine vorba despre ansamblul janta/anvelopa. Exista trei repere de catre trebuie sa se tina cont:
- diametrul rotilor ( la manevre de virare/franare , o anvelopa prea mare poate atinge in caroserie sau in angrenajul care sustne roata . - ET-ul - un ET nepotrivit poate face ca roata sa atinga elemente ale caroseriei la viraje sau pe franari agresive ) - diametrul jantei ( o janta mai mica poate atinge in etrierii de frana ) In talon ( la observatii ) , se pot trece absolut toate dimensiunile echivalente acceptate de producatorul masinii . Politia poate sa intervina daca vede diferente clare , observabile, intre anvelopele standard , omologate si trecute in talon ...si ce este in realitate pe masina. In cazul initiatorului , acel 5% ( pentru ca asta inseamna 55 fata de 50 ....inaltime talonului ca si procent din latime , adica 112,5 mm fata de 102,5 mm ) . Diferenta este de mai putin de 2,5 % si este acceptata . Totusi , in aceasta situatie , nici un politist nu va verifica dimensiunile , pentru ca practic este o diferenta nesesizabila cu ochiul liber. Se poate sesiza daca initiatorul va pune niste anvelope mult mai late si mai inalte . Pentru linistea initiatorului , poate merge la RAR si poate face o cerere pentru trecerea in talon si a alotor dimensiuni acceptate de producator , pe care dimensiuni le poate obtine de la orice dealer care vinde marca in discutie. |
|
#16
Posted 30 April 2016 - 19:02
La ITP NU treci decat cu "interventii" daca nu ai anvelopele trecute in CIV.
|
#17
Posted 30 April 2016 - 19:38
Poți sa iei și reșapate, cu condiția sa le poți cântări iar diferența la cântar sa nu fie mai mare de 200gr. Măcar 2 cate 2 sa le împerechezi pe punți. Așa evÎți dificultatea echilibrării.
|
#18
Posted 30 April 2016 - 21:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users