Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...
 Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...
 

Skoda Fabia 1,4 16V BBY 2004

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
robert_3x3

robert_3x3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.04.2016
Salut. Sunt de 2 luni posesorul unei skoda Fabia adusa din Germania.Avea 167k km verificați,toate reviziile la zi când am cumpărat-o. Am schimbat uleiul,filtrele,distributia (inclusiv pompa de apa) cam 1700 de lei. Acum o lună a trebuit sa ii schimb un colier si toba finala deoarece era ruginita rau si cedase (350 de lei cu tot cu manopera). I-am pus un radio cd alpine si montat boxe spate alpine ( 60de lei manopera). Acum 2 saptamani a inceput sa nu mai plece la prima cheie tot timpul si s-a aprins martorul check engine. Am dus-o la un tester si a avut 2 erori. Una legata de aerul conditionat din cauza nivelului scazut de freon si cealalta scurtcircuit/intrerupere senzor arbore cu came. Am senzorul (250 lei ) si am pus freon. Problema persista si am realizat ca am schimbat degeaba senzorul. Problema era cauzata de un fir intrerupt intre senzor si ECU. Intentionez sa ii schomb placutele de frana de pe fata cand o sa fac rost de bani. Anvelopele le-am schimbat cu unele de vara noi, matador stella 2 185/60 R15 ( 800 de lei setul plus manopera - le-am prins la oferta ). In rest masina se comporta impecabil si sper sa nu am probleme cu ea. Daca mai apare ceva poatez aici

#2
costea_nelu

costea_nelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 24.11.2010
Asa, si?

#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,837
  • Înscris: 25.01.2007
costica, nu cred ca intelegi notiunea de "jurnal de bord". reciteste de cate ori e nevoie, pana intelegi si tu.

#4
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

View Postrobert_3x3, on 30 aprilie 2016 - 09:30, said:

Salut. Sunt de 2 luni posesorul unei skoda Fabia adusa din Germania.[...]In rest masina se comporta impecabil si sper sa nu am probleme cu ea. Daca mai apare ceva poatez aici
S-o stapanesti sanatos! Poze?Posted Image

Edited by DannyMC, 30 April 2016 - 09:59.


#5
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Robert,

Felicitari pentru masina,multi km fara probleme.

Cu prima ocazie sai verifici chederele ,etansarea masinii in caz de ploaie, sunt renumite skoditele Fabia pentru treaba asta,mai ploua in ele !

Spo

#6
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,028
  • Înscris: 09.05.2006

View Postrobert_3x3, on 30 aprilie 2016 - 09:30, said:

Salut. Sunt de 2 luni posesorul unei skoda Fabia adusa din Germania.Avea 167k km verificați,toate reviziile la zi când am cumpărat-o. Am schimbat uleiul,filtrele,distributia (inclusiv pompa de apa) cam 1700 de lei. Acum o lună a trebuit sa ii schimb un colier si toba finala deoarece era ruginita rau si cedase (350 de lei cu tot cu manopera). I-am pus un radio cd alpine si montat boxe spate alpine ( 60de lei manopera). Acum 2 saptamani a inceput sa nu mai plece la prima cheie tot timpul si s-a aprins martorul check engine. Am dus-o la un tester si a avut 2 erori. Una legata de aerul conditionat din cauza nivelului scazut de freon si cealalta scurtcircuit/intrerupere senzor arbore cu came. Am senzorul (250 lei ) si am pus freon. Problema persista si am realizat ca am schimbat degeaba senzorul. Problema era cauzata de un fir intrerupt intre senzor si ECU. Intentionez sa ii schomb placutele de frana de pe fata cand o sa fac rost de bani. Anvelopele le-am schimbat cu unele de vara noi, matador stella 2 185/60 R15 ( 800 de lei setul plus manopera - le-am prins la oferta ). In rest masina se comporta impecabil si sper sa nu am probleme cu ea. Daca mai apare ceva poatez aici

Cat a fost halatul in Germania? Costuri de aducere, timbrul?

#7
robertrobby96

robertrobby96

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.08.2014
Sa ai grija de ea

Edited by robertrobby96, 30 May 2016 - 11:19.


#8
robert_3x3

robert_3x3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.04.2016

View PostDannyMC, on 30 aprilie 2016 - 09:58, said:

S-o stapanesti sanatos! Poze?Posted Image
Multumesc. O sa pun cateva poze zilele astea

View Postclausio, on 01 mai 2016 - 19:51, said:


Cat a fost halatul in Germania? Costuri de aducere, timbrul?
O cunostinta s-a ocupat cu adusul masinii. 100 de milioane i-am platit pentru masina

View PostAl3csutzul, on 30 aprilie 2016 - 11:52, said:

Robert,

Felicitari pentru masina,multi km fara probleme.

Cu prima ocazie sai verifici chederele ,etansarea masinii in caz de ploaie, sunt renumite skoditele Fabia pentru treaba asta,mai ploua in ele !

Spo
Am condus si pe ploaie de multe ori. Nu au fost probleme cu etansarea

Am schimbat placutele de frana acum doua saptamani. 200 de lei cu tot cu manopera

#9
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,660
  • Înscris: 22.11.2007
200 lei cu manopera fata+spate sau doar fata? daca e doar fata pretul a fost cam mare, si iti recomand sa mai verifici si in alta parte preturile..

asteptam pozele cu nerabdare. e varianta de 75cp sau 100cp? stiu ca a fost un motor si de 100cp de la vag de 1.4 16v.

#10
robert_3x3

robert_3x3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.04.2016

View Postbossake, on 30 mai 2016 - 16:21, said:

200 lei cu manopera fata+spate sau doar fata? daca e doar fata pretul a fost cam mare, si iti recomand sa mai verifici si in alta parte preturile..

asteptam pozele cu nerabdare. e varianta de 75cp sau 100cp? stiu ca a fost un motor si de 100cp de la vag de 1.4 16v.
doar fata. placutele au fost ATE o varianta putin mai scumpa recomandata de baietii de acolo. motorul e de 75 cp. pentru mine e suficient. cel de 101cp consuma mai mult si nu as fi vrut asta

Uitati doua poze cu jucaria facute azi in graba. E putin murdara ca am fost in weekend cu ea la munte si nu am trecut pe la spalatorie inca

Attached Files



#11
robert_3x3

robert_3x3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.04.2016
Acum o luna am mers cu masina pe Voineasa-Petrosani ( drum neasfaltat ) cu masina incarcata. Dupa peripetia asta trebuie schimbat rulmentul de la roata din fata stanga

#12
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Bravo , masinile astea is niste jucarii f ok . S-o stapanesti sanatos .
Sa verifici pragurile , dedesupt daca au pete de rugina si sa le " corectezi " , altfel in 2 ani o sa fie praf .
Placutele le-ai schimbat dar discurile ?

Edited by cobi1, 07 September 2016 - 12:26.


#13
robert_3x3

robert_3x3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.04.2016

View Postcobi1, on 07 septembrie 2016 - 12:25, said:

Bravo , masinile astea is niste jucarii f ok . S-o stapanesti sanatos .
Sa verifici pragurile , dedesupt daca au pete de rugina si sa le " corectezi " , altfel in 2 ani o sa fie praf .
Placutele le-ai schimbat dar discurile ?
am verificat pragurile foarte atent inainte sa o cumpar. discurile nu trebuiau schimbate. amortizoarele pe spate incep sa isi dea duhul,dar mai trag de ele ca nu am bani sa le schimb acum

#14
robert_3x3

robert_3x3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.04.2016
Acum o luna a picat bobina 3. Am schimbat-o si peste 2 saptamani a picat si bobina 2. I-am facut o verificare completa, am schimbat filtrele si uleiul.Ar trebui schimbate amortizoarele de pe spate care sunt obosite, rulment de la roata din fata si spate dreapta, bieleta de directie ,refacut unghiul de fuga si schimbati tamburii. Pretul pentru viitoarele piese este 1200  lei cu tot cu manopera

#15
robert_3x3

robert_3x3

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 30.04.2016
Pe 29 am reusesc sa lovesc masina in parcare supraetajata din cauza unui handicapat care urca pe contrasens Posted Image Posted Image . Am franat si am tras dreapta de volan crezand ca reusesc sa evit accidentul si am lovit coltul peretului. Rezultatul se vede mai jos.Trebuie schimbate urmatoarele: bara si suport fata, panoul frontal(trager) si s-au rupt si cateva urechi de la far.O balama de la capota e putin deplasata.
La minunata Brigada de accidente usoare sector 3(si cele de la sectorul 2 se rezolva in aceeasi camera) am stat nu mai putin de 2 ore jumate tinand cont ca eram a 3-a persoane, dar ei aveau doar o persoana care lucra Posted Image . Am vorbit la 2 serviceuri si s-au aruncat foarte mult la pret (2500-3000 lei)Posted Image . M-am orientat la dezmembrari si am gasit bara la aceeasi culoare cu a masinii la 350 de lei. Astept sa vad la cat ma duc piesele(nu cred ca mai mult de 1000) si manopera nu are cum sa coste asa exagerat

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   190.71K   22 downloads


#16
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Si eu am patit ceva de genul asta, dar am avut noroc ca nu ne-am lovit. S-a intamplat in parcarea de la Unirii. Aveam masina plina de bagaje. Ma pregateam sa plec de Craciun acasa. Cel mai rau mi-a parut ca aveam si niste globuri si s-au spart 2-3. Si aveam si o punga de napolitane care a cazut de pe scaun si s-a imprastiat tot prin masina. Asta e. Bine ca nu a fost mai grav. Esti "enervant" cu costurile alea de reparatii si intretinere. :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate