Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

Sfat alegere camion stupi

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
Veghaff

Veghaff

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 03.02.2016
Salut

Sunt un apicultor roman ce este in cautarea unui mijloc de transport care sa imi satisfaca nevoie de transport pentru minim 1000 de stupi ( ata am acum dar va creste numarul ) cu care merg in pastoral . Stupii ii incarc momentan cu un bobcat si sunt pusi pe paleti de cate 4 .

Nevoi :

- suprafata de incarcare cat mai mare ( platforma de minim 7 m )
- garda la sol cat mai mare
- tractiune minim 4x4 ( preferabil de la 6x4 in sus )
- va tracta o remorca cat mai mare
- suspensie cat mai buna ( aer sau foi de arc dar sa fie confortabile pe drum accidentat odata incarcat camionul )
- consum decent
- intretinere nu foarte scumpa
- cabina mare
- eficienta foarte buna in offroad ( va fi folosit si in situatii de noroi pe campurile patriei )
- MMA maxim acceptat in RO cu remorca cu tot
- stabilitate buna in offroad odata incarcat ( 2 sau trei randuri de stupi au si 2,3-2,7 m H )

Buget camion + remorca +taxe + draci +claci = maxim dar maxim 150,000 E ( leasing )

Asadar , va rog sa va dat-i cu parerea .

#2
tiomarami

tiomarami

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 769
  • Înscris: 24.11.2015
De ce vrei sa incarci 1.000 de stupi ? toti odata ?
Mor albinele daca ajung in pastoral la 2 zile distanta ?
Cumperi paine in fiecare zi ? sau mergi pe intai ianuarie si cumperi 365 de franzele ?

#3
DraculescuDraculescu

DraculescuDraculescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 31.07.2015
-stergere post-

Edited by DraculescuDraculescu, 14 February 2016 - 22:45.


#4
Maitestein

Maitestein

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,018
  • Înscris: 12.12.2015
Eu iti recomand sa te uiti la Mercedes sau Man. Daf sunt o companie extraordinara de camioane insa in offroad nu sunt stralucite, fara sa vorbim ca sunt inalte ceea ce afecteaza oarecum stabilitatea.

#5
Veghaff

Veghaff

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 03.02.2016

 tiomarami, on 14 februarie 2016 - 22:31, said:

De ce vrei sa incarci 1.000 de stupi ? toti odata ?
Mor albinele daca ajung in pastoral la 2 zile distanta ?
Cumperi paine in fiecare zi ? sau mergi pe intai ianuarie si cumperi 365 de franzele ?


Nu , nu , nu ! Eu m-am referit la numarul de stupi pe care ii am in ferma acum nu ca ii transport pe toti odata ( nici nu este posibil lucrul acesta ) .

#6
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013
eu nu stiu multe despre camioane , in schimb anul trecut am finalizat o caza la munte, in varful unui deal, iar cei de unde am luat materialele de constructii aveau camioane Renault 4x4  care pline de materiale(fier , caramida) au reusit sa ajunga in varful dealului, cei care carau lemnul aveau MAN si a fost nevoie sa descarce o parte din ele ca sa urce(au facut 2 drumuri)

#7
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Tatra.
Nu stiu cum vrei sa indesi 1000 de stupi intr-o remorca, nici in d'aia de tir nu iti incap.

#8
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
presupun ca vorbim de un camion nou?

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Doar pentru că iniţiatorul vrea un camion cât mai mare presupuneţi că trebuie să-i pună pe toţi deodată? Omul vrea să-i încapă cât mai mulţi la un transport şi să ajungă în locul pe care-l consideră cel mai bun. Puteţi recomanda un camion care să se încadreze în cerinţe?
La 150.000 euro şi leasing în mod cert trebuie să fie nou.

Edited by MembruAnonim, 15 February 2016 - 08:23.


#10
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
Daca e nou conteaza foarte putin marca camionului , oricum reviziile se vor face in reprezentanta , si camionul va avea garantie
Va conta pretul de achizitie sau afinitatea cumparatorului pt o marca anume.
In general camioanele se cumpara autosasiu si se caroseaza la un carosier autorizat
Singura problema pe care o vad este -''cabina mare''
Camioanele cu tractiune pe mai multe axe in general au cabina mica potrivita pt drumuri rele sau santier -o cabina mare nu se potriveste deloc cu off-roadul
http://suchen.mobile...D&adLimitation=

#11
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,010
  • Înscris: 01.11.2005
Va fi folosit doar pentru stupi sau se va folosi si la alte tipuri de marfuri ?Care e grutatea care trebuie transportata?Cati km va parcurge anual?Cat estimezi ca va merge pe asfalt?In toata povestea cu offroadul cele mai importante sunt anvelopele !Toate firmele au serii speciale pentru constructii activitati grele cu suspensie mai inalta si fara spoilere joase.
E suficient doar o platforma plata pentru incarcare ?

Nici macar racoantele care transporta lemne din padure nu au toate tractiune si pe fata !
Cabina mare e facuta pentru a dormi in ea 2 soferi nu e pentru mers prin padure si pentru offroad,are aproape 4m inaltime,o vei zgaraia si indoi !


#12
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007
I-ati un 6x6 de la Armata cu licitatie il duci la RAR dupa ce l-ai carosat pentru stupi , iti iei autorizatia de camion apicol si lasi dreacu balariile maoderne. care te vor umple de facturi.Vorbeste  cu un vechi sofer de la armata si te invata a ce si cum. fara multa electornica si alte softuri. pur mecanic...inclusiv aer pe roti,etc. cauciucuri sa ai la el.s oricum cand circuli cu el pe durmuri publice nu mergi cu 100km/h.motorina sa aia sa bagi la el.unele au si troliu montate pe ele din fabrica.

#13
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,010
  • Înscris: 01.11.2005
Lasati povestile cu 6x6 si 8x8 ca nu merge la competitii.
Probabil va fi achizitionat cu fonduri europene deci SH este exclus.

#14
Veghaff

Veghaff

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 03.02.2016

 pimi, on 15 februarie 2016 - 07:39, said:

presupun ca vorbim de un camion nou?

Da .

 pimi, on 15 februarie 2016 - 08:35, said:

Daca e nou conteaza foarte putin marca camionului , oricum reviziile se vor face in reprezentanta , si camionul va avea garantie
Va conta pretul de achizitie sau afinitatea cumparatorului pt o marca anume.
In general camioanele se cumpara autosasiu si se caroseaza la un carosier autorizat
Singura problema pe care o vad este -''cabina mare''
Camioanele cu tractiune pe mai multe axe in general au cabina mica potrivita pt drumuri rele sau santier -o cabina mare nu se potriveste deloc cu off-roadul
http://suchen.mobile...#38;zipcode=
p;climatisation=&axles=&wheelFormula=WHEEL_DRIVE_6x4&wheelFormula=WHEEL_DRIVE_6x6&wheelFormula=WHEEL_DRIVE_8x4&licensedWeight=&hydraulicInstallation=&drivingCab=&emissionClass=EURO5&emissionsSticker=&daysAfterCreation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=

Afinitati fata de o marca anume nu am ( am 2 IFA si o raba ) cu care am carat pana acum dar consider ca si-au dus viata . Cabina destul de mare in care un sofer sa se poata intinde timp de 2-3 ore cat merge camionul . Fac pastoral si la distante de 600 km ( sunt din Dobrogea ) si merge camionul si 5-6 ore uneori iar dupa ce camionul este incarcat trebuie sa te intinzi putin sa te odihnesti iar celalalt sa conduca iar dupa 2-3 ore se schimba soferii . Eu nu ma refer la cabina pentru transporturi internationale ci doar un mic pat care sa iti permita sa te odihnesti . Pana acum nu am avut si este obositor pentru oameni .

Axe cat mai multe . Din ce am calculat eu as putea pune minim 36 de paleti pe camion si inca atat pe remorca ( un palet are max 350 kg ) .

#15
Veghaff

Veghaff

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 03.02.2016

 bolo, on 15 februarie 2016 - 08:45, said:

Va fi folosit doar pentru stupi sau se va folosi si la alte tipuri de marfuri ?Care e grutatea care trebuie transportata?Cati km va parcurge anual?Cat estimezi ca va merge pe asfalt?In toata povestea cu offroadul cele mai importante sunt anvelopele !Toate firmele au serii speciale pentru constructii activitati grele cu suspensie mai inalta si fara spoilere joase.
E suficient doar o platforma plata pentru incarcare ?

Stupi cu albina in ei , butoaie de 300 kg cu miere , bazine IBC sau mai mari de 10 tone pentru sirop , cutii goale , caturi cu miere , cherestea ( atelier tamplarie ) , paleti cu saci big bags cu zahar .

La acesti 1000 de stupi actuali mai mult de 30,000 km nu va face . Pe asfalt se vor face probabil 90-95 % din km dar degeaba merge excelent pe sosea daca nu pot ajunge pe drum de pamant acolo unde vreau deci partea de off road poate este ca importanta 60 % in decizia de a cumpara ceva anume .
Stupii si toate cele vor fi incarcate pe o platforma fara nimic altceva ( suprastructuri , prelate sau mai stiu eu ce ) .

Ansamblul va fi de camion + remorca .

Nici macar racoantele care transporta lemne din padure nu au toate tractiune si pe fata !
Cabina mare e facuta pentru a dormi in ea 2 soferi nu e pentru mers prin padure si pentru offroad,are aproape 4m inaltime,o vei zgaraia si indoi !

Cabina cat sa se poata intinde pentru 2-3 ore un sofer scat celalalt conduce .

 reti, on 15 februarie 2016 - 09:21, said:

I-ati un 6x6 de la Armata cu licitatie il duci la RAR dupa ce l-ai carosat pentru stupi , iti iei autorizatia de camion apicol si lasi dreacu balariile maoderne. care te vor umple de facturi.Vorbeste  cu un vechi sofer de la armata si te invata a ce si cum. fara multa electornica si alte softuri. pur mecanic...inclusiv aer pe roti,etc. cauciucuri sa ai la el.s oricum cand circuli cu el pe durmuri publice nu mergi cu 100km/h.motorina sa aia sa bagi la el.unele au si troliu montate pe ele din fabrica.

Nu ma mai bag la second . Ba mergi si cu 100 km daca iti permite drumul ( rapiditatea in transportul stupilor este esentiala ) .

 bolo, on 15 februarie 2016 - 10:24, said:

Lasati povestile cu 6x6 si 8x8 ca nu merge la competitii.
Probabil va fi achizitionat cu fonduri europene deci SH este exclus.

Leasing sau cash ( sunt disponibili dar in functie de conditiile de leasing vedem ce si cum ) .

Fara fonduri .

Axe cat mai multe ( daca aduni greutatea camionului si a stupilor uneori ajungi la mase destul de mari ( 40 to sau chiar mai mari daca nu ai limite ) .

Troliu , diferentil blocabil sunt necesare pe drumuri de pamant . Daca da o ploaie in Dobrogea in 5 minute daca nu ai 4x4 minim nu intri pe camp in timp ce daca ai 4x4 iti permiti sa ajungi unde altii nu pot ( aglomerare a stupilor foarte mica sau deloc , intri cand vrei , iesi cand vrei ) . Spre exemplu la rapita daca ploua => nu mai poti iesi si pierzi la salcam ( cateva ore conteaza ) . Daca ramai blocat la rapita , salcam ciuciu in timp ce daca poti iesi chiar daca este drumul mai prost ajungi la salcam la momentul potrivit . Majoritatea zonelor unde amplasez eu stupii sunt in maxim 15-20 km de asfalt .

#16
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007
Dute atunci la Roman SA> au pe oferta autovehicule militare 6x6 .cu troliu ....la fel ca si staiile meteo cu container  vorbesti acolo si ti-l face platforma restul cred ca po-ti sa il faci singur sau le dai un proiect si ti-l face cu vrei inclusiv cu carte rAR ...inscris a camion apicol.Camion romanesc cutie ai si Alsion automata pe el daca vrei sua cu cutie mecanica....gasesti pe pagina lor web tot ce trebuie.

#17
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Eu mi/as lua un camion forestier 6x6 cu macara pentru incarcare/descarcare facila pe care l-as modifica pentru transport stupi. Macaraua poate fi imediat dupa acbina sau in spatele camionului. Este foarte facila manevrarea ei, este un fel de telecomanda mai mare cu care stai la distanta si faci manevrele dorite. La el se poate atasa oricand o remorca. Marci sunt destule : Man, Scania, Mercedes, Volvo, etc.

Attached Files

  • Attached File  11.JPG   49.67K   22 downloads
  • Attached File  12.jpg   53.49K   19 downloads
  • Attached File  13.jpeg   30.62K   18 downloads


#18
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007
Nu ma mai bag la second . Ba mergi si cu 100 km daca iti permite drumul ( rapiditatea in transportul stupilor este esentiala ) .

Tu mergi cu albine cu 100km/h hmhmhmhm bun asa.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate