Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Buick Riviera '72 cat poate sa coste?
#1
Posted 14 February 2016 - 17:57
Azi am vazut iarasi prin oras un Buick Riviera '72. Cred ca apartine unui fotograf A.M. din Tm.
In cazul in care masina in sine nu poate sa fie extraordinar de scumpa (s-ar gasi si sub 20000E) , care ar fi costurile in afara de benzina , care totusi la motorul ala de 7500cmc, cred ca este astronomic. Impozitul la o asemenea cilindree ar fi imens. Rca la fel. Au vreo facilitate masinile astea? Din ce am gasit pe net, pe alte forumuri se zice ca nu se plateste la ele timbru de mediu si nici impozit, dar cu conditia sa fie declarata masina de epoca/ istorica. In cazul acesta, cat este , daca este, limita anuala de km parcursi, am auzit de la cineva ca ar exista si o limitare in acest sens. Masina arata bestial, am gasit si un filmulet pe yt cu masina in cauza. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gH7y0fhcols?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 14 February 2016 - 18:17
Ca s-o treci ca masina de epoca trebuie sa ai toate piesele originale pe ea.
Lucru destul de greu tinand cont ca masina e fabricata in 1972. |
#3
Posted 14 February 2016 - 18:35
Eu stiam ca masini de epoca in Ro se considera cele fabricate pana in '70 , trebuie sa ai piese originale procentual minim xx % . Am citit ceva despre se pare ca si acolo se merge cu plicul si depinzi de o comisie cam afacerista , de RAR , etc. Nu te apuca pana nu iei legatura cu Asociatia din Ro.
Da , frumoasa masina , si a fost folosit modelul in niste filme. Edited by unucelalalt, 14 February 2016 - 18:38. |
#4
Posted 14 February 2016 - 18:42
Antitheft, on 14 februarie 2016 - 18:29, said: Trebuie putina perspicacitate sa realizezi ca Dacia 1300 este un model diferit de logan. Si logan 2 e diferit de logan 1 samd. Cand se termina productia , si trec 30 de ani, se poate numi masina "istorica". Deci Logan 1 ar putea fi considerat istoric din 2012 +30 de ani. Cu conditia sa nu se mai fabrice modelul ala prin Iran, Maroc, Rusia, Brazilia etc.Buick asta s-a fabricat doar din 1968-pana prin 1973. |
#5
Posted 14 February 2016 - 18:46
Sunt curios totusi, cum se considera piesele originale? Adica, consumabilele de unde sa fie originale? Filtre, placute de frana, discuri de frana, etc. Ca piese nu prea ai de unde gasi. O aripa de unde kkt sa scoti daca o cumperi usor lovita? Sau un far..
|
#6
Posted 14 February 2016 - 18:48
unucelalalt, on 14 februarie 2016 - 18:35, said:
Eu stiam ca masini de epoca in Ro se considera cele fabricate pana in '70 , trebuie sa ai piese originale procentual minim xx % . Am citit ceva despre se pare ca si acolo se merge cu plicul si depinzi de o comisie cam afacerista , de RAR , etc. Nu te apuca pana nu iei legatura cu Asociatia din Ro. Da , frumoasa masina , si a fost folosit modelul in niste filme. Mai exista o varianta,sa o aduci gata masina de epoca din alta tara ue, de ex in irlanda daca are numar ce incepe cu zv tfmercedez, on 14 februarie 2016 - 18:46, said:
Sunt curios totusi, cum se considera piesele originale? Adica, consumabilele de unde sa fie originale? Filtre, placute de frana, discuri de frana, etc. Ca piese nu prea ai de unde gasi. O aripa de unde kkt sa scoti daca o cumperi usor lovita? Sau un far.. Asta cu procent de originale,e alta gaselnita damboviteana,special sa bage bete in roate,ca in orice domeniu de altfel.Defapt se refera sa nu ai motor de la o masina mai noua adaptat pe vechea masina si inventii de astea,poti insa sa ai piese reconditionate cate vrei. |
#7
Posted 14 February 2016 - 19:00
ady_77, on 14 februarie 2016 - 18:48, said: Mai exista o varianta,sa o aduci gata masina de epoca din alta tara ue, de ex in irlanda daca are numar ce incepe cu zv Asta cu procent de originale,e alta gaselnita damboviteana,special sa bage bete in roate,ca in orice domeniu de altfel.Defapt se refera sa nu ai motor de la o masina mai noua adaptat pe vechea masina si inventii de astea,poti insa sa ai piese reconditionate cate vrei. [ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160214/23e2ea14bde8a207cdc873ed790605a2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Spatele mi se pare o opera de arta. Culoarea nu-i cea mai fericita dar s-a inventat vopseaua.. [ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160214/0ec74413e40973a3b25b15f2b49a2e90.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160214/7c044f78b532ac0e9200d630bc1cc9bb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160214/41de8ed8bb33ee3d0704c7c2ee33843f.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#8
Posted 14 February 2016 - 19:38
unucelalalt, on 14 februarie 2016 - 18:35, said:
Eu stiam ca masini de epoca in Ro se considera cele fabricate pana in '70 , trebuie sa ai piese originale procentual minim xx % . Am citit ceva despre se pare ca si acolo se merge cu plicul si depinzi de o comisie cam afacerista , de RAR , etc. Nu te apuca pana nu iei legatura cu Asociatia din Ro. Da , frumoasa masina , si a fost folosit modelul in niste filme. Nu prea mai am tengenta cu domeniul, pe motiiv de mult prea mult romanism din partea Retromobil Club, dar, dupa ultimele stiri din zona, o masina se considera istorica la 30 de ani dupa ce unitatea respectiva a iesit pe poarta fabricii - MASINA in cauza, nu MODELUL... tfmercedez, on 14 februarie 2016 - 18:46, said:
Sunt curios totusi, cum se considera piesele originale? Adica, consumabilele de unde sa fie originale? Filtre, placute de frana, discuri de frana, etc. Ca piese nu prea ai de unde gasi. O aripa de unde kkt sa scoti daca o cumperi usor lovita? Sau un far.. E vorba de piesele mari, de panouri de caroserie, motor, transmisie, repere de interior, etc. Alea trebuie sa fie originale...ma rog... Fa o vizita pe site-ul Retromobil Club. La un moment dat exista pe acolo documentatia (chestionarul), dupa care comisia lor evalua gradul de autenticitate al masinii. ady_77, on 14 februarie 2016 - 18:48, said: Mai exista o varianta,sa o aduci gata masina de epoca din alta tara ue, de ex in irlanda daca are numar ce incepe cu zv Atentie la faza asta - la un momnet dat astia de la noi nu acceptau certificatele de "automobil istoric" emise afara, trebuia recertificat de catre ei... Nu stiu care mai sunt practicile acum, de aia cum ziceam mai sus, vezi pe site-ul astora de la noi... Bafta! |
#9
Posted 14 February 2016 - 20:26
Nu e nevoie de "bafta".. doar cochetam cu ideea. Nu mi-as permite sa blochez atatia bani intr-un fier.
Cineva spunea ca la partea cu masina de epoca, ar exista si o limita de km maximum de parcurs anual. Ceva gen 10000km.. Oricum la cat consuma masina aia, chiar iti trebuie buget. Sub 30L/100km nu are cum sa scoata. |
#10
Posted 14 February 2016 - 20:56
tfmercedez, on 14 februarie 2016 - 20:26, said:
Nu e nevoie de "bafta".. doar cochetam cu ideea. Nu mi-as permite sa blochez atatia bani intr-un fier. Cineva spunea ca la partea cu masina de epoca, ar exista si o limita de km maximum de parcurs anual. Ceva gen 10000km.. Oricum la cat consuma masina aia, chiar iti trebuie buget. Sub 30L/100km nu are cum sa scoata. Iti dai seama ca nu exista limita de km doar in mintea unora care au iq negativ si cred ca statul poate controla orice.La o masina de asta o fi foarte greu sa scoti cablul de la kilometraj,iti dai seama ca nici cu stagiu la nasa nu reusesti... |
|
#11
Posted 14 February 2016 - 20:59
ady_77, on 14 februarie 2016 - 20:56, said: Iti dai seama ca nu exista limita de km doar in mintea unora care au iq negativ si cred ca statul poate controla orice.La o masina de asta o fi foarte greu sa scoti cablul de la kilometraj,iti dai seama ca nici cu stagiu la nasa nu reusesti... |
#12
Posted 14 February 2016 - 21:32
tfmercedez, on 14 februarie 2016 - 20:26, said:
Nu e nevoie de "bafta".. doar cochetam cu ideea. Nu mi-as permite sa blochez atatia bani intr-un fier. Cineva spunea ca la partea cu masina de epoca, ar exista si o limita de km maximum de parcurs anual. Ceva gen 10000km.. Oricum la cat consuma masina aia, chiar iti trebuie buget. Sub 30L/100km nu are cum sa scoata. Nu stiu nimici de limita de kilometri, dar stiu cas nu aveai voie sa pui reclame pe ea.. In privinta consumului, eu zic sa mai pui.... Lincoln-ul meu (Continental Mk V) avea motor de "doar" 6600 cmc, si sub 42 nu mi-a consumat niciodata.
Edited by calinkgb, 14 February 2016 - 21:32.
|
#13
Posted 15 February 2016 - 02:25
Pai si ce ai facut cu el? Sau mai bine zis, care i-a fost povestea?
|
#14
Posted 15 February 2016 - 02:59
Ca dotari banuiesc ca sunt trecute in cartea masinii.
De exemplu la Dacia 1300 an 1978, pentru alternator, electromotor = electroprecizie sacele, carburator carfil 32, delcou E. S., stergatoare UAMT, pompa benzina pulsor, lumini elba.....o parte din toate astea sunt trecute in cartea masinii, la echipare. Pentru aceeasi dacie, dar din 1971, alternator-electromotor-ruptor-distribuitor ducellier, pompa benzina sofabex, stergatoare sev marchal, carburator solex, lumini cibie.... Diferenta intre ele doua a consttat in contractul fabricii cu Renault, primele erau facute sub licenta Renault, ultimele copiate dupa expirarea licentei. Diferentele sunt trecute in carte! Probleme au aparut la atestarea masinilor din 1969-1971 cu echipare de 1977-198x. Pentru atestare, inainte era dupa data iesirii ultimei masini de pe poarta fabricii, acum se pune la socoteala anul de fabricatie al masinii. 30 de ani e limita. O atestezi vehicul istoric si nu mai platesti impozit,taxa aia de inmatriculare, itp doar la RAR, posibilitate asigurare RCA doar pe 1 luna....si or mai fii. Ca si limitari nu am auzit, dar cu numarul de km rezolvi usor cu o bormasina pe cablul de kilometraj (daca o semana cat de cat cu dacia). Edited by medelin992, 15 February 2016 - 03:20. |
#15
Posted 15 February 2016 - 03:01
Urmaresc povestea masinii pe facebook si proprietarul a ingropat foarte multi bani in ea pentru ca este o masina americana, totusi. Din ce stiu, dupa ce a cumparat-o a dezmembrat-o complet, a cumparat unele piese noi si a vopsit-o si dupa ce a terminat-o, a avut 2 probleme mari. A ramas in trafic din cauza ca paletele de la ventilatie au distrus radiatorul si a calat motorul cu alta ocazie.
As pune pariu ca a cheltuit mai mult cu restaurarea si reparatiile astea 2 decat a dat pe masina. Daca stii cine e de ce nu ii scrii ca sa il intrebi detalii ? Edited by nicolaie, 15 February 2016 - 03:02. |
|
#16
Posted 15 February 2016 - 08:17
#17
Posted 15 February 2016 - 18:04
tfmercedez, on 15 februarie 2016 - 02:25, said:
Pai si ce ai facut cu el? Sau mai bine zis, care i-a fost povestea? S-a dat acum vreo 3 ani... Poate va veni alta, vedem ce s-o intampla in viitor - nu era exact ceea ce imi doream, recte Plymouth Barracuda. Masina s-a luat din Germania de la un fost ofiter de aviatie american in stare destul de degradata - capota portbagaj cu vopseaua jupuita, motor nefunctional, maruntisuri d-astea... A fost 2300 euro, plus drumul. Aici a mai stat vreo juma' de an pana venit piesele din State, ca sa am macar motorul functional: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AZWA5gbCawc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cu greu s-a gasit un service care sa o vopseasca, in asa fel incat sa fie la fel ca atunci cand iesit din fabrica [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9LKwTyMFyqU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cam asa a iesit: 17072010(002).jpg 156.57K 17 downloads 17072010(003).jpg 154.75K 22 downloads 17072010(004).jpg 163.41K 23 downloads 17072010.jpg 147.3K 28 downloads In fine, asta a fost odata....mergem inainte |
#18
Posted 15 February 2016 - 19:37
Cadranele alea se vede pe ele de la o posta ca sunt "de firma" Cartier.. superb.. ai vandut-o cu profit?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users