Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Se cere foarte mult CRM (customer relationship management) ce inseamna?
Last Updated: Feb 12 2016 20:35, Started by
blizzardonly
, Feb 10 2016 18:19
·
0
#2
Posted 10 February 2016 - 18:22
da-i pe google
e un sistem integrat de gestiune a portofoliului de clienti - actuali si potentiali ai datele lor, produsele de care beneficiaza, produsele care le-ar putea fi utile, conditii preferentiale, samd Edited by Damascus77, 10 February 2016 - 18:23. |
#3
Posted 10 February 2016 - 18:54
Depinde si cine iti cere si post ai.
E ce a zis Damascus doar ca poate avea mai multe module sau mai multe sisteme. Pe vremea cand eram agent am lucrat la o firma care avea asa ceva. Erau printre singurii pe vremea aia, cei de la firmele concurente au venit si ei ulterior cu el. A nu se intelege ca este un singur program. Sunt poate mii de variante de implementare in functie de ce vrea firma respectiva care il foloseste. Ei, pe vremea cand il foloseam era de ajutor daca il completezi cu simt de raspundere si te tii de el. Daca il completai ca unii colegi ai mei doar ca sa vada sefii ca ai activitate in el, era doar timp pierdut. Oricum si mie imi manca minim o ora pe zi. |
#4
Posted 10 February 2016 - 19:24
Depinde si in ce context apare. La mine in firma de exemplu CRM se numeste o aplicatie in care inregistrezi taskuri pentru alte departamente. Daca nu-mi mai merge mouse-ul, inregistrez un task catre dep. IT si se prezinta baietii cu un mouse.
|
#5
Posted 10 February 2016 - 19:30
tecalto, on 10 februarie 2016 - 19:24, said:
Depinde si in ce context apare. La mine in firma de exemplu CRM se numeste o aplicatie in care inregistrezi taskuri pentru alte departamente. Daca nu-mi mai merge mouse-ul, inregistrez un task catre dep. IT si se prezinta baietii cu un mouse. acolo e o aplicatie de helpdesk, CRM este pentru gestionarea relatiei cu clientii sau poate sunteti priviti ca niste clienti pentru cei de la IT |
#6
Posted 10 February 2016 - 19:33
tot ce tine de relatia cu clientii. Servicii deja vandute, gradul de satisfactie al clientilor, cat de activa e relatia cu clientii, cat de bine e pusa la punct baza de date cu clientii, astfel incat sa poti anticipa nevoile, etc. Este un concept foarte complex.
|
#7
Posted 10 February 2016 - 19:42
Eu folosesc Salesforce. Nr 1 mondial.
Este cu adevarat incredibil de folositor in conditiile in care acopera toata plaja de nevoi a unei companii. |
#8
Posted 10 February 2016 - 21:21
andrei_221, on 10 februarie 2016 - 19:33, said:
tot ce tine de relatia cu clientii. Servicii deja vandute, gradul de satisfactie al clientilor, cat de activa e relatia cu clientii, cat de bine e pusa la punct baza de date cu clientii, astfel incat sa poti anticipa nevoile, etc. Este un concept foarte complex. Adica e o prostie. |
#9
Posted 11 February 2016 - 09:00
Si cei de la Microsoft ofera o solutie pentru CRM, si anume platforma SharePoint, care poate fi customizata (cica) sa serveasca si ca un CRM. Dar mie mi s-a parut ca e mai mult un fel mijloc de comunicare si editare documente impreuna, decat un CRM.
Recomand Salesforce, desi am trecut doar prin faza de trial. |
#10
Posted 12 February 2016 - 20:35
Microsoft are Dynamix ca solutie CRM. Cine ti-a zis de SharePoint, te-a mintit.
Nu mai recomanda daca nu esti in tema. Edited by LukRo, 12 February 2016 - 20:36. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users