Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Cursuri ArcGIS/ArcMAP/SmallWorld?!

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
wikkiz2

wikkiz2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 08.10.2009
Salutare!!

Scuze, dar chiar nu stiam unde m-as putea integra cu postul meu. ( M-am gandit sa postez la CAD - cadastru, ca si asa sunt student aici.. dar am ales sa postez aici. Scuze moderatorilor daca va dau de treaba )

Sa incep, sunt student in anul 3 la USAMV specializarea cadastru din Bucuresti.
Am inceput sa imi fac griji, sa ma panichez ce o sa fac cu viitorul meu. Asa ca am ales sa optez pentru GIS ( Geographic Information Systems )
Ma gandesc la GIS pentru ca asta am inceput sa fac in anul 2 si a inceput sa-mi placa. ( cred ca este ceva de viitor bun, din care se va castiga bine )

Am cautat eu niste cursuri de GIS pe internet si am dat de cursul tinut de cei de la ESRI romania. ( foarte cunoscuti si importanti.. in 2 zile/16 ore are cursul = 250 euro.. cred ca de asta sunt asa scumpi..)

Dupa ce m-am mai interesat.. am auzit ca SMALLWORLD este acum cautat mai mult pentru ca este o combinatie de gis si de baze de date. (din cate mi s-a explciat arcgis si arcmap e ca pascal pentru cei din informatica. Daca gresesc corectati-ma, va rooooooooooooog! )

Asa ca am ajuns aici, pe softpedia. Sper sa ma indrumati undeva catre un curs ok, si cunoscut si cu care pot sa fac ceva dupa.