Problema cartela Vodafone
Last Updated: Feb 11 2016 10:31, Started by
AlinLaw
, Feb 09 2016 23:51
·
0
#1
Posted 09 February 2016 - 23:51
Salut!
Mi-am incarcat astazi cartela Vodafone dupa cateva luni de repaus si am activat o extraoptiune cu minute si sms-uri in retea si national (mai precis, cea de 2 euro cu 300 min/sms VDF si 20 min/sms national). Am dat cateva apeluri si sms-uri unor persoane din reteaua Vodafone si am observat cu stupoare ca s-au consumat minute din cele nationale, desi, in mod normal, nu vorbisem cu nimeni din afara retelei, deci nu era justificat. Ideea e ca din minutele in retea nu s-a consumat deloc. Initial am crezut ca problema este din telefon, am verificat diverse setari, totul parea ok. Am bagat cartela in alt telefon si am dat un sms de proba - aceeasi problema. Drept urmare, mai am doar 2 min/sms national si 300 pe care nu le pot folosi. Stie cineva care ar putea fi problema si cum as putea remedia situatia? Multumesc! |
#2
Posted 09 February 2016 - 23:56
Sigur erau numere in reteaua Vodafone? Pot fi portate chiar daca sunt 072x/073x/079x
Daca erau, fa o sesizare catre Vodafone la RC |
#4
Posted 10 February 2016 - 07:20
ce ai patit e o nimica toata pe langa ce am patit eu in telekom, aveam traffic inclus 100MB si dupa 2 scanari banale cu goagal mi-au luat si din credit ca traficul initial se dusese, iar daca sun in alta retea mai baga lejer 2-3 minute in plus pe langa ce am vorbit
Edited by bogdan1811, 10 February 2016 - 07:24. |
#5
Posted 10 February 2016 - 09:22
AlinLaw, on 09 februarie 2016 - 23:51, said:
Salut! Mi-am incarcat astazi cartela Vodafone dupa cateva luni de repaus si am activat o extraoptiune cu minute si sms-uri in retea si national (mai precis, cea de 2 euro cu 300 min/sms VDF si 20 min/sms national). Am dat cateva apeluri si sms-uri unor persoane din reteaua Vodafone si am observat cu stupoare ca s-au consumat minute din cele nationale, desi, in mod normal, nu vorbisem cu nimeni din afara retelei, deci nu era justificat. Ideea e ca din minutele in retea nu s-a consumat deloc. Initial am crezut ca problema este din telefon, am verificat diverse setari, totul parea ok. Am bagat cartela in alt telefon si am dat un sms de proba - aceeasi problema. Drept urmare, mai am doar 2 min/sms national si 300 pe care nu le pot folosi. Stie cineva care ar putea fi problema si cum as putea remedia situatia? Multumesc! Se intampla cam rar ceea ce ai descris tu mai sus. Asigura-te ca 100% erau numere in reteaua vodafone nu portate cum ti-a spus mai sus colegul mmm3. Poti lua legatura cu Vodafone Suport aici pe site(www.vodafone.ro) selectezi Chat Online. Sau scrie un email folosind formularul de aici https://www.vodafone...ntact/index.htm Sau telefonic *222 / 0372.02.2222 Edited by VladutzU2013, 10 February 2016 - 09:23. |
#6
Posted 10 February 2016 - 09:25
Cauta pe portabilitate.ro si vezi daca numerele.s portate. Eu am avut surpriza sa vad ca multi din agenda mea s.au mutat din telekom unde au vazut cu ochii.
|
#7
Posted 10 February 2016 - 10:11
Problema poate fi ordinea in care au fost setate aceste optiuni, adica: prima data se consuma cele nationale (in retea sau in afara, nu conteaza) si apoi cele in retea. E o magarie pe care o faceau cei din telecom acum ceva ani, sper ca acum sa fie o greseala de setare in system a ordinii optiunilor si nu o practica deliberata.
|
#8
Posted 11 February 2016 - 09:33
Le-am făcut o sesizare ieri celor de la Vodafone și urma ca în cel mai scurt timp sa revină cu un răspuns.
În dimineața asta, am primit un sms din partea Vodafone prin care am fost informat ca am primit cadou 50 minute naționale, însă problema inițială nu s-a remediat. Mulțumesc pentru sfaturi! |
#9
Posted 11 February 2016 - 10:31
Buna!
Solicitarea ta este inregistrata in sistem. Tocmai pentru ca se afla inca in verificari, ai primit un bonus de 50 minute pe care le poti utiliza pentru apeluri in alte retele. O zi frumoasa! Lavinia |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users