Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Skoda Octavia-Check engine

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
stuparusami

stuparusami

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 03.03.2015
Salutare! Skoda Octavia facelift 1.6 Diesel
Nu sunt cunoscator dar incerc sa spun cat mai corect din punct de vedere tehnic.
De cateva luni mi se aprinde martorul pe bord.
Am fost prima data sa imi stearga eroarea si sa vada ce e.
A spus ca este EGR ul asa ca l  demontat si l am curatat.
Becul nu s a stins. Dupa ceva timp cativa km s a stins.
Cand condc si plec mai nervos sau conduc mai agresiv se apinde iar .
Filtrele le am schombat prima data cand s a aprins impreuna cu ulei cu tot.
Masina trage destul de bine dar dupa 2000 de turatii . pana acolo intre 1.500 si2000 urca greu.in rest totul ok. Nu se aude zgomotos nu nimic.
Ce parere aveti?
Ce ma sfatuiti?

#2
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Cati km are masina,mergi cu ea preponderent in oras?
Bine ar fi sa o pui pe tester,sa nu fie de la filtrul de particule.

#3
kartys

kartys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 07.02.2007
Fa un test cu vagcomul si vezi ce eroare iti da. Pot fi multe cauze, bujii, bobina inductie, filtru motorina,etc,etc. Pana nu vezi ce eroare ai e greu de spus ce are.

#4
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007
Posted Image Posted Image Posted Image

Attached Files



#5
b0bby

b0bby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 29.04.2014
Cum arata martorul din bord? Ce iti scrie in bord? Avand in vedere ca ai 1.6 tdi, inseamna ca e model relativ nou si la acestea iti si scrie in bord ce ai, pe langa acel martor.

Edited by b0bby, 10 February 2016 - 02:27.


#6
stuparusami

stuparusami

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 03.03.2015
In bord nu scrie nimic. Pe tester mi a dat egr ul cum spuneam.
Masina e din 2010 si da de obicei parcurg undeva la 6 km de la un sat la oras si restul prin oras

Are 65.000 km

#7
SILE802002

SILE802002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 05.02.2008
Testerul era vag-com sau ceva multimarca? Îți dă eroare pe egr dar pot fi multiple cauze. Inclusiv DPF - ul. Investighează mai amănunțit cu cineva care știe sa interoghează tester.

#8
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
De pe tester trebuia sa iei codul de eroare de genul P0403 Exhaust recirculation....
EGR la motoarele noi CR nu se pot curata bine, te paste schimbarea
Intrebarea e daca ai EGR dintr-o bucata (clapeta + racitor) sau separate, ca sa iesi mai ieftin

#9
medecinsenior

medecinsenior

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 02.01.2016
Am si eu o problema cu check engine: Skoda Octavia 2 benzina 1.6, eroarea e de la sonda lamda, ceva cu amestec, nu-mi mai amintesc. Imprejurarile m-au facut sa plec din tara cu ea fara sa ii schimb sonda (dupa asigurarile mecanicului care mi-a spus ca cel mult imi creste consumul, nimic altceva). De o perioda insa, cat masina e rece, abia trage, se inneaca si trepideaza. Dupa ce incepe sa se incalzeasca merge si trage perfect. Martorul e mereu aprins, insa pana nu ajung in tara nu am ce face.

Ce spuneti, simptomele ar fi cauzate tot de sonda lambda, sau tinand cont ca face asa doar cand e rece, ar fi fisele, bujiile sau bobina de inductie?

#10
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 medecinsenior, on 10 februarie 2016 - 13:54, said:

asigurarile mecanicului care mi-a spus ca cel mult imi creste consumul, nimic altceva
Asigurarile au fost gratuite sau te-a taxat ?

#11
medecinsenior

medecinsenior

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 02.01.2016

 adrian_r5, on 10 februarie 2016 - 15:06, said:

Asigurarile au fost gratuite sau te-a taxat ?


I-am platit pentru diagnoza 20 de lei. Mai util totusi decat reply-ul tau gratuit

#12
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,361
  • Înscris: 06.02.2008
Cresterea consumului la defectarea sondei lambda e doar unul din efecte.Motorul intra in modul avarie si mergând mult timp in acel mod poti afecta alte componente ale motorului. Daca esti sigur ca e sonda lambda schimb-o cat mai repede.
Alte coduri de eroare nu a depistat?

Edited by caiuscorneliu, 10 February 2016 - 15:50.


#13
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 medecinsenior, on 10 februarie 2016 - 15:34, said:

Mai util totusi decat reply-ul tau gratuit
Si care zici ca ar fi acea utilitate ?

#14
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Da-i afara bujiile, curatale cu peria de sarma si ardele pe aragaz,scoate apoi una din borne si reconecteaz-o dupa 5 minute.Porneste apoi motorul, lasa-l un pic sa se inacalzeasca si dai talpa vre-o 10-15 KM cu schimbat in 6000.
Ai sa vezi ca problemele dispar pana vii in tara daca conduci mai turat.
Cat ulei consuma intre schimburi?

Edited by geo123, 10 February 2016 - 16:22.


#15
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 stuparusami, on 09 februarie 2016 - 23:41, said:

Skoda octavia facelift 1.6 Diesel

 geo123, on 10 februarie 2016 - 16:19, said:

Da-i afara bujiile, curatale cu peria de sarma si ardele pe aragaz
dai talpa vre-o 10-15 KM cu schimbat in 6000.

Posted Image Posted Image Posted Image



#16
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Daca tu spui ca o masina din 2010 trebuie data la gunoi pentru o amarata de sonda si ceva bujii ancrasate datorita amestecului bogat si mers subturat e clar......

#17
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
la gunoi nu o dai,dar se duce pe apa sambetei filtrul de particole.bun mecanic.....

#18
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 geo123, on 10 februarie 2016 - 17:34, said:

Daca tu spui ca o masina din 2010 trebuie data la gunoi pentru o amarata de sonda si ceva bujii ancrasate
Cine si unde a spus treaba asta ?

 geo123, on 10 februarie 2016 - 17:34, said:

e clar......
ce e clar ?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate