Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ajutor router Tenda
Last Updated: Feb 09 2016 23:12, Started by
popicu2009
, Feb 09 2016 20:39
·
0
#1
Posted 09 February 2016 - 20:39
Salutare tuturor! Mă confrunt cu o problemă legată de routerul meu, poate mi-ați putea oferi voi un sfat. Am un Tenda F300 pe care l-am folosit câteva luni bune, până într-o zi când a picat internetul în cartier. După ce a revenit, nu am mai reușit să configurez nicicum routerul (deși i-am dat reset de mai multe ori, am crezut că s-a stricat, l-am înlocuit cu altul – din păcate, aceeași marcă –, însă rezultatul este același. După ce trec toate datele, inclusiv username-ul și parola de la RDS, primesc la infinit același rezultat (în locul unde mai demult apărea „conectat“): Niciun răspuns. Asigurați-vă că puteți accesa internetul prin conectarea cablului ethernet direct la pc-ul dumneavoastră. Alternativ, contactați ISP pentru ajutor. Menționez că, în cazul în care conectez cablul de internet direct la laptop, merge perfect. Am înțeles de la cineva că nu le pot cere ajutor celor de la RDS pentru router. Mulțumesc anticipat!
|
#2
Posted 09 February 2016 - 20:52
Presupun ca ai User manual la router dar nu l-ai citit cu constiinciozitate si nu ai revizuit exact configurarile.
|
#3
Posted 09 February 2016 - 21:45
#6
Posted 09 February 2016 - 23:09
Incearca sa configurezi routerul cu alt dispozitiv sau alt browser. Configurand cu browserul nativ din smartphone-ul meu nu mergea de nicio culoare, cand am incercat ci alt smartphone pe alt browser a mers fara probleme. E vorba de un Tenda asemanator al unui prieten pe care a dat 50 de lei.
|
#7
Posted 09 February 2016 - 23:12
suna la rds si spunele ca ti`ai schimbat laptopul si sa`ti adauge noul mac in server. sau daca nu cum a spus userul @cspot cloneaza macul laptopului in router.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users