Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Ajutor router Tenda

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
popicu2009

popicu2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 29.06.2009
Salutare tuturor! Mă confrunt cu o problemă legată de routerul meu, poate mi-ați putea oferi voi un sfat. Am un Tenda F300 pe care l-am folosit câteva luni bune, până într-o zi când a picat internetul în cartier. După ce a revenit, nu am mai reușit să configurez nicicum routerul (deși i-am dat reset de mai multe ori, am crezut că s-a stricat, l-am înlocuit cu altul – din păcate, aceeași marcă –, însă rezultatul este același. După ce trec toate datele, inclusiv username-ul și parola de la RDS, primesc la infinit același rezultat (în locul unde mai demult apărea „conectat“): Niciun răspuns. Asigurați-vă că puteți accesa internetul prin conectarea cablului ethernet direct la pc-ul dumneavoastră. Alternativ, contactați ISP pentru ajutor. Menționez că, în cazul în care conectez cablul de internet direct la laptop, merge perfect. Am înțeles de la cineva că nu le pot cere ajutor celor de la RDS pentru router. Mulțumesc anticipat! :)

#2
GeorgeGeo

GeorgeGeo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,066
  • Înscris: 01.05.2007
Presupun ca ai User manual la router dar nu l-ai citit cu constiinciozitate si nu ai revizuit exact configurarile.

#3
popicu2009

popicu2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 29.06.2009

 GeorgeGeo, on 09 februarie 2016 - 20:52, said:

Presupun ca ai User manual la router dar nu l-ai citit cu constiinciozitate si nu ai revizuit exact configurarile.

Da, l-am folosit şi am respectat cu precizie toţi paşii de acolo, de mai multe ori, dar problema continuă, din păcate…

#4
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
ppoe
user
parolă
şi conectare
ai alte setări?

#5
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
Incerca sa schimbi si MAC-ul cu cel al laptopului...

#6
emi_axel

emi_axel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 371
  • Înscris: 29.08.2007
Incearca sa configurezi routerul cu alt dispozitiv sau alt browser. Configurand cu browserul nativ din smartphone-ul meu nu mergea de nicio culoare, cand am incercat ci alt smartphone pe alt browser a mers fara probleme. E vorba de un Tenda asemanator al unui prieten pe care a dat 50 de lei.

#7
niceguy12

niceguy12

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 09.05.2010
suna la rds si spunele ca ti`ai schimbat laptopul si sa`ti adauge noul mac in server. sau daca nu cum a spus userul @cspot cloneaza macul laptopului in router.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate