Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Renault clio 2 1.4 din 99

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
diaconucc

diaconucc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 07.06.2014
salut .   am o problema cu mai multe intrebari toate au acelasi subiect  stabilitatea masinii in curbe.
masina mea  de la 40 km/ in sus devine sanie simt ca se rastoarna si nu vrea sa vireze .
1 ar fi faptul ca nu am gasit cauciucuri de iarna ca cele originale adica 165 65 r14  si am pus    165 70 r14  deci un pic mai inalte
2  sa fie telescoapele  ?
3 bucsaraia  ?

4 toate ?
ce sa schimb mai urgent 2 sau 3?
ajutor !!  

Mentionez ca nu troncane in mers !
am testat capetele de bara adica am prins roata de la ora 3 respectiv 9  si am tras in socuri dar nici un joc sau bataie !

Mai degraba cand ma apas pe capota fortat cu soc aud un poc in momentul cand revine masina la loc  dar  putin nu tare !

#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,614
  • Înscris: 07.02.2003

Vizualizare mesajdiaconucc, pe 09 februarie 2016 - 16:07, a scris:

salut .   am o problema cu mai multe intrebari toate au acelasi subiect  stabilitatea masinii in curbe.
masina mea  de la 40 km/ in sus devine sanie simt ca se rastoarna si nu vrea sa vireze .
Pai depinde de raza virajului. Amortizoarele sunt bune ?

#3
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Iti trebuie amortizoare noi si facute si unghiurile.Daca se gasesc jocuri la un control amanuntit iti trebuie si bucsaraie.
Daca o scoti pe liber(doar asa de proba) ia virajul mai bine? Sa nu fie blocat si diferentialul.

#4
diaconucc

diaconucc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 07.06.2014

Vizualizare mesajgeo123, pe 09 februarie 2016 - 17:38, a scris:

Iti trebuie amortizoare noi si facute si unghiurile.Daca se gasesc jocuri la un control amanuntit iti trebuie si bucsaraie.
Daca o scoti pe liber(doar asa de proba) ia virajul mai bine? Sa nu fie blocat si diferentialul.
Ma gandesc ca diferentialul nu e blocat  chear daca nu m-am gandit la asta .
Am ridicat pe cric partea dreapta si am invartit de rota din fata nu am simtit nici o piedica deci cred ca diferentialul e ok
sau am ramas inpotmolit in namol si doar roata din partea stanga (cred adica nu mai stiu exact care dintre ele  ) se invartea cu putere

Vizualizare mesajgeo123, pe 09 februarie 2016 - 17:38, a scris:

Iti trebuie amortizoare noi si facute si unghiurile.Daca se gasesc jocuri la un control amanuntit iti trebuie si bucsaraie.
Daca o scoti pe liber(doar asa de proba) ia virajul mai bine? Sa nu fie blocat si diferentialul.
Da cred ca ar fi telescoapele ele sunt cele mai uzate (toate 4) adica cred ca e destul de logic ca forta din momentul virajului sa imi traga masina in directia corespunzatoare iar telescoapele sa permita arcurilor sa se lase exagerat de mult astfel si senzatia de rasturnare ... cred eu in mintea mea!

Vizualizare mesajandreic, pe 09 februarie 2016 - 17:12, a scris:

Pai depinde de raza virajului. Amortizoarele sunt bune ?
sigur sunt peste 50% uzate

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate