Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 

service-return.com fost www.quickservice.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
mariusxcom

mariusxcom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 06.06.2006
Mi-am cumparat un telefon sony Z3 compact de la OKTAL.ro (Elka oktal group) care intre timp au dat faliment. (acum sunt cei de la cel.ro din cate se pare)
Dupa vreo 7-8 luni dispay-ul mi s-a dezlipit si mi-a aparut o pata pe el.
L-am trimis in service si a fost "reparat" prin inlocuirea display-lui.

Toate bune si frumoase timp de 2 luni dupa care display-ul s-a dezlipit din nou dar in alta zona. L-am trimis din nou in service si l-am primit dupa 4 zile (din care 2 au fost weekend).
M-am bucurat ca s-au miscat foarte bine dar imediat am sesizat ca sticla de pe spate era dezlipita. si nu putin cam in proportie de 30-40 %
Cand l-am trimis in service am precizat si sa ii faca testul IP68 (daca presiunea din interior difera de presiunea de afara adica sa fie rezistent la introducerea in apa ) dar se pare ca nu i-au interesat.
Acum l-am trimis din nou.

Oricum nu cred ca am vreo sansa sa il schimbe si nici nu cred ca vor reusi sa il repare cum trebuie.

voi ce experiente aveti cu service-return.com ?

#2
luci_flash

luci_flash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,003
  • Înscris: 17.09.2010
N-are treaba cu ei, are treaba cu ecranul prost. Ei doar primesc o piesa si o inlocuiesc.
Si eu am un LG G2 la care i-am schimbat deja de 2 ori ecranul, pentru aceiasi problema ca si tine.
Daca ai noroc, pe la sfarsitul perioadei de garantie n-o sa mai fie disponibile display-uri si iti da banii inapoi.

#3
mariusxcom

mariusxcom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 06.06.2006
pai ciudat e ca sony a inlocuit mai peste tot (si in afara si in tara) telefoanele z3c dar se pare ca cele luate pe filiera quick mobile nu beneficiaza de "garantia" sony  ci de garantia quick mobile.
cel mai ciudat e faptul ca le-am specificat sa faca testul ip68 si nu avea cum sa treaca testul cu sticla dezlipita.
am mai inteles ca de fapt numai in fabrica se poate lipi sticla ca sa treaca testul ip68. in fine asta e cand te zgarcesti la 10 lei si nu cumperi de unde trebuie

#4
mariusxcom

mariusxcom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 06.06.2006
Acesta este raspunsul de la SONY:

Quote

Vă mulţumim că aţi contactat Departamentul de Relaţii Clienţi Sony Xperia.
În primul rând dorim să ne cerem scuze pentru întârzierea răspunsului nostru. Ne pare rău că întâmpinați probleme cu dispozitivul dumneavoastră Sony Xperia Z3 Compact. Referitor la cerința dumneavoastră,dorim să vă propunem să contactaţi magazinul de unde a fost achiziţionat dispozitivul, întrucât telefonul dumneavoastră cu numărul IMEI XXXX a fost fabricat pentru a fi vândut pentru comeţul din Hong Kong  şi în România nu puteţi beneficia de suport tehnic sau garanţie.

În continuare vă ataşăm condiţiile Garanţiei Limitate care stipulează după cum urmează: "Dacă aţi cumpărat produsul într-o ţară membră a Spaţiului Economic European (SEE) sau în Elveţia ori Turcia şi produsul respectiv a fost destinat vânzării în SEE sau în Elveţia ori Turcia, veţi beneficia de service pentru produs în orice ţară SEE sau în Elveţia ori Turcia în condiţiile din garanţie care au întâietate în ţara în care aveţi nevoie de service, cu condiţia ca un produs identic să fie comercializat în ţara respectivă de către un distribuitor Sony autorizat"

Ei au dreptate .. asta e cand cumperi de la magazine de genul acesta ...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate