Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
benzina, 5000eur, 2010
Last Updated: Mar 14 2016 22:25, Started by
jonSnow
, Feb 08 2016 19:49
·
0
#1
Posted 08 February 2016 - 19:49
salut,
as vrea sa imi iau o masina pe benzina si sa ii montez instalatie gpl pret maxim: 5.000 euro nu vreau sa fie foarte veche, asa probabil minim din anul 2010 km ma gandeam ca undeva la maxim 50.000 (daca doua masini arata aproximativ la fel, cat de mult ar trebui sa conteze faptul ca are 50.000 sau 70.000km masina? ) in principiu ma intereseaza o masina cu cerintele de mai sus, care sa consume putin, sa nu fie foarte mica (fara spark, Toyota aygo, Citroen c1 etc...) si sa nu fie Dacia Sandero (logan este ok) nu doresc link-uri, ci mai degraba sfaturi generale, care ar fi modelele de luat in calcul, de ce sa ma feresc, etc masina va fi cumparata in mai-iunie mersi Edited by jonSnow, 08 February 2016 - 20:02. |
#5
Posted 08 February 2016 - 20:38
#6
Posted 08 February 2016 - 20:44
#8
Posted 08 February 2016 - 21:58
Pai la cum pui problema chiar Sandero se încadrează perfect. Si buna ca an, si putin rulata si ieftina ca intretinere. Dar daca iti pute", iti recomand o superoferta la ce vrei tu. Uita-te dupa un Peugeot 207 sau un Clio. Poate o Kia Rio sau un Hyundai i20. Ca la o Fabia, Polo sau Fiesta cum vrei tu, slabe sanse. Poate un Colt de 1.3 daca nu ti se pare exotic.
O varianta ar fi si cum spunea cel de mai sus, sa mai scazi la ani si sa mai pui 20-30000 de km si te incadezi la Astra H sau Focus 2 ambele de 1.6 in stare (foarte) buna si nu de la samsari sau din târg. Edited by LauCalin, 08 February 2016 - 22:00. |
#9
Posted 08 February 2016 - 23:22
La un calcul de bun simt instalatia GPL iti reduce costurile de operare la 55-65% in functie de regimul de mers. Asa, niste cifre aproximative:
- Compacta, mediu 7.5% - cu GPL echivalent 4.5% ~138 lei economie la mia de km - Cotiga din clasa mini, mediu 6% - cu GPL echivalent 3.6% ~ 110 lei economie la mia de km Eu am doua sfaturi legat de ce vrei sa faci tu: 1. Renunta la carutele alea bune numai de dus pizza, gen Aygo, C1, etc. Confort zero, durabilitate indoielnica, calitate slaba. Recomand de la clasa mica in sus, de preferat compacta daca gasesti. 2. Gandeste-te cati km faci si nu iti pune GPL daca in aia 4-5-x ani cat vei tine masina nu reusesti sa-ti scoti investitia de macar doua ori. De multe ori de vei baza pe faptul ca masina consuma putin si o vei folosi chiar si cand nu se justifica folosirea unei masini. |
#10
Posted 09 February 2016 - 20:05
RazvanBV91, on 08 februarie 2016 - 21:14, said: cam astea ar fi variantele, ori mai scad ani si adaug km pt un Ford Focus sau golf 5 pana in 180k km (pe care il ador) ori un logan cu cat mai putini km parca nu m-as baga la mazda, nu stiu in ce masura gasesc diverse piese la dezmembrari in caz de e nevoie vreodata (forduri, dacii sau golfuri parca sunt mai multe...) Edited by jonSnow, 09 February 2016 - 20:12. |
|
#11
Posted 09 February 2016 - 20:11
La focus 2 nici macar nu trebuie sa mai scazi anul... benzinar gasesti sigur in 5 mii din 2009- 2010...
Edited by raul07, 09 February 2016 - 20:11. |
#12
Posted 09 February 2016 - 23:37
Nu gasesti Focus 2009-2010 la 5000 de euro decat chel si daramat. Astea pe benzina nu sunt cumparate de catre flote ci de persoane fizice unde masina inseamna cheltuiala, nu venit. Plus ca au rulaj mic iar masinile cu rulaj mic costa. Cand ii cautam masina lui fratimeu am vazut un singur Focus 2008, 2.0i cu vreo 120k ... la 4500 de euro s-a dat in aceasi zi, mi-a parut rau ca n-am sunat sa-i spun ca plec direct catre Cluj sa-l vad. In rest numai mincinosi, masini cu 80k in cei trei ani de carte service si 100k dupa 7-9 ani. Mai gasisem unul de 1.8i in Brasov, din 2008 pana in 2015 avusera 5 proprietari. CINCI! Desigur, 80k km si carte service deloc.
|
#13
Posted 09 February 2016 - 23:59
Gasesti Chevrolet Aveo dupa 2009-2010 in banii aia. Nu e asa mica si poti pune si gpl. La intretinere e printre cele mai ieftine masini pe piata si gasesti cu pana in 70000km
Edited by caiuscorneliu, 10 February 2016 - 00:01. |
#14
Posted 10 February 2016 - 00:09
#15
Posted 10 February 2016 - 00:43
Bani, ce sa coste ?!? Masinile cu rulaj mic sunt scumpe, e logic sa fie asa, probabilitatea mica de a se strica creste confortul.
Doar ca de multe ori oamenii uita ca si vechimea conteaza la fel de mult ca si rulajul, degeaba ai tu un Focus din 2008 cu 20k la bord cand eu stiu destul de sigur ca in 2-3-4 ani masina aia va fi impanzita de puncte de rugina. |
|
#16
Posted 10 February 2016 - 01:10
Anul trecut, un prieten gasise Octavia 2 FL, 2011, 1.4 TSI, 6500 euro, breck, inmatriculata, adusa in tara de vreun an. Nu mai stiu exact cati km avea, sub 150.000, dar problema asta deja a devenit relativa. Am dat o tura cu ea, mergea excelent, cu un demaraj foarte frumos, nu batea, nu troncanea (proba facuta pe denivelari, cu sau fara viteza), dusa si verificata ulterior in service ...
Edited by shymano, 10 February 2016 - 01:10. |
#17
Posted 10 February 2016 - 01:20
Am doua exemple in parcare care te pot contrazice. Una avea 25000 de km când am luat-o (2009, fabricata in 2007) si acum are aproape 80000 si cealaltă avea 20000 (2014, fabricata in 2008) si acum are aproape 40000 de km. Niciuna nu are rugina si niciuna nu a "cerut" bani in plus. Sa nu-mi spui ca un Colt sta mai bine in privinta ruginei ca un Focus, ca nu o cred. Merg ca in ziua cand le-am cumparat. Extrem de important este modul cum a fost exploatata masina. Daca are rulaj... normal, gen 50000 de km in 4-5 ani si nu s-a avut grija de masina, ai facut ceva cu jet pe rulajul ala normal raportat la vechime. E suficient sa-i dai forja când motorul e rece, sa-i pui alt tip de ulei, sa nu schimbi filtrele la timp (ca sa nu zic cureaua de accesorii care daca se rupe, poti sa ramai cu masina in drum), sa uzezi inutil ambreiajul, sa pui carburant prost etc. Prefer o masina mai "statuta" decât asa ceva. Si apropo, iti spun din experienta. E ceva inedit sa mergi sa vezi o masina cu 40000 de km cu uleiul negru si sub nivelul din motor. Foarte putini verifica asa ceva si dupa 30-40000 de km se plâng ca nu se mai fac masini cum se făceau odata.
Edited by LauCalin, 10 February 2016 - 01:23. |
#18
Posted 10 February 2016 - 19:56
am zis sa ma uit si la Sandero azi pe net, la prima vedere imi par mai scumpe ca loganurile
are careva idee pe la ce dealeri de sh pot sa testez sandero si golfuri? ca loganul stiu cum merge. sau... e vreo diferenta intre sandero si logan? la felul in care se simte la condus, bineinteles la weltauto te lasa sa le plimbi? Edited by jonSnow, 10 February 2016 - 20:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users