Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Skoda - Se opreste motorul + bord mort

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
Cristi107

Cristi107

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 19.10.2015
Am o Skoda Octavia Combi 2002 1.9 TDI si am o problema destul de urata la ea

Treaba sta in felul urmator: am lasat masina o saptamana in parcare fara sa o folosesc deloc. Ieri dimineata cand m-am urcat am observat ca ceasurile din bord (kilometraj + ceas) aratau liniute peste tot, nimic descifrabil. Am tot sperat ca a "inghetat" ceva si ca se rezolva la pornirea motorului. Cand am pus contactul s-a aprins doar martorul de la motor si de la baterie, restul e stins si nu a urcat nici acul de la motorina. Apoi cand i-am dat cheie a pornit motorul, m-am bucurat, insa dupa 2 secunde a murit

Am cam incercat tot ce am gasit pe forumuri
- am verificat bateria, e buna (casetofonul, lumini interioare, faruri, stopuri, claxon .. toate merg)
- motorina are sigur
- am pus aparatul de masura pe sigurante si toate sunt in regula
- am impins mufele de la IC + verificat de apa - nici-o problema aici
- am incercat cheia de rezerva (porneste iar dupa 2 secunde moare)
- pedala de acceleratie e ok, nu e blocata

Pana pe joi - vineri nu am timp sa o duc la service. Ma gandeam ca mai exista ceva lucruri de incercat in parcare

Multumesc

#2
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010
Bateria ai masurat-o cu un aparat ?? Vezi cat indica ...
Sa nu cumva sa ai vreun dop de gheata pe conducte ... motorina asta de la noi e asa cum e.
Si mie, la un Renault Megane 1 (de la serviciu), imi indica bordul cu intermitente la bitii ceasului, cand sta in frig mai pronuntat; abia dupa ce se incalzeste in masina isi revine.

#3
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,992
  • Înscris: 15.06.2007
Ai incercat si o cheie mai lunga? Sa o tii vreo 10 se unde pe demaror? Poate cumva s-a dezamorsat pompa de motorina?

#4
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Scoate borna de la baterie cateva minute si incearca din nou. Insa iti recomand maine pe la pranz cand e mai cald afara. S-ar putea sa mearga, prilej pentru a o duce la service pe roti.. ca sa nu mai chemi platforma..

#5
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Eu am patit ceva asemanator la Golful meu (Golf V 1.9 TDI). Problema a fost urmatoarea - contactul nu mai recunostea cheia si intra in actiune imobilizatorul. Masina pornea si se oprea dupa 2-3 secunde.

#6
lupini

lupini

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,152
  • Înscris: 29.12.2006

 Cristi107, on 08 februarie 2016 - 00:42, said:

Cand am pus contactul s-a aprins doar martorul de la motor si de la baterie

Dacă s-a aprins martorul roşu de la baterie, şi stă aprins, s-a dus alternatorul, adică "dinamul" ce încarcă bateria.

Aşa am păţit eu anul trecut, e adevărat, nu cu Skoda ci cu BMW, însă la toate maşinile, martorul roşu al bateriei arată că nu mai merge alternatorul.

La mine a fost destul de rău, că după ce s-a aprins becul roşu al bateriei, cam după 15 minute, maşina s-a oprit în mijlocul drumului. Noroc că a fost un drum lăturalnic. N-a mai mers absolut nimic, deşi bateria era încărcată, că am verificat-o.

Aşa se întâmplă când se strică alternatorul: bateria rămâne încărcată o vreme, însă din cauză că nu mai primeşte de la alternator curent destul ca să pornească motorul (sau să-l menţină pornit), nu mai are destulă putere să "tragă" maşina, deşi...becurile, radio-ul...etc, pot funcţiona...o vreme.

Edited by lupini, 08 February 2016 - 01:32.


#7
Cristi107

Cristi107

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 19.10.2015

 shymano, on 08 februarie 2016 - 00:51, said:

Bateria ai masurat-o cu un aparat ?? Vezi cat indica ...
Sa nu cumva sa ai vreun dop de gheata pe conducte ... motorina asta de la noi e asa cum e.
Si mie, la un Renault Megane 1 (de la serviciu), imi indica bordul cu intermitente la bitii ceasului, cand sta in frig mai pronuntat; abia dupa ce se incalzeste in masina isi revine.
Am masurat bateria, e incarcata (i-am pus si clesti de la alta masina ca sa fiu sigur)
Dop de gheta nu cred, a fost destul de cald in Bucuresti zilele astea plus ca in tot frigul de acum 3 saptamani (-15 grade) a pornit la prima cheie in fiecare zi

 tfmercedez, on 08 februarie 2016 - 01:01, said:

Ai incercat si o cheie mai lunga? Sa o tii vreo 10 se unde pe demaror? Poate cumva s-a dezamorsat pompa de motorina?
Nu am incercat, insa daca ar fi fost de la pompa, mai pornea motorul?

 Yukoto, on 08 februarie 2016 - 01:10, said:

Scoate borna de la baterie cateva minute si incearca din nou. Insa iti recomand maine pe la pranz cand e mai cald afara. S-ar putea sa mearga, prilej pentru a o duce la service pe roti.. ca sa nu mai chemi platforma..
Nu fac legatura acum cu scosul bornei si pus la loc. E un fel de "did u try turning it off and on again"?

 lupini, on 08 februarie 2016 - 01:20, said:

Dacă s-a aprins martorul roşu de la baterie, şi stă aprins, s-a dus alternatorul, adică "dinamul" ce încarcă bateria.

Aşa am păţit eu anul trecut, e adevărat, nu cu Skoda ci cu BMW, însă la toate maşinile, martorul roşu al bateriei arată că nu mai merge alternatorul.

La mine a fost destul de rău, că după ce s-a aprins becul roşu al bateriei, cam după 15 minute, maşina s-a oprit în mijlocul drumului. Noroc că a fost un drum lăturalnic. N-a mai mers absolut nimic, deşi bateria era încărcată, că am verificat-o.

Aşa se întâmplă când se strică alternatorul: bateria rămâne încărcată o vreme, însă din cauză că nu mai primeşte de la alternator curent destul ca să pornească motorul (sau să-l menţină pornit), nu mai are destulă putere să "tragă" maşina, deşi...becurile, radio-ul...etc, pot funcţiona...o vreme.
Poate nu. Daca nu rezolv o duc la service spre sf. saptamanii si aflu ce are

#8
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
La service nu vei rezolva nimic. Da ceasurile jos si cauta pe cineva care se pricepe sa le repare. De cele mai multe ori e vorba doar de un contact imperfect, dar pot fi si probleme cu sursa. Masina nu mai porneste datorita faptului ca imobilizatorul electronic este parte din ceasuri si nu recunoaste cheia.

#9
bonou2

bonou2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 943
  • Înscris: 19.03.2006

 lupini, on 08 februarie 2016 - 01:20, said:

Dacă s-a aprins martorul roşu de la baterie, şi stă aprins, s-a dus alternatorul, adică "dinamul" ce încarcă bateria.

Aşa am păţit eu anul trecut, e adevărat, nu cu Skoda ci cu BMW, însă la toate maşinile, martorul roşu al bateriei arată că nu mai merge alternatorul.

La mine a fost destul de rău, că după ce s-a aprins becul roşu al bateriei, cam după 15 minute, maşina s-a oprit în mijlocul drumului. Noroc că a fost un drum lăturalnic. N-a mai mers absolut nimic, deşi bateria era încărcată, că am verificat-o.

Aşa se întâmplă când se strică alternatorul: bateria rămâne încărcată o vreme, însă din cauză că nu mai primeşte de la alternator curent destul ca să pornească motorul (sau să-l menţină pornit), nu mai are destulă putere să "tragă" maşina, deşi...becurile, radio-ul...etc, pot funcţiona...o vreme.
are dreptate  @lupini   100%              alternatorul este buba  trebuie schimbat altul nou sau second-hand

#10
Cristi107

Cristi107

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 19.10.2015
Am uitat sa specific: martorul de la baterie se stinge cand porneste motorul

#11
paznicmare

paznicmare

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,446
  • Înscris: 01.02.2010
Mattoru de la imobilizator(masina cu cheita) se stinge?sau palpaie.

#12
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Am patit si eu palpaieli din astea, si bateria a fost de vina, ea avea saraca 12V.dar amperajul era slab de tot, mergi la un service de baterii, si masoara totusi bateria, sa iti iei o grija de pe cap

#13
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,909
  • Înscris: 07.11.2006

 bonou2, on 08 februarie 2016 - 08:11, said:

are dreptate  @lupini   100%   alternatorul este buba  trebuie schimbat altul nou sau second-hand

Initiatorul zice ca mototul porneste si se opreste.Ce legatura are cu alternatorul?

#14
Cristi107

Cristi107

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 19.10.2015

 paznicmare, on 08 februarie 2016 - 08:37, said:

Mattoru de la imobilizator(masina cu cheita) se stinge?sau palpaie.
Nu se aprinde deloc. Doar martorul de la motor si baterie merg. Iar apoi cand motorul porneste, se sting amandoua

#15
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008

 campary, on 08 februarie 2016 - 06:58, said:

La service nu vei rezolva nimic. Da ceasurile jos si cauta pe cineva care se pricepe sa le repare. De cele mai multe ori e vorba doar de un contact imperfect, dar pot fi si probleme cu sursa. Masina nu mai porneste datorita faptului ca imobilizatorul electronic este parte din ceasuri si nu recunoaste cheia.
Asta e raspunsul corect, nu te lua dupa ceilalti, unii inteleg mai greu ca nici bateria si nici alternatorul nu sunt de vina si nici nu au cum sa fie.

Edited by bogdan_popescu, 08 February 2016 - 09:22.


#16
Cristi107

Cristi107

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 19.10.2015

 bogdan_popescu, on 08 februarie 2016 - 09:20, said:

Asta e raspunsul corect, nu te lua dupa ceilalti, unii inteleg mai greu ca nici bateria si nici alternatorul nu sunt de vina si nici nu au cum sa fie.
Ok, voi incerca asta.
Ce sanse sunt insa sa se strice un contact cand masina sta degeaba in parcare totusi?

#17
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
mai ales pe ger sunt sanse mari ca un contact sa devina imperfect, eu personal nu stiu la masina ta unde se afla imobilizatorul electronic, dar daca spui ca bordul arata linii ciudate cred ca de acolo ti se trage, poate ca nici imobilizatorul nu mai are curent, ar trebui sa intrebi totusi la un service.

LE> Incearca totusi si cu scoaterea bornei si o lasi asa putin, posibil sa mearga dupa aceea

Edited by bogdan_popescu, 08 February 2016 - 09:41.


#18
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005
Ce ne mai place sa ne cam dam cu parerea... Posted Image

Initiator, fa o diagoza cu VCDS si pune-o aici ca sa putem vorbi ceva concret.

Edited by Bucifon, 08 February 2016 - 11:12.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate