Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda - Se opreste motorul + bord mort
Last Updated: May 15 2016 15:58, Started by
Cristi107
, Feb 08 2016 00:42
·
0
#1
Posted 08 February 2016 - 00:42
Am o Skoda Octavia Combi 2002 1.9 TDI si am o problema destul de urata la ea
Treaba sta in felul urmator: am lasat masina o saptamana in parcare fara sa o folosesc deloc. Ieri dimineata cand m-am urcat am observat ca ceasurile din bord (kilometraj + ceas) aratau liniute peste tot, nimic descifrabil. Am tot sperat ca a "inghetat" ceva si ca se rezolva la pornirea motorului. Cand am pus contactul s-a aprins doar martorul de la motor si de la baterie, restul e stins si nu a urcat nici acul de la motorina. Apoi cand i-am dat cheie a pornit motorul, m-am bucurat, insa dupa 2 secunde a murit Am cam incercat tot ce am gasit pe forumuri - am verificat bateria, e buna (casetofonul, lumini interioare, faruri, stopuri, claxon .. toate merg) - motorina are sigur - am pus aparatul de masura pe sigurante si toate sunt in regula - am impins mufele de la IC + verificat de apa - nici-o problema aici - am incercat cheia de rezerva (porneste iar dupa 2 secunde moare) - pedala de acceleratie e ok, nu e blocata Pana pe joi - vineri nu am timp sa o duc la service. Ma gandeam ca mai exista ceva lucruri de incercat in parcare Multumesc |
#2
Posted 08 February 2016 - 00:51
Bateria ai masurat-o cu un aparat ?? Vezi cat indica ...
Sa nu cumva sa ai vreun dop de gheata pe conducte ... motorina asta de la noi e asa cum e. Si mie, la un Renault Megane 1 (de la serviciu), imi indica bordul cu intermitente la bitii ceasului, cand sta in frig mai pronuntat; abia dupa ce se incalzeste in masina isi revine. |
#3
Posted 08 February 2016 - 01:01
Ai incercat si o cheie mai lunga? Sa o tii vreo 10 se unde pe demaror? Poate cumva s-a dezamorsat pompa de motorina?
|
#4
Posted 08 February 2016 - 01:10
Scoate borna de la baterie cateva minute si incearca din nou. Insa iti recomand maine pe la pranz cand e mai cald afara. S-ar putea sa mearga, prilej pentru a o duce la service pe roti.. ca sa nu mai chemi platforma..
|
#5
Posted 08 February 2016 - 01:20
Eu am patit ceva asemanator la Golful meu (Golf V 1.9 TDI). Problema a fost urmatoarea - contactul nu mai recunostea cheia si intra in actiune imobilizatorul. Masina pornea si se oprea dupa 2-3 secunde.
|
#6
Posted 08 February 2016 - 01:20
Cristi107, on 08 februarie 2016 - 00:42, said:
Cand am pus contactul s-a aprins doar martorul de la motor si de la baterie Dacă s-a aprins martorul roşu de la baterie, şi stă aprins, s-a dus alternatorul, adică "dinamul" ce încarcă bateria. Aşa am păţit eu anul trecut, e adevărat, nu cu Skoda ci cu BMW, însă la toate maşinile, martorul roşu al bateriei arată că nu mai merge alternatorul. La mine a fost destul de rău, că după ce s-a aprins becul roşu al bateriei, cam după 15 minute, maşina s-a oprit în mijlocul drumului. Noroc că a fost un drum lăturalnic. N-a mai mers absolut nimic, deşi bateria era încărcată, că am verificat-o. Aşa se întâmplă când se strică alternatorul: bateria rămâne încărcată o vreme, însă din cauză că nu mai primeşte de la alternator curent destul ca să pornească motorul (sau să-l menţină pornit), nu mai are destulă putere să "tragă" maşina, deşi...becurile, radio-ul...etc, pot funcţiona...o vreme. Edited by lupini, 08 February 2016 - 01:32. |
#7
Posted 08 February 2016 - 01:41
shymano, on 08 februarie 2016 - 00:51, said:
Bateria ai masurat-o cu un aparat ?? Vezi cat indica ... Sa nu cumva sa ai vreun dop de gheata pe conducte ... motorina asta de la noi e asa cum e. Si mie, la un Renault Megane 1 (de la serviciu), imi indica bordul cu intermitente la bitii ceasului, cand sta in frig mai pronuntat; abia dupa ce se incalzeste in masina isi revine. Dop de gheta nu cred, a fost destul de cald in Bucuresti zilele astea plus ca in tot frigul de acum 3 saptamani (-15 grade) a pornit la prima cheie in fiecare zi tfmercedez, on 08 februarie 2016 - 01:01, said:
Ai incercat si o cheie mai lunga? Sa o tii vreo 10 se unde pe demaror? Poate cumva s-a dezamorsat pompa de motorina? Yukoto, on 08 februarie 2016 - 01:10, said:
Scoate borna de la baterie cateva minute si incearca din nou. Insa iti recomand maine pe la pranz cand e mai cald afara. S-ar putea sa mearga, prilej pentru a o duce la service pe roti.. ca sa nu mai chemi platforma.. lupini, on 08 februarie 2016 - 01:20, said:
Dacă s-a aprins martorul roşu de la baterie, şi stă aprins, s-a dus alternatorul, adică "dinamul" ce încarcă bateria. Aşa am păţit eu anul trecut, e adevărat, nu cu Skoda ci cu BMW, însă la toate maşinile, martorul roşu al bateriei arată că nu mai merge alternatorul. La mine a fost destul de rău, că după ce s-a aprins becul roşu al bateriei, cam după 15 minute, maşina s-a oprit în mijlocul drumului. Noroc că a fost un drum lăturalnic. N-a mai mers absolut nimic, deşi bateria era încărcată, că am verificat-o. Aşa se întâmplă când se strică alternatorul: bateria rămâne încărcată o vreme, însă din cauză că nu mai primeşte de la alternator curent destul ca să pornească motorul (sau să-l menţină pornit), nu mai are destulă putere să "tragă" maşina, deşi...becurile, radio-ul...etc, pot funcţiona...o vreme. |
#8
Posted 08 February 2016 - 06:58
La service nu vei rezolva nimic. Da ceasurile jos si cauta pe cineva care se pricepe sa le repare. De cele mai multe ori e vorba doar de un contact imperfect, dar pot fi si probleme cu sursa. Masina nu mai porneste datorita faptului ca imobilizatorul electronic este parte din ceasuri si nu recunoaste cheia.
|
#9
Posted 08 February 2016 - 08:11
lupini, on 08 februarie 2016 - 01:20, said:
Dacă s-a aprins martorul roşu de la baterie, şi stă aprins, s-a dus alternatorul, adică "dinamul" ce încarcă bateria. Aşa am păţit eu anul trecut, e adevărat, nu cu Skoda ci cu BMW, însă la toate maşinile, martorul roşu al bateriei arată că nu mai merge alternatorul. La mine a fost destul de rău, că după ce s-a aprins becul roşu al bateriei, cam după 15 minute, maşina s-a oprit în mijlocul drumului. Noroc că a fost un drum lăturalnic. N-a mai mers absolut nimic, deşi bateria era încărcată, că am verificat-o. Aşa se întâmplă când se strică alternatorul: bateria rămâne încărcată o vreme, însă din cauză că nu mai primeşte de la alternator curent destul ca să pornească motorul (sau să-l menţină pornit), nu mai are destulă putere să "tragă" maşina, deşi...becurile, radio-ul...etc, pot funcţiona...o vreme. |
#10
Posted 08 February 2016 - 08:27
Am uitat sa specific: martorul de la baterie se stinge cand porneste motorul
|
|
#11
Posted 08 February 2016 - 08:37
Mattoru de la imobilizator(masina cu cheita) se stinge?sau palpaie.
|
#12
Posted 08 February 2016 - 09:02
Am patit si eu palpaieli din astea, si bateria a fost de vina, ea avea saraca 12V.dar amperajul era slab de tot, mergi la un service de baterii, si masoara totusi bateria, sa iti iei o grija de pe cap
|
#13
Posted 08 February 2016 - 09:11
#14
Posted 08 February 2016 - 09:17
#15
Posted 08 February 2016 - 09:20
campary, on 08 februarie 2016 - 06:58, said:
La service nu vei rezolva nimic. Da ceasurile jos si cauta pe cineva care se pricepe sa le repare. De cele mai multe ori e vorba doar de un contact imperfect, dar pot fi si probleme cu sursa. Masina nu mai porneste datorita faptului ca imobilizatorul electronic este parte din ceasuri si nu recunoaste cheia. Edited by bogdan_popescu, 08 February 2016 - 09:22. |
|
#16
Posted 08 February 2016 - 09:26
bogdan_popescu, on 08 februarie 2016 - 09:20, said:
Asta e raspunsul corect, nu te lua dupa ceilalti, unii inteleg mai greu ca nici bateria si nici alternatorul nu sunt de vina si nici nu au cum sa fie. Ce sanse sunt insa sa se strice un contact cand masina sta degeaba in parcare totusi? |
#17
Posted 08 February 2016 - 09:34
mai ales pe ger sunt sanse mari ca un contact sa devina imperfect, eu personal nu stiu la masina ta unde se afla imobilizatorul electronic, dar daca spui ca bordul arata linii ciudate cred ca de acolo ti se trage, poate ca nici imobilizatorul nu mai are curent, ar trebui sa intrebi totusi la un service.
LE> Incearca totusi si cu scoaterea bornei si o lasi asa putin, posibil sa mearga dupa aceea Edited by bogdan_popescu, 08 February 2016 - 09:41. |
#18
Posted 08 February 2016 - 11:11
Ce ne mai place sa ne cam dam cu parerea...
Initiator, fa o diagoza cu VCDS si pune-o aici ca sa putem vorbi ceva concret. Edited by Bucifon, 08 February 2016 - 11:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users