Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

VW Golf VI GTI vs. BMW Seria 3 (2011)

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
SebyFloyd

SebyFloyd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 23.10.2014
Bună! Până în vară aș strânge bani ca să cumpăr o mașină second hand pe benzină. Îmi plac mașinile mai puternice și sportive, nu cele banale și plictisitoare pe care le conduci doar ca să ajungi la destinație. Sunt sătul să fac drumul casă - facultate și invers într-un Fiesta de 82 CP. Vreau să mai ies și la șosea deschisă și să mă mai distrez (în limita legii, bineînțeles). :)) M-am orientat spre 2 modele: Volkswagen Golf VI GTI (2L - 211 CP - tind spre manuală, dar nu exclud DSG) și BMW Seria 3 (2L - 143 CP - cu volan si schimbător M). Aș strânge aproximativ 12k euro, ambele mașini fiind produse prin jurul anului 2011. Ce ați alege, ținând cont de sportivitate, consum, întreținere, fiabilitate etc.?

#2
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013
Eu mi-as pune serios problema de ce un BMW seria 3 (deci nu chiar cel mai entry model) de cel mult 5 ani costa <12000 euro. In conditiile in care abia gasesti Focus, Octavia la bani si motorizare asemanatoare. Si alea cu sute de mii de km...

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Buget ?

Crezi ca bmw-ul daca are volan si schimbator M iti va da 500cp ? GTI-ul o sa fie mai bun in orice situatie fata de BMW 2l benzina care va avea tot 4 cilindrii si modelul de 143cp parca este 318i, deci modelul aproape cel mai slab.

#4
SebyFloyd

SebyFloyd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 23.10.2014

 potae, on 07 februarie 2016 - 15:52, said:

Eu mi-as pune serios problema de ce un BMW seria 3 (deci nu chiar cel mai entry model) de cel mult 5 ani costa <12000 euro. In conditiile in care abia gasesti Focus, Octavia la bani si motorizare asemanatoare. Si alea cu sute de mii de km...

În general, modelul pe care l-am căutat pe Autovit nu sare de 14k (dacă e până în 2011).

 TruculMagic, on 07 februarie 2016 - 16:34, said:

Buget ?

Crezi ca bmw-ul daca are volan si schimbator M iti va da 500cp ? GTI-ul o sa fie mai bun in orice situatie fata de bmw 2l benzina care va avea tot 4 cilindrii si modelul de 143cp parca este 318i, deci modelul aproape cel mai slab.

Am zis deja bugetul. În jur de 12k. Știu că motorul de pe GTI e net superior. Dar trebuie să știu care merită mai mult (fiabilitate etc.).
Volanul și schimbătorul sunt doar de aspect la BMW. Am zis deja că mașina are 143 cai. Trebuie să arate bine și interiorul, că altfel mă uitam și la alte variante.

Eu tind spre Golf, chiar dacă nu are VW un renume ca și BMW. Cred că mă va costa mai puțin întreținerea, chiar dacă GTI-ul consumă mai mult. Plus că e mai plăcut de condus. Dar confortul interior se poate compara între cele 2? Un BMW nu e totuși un BMW? :-?

Edited by December, 07 February 2016 - 17:16.


#5
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
3er pt. placere mai mare la condus
golf pt. intretinere mai ieftina

#6
SebyFloyd

SebyFloyd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 23.10.2014

 Kroghy, on 07 februarie 2016 - 17:02, said:

3er pt. placere mai mare la condus
golf pt. intretinere mai ieftina

Crezi că e o plăcere mai mare în a conduce un Seria 3 decât un GTI? Te referi la confort, sau chiar la plăcerea de a conduce?

Edited by December, 07 February 2016 - 17:16.


#7
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,550
  • Înscris: 08.10.2007
Strict dintre cele două eu recomand BMW. Din punctul meu de vedere e peste Golf la absolut toate capitolele.

Edited by ammazon, 07 February 2016 - 17:23.


#8
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,495
  • Înscris: 13.11.2011

 SebyFloyd, on 07 februarie 2016 - 15:41, said:

Vreau să mai ies și la șosea deschisă și să mă mai distrez (în limita legii, bineînțeles). Posted Image)
Nu prea vad cum ai putea sa te distrezi in limita legii Posted Image

#9
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,110
  • Înscris: 04.09.2013
indiferent de marca si model (acum sa nu includem camioanele), 211 cai iti produc placere mai mare decat 143, zic.

#10
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,021
  • Înscris: 29.06.2011
Eu as lua asa ceva : http://www.mobile.de.../217570083.html
Golf si BMW are toata lumea.

#11
SebyFloyd

SebyFloyd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 23.10.2014

 missionnad, on 07 februarie 2016 - 17:47, said:

Nu prea vad cum ai putea sa te distrezi in limita legii Posted Image

Accelerații la turații mari, curbe abordate mai sportiv decât de obicei... Posted Image Nu voi fi chiar "îngeraș" pe șosele, dar nici nu îmi voi pune viața mea și a celor din jur în mare pericol. Posted Image

 wld-ro, on 07 februarie 2016 - 17:54, said:

indiferent de marca si model (acum sa nu includem camioanele), 211 cai iti produc placere mai mare decat 143, zic.

Foarte adevărat. Vreau să știu dacă merită și per total. De exemplu nu aș lua un Logan nedotat dar cu un motor de 211 cai în detrimentul unui Mercedes cu mai puțini cai. E o comparație exagerată, dar o dau ca exemplu. Nu zic că e o diferență așa de mare între Golf GTI și Seria 3 ca între un Logan și un Mercedes. Are dotări foarte bune și un GTI. Per total vreau să știu. Cu toate plusurile și minusurile fiecăruia ce ați alege.

 CGDBZ, on 07 februarie 2016 - 18:03, said:

Eu as lua asa ceva : http://www.mobile.de.../217570083.html
Golf si BMW are toata lumea.

Interesantă idee, dar aș avea mai mare încredere într-o marcă nemțească.

#12
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Am G5 GTI si am mers destul si cu BMW (seria 1, ce-i drept). Daca iti place sa mergi sportiv, alege GTI, fara discutie. Diferenta de comfort va fi f mica, dar dpdv al sportivitatii nici nu se pune problema. Nici o masina de 140cp nu se poate numi sportiva, de aceea devine irelevant ca BMW-ul are tractiune spate. Si costurile de intretinere + asigurare la GTI vor fi binisor mai mici (mai ales daca pui si Casco).

Edited by figo1988, 07 February 2016 - 18:13.


#13
SebyFloyd

SebyFloyd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 23.10.2014
Mulțumesc pentru părere, figo!

Edited by SebyFloyd, 07 February 2016 - 18:23.


#14
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

 SebyFloyd, on 07 februarie 2016 - 15:41, said:

....Până în vară.......

pana in vara te razgandesti de 7-8 ori si mai deschizi inca 3-4 topicuri.

#15
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 SebyFloyd, on 07 februarie 2016 - 17:09, said:

Crezi că e o plăcere mai mare în a conduce un Seria 3 decât un GTI? Te referi la confort, sau chiar la plăcerea de a conduce?
da, e diferenta mare din toate punctele de vedere, si la confort si la tinuta de drum
seria 3 are motor longitudinal, transmisie spate si suspensie cu doua brate
golf are motor tranversal care compromite echilibrul maselor fata-spate si standa-dreapta, transmisie fata si suspensie low cost mcphearson
de la golf la seria 3 e aceeasi distanta ca de la Logan la golf

eu am Golf si Audi, urasc BMW, insa trebuie sa recunosc ca seria 3 e MULT peste golf, dar MULT TARE si e absolut normal, Golf e comparabil cu seria 1 nu cu seria 3
seria 3 poti sa compari cu Passat si tot BMW iese castigator

Edited by Kroghy, 07 February 2016 - 22:38.


#16
SebyFloyd

SebyFloyd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 23.10.2014
Mulțumesc, Kroghy! Posted Image Dar a nu se uita faptul că eu urmăresc o comparație GTI - Seria 3. Și cum un GTI nou costă cât 2 Golfuri normale și DOAR cu 4k euro mai ieftin decât un Seria 3 nou (prețurile de bază la ambele), mă gândeam că este ceva de capul GTI-ului, iar cele 2 mașini sunt comparabile. Și prețul de bază la Passat e cu 4k euro mai ieftin decât al Golf-ului GTI. Nu cred că doar motorul ridică prețul așa de mult.

Edited by SebyFloyd, 07 February 2016 - 22:57.


#17
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Golf are platforma pt. o masina care incepe de la 15 mii euro iar varianta GTI foloseste aceeasi platforma PQ35 (se cheama)
Seria 3 are platforma pt. o masian care incepe de la 35 mii euro
nu poti sa ceri de la o platforma de 15 mii sa fie la fel de sportiva si confortabila ca una de 35 mii euro

#18
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
@Kroghy: Vorbesti din carti, fara suparare (ar fi ajutat daca stiai sa scrii corect Macpherson Posted Image )

Nu mai bine ai fi verificat inainte, ca sa vezi ca si 3-series si 6 GTI au acelasi tip de suspensie? Macpherson pe fata si multilink pe spate. E un argument gresit sa compari platformele, nu masinile. Masinile nu sunt identice ca sa poti compara solutiile tehnice folosite si pe urma sa dai verdictul. Intr-adevar, BMW-ul va fi mai comfortabil si un pic mai bine antifonat, dar cum au fix aceeasi suspensie, acest rezultat vine din diferenta de pret si de clasa in care se incadreaza. Dar cu siguranta nu va fi mai sportiv decat GTI-ul. Si aici va fi diferenta MARE. GTI-ul are cu 50% mai multa putere si suspensia setata pentru condus sportiv. Da, BMW-ul va fi un pic mai bine echilibrat in viraje, dar limitele la ambele masini sunt sus de tot si as fi si eu curios sa vad cati dintre cei care aduc aceste argumente chiar ar putea sa duca la limita un GTI de 210 CP pentru a vorbi de distributia maselor. GTI-ul este mult diferit de un golf normal, cred ca doar sasiul mai este comun (alta suspensie, frane, directie, motor, evacuare...)

Sunt doua masini care nu prea merg in aceeasi propozitie. Iei BMW daca te intereseaza sigla si comfortul si nu iti pasa de costurile mai mari de intretinere si asigurare. Iei GTI daca vrei o masina f sportiva (pentru un om normal), platind o mica penalizare la comfort. Nici avantajele cu costurile de intretinere nu sunt de lepadat. Vezi si tu unde te incadrezi si fa alegerea. Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate