Trepidati la rece , pana cand se incalzeste motorul Please Hellp me :(
Last Updated: Mar 08 2016 19:47, Started by
GeorgeCostea12
, Feb 05 2016 15:42
·
0
#1
Posted 05 February 2016 - 15:42
Buna Ziua , Va rog ajutati-ma si pe mine cu o problema , nu i da nimeni de cap
Am un Opel Astra G 1.7 Dti ,2001 75 Kp si de 3 ani de cand o am , are o problema ,nu a putut nimeni sa o rezolve pana acum , Deci : Dimineata cand e rece motorul o pornesc la sfert de cheie la relanti merge perfect ,dar daca o accelerez nu urma acceleratia deloc parca se infunda sau ii taie motorina , stau cu ea pornita 25-20 de minute , si merge perfect nu mai trepideaza deloc , merg cu ea asa si de exemplu merg cu ea 100 Km si acolo unde ajung sunt -5 grade si e frig o opresc 10-15 minute si face iar ,, am fost la mecanici , 4 testere diferite ,Nimic ,nici-o eroare am fost cu ea la un mecanic destul de bun , a verificat toata partea mecanica si degeaba numik , am schimbat debitmetrul , senzor temperatura , m-a trimis cu calculatorul Edu (cel de la pompa de injectie ) a zis ca a reparat ceva la el , degeaba nimik face la fel , a verificat calculatorul Ecu cel de pe motor e bun ce are daca a mai intalnit cineva problema asta va rog ajutati-ma , pana la urma a ramas sa schimb calculatorul de la pompa de injectie ,dar ala e foarte scump si daca il cumpar degeaba astept raspuns , Multumesc mult |
#2
Posted 05 February 2016 - 16:25
GeorgeCostea12, on 05 februarie 2016 - 15:42, said:
Buna Ziua , Va rog ajutati-ma si pe mine cu o problema , nu i da nimeni de cap Am un Opel Astra G 1.7 Dti ,2001 75 Kp si de 3 ani de cand o am , are o problema ,nu a putut nimeni sa o rezolve pana acum , Deci : Dimineata cand e rece motorul o pornesc la sfert de cheie la relanti merge perfect ,dar daca o accelerez nu urma acceleratia deloc parca se infunda sau ii taie motorina , stau cu ea pornita 25-20 de minute , si merge perfect nu mai trepideaza deloc , merg cu ea asa si de exemplu merg cu ea 100 Km si acolo unde ajung sunt -5 grade si e frig o opresc 10-15 minute si face iar ,, am fost la mecanici , 4 testere diferite ,Nimic ,nici-o eroare am fost cu ea la un mecanic destul de bun , a verificat toata partea mecanica si degeaba numik , am schimbat debitmetrul , senzor temperatura , m-a trimis cu calculatorul Edu (cel de la pompa de injectie ) a zis ca a reparat ceva la el , degeaba nimik face la fel , a verificat calculatorul Ecu cel de pe motor e bun ce are daca a mai intalnit cineva problema asta va rog ajutati-ma , pana la urma a ramas sa schimb calculatorul de la pompa de injectie ,dar ala e foarte scump si daca il cumpar degeaba astept raspuns , Multumesc mult |
#3
Posted 05 February 2016 - 16:44
Nu este chiar asa de simplu sa inlocuiesti un calculator ;trebuie inperecheat cu imobilizatorul cu tec2 .Ma indoiesc ca cei de la dezmembrari au tec2.
|
#5
Posted 05 February 2016 - 17:30
romulus69ro, am si eu doua nelamuriri:
-de ce ai acordat like initiatorului cand el expune o situatie negativa? -de ce ai dat ditamai citatul postului precedent mai ales ca era singurul? Pot fi considerate intrebari retorice. Valabil pentru foarte multi altii. Edited by danghetau, 05 February 2016 - 17:30. |
#7
Posted 05 February 2016 - 19:10
Posibil sa trebuiasca refacute lipiturile din cablajul calculatorului,am auzit de mai multe cazuri la acest tip de motorizare.Poti gasi mai multe solutii pe forumurile dedicate marcii.
|
#8
Posted 06 February 2016 - 01:26
Cati km banuiesti ca are motorul la viata lui? Poate fi de la uzura? Si al meu trepideaza dar usurel, pana se dezmorteste uleiul si isi da drumul. Dupa 5 minute, 2km merge ok, dar cand e bocna motorul nici nu suna la fel cand este incalzit. Poate o fi de la ungere? Pompa de ulei este in regula?
Dupa cat timp de la contactul pus se stinge martorul de presiune ulei, becul rosu? Edited by tfmercedez, 06 February 2016 - 01:27. |
#9
Posted 06 February 2016 - 02:06
danghetau, on 05 februarie 2016 - 17:30, said:
romulus69ro, am si eu doua nelamuriri: -de ce ai acordat like initiatorului cand el expune o situatie negativa? -de ce ai dat ditamai citatul postului precedent mai ales ca era singurul? Pot fi considerate intrebari retorice. Valabil pentru foarte multi altii. Și eu pot da like deși nu pricep boabă din topic. Poate mă amuza ceva, pur și simplu. Poftim, ti-am dat like, dar nu mă întreba de ce. Așa am vrut. |
#10
Posted 06 February 2016 - 09:00
gcom61, on 05 februarie 2016 - 16:44, said:
Nu este chiar asa de simplu sa inlocuiesti un calculator ;trebuie inperecheat cu imobilizatorul cu tec2 .Ma indoiesc ca cei de la dezmembrari au tec2. |
|
#11
Posted 06 February 2016 - 19:27
Buna Seara Multumesc pentru raspunsuri , sunt din resita , am sa raspund la intrebari , dupa ce pornesc masina imediat 1 sec se sting toti martori , calculatorul de pe pompa de injectie nu se da jos greu e vorba de o mufa si 4 suruburi , am scris ca l-am dat jos si a fost la verificat dar degeaba pe aici prin resita nu am gasit la dezmambrari unul ca sa il inlocuiesc , nu am treaba cu apa in motorina , daca ar intra ar merge mereu asa , nu numai la rece masina are 220 000 Km
tfmercedez nu e cum zici tu la mine trebuie sa strea 30 min sa isi revina si tot imi face si in mers dar foarte usor , dupa ce e incalzit motorul ct13mey - s-au verificat lipituriile sunt bune mai multi mecanici mi-au zis ca e pe partea electronica ,ca daca ar fi partea mecanica nu s-ar manifesta asa si nu ar mai fi mers de mult masina , in schimb eu o am asa de 3 ani + cel la care am trimis calculatorul la reparat a zis ca el nu a mai intalnit asa ceva si a zic ca 90% e de la calculator de injectie si sa incerc sa il schimb |
#12
Posted 06 February 2016 - 19:27
GeorgeCostea12, on 06 februarie 2016 - 19:23, said:
Buna Seara Multumesc pentru raspunsuri , sunt din resita , am sa raspund la intrebari , dupa ce pornesc masina imediat 1 sec se sting toti martori , calculatorul de pe pompa de injectie nu se da jos greu e vorba de o mufa si 4 suruburi , am scris ca l-am dat jos si a fost la verificat dar degeaba pe aici prin resita nu am gasit la dezmambrari unul ca sa il inlocuiesc , nu am treaba cu apa in motorina , daca ar intra ar merge mereu asa , nu numai la rece masina are 220 000 Km tfmercedez nu e cum zici tu la mine trebuie sa strea 30 min sa isi revina si tot imi face si in mers dar foarte usor , dupa ce e incalzit motorul ct13mey - s-au verificat lipituriile sunt bune daca e apa in motorina si ingheata... nu mai e la fel Daca e mizerie in filtru sau rezervor... Daca motorina nu e curata.. Nu cred ca e problema cu calculatorul Ala ori merge ori nu merge |
#13
Posted 06 February 2016 - 19:44
Tsunnnami
imi face si vara cand e cald atunci nu mai ingheata apa am schimbat toate filtrele , daca ar fi mizerie ar face tot timpul nu Am cautat pe tot internetul si nu am gasit la nimeni aceleasi probleme ca la mine |
#14
Posted 06 February 2016 - 20:00
GeorgeCostea12, on 06 februarie 2016 - 19:44, said:
Tsunnnami imi face si vara cand e cald atunci nu mai ingheata apa am schimbat toate filtrele , daca ar fi mizerie ar face tot timpul nu Am cautat pe tot internetul si nu am gasit la nimeni aceleasi probleme ca la mine Nu zisesi asta, te-ai referit ca acum iti face si m-am gandit ca acum e frig si oi avea prostii in motorina care-si modifica vascozitatea functie de temperatura. Faptul ca-ti face tot timpul, nu inseamna ca nu ai mizerie Raman la parerea mea ca este o problema mecanica sau de reglaj |
#15
Posted 06 February 2016 - 20:10
GeorgeCostea12, on 05 februarie 2016 - 15:42, said:
...si de 3 ani de cand o am , are o problema ... Tsunnami, nu te știam superficial, s-a explicat clar în prima postare. Nu sunt de vină filtre, mizerie și altele. Dacă 5 "doctori" de mașini nu au găsit soluția, nu sunt convins că soluția poate veni de pe forum. Edited by Bogdansv1, 06 February 2016 - 20:11. |
|
#16
Posted 06 February 2016 - 20:13
m-am gandit ca poate gasesc pe cineva care a avut aceeiasi problema si a rezolvat-o , asta e , trebuie sa le iau prin eliminare , Ecu , Edu , pompe,injectoare , sa le inlocuiesc si sa vad daca imi mai face
Edited by GeorgeCostea12, 06 February 2016 - 20:14. |
#17
Posted 06 February 2016 - 20:43
#18
Posted 06 February 2016 - 23:32
romulus69ro, on 06 februarie 2016 - 09:00, said:
Este vb de calculatorul de pe pompa, nu cel de pe motor, iar cei de la dezmembrari, daca iti monteaza calculatorul de pe motor iti inlocuiesc si imobilizatorul, deci se poate nu mai induceti lumea in eroare . Eu...singurul tec2 ,l-am vazut ,in Bucuresti(excluzand reprezentantele...) la Maiandrei pe clubopel,care are si un service dedicat. Cat despre alte programe...gen opcom,acestea au optiuni de programare, f putine. Nu te contrazic total ,insa am programat un BC pe astra h(cu opcom) si nu sunt tocmai multumit... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users