Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

Pactul Steinmeier - Lavrov (Ribentrop Molotov V2.0)

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014
Ce se ascunde in spatele intreruperii autostrazilor la Sibiu, Targu Mures si Brasov, daca nu chiar planul principal de secesiune... Moldova si Oltenia se destrama economic, demografic, din lipsa infrastructurii, iar Transilvania, multi de pe forum sunt din Bucuresti, putini au avut de a face prin vestul tarii, insa a crescut enorm in ultimii 10 ani in timp ce Bucurestiul a batut pasul pe loc iar resul a regresat.

Nu pot decat sa ma minunez la incapacitatea Guvernului de a trece Carpatii cu o autostrada... http://www.digi24.ro...la 24 de minute


Sau poate asta se vrea... autostrada are capacitatea ca poate permite invaziile, iar drumurile nationale te trimit prin sate, unde am vazut in Ucraina, ca fiecare comuna trebuie "cucerita".

Pe scurt, o autostrada pana la Sibiu, Brasov si Mures permite raspunsul rapid cu blindate din centrul Europei, si (lipsa autostrazii) ingreuneaza accesul acestora dinspre Rusia.
Iar in caz de rapt teritorial, o Transilvanie egoista, autonoma si cu pretentii de suveranitate se va fi bucurat de aruncarea balastului peste bord.

Va rog sa priviti si la o harta cu investitiile vestice in special germane din Transilvania pe care nu le mai nominalizez, si cele rusesti pe care probabil nu le cunoasteti.

Mechel Câmpia Turzii (INSI), Mechel Târgoviște (COS), Ductil Steel Oțelu Roșu, Ductil Steel Buzău, Laminorul Brăila și Mechel Reparații Târgoviște
ALRO SA ALUM Tulcea,
TMK-Artrom SA Slatina TMK- Reșița
RAFO Onesti, Petrotel (Ploiesti) Lukoil
CET Giurgiu

Retrageri din Romania, Alor Oradea si Aurul Baia Mare

Pana si benzinariile Lukoil, si mai nou Gazprom sunt majoritare in regiunea extracarpatica.
------------------
De ce nu au luat nemtii Oltchimul si Arpechimul, iar TISE ii da tarcoale ca un leu racnind?

Edited by Hedonist, 26 January 2016 - 18:41.


#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,996
  • Înscris: 07.11.2006
Da.De acord cu tine.
Dar ce intelegi prin "...Pe scurt, o autostrada pana la Sibiu, Brasov si Mures permite raspunsul rapid cu blindate din centrul Europei,....?
Ale cui blindate in primul rand?
De unde incepe aceea autostrada?


ps.
In virtutea logicii tale,guvernele care s-au perindat la conducere sunt demne de toata lauda:tin la distanta dujmanul si pastreaza integritatea teritoriala.
In tot raul este un bine,mai bine fara autostrazi si tinem inamicul (ipotetic) la distanta,decat cu autostrazi si permitem inamicului (inexistent) sa ne bata la usa.

#3
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014
Ajutor ne poate veni decat din Vestul Europei, blindate si senilate ce se deplaseaza rapid pe autostrazile Arad-Sibiu, Oradea- Targu Mures
Iar o invazie din Est este ingreunata de lipsa infrastructurii...

Integritatea teritoriala a cui? A Transilvaniei? Pt ca situatia pare ca si cum si-au impartit terenul de joaca

#4
Acrisios

Acrisios

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 28.03.2015
Niste tampiti vest-europenii ! si-au construit sute de mii de km de autostrazi fara sa se gandeasca la faptul ca poate sa vina "dujmanu' " peste ei pe autostrazile astea sa-i ia ca din oala !

Desigur, cea mai mare problema a unui invadator ar fi sa cucereasca sat cu sat niste localitati aparate de tarani in izmene !

#5
"BandiT"

"BandiT"

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,226
  • Înscris: 24.07.2007
Eu nu as merge asa departe cu teoria conspiratiei...
Mai curand cei ce s-au perindat pe la guvernare au fost sau sunt niste imbecili hoti, incapabili sa organizeze o licitatie ca lumea.
Daca observati,  loturile de autostrada care sunt in teren usor, sunt cam gata.
Probleme sunt acolo unde terenul e chiar greu -Valea Prahovei si Valea Oltului.
Eu as fi facut "pachete" de loturi.
Vrei autostrada Bucuresti-Ploiesti ? faci si Comarnic -Brasov....
vrei Tg-Mures - Cluj? faci si Pitesti-Sibiu...

#6
eins

eins

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 18.09.2015
Tocmai ca sa nu intre blindatele in tara au aruncat miliarde pe cateva bucati de autostrada aproape nefolositoare. Nu era mai simplu sa le investeasca in industria de aparare si impuscau doi iepuri cu un foc :)

#7
Cefalopod

Cefalopod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 21.07.2015
Au impuscat asa. Vin aia cu tancu, se impotmolesc in noroiu de pe asa-zisele autostrade si pana ies sa dea la lopata hap vin "valorosii" si il duc la fier vechi (adica il dau armatei) si noir ramanem xi cu tancu si cu "autostrada" si aia raman cu noroi in cizme

Edited by Cefalopod, 07 February 2016 - 03:21.


#8
Sucre-Bolivar88

Sucre-Bolivar88

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,787
  • Înscris: 06.12.2015
.

View PostHedonist, on 26 ianuarie 2016 - 18:27, said:

Ce se ascunde in spatele intreruperii autostrazilor la Sibiu, Targu Mures si Brasov, daca nu chiar planul principal de secesiune... Moldova si Oltenia se destrama economic, demografic, din lipsa infrastructurii, iar Transilvania, multi de pe forum sunt din Bucuresti, putini au avut de a face prin vestul tarii, insa a crescut enorm in ultimii 10 ani in timp ce Bucurestiul a batut pasul pe loc iar resul a regresat.

Nu pot decat sa ma minunez la incapacitatea Guvernului de a trece Carpatii cu o autostrada... http://www.digi24.ro...la 24 de minute


Sau poate asta se vrea... autostrada are capacitatea ca poate permite invaziile, iar drumurile nationale te trimit prin sate, unde am vazut in Ucraina, ca fiecare comuna trebuie "cucerita".

Pe scurt, o autostrada pana la Sibiu, Brasov si Mures permite raspunsul rapid cu blindate din centrul Europei, si (lipsa autostrazii) ingreuneaza accesul acestora dinspre Rusia.
Iar in caz de rapt teritorial, o Transilvanie egoista, autonoma si cu pretentii de suveranitate se va fi bucurat de aruncarea balastului peste bord.

Va rog sa priviti si la o harta cu investitiile vestice in special germane din Transilvania pe care nu le mai nominalizez, si cele rusesti pe care probabil nu le cunoasteti.

Mechel Câmpia Turzii (INSI), Mechel Târgovişte (COS), Ductil Steel Oţelu Roşu, Ductil Steel Buzău, Laminorul Brăila şi Mechel Reparaţii Târgovişte
ALRO SA ALUM Tulcea,
TMK-Artrom SA Slatina TMK- Reşiţa
RAFO Onesti, Petrotel (Ploiesti) Lukoil
CET Giurgiu

Retrageri din Romania, Alor Oradea si Aurul Baia Mare

Pana si benzinariile Lukoil, si mai nou Gazprom sunt majoritare in regiunea extracarpatica.
------------------
De ce nu au luat nemtii Oltchimul si Arpechimul, iar TISE ii da tarcoale ca un leu racnind?


de sar intampla asa cum scrii , daca suntem sinceri recunoastem ca vechiul regat atarna ca o mare bila de plumb de Transilvania, saracind-o pe aceasta, eu as fi de acord cu autostrazi numa pt Transilvania, vechiul regat este un caz pierdut sunt prea inapoiati locul lor ii in orient , nu au nici o treaba cu Europa.

#9
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011
Căcat, planurile astea erau valabile acum 40 de ani, astăzi se cacă ăia pe autostrada noastră ipotetică. De parcă ICBM-urile se ghidează după autostrăzi..
Războaiele reci duc la tot felul de teorii halucinante.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate